De gasten vind ik wel leuk, vind het altijd knap dat ze daar nog durven te komen...
Check ook http://www.soundsurfer.nl
A.s. donderdag in Paradiso met Krezip
Nee, soms flip ik langs hun programma en dan kijk ik of het toevalligerwijs die avond niet anders is... maar meestal duurt dat dan weer niet langer dan 5 a 10 minuten: ze veranderen toch nooit!
quote:vond die muziek echt heel slecht. sorry
Op dinsdag 10 december 2002 10:20 schreef uilebal het volgende:
Iemand gisteren ook nog op de muziek gelet??
Was echt een wereldband. Soundsurfer.Check ook http://www.soundsurfer.nl
A.s. donderdag in Paradiso met Krezip
quote:hoe lang had je deze topic al klaar
Op dinsdag 10 december 2002 10:11 schreef Mike het volgende:
Hier weer verder met alle opmerkingen over dit programma.
quote:Nee, Jan Mulder rules.
Op dinsdag 10 december 2002 10:43 schreef killhemwillem het volgende:
Ik wil alleen maar kwijt dat ze die Jan Mulder uit de show moeten flikkeren. Stomme meeluller. Weet 9 vd 10 keer niet fatsoenlijk waar het over gaat.
quote:NU MAG JAN MULDER WEL FLINK GAAT DISSEN!!!!!!1
Op dinsdag 10 december 2002 21:52 schreef dax het volgende:
Vanavond Dyab Abou Jahjah, kijken dus.
Jan RuLeZ
quote:Interessant.....
quote:jaja
sorry kon het niet laten
quote:Ben het niet met hem eens, maar hij is idd wel goedbespraakt en duidelijk in zijn antwoorden.
Op dinsdag 10 december 2002 22:53 schreef Nyrem het volgende:
Intelligente jongen, welbespraakt.Duidelijk over waar bv de AEL voor staat.
Leuk ook hoe hij nu om het hoe en waarom van zijn verblijfvergunning heendraaide, in HP de Tijd zei hij gelogen te hebben over zijn vluchtelingstatus.
Sorry ik vertouw de man voor geen meter.
De andere meneer aan tafel, ook moslim, komt mij nu al heel wat overtuigender en sympathieker over.
quote:Ja, voor splitsing van de maatschappij...
Walgelijk ook hoe kontkruiperig Mulder tegen hem praat.
quote:Ik ben het ook niet met alles eens. Maar zijn normen, zijn wel dezelfde normen als die van de belgische grondwet.
Op dinsdag 10 december 2002 22:56 schreef golfer het volgende:[..]
Ben het niet met hem eens, maar hij is idd wel goedbespraakt en duidelijk in zijn antwoorden.
quote:de mens creeert zijn eigen vijanden
Op dinsdag 10 december 2002 22:59 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ja, voor splitsing van de maatschappij...
Walgelijk ook hoe kontkruiperig Mulder tegen hem praat.
quote:Tja dat doen er wel meer hoor.
Op dinsdag 10 december 2002 22:57 schreef milagro het volgende:Leuk ook hoe hij nu om het hoe en waarom van zijn verblijfvergunning heendraaide, in HP de Tijd zei hij gelogen te hebben over zijn vluchtelingstatus.
Sorry ik vertouw de man voor geen meter.
Dat je iemand, die je niet kent, niet vertrouwd ligt natuurlijk geheel aan jezelf.
quote:Daar zal hij/jij inderdaad snel achterkomen als hij Nederland probeert te verkloten
Op dinsdag 10 december 2002 23:00 schreef Nyrem het volgende:[..]
de mens creeert zijn eigen vijanden
quote:
Het enig ewat ik hem over en eover heb horen zeggen is dat de AEL binnen de grenzen van de Belgische wet wilt handelen.
Geen enkel concreet ding horen zeggen, behalve dat hij en de zijnen al 30 jaar als tweede rangs burger worden behandeld en dat hij zich dus daarom nog steeds geen Belg voelt.
Of zou dat komen dat hij al op een leugen het land binnen gekomen is?
quote:Nee, dat ligt aan de verschillende verhalen die ik meneer Jahjah hoor ophangen... in ieder interview is de toon anders.
Op dinsdag 10 december 2002 23:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
Tja dat doen er wel meer hoor.
Dat je iemand, die je niet kent, niet vertrouwd ligt natuurlijk geheel aan jezelf.
quote:Die hadden ze dus, maar goed
Op dinsdag 10 december 2002 23:04 schreef SCH het volgende:
Ach - die JahJah is al gedemoniseerd voor hij goed en wel begonnen is. De LPF zou willen dat ze iemand hadden die zo duidelijk een verhaal neer kan zetten
Meneer Jahjah is welbespraakt, intelligent, maar feitelijk zegt hij niets en draait erom heen, ondertussen hamerend op racisme en discriminatie...
Ja en alles is voor Bassie
quote:Okay, dan lijkt die JahJah enorm op Fortuyn, maar dan is JahJah niet zo vol van zichzelf, zijn butler en zijn hondjes maar meer van idealen.
Op dinsdag 10 december 2002 23:08 schreef milagro het volgende:[..]
Die hadden ze dus, maar goed
Meneer Jahjah is welbespraakt, intelligent, maar feitelijk zegt hij niets en draait erom heen, ondertussen hamerend op racisme en discriminatie...
Ja en alles is voor Bassie
quote:Jahjah heeft geen idealen, maar eisen.
Op dinsdag 10 december 2002 23:13 schreef SCH het volgende:[..]
Okay, dan lijkt die JahJah enorm op Fortuyn, maar dan is JahJah niet zo vol van zichzelf, zijn butler en zijn hondjes maar meer van idealen.
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:13 schreef SCH het volgende:[..]
Okay, dan lijkt die JahJah enorm op Fortuyn..
quote:Net als Fortuyn dan
Op dinsdag 10 december 2002 23:14 schreef milagro het volgende:[..]
Jahjah heeft geen idealen, maar eisen.
JahJah heeft wel degelijk idealen. Ik zeg niet dat ik het met hem eens ben maar de mensen die voor Fortuyn waren, zouden zich moeten aangesproken voelen door deze meneer.
quote:En dat voel ik dus totaal niet.
Op dinsdag 10 december 2002 23:17 schreef SCH het volgende:[..]
Net als Fortuyn dan
JahJah heeft wel degelijk idealen. Ik zeg niet dat ik het met hem eens ben maar de mensen die voor Fortuyn waren, zouden zich moeten aangesproken voelen door deze meneer.
Hij probeert het Midden Oosten probleem hierheen te halen dan wel te vertalen en zet die jongeren aan zich als Palestijnen in Ramalla te voelen, daar lijkt het in ieder geval op.
Het is een intelligente man, welbespraakt, goed voorkomen, maar ik denk toch echt dat hij veel extremer is dan hij zich voor doet.
Maak hem kwaad en het komt eruit.
quote:Dit is wel ongeveer het achterlijkste wat ik de laatste tijd heb gehoord..
Op dinsdag 10 december 2002 23:17 schreef SCH het volgende:[..]
..maar de mensen die voor Fortuyn waren, zouden zich moeten aangesproken voelen door deze meneer.
Wat hij wil is wel ongeveer het compleet omgekeerde van wat Fortuyn wilde..
[effe_eerlijk]
Gooi die opruiende fortuinzoeker er maar weer uit
[/effe_eerlijk]
hij's half gehandicapt en woont in groot tuinhuis nog bij ouders net of ie op zichzelf woont
hij's de meester der meesters
was eerst ook te gast bij 'Jong' WooooooT ik ga meteen cdtje kopen van hem
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:22 schreef killerkef het volgende:
die zanger is niet om aan te horen
quote:echt zupermeesterlijk hoe hij erbij staat
Op dinsdag 10 december 2002 23:26 schreef milagro het volgende:[..]
is een verstandelijk gehandicapte, die erg zijn best doet en het er heel goed vanaf brengt
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:26 schreef RoK het volgende:
By the way, er is wel degelijk een overeenkomst met Fortuyn, namelijk dat een achtergestelde groep (de lower class in de achterstandsbuurten) zich aangesproken voelt door deze figuur omdat hij problemen benoemt (zonder oplossingen aan te dragen overigens) die zij zelf niet voor het voetlicht kan brengen.
quote:Ja absoluut, zei ik ook al - hij is Fortuyn 2.
By the way, er is wel degelijk een overeenkomst met Fortuyn, namelijk dat een achtergestelde groep (de lower class in de achterstandsbuurten) zich aangesproken voelt door deze figuur.
Inspelen op onrustgevoelens, verdeel en heers - haat zaaien, vijanden zoeken - grappig dat zgn. Fortuynisten dat dan weer niet zien
quote:Fortuyn sprak óók de upperclass aan!
By the way, er is wel degelijk een overeenkomst met Fortuyn, namelijk dat een achtergestelde groep (de lower class in de achterstandsbuurten) zich aangesproken voelt door deze figuur.
quote:Tja, onwetendheid is niet exclusief voorbehouden aan de armen.
Op dinsdag 10 december 2002 23:27 schreef milagro het volgende:[..]
Fortuyn sprak óók de upperclass aan!
quote:Hij zaait geen haat hoor. Hij kiest alleen stellig kant voor een partij. Dat het niet de jouwe of mijne is, ok dat kan
Op dinsdag 10 december 2002 23:27 schreef SCH het volgende:[..]
Ja absoluut, zei ik ook al - hij is Fortuyn 2.
- haat zaaien, vijanden zoeken -
quote:zucht...
Op dinsdag 10 december 2002 23:29 schreef RoK het volgende:[..]
Tja, onwetendheid is niet exclusief voorbehouden aan de armen.
Top!!!!!!!!!!!!!!! Deze zanger ook weer
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:29 schreef RoK het volgende:[..]
Tja, onwetendheid is niet exclusief voorbehouden aan de armen.
Het domme is dat niemand echt ingaat op de problemen die JahJah aansnijdt. Ook de heren aan tafel niet. Typisch blanke arrogantie
quote:Verstandelijk gehandicapte
Op dinsdag 10 december 2002 23:30 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
wat was dit voor iets?
quote:ok, respect voor hem
Op dinsdag 10 december 2002 23:26 schreef milagro het volgende:[..]
is een verstandelijk gehandicapte, die erg zijn best doet en het er heel goed vanaf brengt
quote:Blanke arrogantie
Op dinsdag 10 december 2002 23:31 schreef SCH het volgende:[..]
De upperclass kan heel goed nog tot het wat minder intelligente en geinteresseerde deel van de bevolking behoren. Zie maar wat voor types die PF aantrok.Het domme is dat niemand echt ingaat op de problemen die JahJah aansnijdt. Ook de heren aan tafel niet. Typisch blanke arrogantie
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:27 schreef SCH het volgende:[..]
Inspelen op onrustgevoelens, verdeel en heers - haat zaaien, vijanden zoeken
quote:Nou idd, open deurtje natuurlijk die hij opentrapt, maar goed...
Op dinsdag 10 december 2002 23:32 schreef Nyrem het volgende:
Abu praat wel met verstand over het Midden-Oosten
quote:okee maar dat willen we toch horen
Op dinsdag 10 december 2002 23:33 schreef milagro het volgende:[..]
Nou idd, open deurtje natuurlijk die hij opentrapt, maar goed...
quote:Dat weet je niet??? Misschien ben je het zelf?
Op dinsdag 10 december 2002 23:32 schreef milagro het volgende:
Blanke arrogantieWat is dat nu weer
quote:ik ben niet blank , hoor
Op dinsdag 10 december 2002 23:34 schreef SCH het volgende:[..]
Dat weet je niet??? Misschien ben je het zelf?
quote:Ik vind het vrij racistisch om gebreken van individuen toe te schrijven aan de genen van een compleet ras. Komt daar misschien je bewondering voor JahJah vandaan?
Op dinsdag 10 december 2002 23:31 schreef SCH het volgende:Het domme is dat niemand echt ingaat op de problemen die JahJah aansnijdt. Ook de heren aan tafel niet. Typisch blanke arrogantie
quote:Het is heel gemakkelijk wat BenVD doen om allerlei dingen aan te snijden: hoe denk je over vrouwen, homo's enz. Ook erg belangrijk, zeker. Maar over de gevoelens van onvrede van zijn achterban: nauwelijks een woord. Als je dat niet serieus neemt, dan zal die JahJah alleen maar aan populariteit winnen. Dat is dus de arrogantie.
Op dinsdag 10 december 2002 23:34 schreef milagro het volgende:
ik ben niet blank , hoor
quote:nee het getuigt van klasse om een geloof achterlijk te noemen
Op dinsdag 10 december 2002 23:36 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik vind het vrij racistisch om gebreken van individuen toe te schrijven aan de genen van een compleet ras. Komt daar misschien je bewondering voor JahJah vandaan?
quote:Typisch bruine arogantie misschien
Op dinsdag 10 december 2002 23:36 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik vind het vrij racistisch om gebreken van individuen toe te schrijven aan de genen van een compleet ras. Komt daar misschien je bewondering voor JahJah vandaan?
quote:maar hoezo blank
Op dinsdag 10 december 2002 23:37 schreef SCH het volgende:[..]
Het is heel gemakkelijk wat BenVD doen om allerlei dingen aan te snijden: hoe denk je over vrouwen, homo's enz. Ook erg belangrijk, zeker. Maar over de gevoelens van onvrede van zijn achterban: nauwelijks een woord. Als je dat niet serieus neemt, dan zal die JahJah alleen maar aan populariteit winnen. Dat is dus de arrogantie.
denk jij zo in kleurtjes dan? ik niet.
quote:En dat zit volgens jou bij blanken in de genen?
Dat is dus de arrogantie.
quote:niemand noemt een geloof achterlijk hier, hoor en dat is ook door niemand gedaan, de cultuur werd achterlijk genoemd door sommigen, groot verschil, maar door weinig begrepen
Op dinsdag 10 december 2002 23:37 schreef Nyrem het volgende:[..]
nee het getuigt van klasse om een geloof achterlijk te noemen
quote:je bedoelt het afslachten van die marokkaanse familie een tijdje terug en onlangs die moord op die 27 jarige marokkaanse jongen?
. Maar over de gevoelens van onvrede van zijn achterban: nauwelijks een woord.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 10-12-2002 23:41]
quote:bedoelde ook Fortuyn
Op dinsdag 10 december 2002 23:39 schreef milagro het volgende:[..]
niemand noemt een geloof achterlijk hier, hoor en dat is ook door niemand gedaan, de cultuur werd achterlijk genoemd door sommigen, groot verschil, maar door weinig begrepen
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:39 schreef Nyrem het volgende:[..]
je bedoelt het afslachten van die marokkaanse familie een tijdje terug en onlangs die moord op die 27 jarige marokkaanse jonge?
quote:Ik denk niet in kleurtjes, constateer alleen dat de interviewers blank zijn en geen enkele echte interesse opbrengen voor de achtergronden van hun gast. Is jammer en een gemiste kans. Je moet die JahJah het vuur aan de schenen leggen, hem bestoken met de dingen die hij in zijn eigen oplossingen laat liggen. Hoe wil hij verder in Belgie. Hoe ziet hij zijn positie ten opzichte van zijn eigen achterban.
Op dinsdag 10 december 2002 23:38 schreef milagro het volgende:
maar hoezo blankdenk jij zo in kleurtjes dan? ik niet.
Wat ze nu doen is vanuit een wat dominante houding vragen stellen over: je denkt wel wat raar over vrouwen hoor, met die Islam van je. Al die vermoeiende vragen die allang aan bod zijn geweest, een herhaling van zetten van alle interviews met Jahjah tot nu toe.
Maar ja - dat zijn we wel van BenVD gewend. Het lukt ze wel om de gasten te krijgen. En dat was het dan ook.
quote:die deed dat ook niet, al wilde men dat graag zo opvatten.
Op dinsdag 10 december 2002 23:40 schreef Nyrem het volgende:[..]
bedoelde ook Fortuyn
quote:Er is 20 jaar ongeloofelijk veel aandacht voor de problemen van migranten geweest, zoveel zelfs dat ondertussen problemen van de autochtonen totaal weggewoven zijn. Ga toch weg.
Het is heel gemakkelijk wat BenVD doen om allerlei dingen aan te snijden: hoe denk je over vrouwen, homo's enz. Ook erg belangrijk, zeker. Maar over de gevoelens van onvrede van zijn achterban: nauwelijks een woord. Als je dat niet serieus neemt, dan zal die JahJah alleen maar aan populariteit winnen. Dat is dus de arrogantie.
quote:Wat heeft het er nou weer mee te maken dat Barend en van Dorp blank zijn? Dus als ze zwart waren geweest was het wel ok?
Op dinsdag 10 december 2002 23:41 schreef SCH het volgende:[..]
Ik denk niet in kleurtjes, constateer alleen dat de interviewers blank zijn en geen enkele echte interesse opbrengen voor de achtergronden van hun gast.
Dit is echt zwaar racistisch.
Op de frontpage was je nu allang geband.
[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 10-12-2002 23:45]
quote:Grappig, jij constateert dat de interviewers blank zijn.
Op dinsdag 10 december 2002 23:41 schreef SCH het volgende:[..]
Ik denk niet in kleurtjes, constateer alleen dat de interviewers blank zijn en geen enkele echte interesse opbrengen voor de achtergronden van hun gast. Is jammer en een gemiste kans. Je moet die JahJah het vuur aan de schenen leggen, hem bestoken met de dingen die hij in zijn eigen oplossingen laat liggen. Hoe wil hij verder in Belgie. Hoe ziet hij zijn positie ten opzichte van zijn eigen achterban.
Wat ze nu doen is vanuit een wat dominante houding vragen stellen over: je denkt wel wat raar over vrouwen hoor, met die Islam van je. Al die vermoeiende vragen die allang aan bod zijn geweest, een herhaling van zetten van alle interviews met Jahjah tot nu toe.
Maar ja - dat zijn we wel van BenVD gewend. Het lukt ze wel om de gasten te krijgen. En dat was het dan ook.
quote:Hij veroordeelde de islam. Daarmee diskwalificeerde hij zichzelf. Is ook wel gebleken
Op dinsdag 10 december 2002 23:42 schreef milagro het volgende:[..]
die deed dat ook niet, al wilde men dat graag zo opvatten.
cultuur is toch wat anders dan geloof, zover ik weet
quote:Zeker weten, letterlijk ook nog eens. Martelaren wacht immers een eeuwig leven met wagonnenvol maagdenvlees.
Op dinsdag 10 december 2002 23:42 schreef Vow het volgende:[..]
(...) eeuwig in de slachtofferrol blijven hangen. Of is dat soms onderdeel van hun cultuur?
quote:Jaja, hij krijgt juist steeds meer gelijk. Het duurt niet lang meer of we hebben hier ook allerlei zelfmoordaanslagen.
Op dinsdag 10 december 2002 23:45 schreef SCH het volgende:[..]
Hij veroordeelde de islam. Daarmee diskwalificeerde hij zichzelf. Is ook wel gebleken
Wat had Fortuyn ongelijk zeg...
quote:Volgens mij is voor sommige autochtonen, de allochtoon juist het probleem.
Op dinsdag 10 december 2002 23:42 schreef Vow het volgende:[..]
Er is 20 jaar ongeloofelijk veel aandacht voor de problemen van migranten geweest, zoveel zelfs dat ondertussen problemen van de autochtonen totaal weggewoven zijn. Ga toch weg.
Men moet eens leren om naar de eigen verantwoording in dingen te kijken en niet eeuwig in de slachtofferrol blijven hangen. Of is dat soms onderdeel van hun cultuur?
Of bedoel je problemen zoals te weinig parkeerruimte, of zoiets? ; luxeproblemen
quote:Aha nu begrijp welk vaatje jij tapt
Hij veroordeelde de islam. Daarmee diskwalificeerde hij zichzelf. Is ook wel gebleken
Nee hij veroordeelde de CULTUUR die aan de Islam vasthangt veelal.
Niet het geloof zelf, maar de door de mens gevormde cultuur erom heen.
Dat is heel wat anders!
Zelfs Jahjah zei dat net
quote:Zegt iemand die voortdurend allochtonen beschimpt.
Op dinsdag 10 december 2002 23:44 schreef Tikorev het volgende:[..]
Wat heeft het er nou weer mee te maken dat Barend en van Dorp blank zijn? Dus als ze zwart waren geweest was het wel ok?
En waarom schrijf je vervolgens die eigenschap toe aan de blanken.Dit is echt zwaar racistisch.
![]()
Op de frontpage was je nu allang geband.
Get alife kereltje. Ik zeg dat het blanke arrogantie is. Die bestaat namelijk. Je voelt je aangesproken
quote:Je zou je soms idd afvragen of die theorien over geweten toch meer waarheid bevatten dan nu erkend wordt.
Op dinsdag 10 december 2002 23:45 schreef RoK het volgende:[..]
Zeker weten, letterlijk ook nog eens. Martelaren wacht immers een eeuwig leven met wagonnenvol maagdenvlees.
Schuld of Schaamte cultuur...
quote:FOUT
hij veroordeelde MISBRUIK van de Islam. Mensnen die de Islam dus voor persoonlijk gewin willen gebruiken (zoals de vrouw onderdrukken, door sommige mannen).
quote:Fortuyn had volstrekt ongelijk in de manier waarop hij opereerde. Hij had namelijk geen algemeen maar slechts eigen belang. Als hij net zo deed als Jahjah en niet zo op 'meneeeeeeeeeer Melkert' had ingehamerd, was hij misschien serieus genomen
Op dinsdag 10 december 2002 23:47 schreef Tikorev het volgende:Wat had Fortuyn ongelijk zeg...
quote:Lezen is moeilijk he.
Op dinsdag 10 december 2002 23:48 schreef milagro het volgende:Nee hij veroordeelde de CULTUUR die aan de Islam vasthangt veelal.
Niet het geloof zelf, maar de door de mens gevormde cultuur erom heen.
Dat is heel wat anders!
Zelfs Jahjah zei dat net
quote:Nee meer onveiligheid, verloedering en criminaliteit.
Op dinsdag 10 december 2002 23:47 schreef Nyrem het volgende:[..]
Volgens mij is voor sommige autochtonen, de allochtoon juist het probleem.
Of bedoel je problemen zoals te weinig parkeerruimte, of zoiets? ; luxeproblemen
quote:Zeur dan voortaan niet over racisme en aanverwante zaken als je zelf ook enkel en alleen in zwart wit goed fout denkt
Op dinsdag 10 december 2002 23:48 schreef SCH het volgende:[..]
Zegt iemand die voortdurend allochtonen beschimpt.
Get alife kereltje. Ik zeg dat het blanke arrogantie is. Die bestaat namelijk. Je voelt je aangesproken
quote:Beetje bruine domheid van jou nu weer, geeft niets, het bestaat nu eenmaal
Op dinsdag 10 december 2002 23:50 schreef SCH het volgende:[..]
Lezen is moeilijk he.
Fortuyn viel de islam keihard aan. Cultuur is onderdeel van het geloof. Niemand kan dat scheiden, dat wilde Fortuyn ook niet, hij wilde haat zaaien en de domme Nederlanders liepen er blind achteraan
quote:aha en DAT is geen probleem van de ALLOCHTOON?
Op dinsdag 10 december 2002 23:51 schreef Vow het volgende:[..]
Nee meer onveiligheid, verloedering en criminaliteit.
quote:Dat doe ik helemaal niet maar jij leest mijn topics niet. Waarom gaat ook niemand hier echt in op de dingen die Jahjah zegt maar blijft iedereen in de angst. Oh hij is moslim..............arrgh.
Op dinsdag 10 december 2002 23:51 schreef milagro het volgende:[..]
Zeur dan voortaan niet over racisme en aanverwante zaken als je zelf ook enkel en alleen in zwart wit goed fout denkt
Denk toch eens na waarom hoogopgeleide Marokkanen in Belgie zo ontevreden zijn. Waarom mogen Nederlanders wel ontevreden zijn?
quote:Bruine domheid? Ik spierwit
Op dinsdag 10 december 2002 23:52 schreef milagro het volgende:[..]
Beetje bruine domheid van jou nu weer, geeft niets, het bestaat nu eenmaal
quote:Jaja, gewoon racist dus. Zeg het gewoon i.p.v. er steeds zo omheen te draaien.
Op dinsdag 10 december 2002 23:48 schreef SCH het volgende:[..]
Get alife kereltje. Ik zeg dat het blanke arrogantie is.
quote:Haha - is het ook racisme als je Surinaamse kookkunst of Schotse zuinigheid zegt?
Op dinsdag 10 december 2002 23:54 schreef Tikorev het volgende:[..]
Jaja, gewoon racist dus. Zeg het gewoon i.p.v. er steeds zo omheen te draaien.
quote:Is misschien waar, maar dat is moeilijk als de leider van het clubje zaken zelf zo op de spits drijft en rellen subtiel aanmoedigt, joodse winkelruiten laat sneuvelen, Antwerpen zionistisch bolwerk noemt etc etc etc.
Op dinsdag 10 december 2002 23:51 schreef RoK het volgende:
Het trieste van al deze media-aandacht is dat de AEL nu uitgroeit van een marginaal Antwerps verschinsel tot een landelijke en zelfs internationale beweging. Doodzwijgen was beter geweest.
Vlaams Blok is doodgezwegen en heeft dát geholpen?
Die andere heer aan tafel, dat is wat we nodig hebben, allochtonen én autochtonen!
Gezond verstand, geen partij kiezend en bij beide partijen de vinger op de zere plek leggen en aanzetten tot samen een oplossing zoeken, ipv aanzetten tot nog meer polarisering, wat de heer Jahjah doet.
quote:Anders hebben we het weer even over Barend en van Dorp. Of ga je naar je nest toe, zoals ik.
Op dinsdag 10 december 2002 23:54 schreef Tikorev het volgende:[..]
Jaja, gewoon racist dus. Zeg het gewoon i.p.v. er steeds zo omheen te draaien.
quote:dus hij lijkt wél op Fortuyn?
Op dinsdag 10 december 2002 23:55 schreef milagro het volgende:[..]
Is misschien waar, maar dat is moeilijk als de leider van het clubje zaken zelf zo op de spits drijft en rellen subtiel aanmoedigt, joodse winkelruiten laat sneuvelen, Antwerpen zionistisch bolwerk noemt etc etc etc.
Vlaams Blok is doodgezwegen en heeft dát geholpen?
Die andere heer aan tafel, dat is wat we nodig hebben, allochtonen én autochtonen!
Gezond verstand, geen partij kiezend en bij beide partijen de vinger op de zere plek leggen en aanzetten tot samen een oplossing zoeken, ipv aanzetten tot nog meer polarisering, wat de heer Jahjah doet.
quote:Bruine domheid heeft niets met huidskleur te maken , netzoals zogenaamde blanke arrogantie dat dus ook niet heeft.
Op dinsdag 10 december 2002 23:53 schreef SCH het volgende:[..]
Bruine domheid? Ik spierwit
quote:Wat een onzin. Blanken die zich afzetten tegen allochtonen die niet naar ze luisteren, die niks willen weten van hun cultuur en het altijd beter weten - dat is blanke arrogantie. Dat zag je toch vanavond bij BarendenVD of heb je niet gekeken?
Op dinsdag 10 december 2002 23:57 schreef milagro het volgende:[..]
Bruine domheid heeft niets met huidskleur te maken , netzoals zogenaamde blanke arrogantie dat dus ook niet heeft.
Je hebt arrogantie en domheid.
quote:Als hij op Fortuyn lijkt, dan deugt of Jahjah ook niet, of Fortuyn was ook een goed mens die opkwam voor hen die geen stem hadden.
Op dinsdag 10 december 2002 23:56 schreef Nyrem het volgende:[..]
dus hij lijkt wél op Fortuyn?
Wat jij wil, aan jou de keus.
quote:Dus als hij net zo deed als Jajah en opgeroepen had tot rellen en om maar zo min mogelijk met allochtonen om te gaan had jij Fortuyn serieuzer genomen?
Op dinsdag 10 december 2002 23:49 schreef SCH het volgende:[..]
Als hij net zo deed als Jahjah en niet zo op 'meneeeeeeeeeer Melkert' had ingehamerd, was hij misschien serieus genomen
We zullen wel zien wat je vriendje hier in Nederland veroorzaakt...
quote:Klopt, ik vond bvd erg suggestief weer (maar dat zijn ze helaas altijd)
Op dinsdag 10 december 2002 23:59 schreef SCH het volgende:[..]
Wat een onzin. Blanken die zich afzetten tegen allochtonen die niet naar ze luisteren, die niks willen weten van hun cultuur en het altijd beter weten - dat is blanke arrogantie. Dat zag je toch vanavond bij BarendenVD of heb je niet gekeken?
quote:ik vind dat iedereen het recht op meningsuiting binnen onze grondwet mag hebben.....
Op dinsdag 10 december 2002 23:59 schreef milagro het volgende:[..]
Als hij op Fortuyn lijkt, dan deugt of Jahjah ook niet, of Fortuyn was ook een goed mens die opkwam voor hen die geen stem hadden.
Wat jij wil, aan jou de keus.
(Fortuyn wilde die grondwet geloof ik aanpassen?)
quote:Ze luisteren dan toch niet naar hem OMDAT hij bruin is, ze luisterne niet omdat hij eenvoudig POEP praat.
Op dinsdag 10 december 2002 23:59 schreef SCH het volgende:[..]
Wat een onzin. Blanken die zich afzetten tegen allochtonen die niet naar ze luisteren, die niks willen weten van hun cultuur en het altijd beter weten - dat is blanke arrogantie. Dat zag je toch vanavond bij BarendenVD of heb je niet gekeken?
Als ik de mening van een Chinees niet deel en daar tegen in ga of misschien zelfs niet naar luister dan heeft dat toch niets met huidskleur, of ras of wat danook van die trant te maken?
Waarom zie jij dat zo?
Jij wilt dat gewoon zo zien en dan ontstaan er problemen ja, dat hebben we welgemerkt.
quote:Je haalt wat feiten door elkaar.
Op woensdag 11 december 2002 00:00 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dus als hij net zo deed als Jajah en opgeroepen had tot rellen en om maar zo min mogelijk met allochtonen om te gaan had jij Fortuyn serieuzer genomen?
quote:Nee, ook dat wilde hij niet.
Op woensdag 11 december 2002 00:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
ik vind dat iedereen het recht op meningsuiting binnen onze grondwet mag hebben.....
zonder mijn voorkeur uit te spreken(Fortuyn wilde die grondwet geloof ik aanpassen?)
Hij zei dat ALS artikel zoveel niet consequent toegepast werd, zoals nu steeds het geval is, DAN kun je hem net zo goed afschaffen.
Een wet heeft pas waarde als je hem consequent toepast.
Bij dat specifieke artikel kan dat niet omdat een ander artikel er lijnrecht tegenover staat.
Dat is dus heel wat anders dan een artikel zomaar willen afschaffen.
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 11-12-2002 00:05]
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:55 schreef SCH het volgende:[..]
Haha - is het ook racisme als je Surinaamse kookkunst of Schotse zuinigheid zegt?
Nee, maar wel als je slechte eigenschappen van individuen toeschrijft aan de genen van een ras.
Dat is hetzelfde als dat jij een neger op tv ziet stelen en het vervolgens hier op FOK het hebt over zwarte criminaliteit.
quote:Het is mijn vriendje niet. ?) Lees nou eerst even maestro
Op woensdag 11 december 2002 00:00 schreef Tikorev het volgende:
Dus als hij net zo deed als Jajah en opgeroepen had tot rellen en om maar zo min mogelijk met allochtonen om te gaan had jij Fortuyn serieuzer genomen?We zullen wel zien wat je vriendje hier in Nederland veroorzaakt...
Ik zie hem net zo min zitten als ik Fortuyn zag zitten. Populisten zijn niet de oplossing voor problemen.
Alleen wordt er naar deze Jahjah echt niet geluisterd. Hij heeft een verhaal over kansarme Marokkanen, over goed opgeleide Marokkanen - ze zijn allemaal Belg en willen in Belgie een toekomst opbouwen. Maar politie, justitie en politiek en ook de Belgische burger met het Vlaamse Blok dringen hen in het defensief.
Ook daar valt weer van alles op af te dingen. Ik zeg niet dat ze zielig zijn of dat ze zelf niet mede debet zijn aan bepaalde problemen - ik zeg alleen dat er nog steeds niet geluisterd wordt naar waar het echt om gaat. Tsja, dan is het logisch dat dit soort bewegingen groeien.
En deze mensen hebben echt wat te klagen.
De Hollanders die achter Fortuyn aan dwaalden waren verwende verongelijkte bangerikjes die eindelijk hun eigen politiek Frans Bauer hadde gevonden
quote:er stemden heel wat allochtonen op Fortuyn, wat waren die dan?
Op woensdag 11 december 2002 00:04 schreef SCH het volgende:[..]
De Hollanders die achter Fortuyn aan dwaalden waren verwende verongelijkte bangerikjes die eindelijk hun eigen politiek Frans Bauer hadde gevonden
quote:
Op woensdag 11 december 2002 00:06 schreef milagro het volgende:[..]
er stemden heel wat allochtonen op Fortuyn, wat waren die dan?
En het is allemaal angst.................allemaal angst
quote:Wie neemt wie nou niet serieus?
Op woensdag 11 december 2002 00:04 schreef SCH het volgende:[..]
Over arrogantie gesproken...
quote:Gewoon waarnerming.
Op woensdag 11 december 2002 00:09 schreef Vow het volgende:[..]
Wie neemt wie nou niet serieus?
Over arrogantie gesproken...
Kijk naar het kamerdebat van vanmiddag en zwijg
quote:Jaja, ze wonen in een van de beste landen ter wereld waar ze gebruik kunnen maken van dezelfde goede gezondheidszorg als iedere andere Belg, van dezelfde goede scholen, sociale voorzieningen enz.
Op woensdag 11 december 2002 00:04 schreef SCH het volgende:En deze mensen hebben echt wat te klagen.
Wat hebben ze het moeilijk..
quote:Voornamelijk oud-PvdA-ers die hoopten op politieke vernieuwing en nu het maar eens proberen bij de SP. Wat dat nu weer met bang te maken heeft.
quote:en hem doodschieten, wat was dat dan?
Op woensdag 11 december 2002 00:09 schreef SCH het volgende:[..]
Onverbeterlijk. Hoeveel cliches haal je nog uit de kast voor het slapen gaan
Heel veel allochtonen zijn zo ingeburgerd dat ze onder dezelfde definitie vallen. Bang dat anderen hun plaatsje inpakken.En het is allemaal angst.................allemaal angst
dus angst van alle kanten, volgelingen én tegenstanders, allemaal bang
quote:Ze wonen in een land waar ze zich 5 x per dag moeten legitimeren tegenover hun blanke broeders 0 of 1 x. Ze wonen in een stad waar rechts-extremisme de dienst uitmaakt, waar ze worden uitgekotst, met de nek aangekeken maar ze betalen wel belastingen en premies en ze werken op alle niveaus in de Belgische samenleving. Haal ze weg en de hele zooi stort in elkaar. Het zijn gewoon Belgen. Behandel ze dan ook zo. Net als hier trouwens
Op woensdag 11 december 2002 00:13 schreef Tikorev het volgende:
Jaja, ze wonen in een van de beste landen ter wereld waar ze gebruik kunnen maken van dezelfde goede gezondheidszorg als iedere andere Belg, van dezelfde goede scholen, sociale voorzieningen enz.Wat hebben ze het moeilijk..
quote:Jij vergelijkt 1 man met 1,6 miljoen mensen????
Op woensdag 11 december 2002 00:16 schreef milagro het volgende:[..]
en hem doodschieten, wat was dat dan?
angst ook, toch?dus angst van alle kanten, volgelingen én tegenstanders, allemaal bang
quote:nee hoor, een ieder die zi volkomen over the top op hem reageerde, politici, media, tegenstanders, allemaal angst
Op woensdag 11 december 2002 00:18 schreef SCH het volgende:[..]
Jij vergelijkt 1 man met 1,6 miljoen mensen????
en 1 gek was zó bang, die heeft er wat mee gedaan en PF wat aangedaan.
quote:Wat een onzin. Kom eens met cijfers, want dit slaat echt nergens op.
Op woensdag 11 december 2002 00:17 schreef SCH het volgende:[..]
Ze wonen in een land waar ze zich 5 x per dag moeten legitimeren tegenover hun blanke broeders 0 of 1 x.
quote:Het VB maakt daar niet de dienst uit omdat ze buiten de coalitie gehouden worden.
Ze wonen in een stad waar rechts-extremisme de dienst uitmaakt, waar ze worden uitgekotst, met de nek aangekeken maar ze betalen wel belastingen en premies en ze werken op alle niveaus in de Belgische samenleving.
quote:Ze konden toch niet aan werk komen? Waarom zou de hele zooi dan inelkaar storten?
Haal ze weg en de hele zooi stort in elkaar. Het zijn gewoon Belgen. Behandel ze dan ook zo. Net als hier trouwens
En ze voelen zichzelf niet eens Belg. Hoe kun je dan van een Belg vragen dat wel te doen. En het is ook zeker niet het doel van JahJah om ze dat wel te laten doen.
waar ik niet tegen kan is het volgende: zonder bewijs wordt er al gesproken over een racistische moord. let wel: ik dacht altijd dat je iemand pas mag veroordelen nadat hij veroordeelt is. En dan ook de gronden weet. Het voorbeeld van van dorp was heel goed. Want, als het andersom gebeurt was (of is, zie Venlo), dan zou je wat horen als je het een racistische moord noemde. Dan was Leiden in last.
Hoe je het went of keert, de afschuwelijke moord benoemen als racistische moord is de lont in het kruitvat onsteken.
quote:Dat oproepen tot rellen is niet bewezen volgens de rechter.
Op woensdag 11 december 2002 00:00 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dus als hij net zo deed als Jajah en opgeroepen had tot rellen en om maar zo min mogelijk met allochtonen om te gaan had jij Fortuyn serieuzer genomen?
Ik vond het wel interessant toen hij zei dat ie het wel begreep dat mensen een beetje raar tegen hem deden toen hij pas in Belgie in was, dit doordat hij de taal niet goed sprak.Toen hij vervolgens wel de taal goed sprak veranderde er niks volgens hem, en ging er een lichtje bij hem branden.
quote:Cijfers kan ik je niet geven, ik kan je wel dit zeggen:
Op woensdag 11 december 2002 00:24 schreef Tikorev het volgende:
Wat een onzin. Kom eens met cijfers, want dit slaat echt nergens op.
quote:Ze mogen dan officieel niks te vertellen hebben, de wetenschap dat 70% van de mensen die je op straat tegenkomt erop gestemd heeft kan niet prettig zijn.
Het VB maakt daar niet de dienst uit omdat ze buiten de coalitie gehouden worden.
Probeer je voor te stellen dat het jou iedere dag gebeurt, om geen bijzondere reden anders dan dat ze kunnen zien dat je van buitenlandse afkomst bent.
quote:Misschien moeten bepaalde Noord-Afrikaanse elementen eens bij zichzelf te raden gaan waarom 70% van de bevolking op het VB heeft gestemd ipv zielig in een slachtofferrol te kruipen.
Op woensdag 11 december 2002 13:35 schreef LouLou het volgende:
Ze mogen dan officieel niks te vertellen hebben, de wetenschap dat 70% van de mensen die je op straat tegenkomt erop gestemd heeft kan niet prettig zijn.
Die Jajah gooit gewoon wat extra olie op het vuur.
quote:Het was dan ook veel handiger om ze bij de macht te betrekken. dan moeten ze namelijk waarmaken wat ze roepen en dat is veel moeilijker.
Op woensdag 11 december 2002 13:35 schreef LouLou het volgende:
Ze mogen dan officieel niks te vertellen hebben, de wetenschap dat 70% van de mensen die je op straat tegenkomt erop gestemd heeft kan niet prettig zijn.
quote:Natuurlijk is het ergens begonnen, maar zolang mensen (en ik bedoel autochtoon en allochtoon) niet bereid zijn hun eigen bijdragen aan het probleem te erkennen, komt er nooit een oplossing en zul je steeds meer radicale figuren furore zien maken.
Op woensdag 11 december 2002 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien moeten bepaalde Noord-Afrikaanse elementen eens bij zichzelf te raden gaan waarom 70% van de bevolking op het VB heeft gestemd ipv zielig in een slachtofferrol te kruipen.
Die Jajah gooit gewoon wat extra olie op het vuur.
quote:Nou das makkelijk, zullen we dan ook ergens een eiland annexeren waar we onaangepaste, a-sociale, criminele autochtonen naar toe kunnen verschepen.
Op woensdag 11 december 2002 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Wij, als autochtone Nederlanders, leveren al 40 jaar een bijdrage. We zijn intussen 2 á 3 generaties verder. Wat mij betreft is de maat nu vol! Aanpassen/Integreren en anders ophoepelen!
quote:Nee hoor, de meeste hebben een dubbele nationaliteit. Dus Nederlands paspoort afnemen en terugschoppen naar hun eigen zandbak.
Op woensdag 11 december 2002 13:56 schreef LouLou het volgende:
Nou das makkelijk, zullen we dan ook ergens een eiland annexeren waar we onaangepaste, a-sociale, criminele autochtonen naar toe kunnen verschepen.
quote:Grappig hoor en getuigd tegelijk van de onwil eigen foute elementen te willen inzien.
Op woensdag 11 december 2002 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nee hoor, de meeste hebben een dubbele nationaliteit. Dus Nederlands paspoort afnemen en terugschoppen naar hun eigen zandbak.
quote:Dat is me ook bij blijven hangen. Volgens mij heeft ie daar ook wel een punt.
Ik vond het wel interessant toen hij zei dat ie het wel begreep dat mensen een beetje raar tegen hem deden toen hij pas in Belgie in was, dit doordat hij de taal niet goed sprak.Toen hij vervolgens wel de taal goed sprak veranderde er niks volgens hem, en ging er een lichtje bij hem branden.
quote:Hoofdprobleem: omdat er een relatief grote groep criminele allochtonen zijn.
Misschien moeten bepaalde Noord-Afrikaanse elementen eens bij zichzelf te raden gaan waarom 70% van de bevolking op het VB heeft gestemd ipv zielig in een slachtofferrol te kruipen.
quote:Ik zeg ook al jaren dat integreren veel meer hoort te zijn dan alleen de taal leren. Het zou beter zijn als hij zich zou aanpassen en aansluiten bij de Belgische/Vlaamse cultuur en zijn best deed om echt Belg te worden en te voelen.
Op woensdag 11 december 2002 10:23 schreef schatje het volgende:
quote:Oke, toch zegt hij dat hij daar de kans niet toekrijgt en zijn familie in de VS wel, daar krijgt men de kans om US citizen te worden.
Op woensdag 11 december 2002 16:58 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik zeg ook al jaren dat integreren veel meer hoort te zijn dan alleen de taal leren. Het zou beter zijn als hij zich zou aanpassen en aansluiten bij de Belgische/Vlaamse cultuur en zijn best deed om echt Belg te worden en te voelen.
quote:Ow ja zeker, vooral ten aanzien van homo's en vrouwen was meneer overduidelijk.
Duidelijk over waar bv de AEL voor staat.
Ontopic weer: vanavond in Barend en Van Dorp:
Ron Bartels
Woordvoerder van de stichting Hardt voor Maluku over de situatie op de Molukken
Fatima Mareira de Melo
hockeyster
quote:Die krijgt ook wel heel veel tv-tijd de laatste weken
Op woensdag 11 december 2002 19:10 schreef golfer het volgende:Fatima Mareira de Melo
hockeyster
Fatima Mareira de Melo
hockeyster
shitttttt en allochtonen worden niet verwent in NL hé
quote:Ron Bartels is een autochtoon en Fatima Mareira de Melo is een blonde zangeres hoor.
Op woensdag 11 december 2002 19:49 schreef Jorn_Z het volgende:
shitttttt en allochtonen worden niet verwent in NL hé![]()
![]()
Maar wel grappig als je hem niet serieus neemt
[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 11-12-2002 22:48]
quote:Hihi...
Op woensdag 11 december 2002 22:45 schreef golfer het volgende:
Lachen om die Ron Bartels.
quote:Slechte jeugd of zo.
Op woensdag 11 december 2002 22:47 schreef dax het volgende:
Die Ron Bartels is wel bijzonder irritant, hij voelt zich nogal aangevallen.
quote:Wat een lekker vet Rotterdams dialect ook.
Op woensdag 11 december 2002 22:46 schreef CloudBox het volgende:
Dat zo'n debiele Blanda de spreekbuis is voor Molukse gemeenschap. Wat een blamageMaar wel grappig als je hem niet serieus neemt
En hij wordt maar bozer en bozer.
De Witte Oboema.
quote:Met een dwangbuis
Op woensdag 11 december 2002 22:49 schreef Thelonious het volgende:
Zat hij niet in de Bus?
quote:Volgens zichzelf een "Fucking Nobody"
Op woensdag 11 december 2002 22:49 schreef tong80 het volgende:
Wie is die gast ?
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:50 schreef tong80 het volgende:
't is een Molukker ?De Witte Oboema.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:50 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Volgens zichzelf een "Fucking Nobody"
.
* CloudBox komt uit een Molukse wijk in Winterswijk
quote:haha, voel me al bang!!
Op woensdag 11 december 2002 22:50 schreef dax het volgende:
Moet ik me nu als Nederlander schuldig gaan voelen ofzo?
quote:Helpt hopen.
Op woensdag 11 december 2002 22:52 schreef nielsnv het volgende:
Ik wacht tot die kerel over tafel klimt en Henk of Frits op zn bek ramt. Omdat het Nederlanders zijn.
quote:Ex aangetrouwnde schoonfamilie van mij was ook Moluks. Inhoudelijk heeft ie wel gelijk, maar de manier waarop ie het brengt...ik zit echt met tranen op mijn wangen van het lachen te kijken.
Op woensdag 11 december 2002 22:51 schreef CloudBox het volgende:
Mijn vader even gebeld of ie zat te kijken. Hij zegt dat er wel dat hij de waarheid spreekt. Ikzelf weet er niet veel van af.* CloudBox komt uit een Molukse wijk in Winterswijk
quote:Big smile hier
Op woensdag 11 december 2002 22:53 schreef golfer het volgende:ik zit echt met tranen op mijn wangen van het lachen te kijken.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:54 schreef CloudBox het volgende:
Het valt me al mee dat Frits niet zegt dat hij het ook zo zwaar heeft als Jood.
quote:Hahaha... Meesterlijke opmerking.
quote:Bang!
Op woensdag 11 december 2002 22:56 schreef Jorn_Z het volgende:
of ze ruiken geld hiertrouwens waarom ging jan mulder 'm niet dissen
quote:Pfff. dat komt nog wal. j. mulder kennende... Woei. TopTV!
Op woensdag 11 december 2002 22:56 schreef Jorn_Z het volgende:
of ze ruiken geld hiertrouwens waarom ging jan mulder 'm niet dissen
Geen woord onthouden van wat ie verder gezegd heeft, maar zelden zo gelachen de laatste tijd.
quote:Blijkbaar is het populaire muziek die toch niet echt populair is. Of alleen maar populair is bij een zeer kleine groep mensen (15 man die er dag en nacht naar luisteren).
Op woensdag 11 december 2002 23:03 schreef CloudBox het volgende:
Seborik, wat is nonconventional popmuziek?
waarom willen ze aandacht
ik ben toch niet verantwoordelijk voor de daden van m'n voornederlanders
FFS Get a life motherfuckers!!!!!!!1
quote:Dank u voor de tip. Ook dit is lachen.
Op woensdag 11 december 2002 23:02 schreef CloudBox het volgende:
Ondertussen op Ned1 Ratelband en De Jong.
J.
quote:Ze is nog bezig man...
Op woensdag 11 december 2002 23:08 schreef tong80 het volgende:
Shit heb ik Winny gemist.
quote:Is nog bezig tong. Hoogtepunt : ze sprak Sjengen op z'n Nederlands uit : Sgengen.
Op woensdag 11 december 2002 23:08 schreef tong80 het volgende:
Shit heb ik Winny gemist.
De Scheveningen test had ze moeiteloos gehaald.
J.
quote:Heerlijk.
Op woensdag 11 december 2002 23:09 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ze is nog bezig man...
quote:Google.com schijnt wel soms hulp te bieden.
Op woensdag 11 december 2002 23:12 schreef Ramonkey het volgende:
Waar kunnen we foto's van deze zingende hockeyster vinden??
* Juan Zueco wil beeld in beeld op z'n tv
J.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 23:16 schreef Juan Zueco het volgende:
Emile nu. Hilarisch avondtje.
* Juan Zueco wil beeld in beeld op z'n tvJ.
Viel me wel op dat Van Dorp nu eens geen "slimme" opmerking maakte aangezien dat hem op (weer) een blauw oog zou komen te staan
En Fatima is hmmmmm. Ook qua stem!!!
En Linschoten: zijn stelling dat de publieke radio de helft van de radioinkomsten naar zich toe haalt is volstrekt onjuist. voor een belangenbehartiger had ik iets meer kennis van zaken verwacht.
quote:Nee hoor, dat is nog in volle gang. Je moet wel iets geks bedenken, want daarvoor kun je een prijs winnen. Een weekend Parijs ofzo. Dus succes en verzin iets leuks!
Op donderdag 12 december 2002 12:10 schreef Myster_E het volgende:
In de week 2 van 2003 ga ik waarschijnlijk naar B&vD toe, loopt die actie van kopspijkers nog of is dat wat achterhaald.
quote:Ik dacht eraan om misschien mee te lopen naar buiten aan het einde van de show, alleen lijkt me dat een beetje onmogelijk gezien de beveiliging. En als ze me aanhouden kom ik er nooit meer binnen, terwijl ik dat wel wil.
Op donderdag 12 december 2002 12:13 schreef CloudBox het volgende:[..]
Nee hoor, dat is nog in volle gang. Je moet wel iets geks bedenken, want daarvoor kun je een prijs winnen. Een weekend Parijs ofzo. Dus succes en verzin iets leuks!
quote:
Frank de Winne
Belgische astronaut die onlangs terugkeerde van een ruimtereis.
Optreden van Robert Leroy
w00000000t wat zaai
stem allemaal even ja!!!!! hij staat achter op uitzending 2
LoL komt volgens mij door Pim Avondrood
quote:ja, maar ik word een beetje moe van die kritiekloze adoratie die de heren voor hem hebben
Op donderdag 12 december 2002 23:23 schreef milagro het volgende:
Ik had liever de hele uitzending enkel Rob van Gijzel gehoord...
Kijk, heren en dames politici..zijn verhaal, dat is nu werkelijk STUITEND!!
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 03:46 schreef Vec het volgende:
niet heel deze topic gelezen maar is er al gezegd dat er niemand aan die Abdou Jah Jah durfte door te vragen over zijn schijnhuwelijk? En zelf lulde Jah Jah er ook snel overheen. Haha, wat een kerel, jongen Andou Jah Jah, dat was niet zo mooi hè, beetje er over heen lullen en mompelen dat je een vriendin had en bla bla bla dat dat niet relevant en bla bla.Haha, KOM, WEES EEN VENT EN STA VOOR JE ZAAK, OPEN KAART, JE HEBT HOOGSTWAARSCHIJNLIJK GEWOON EEN PASPOORT GEKEGEN DOOR EEN SCHIJNHUWELIJK ANDERS HAD JE WEL MEER JE MOND ER OVER OPEN GEDAAN, NIET DAN?
ach allochtonen liegen meestal vaker
(vond ze wel enorm slecht trouwens)
quote:HIJ RULEZZZZZZ hell !!!!! w000000t dat wordt zeker lache... behalve als ze meer aandacht aan andere gast besteden
Op zaterdag 14 december 2002 23:24 schreef Fogerty het volgende:
Maandag komt Javier Guzman
En ze zijn helemaal niet bang hoor voor incidenten, maar intussen krijg je dit wel toegestuurd om een uitzending bij te wonen:
quote:nou, het was een zouteloze hap. kritiekloos converseren, geen enkel inhoudelijke discussie. allemaal ja en amen.
Op zaterdag 14 december 2002 23:45 schreef Blaze85 het volgende:[..]
HIJ RULEZZZZZZ hell !!!!! w000000t dat wordt zeker lache... behalve als ze meer aandacht aan andere gast besteden
quote:Morgen iedereen kijken dus!!
Op dinsdag 17 december 2002 00:34 schreef golfer het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen en ik zit in het publiek bij de uitzending.En ze zijn helemaal niet bang hoor voor incidenten, maar intussen krijg je dit wel toegestuurd om een uitzending bij te wonen:
Gisteren overigens Sorenssen van Leefbaar Rotterdam. Doet het best wel goed voor een voormalig wiskunde-docent!
standaard verhaal van Thom 'Anne Frank' de Graaff
edit : uitzending ipv uitzenden
[Dit bericht is gewijzigd door Blaze85 op 19-12-2002 17:15]
*digicam meeneemt*
quote:ellen vogel vond ik toch wel heel bijzonder.
Op woensdag 18 december 2002 23:33 schreef Blaze85 het volgende:
lol wat een boring uitzendenstandaard verhaal van Thom 'Anne Frank' de Graaff
quote:De Graaf zou het lijk van Anne Frank nog neuken voor een kamerzetel.
Op woensdag 18 december 2002 23:33 schreef Blaze85 het volgende:
standaard verhaal van Thom 'Anne Frank' de Graaf
quote:
Op donderdag 19 december 2002 07:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
De Graaf zou het lijk van Anne Frank nog neuken voor een kamerzetel.
quote:Shockerend hoor
Op donderdag 19 december 2002 07:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
De Graaf zou het lijk van Anne Frank nog neuken voor een kamerzetel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |