- de lekkere kont
- Bambi ogen
- Kleding
- Schoenen
- brede borstkas
- Geld in de portemonnee
- Gouden tanden
- Gouden kettingen
- auto
Of nog andere dingen?
Wolkje
quote:
Op zondag 8 december 2002 18:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als jullie een jongen ontmoeten?- de lekkere kont
- Bambi ogen
- Kleding
- Schoenenheel soms
- brede borstkasik kijk er naar als ie t heeft, hoeft niet perse
- Geld in de portemonnee
- Gouden tanden
- Gouden kettingen
- automaar tis wel handig
er moet gewoon iets zijn... moeilijk uit te leggen... ik kan als ik ergens binnen kom direct zeggen welke jongens ik leuk vind en welke niet. tgaat om een totaalplaatje. bij mij in elk geval.
waarom deze vraag?
Of nog andere dingen?
Ik heb dus al een vriend, maar ik zeg het even theoretisch... overigens heb ik ook wel eens een vriend gehad die geen kleren droeg die mijn smaak waren en dan is het ook echt niet bepalend als de rest wel klopt. Ergens op letten is dus niet hetzelfde als iemand meteen afkeuren als diegene dat niet allemaal heeft (ik vind mijn huidige vriend wel honderd procent leuk qua uiterlijk en kleren, maar het is niet onmogelijk om te gaan met iemand die een andere kledingsmaak heeft of die je niet superknap vindt, soms komt dat nog).
Sommige dingen zijn wel vrij belangrijk, natuurlijk. Dat is heel persoonlijk. Ik vind bijvoorbeeld ogen wel vrij belangrijk, maar ik heb niet een vast omlijnd idee, van: zo moeten ze eruit zien.
Uiteindelijk gaat het toch om het totaalplaatje, hoe cliché het ook klinkt. Een man is geen bouwpakket. En het moet natuurlijk gewoon klikken, dat is uiteindelijk het belangrijkste.
quote:Hej dat deed een meisje dat ik van vroeger ken ook altijd.. en heb het verder nooit meer gehoord dat meisjes dat doen..
Op zondag 8 december 2002 18:57 schreef drg het volgende:
het loopje
quote:Keurslagers Huppeltje??
Op zondag 8 december 2002 18:57 schreef drg het volgende:
het loopje
loop,
lichaamshouding,
figuur,
zelfverzekerd,
kleding,
lang haar.
Dat alles is bij mij nl ###
quote:Je hebt toch geen relatie met zijn vrienden?
Op zondag 8 december 2002 19:18 schreef Partygurl het volgende:
ogen, kleding en naar zijn vrienden heheIk wil geen vriend die allemaal nerdvrienden heeft
quote:Da's wel onzin, er staat nergens dat er niet op karakter gelet wordt, alleen blijkt dat meestal pas goed na verloop van tijd, als je iemand leert kennen. Het gaat hier (zie beginpost) om de eerste ontmoeting. Dan kan het klikken of niet, je weet nog weinig van de persoonlijkheid van die man.
Op zondag 8 december 2002 19:17 schreef mvt het volgende:[..]
Keurslagers Huppeltje??
Trouwens weer een rijtje voor de oppervlakkige vrouw.
quote:Damnz! Dat vind ik echt dom als je daar op let! Op zijn vrienden. En wat is jouw omschrijving van een nerd-vriend?
Op zondag 8 december 2002 19:18 schreef Partygurl het volgende:
ogen, kleding en naar zijn vrienden heheIk wil geen vriend die allemaal nerdvrienden heeft
[Dit bericht is gewijzigd door Erik180480 op 08-12-2002 19:24]
quote:Pfff staat een dikke knipoog achter en wat doen de mensen, die gaan er serieus op in
Op zondag 8 december 2002 19:23 schreef Erik180480 het volgende:[..]
DAmnz dat vind ik echt dom! Wtf zijn nerd vrienden????
quote:Tja dit is geen sc
Op zondag 8 december 2002 19:24 schreef Partygurl het volgende:[..]
Pfff staat een dikke knipoog achter en wat doen de mensen, die gaan er serieus op in
quote:sorry hoor
Op zondag 8 december 2002 19:25 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Tja dit is geen sc
Vind je het gek dat we er dan serieus op ingaan?
quote:Hahaha
Op zondag 8 december 2002 19:18 schreef Skull het volgende:
Oh dat weet ik wel,loop, lichaamshouding,
* Ik loop met een beetje gebogen rug en hangende schouders.
figuur,
Brede rug (ja echt waar), dikke buik
zelfverzekerd,
(eerder sociale fobie)
kleding,
(meestal zwarte spijkerbroek, een of ander trui die lekker zit)
lang haar.
(staat niet bij mij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |