abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7221038
Ik kwam laatst een (minder) goede vriend van mij tegen, en ik sprak hem aan op het probleem dat zich verschuilt in mijn brander.
Ik heb namelijk een Lite-On 24x10x40x (staat op de voorkant ), en deze brander wil geen "dure" CD-r's branden (denk aan Philips 32xnogwat)
Deze jongeman vertelde mij dat het probleem verschuilt zou liggen in de default back-driver van mijn Brander.
Dus heb ik mijn brander (proffesorisch) open gemaakt met een schroeven draaier, om de default back-driver te vinden. Maar ik kan hem nergens vinden
Het enige wat ik zie is een print, loopwerk, stof, en kleine stukje Cd-rom die ik kwijt was.

Heeft er iemand een oplossing voor mij ?

Nu met transparante user-icon!
pi_7221066
firmwareupdate?

dagdag met je garantie op je fikker

pi_7221089
De default back-driver wordt weergegeven op de printplaat met een zwart switchje (beetje linksachter). Als je deze omzet gaat hij in PIO mode 4 draaien waardoor hij (theoretisch natuurlijk) niet meer z'n read-loop function uitvoert.

Succes

pi_7221101
idd... meestal is 'n firmware-update dé oplossing voor hardwarematige problemen met fikkers.

hem uit elkaar halen is zelden 'n goed idee.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7221105
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:13 schreef DancePlaza het volgende:
firmwareupdate?

welke garantie

Ik had hem al eerder met dit probleem naar de computer winkel gebracht waar ie vandaan kwam, hebben ze hem daar "onderzocht", mocht ik 27 euro gaan betalen omdat die snikkels nix konden vinden

tja, dan ga ik het zelf maar doen

pi_7221108
is dit een humor topic?... zo jah stel je vraag dan eens op een wat minder humoristische manier

en ik houd het ook bij firmware

[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 09-12-2002 13:16]

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_7221111
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:14 schreef Blapiet het volgende:
De default back-driver wordt weergegeven op de printplaat met een zwart switchje (beetje linksachter). Als je deze omzet gaat hij in PIO mode 4 draaien waardoor hij (theoretisch natuurlijk) niet meer z'n read-loop function uitvoert.

Succes

Zit jij soms in een complot met Captain_Le_Chuck???
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_7221132
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:15 schreef Chandler het volgende:
is dit een humor topic?... zo jah stel je vraag dan eens op een wat minder humoristische manier

en ik houd het ook bij firmware

inderdaad, zit hier ook te lachen
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_7221140
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:16 schreef Utmenke het volgende:

[..]

Hoe willen ze DC hiermee overnemen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_7221169
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:16 schreef Utmenke het volgende:

[..]

Welk complot

je bedoelt toch niet dit: De grote overname

pi_7221274
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:13 schreef DancePlaza het volgende:
firmwareupdate?

en waar kan ik die firmware vinden (ja, dit is een serieus probleem )

het zou wel fijn zijn als ik ook Philips Cd-r's kan branden (kan ik weer Cd-r's van me vader pakken )

pi_7221293
OK, deze gaat dus op slot vanwege het feit dat bewust kansloze humor niet in DIG thuishoort, daar is SC voor uitgevonden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')