Ik zal maar beginnen:
Jantje komt de kamer van zijn ouders binnen. Daar ziet hij een sex-boekje op het nacht kastje liggen. Daar stond in Hoer. Jantje vraag aan zijn moeder:"Mama wat is Hoer"? Dat is een fiets schat, antwoord moeder. Dan ziet Jantje het woord Condoom staan. Jantje vraag: "Mama wat is een Condoom"? Een fietsketting antwoord jantje zijn moeder. Jantje vraagd wat is Neuken, Mama. Neuken is fietsen lieverd, zegt Jantje zijn moeder.
De volgende dag stapt Jantje op zijn fiets en ging opweg naar school. De jufvrouw vraagt aan Jantje: "Jantje waarom ben je zo laat"? Antwoord Jantje: Ik stapte op mijn hoer en begon te neuken Maar ondertussen viel mijn condoom 2 keer eraf dus daarom ben ik te laat.
quote:das een goeie
Op zondag 8 december 2002 13:45 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
haha
quote:De moeder die die onzin vertelt moeten ze het recht tot voortplanten ontnemen
Op zondag 8 december 2002 13:43 schreef Untriedrope het volgende:
Jantje komt de kamer van zijn ouders binnen. Daar ziet hij een sex-boekje op het nacht kastje liggen. Daar stond in Hoer. Jantje vraag aan zijn moeder:"Mama wat is Hoer"? Dat is een fiets schat, antwoord moeder. Dan ziet Jantje het woord Condoom staan. Jantje vraag: "Mama wat is een Condoom"? Een fietsketting antwoord jantje zijn moeder. Jantje vraagd wat is Neuken, Mama. Neuken is fietsen lieverd, zegt Jantje zijn moeder.
quote:
Op woensdag 1 mei 2002 14:06 schreef Mister_Puke het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ik ken nog een leuke mop:
Twee tieten in een envelloppe (verdomme, hoe schrijf je dat ook al weer?)
quote:Kunnen we in dit topic dan verdergaan met het bespreken van de mop van de topicopener?
Op zondag 8 december 2002 13:47 schreef MUUS het volgende:
Flauwe, matige, leuke en andere moppen hier svp
quote:Mister_puke is de Fok!moppenmaster
Op zondag 8 december 2002 13:47 schreef DJKoster het volgende:[..]
quote:Ripley heeft liever alle moppen in 1 topic anders wordt het een wildgroei aan moppentopics.
Op zondag 8 december 2002 13:48 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Kunnen we in dit topic dan verdergaan met het bespreken van de mop van de topicopener?
Als je de mop van de topicstarter nou eens quote in dat andere topic en daar verder gaat?
*heel lief kijkt voor Ripley*
quote:Ik vond hem anders nix aan
Op zondag 8 december 2002 13:46 schreef Untriedrope het volgende:[..]
das een goeie
quote:whehehe
Op zondag 8 december 2002 13:53 schreef ZixS het volgende:[..]
quote:Het was geen verzoek om dit topic open te laten hoor
Op zondag 8 december 2002 13:50 schreef MUUS het volgende:[..]
Ripley heeft liever alle moppen in 1 topic anders wordt het een wildgroei aan moppentopics.
Als je de mop van de topicstarter nou eens quote in dat andere topic en daar verder gaat?
quote:Ben jij moderator van SCD?
Op zondag 8 december 2002 13:50 schreef MUUS het volgende:[..]
Ripley heeft liever alle moppen in 1 topic anders wordt het een wildgroei aan moppentopics.
Ze hebben je niet voor niets die roze/paarse kleur gegeven
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:15 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Ben jij moderator van SCD?
Moderator, blijf bij je eigen forum..Ze hebben je niet voor niets die roze/paarse kleur gegeven
quote:Was gewoon een antwoord op mijn vraag. Verder heeft ze het topic niet gesloten, dus er is niets verkeerds gebeurd volgens mij
Op zondag 8 december 2002 14:15 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Ben jij moderator van SCD?
Moderator, blijf bij je eigen forum..Ze hebben je niet voor niets die roze/paarse kleur gegeven
quote:MUUS gaf eerst het andere topic door (is ook geen probleem verder), maar nu is het 'Ripley wil dit, want Ripley dat..'.
Op zondag 8 december 2002 14:23 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Was gewoon een antwoord op mijn vraag. Verder heeft ze het topic niet gesloten, dus er is niets verkeerds gebeurd volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |