quote:ik heb al een kind
Op zondag 8 december 2002 19:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik voel het als mijn plicht binnenkort een aantal kinderen op deze wereld te zetten die mijn gedachtengang kunnen voortzetten in de komende generaties. Wie voelt dit nog meer zo?
quote:kewl..
Op zondag 8 december 2002 19:56 schreef Nuongirl het volgende:[..]
ik heb al een kind
quote:Ik ook.
Op zondag 8 december 2002 19:56 schreef Nuongirl het volgende:[..]
ik heb al een kind
quote:En hoe denkt je vrouw erover
Op zondag 8 december 2002 19:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik voel het als mijn plicht binnenkort een aantal kinderen op deze wereld te zetten die mijn gedachtengang kunnen voortzetten in de komende generaties. Wie voelt dit nog meer zo?
quote:jouw "gedachtengang" kennende...
Op zondag 8 december 2002 19:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Ik voel het als mijn plicht binnenkort een aantal kinderen op deze wereld te zetten die mijn gedachtengang kunnen voortzetten in de komende generaties Wie voelt dit nog meer zo?
optopic: waarom geef je je niet op als vrijwillig spermadonor ?
quote:Zijn er ook onvrijwillige spermadonoren dan ?
Op zondag 8 december 2002 20:07 schreef Mrln het volgende:optopic: waarom geef je je niet op als vrijwillig spermadonor ?
quote:ik bedoelde hiermee "op oproep"
Op zondag 8 december 2002 20:08 schreef tong80 het volgende:[..]
Zijn er ook onvrijwillige spermadonoren dan ?
quote:Lijkt me het beste in zijn geval...
Op zondag 8 december 2002 20:07 schreef Mrln het volgende:ontopic: waarom geef je je niet op als vrijwillig spermadonor ?
quote:Als er iets met jou gebeurt... dat is wel de belachelijkste reden om een kind te willen, voor het geval er iets met je gebeurt. Als er iets met je gebeurt kun je beter geen kinderen hebben. Als je die wel hebt verliest een kind zijn vader en blijft je vrouw alleen achter met de kinderen, nadat ze net haar man heeft verloren. Niet echt een ideale situatie, wel?
Op zondag 8 december 2002 20:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
stel je voor dat mij wat gebeurt, dat denk ik steeds vaker, dan moet mijn nageslacht er zijn, het is niet meer vrijheid blijheid. Ik wil gewoon graag een kind!
Kinderen krijgen is meer dan je ideeën doorgeven aan een nieuwe generatie.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 08-12-2002 20:10]
quote:zelf inbrengen in reageerbuisjes? moet je meerprijs betalen vrees ik
Op zondag 8 december 2002 20:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wil wel sperma doneren, maar dan wel zelf inbrengen natuurlijk. Anders weet ik niet wat ermee gebeurt..
Ik doe deze op slot,
dit gaat niet serieus worden.
Toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |