abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2003 @ 09:28:20 #226
3744 Kleintje
op en top!
pi_9197997
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:24 schreef moussy het volgende:
Ik zie nu net dat er zelfs een oorlogs in Irak sub forum is "Thema forum over de aanstaande oorlog." Als dat al kan, wat naar mijn mening gewoon richting politiek kan, vind ik dat er ook een sub forum voor ouders-baarmoeders-kinderen moet kunnen komen. ook al was ik eerst tegen
Helemaal mee eens.
We kunnen het altijd een tijd proberen. Mocht het niet werken dan kan het altijd weg.
Hierbij denk ik ook aan het SM keldertje.
Volgens mij was daar minder draagkracht voor en dat kwam er toch.
Oké, het is weer weg, maar het kreeg toch een kans!
  Admin dinsdag 18 maart 2003 @ 10:29:58 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9199170
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:24 schreef moussy het volgende:
Ik zie nu net dat er zelfs een oorlogs in Irak sub forum is "Thema forum over de aanstaande oorlog." Als dat al kan, wat naar mijn mening gewoon richting politiek kan, vind ik dat er ook een sub forum voor ouders-baarmoeders-kinderen moet kunnen komen. ook al was ik eerst tegen
Lieve Moussy, dat forum is inspelen op de actualiteit van nu, en om alle wildgroei in POL, OOG en GC tegen te gaan, dit forum stond al een poosje gepland.

Nu hebben we het over een volledig nieuw subforum,
daar gaat gewoon tijd overheen voor alles rond is.

Dat WAR forum was er ook niet in 1 dag, zaken zoals dit vergen enige voorbereiding,
maar we zijn in admin nog steeds heftig aan het discussieren

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 19:51:27 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_9213609
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lieve Moussy, dat forum is inspelen op de actualiteit van nu, en om alle wildgroei in POL, OOG en GC tegen te gaan, dit forum stond al een poosje gepland.

Nu is er wildgroei in lifestyle
quote:
Nu hebben we het over een volledig nieuw subforum,
daar gaat gewoon tijd overheen voor alles rond is.

Dat WAR forum was er ook niet in 1 dag, zaken zoals dit vergen enige voorbereiding,....

Ik bedoelde ook niet dat het ouders-baarmoeder en kinder forum nu a la minuut er moet zijn hoor, omdat dat er nu ineens wel is.
quote:
.....maar we zijn in admin nog steeds heftig aan het discussieren
Niet té heftig mag ik hopen hoewel....
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9213999
Terwijl jullie druk aan het overleggen zijn, heb ik een topic geopend dat wat mij betreft een tweede centrale topic moet worden, naast het zwangerschaps- en kindertjestopic:
[Centraal] peuter en kleuter babbel-topic
  Jubileum moderator dinsdag 18 maart 2003 @ 20:10:34 #230
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9214178
Nausicaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Admin dinsdag 18 maart 2003 @ 21:17:47 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9216123
Lois en Karin hebben al een prachtig concept gemaakt en we gaan er 21 maart met de FA's heel serieus naar kijken
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:02:27 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_9217440
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:17 schreef yvonne het volgende:
Lois en Karin hebben al een prachtig concept gemaakt en we gaan er 21 maart met de FA's heel serieus naar kijken
Wij puffen eh... duimen mee!

Gezien de topics die nu her en der als paddestoelen uit de grond schieten, lijkt het me dat er toch wel een basis voor is. Er is ook nog wel het een en ander uit R&P te vissen

donderdag 20 maart 2003 @ 11:54:43 #233
34891 melonovy
La Kutschie
pi_9255292
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:17 schreef yvonne het volgende:
woei, ik ben superbenieuwd... wacht nog een dagje af!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 20 maart 2003 @ 15:03:45 #234
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_9259675
Ik ben ook voor een apart forum. Meestal zet ik mijn belevenissen neer in het Z&K-topic, zonder op anderen te reageren. Soms geef ik antwoord op een vraag van iemand, zonder te reageren op anderen. Ik ben daar vrij zakelijk in en dat bevordert de gezelligheid van dat topic niet echt. Ook heb ik het idee dat mijn (korte) berichtjes vrij bot over kunnen komen, doordat ze misschien juist tussen een aantal verdrietige posts staan, of juist hele blije waar ik dan niet op reageer. Soms twijfel ik dan inderdaad of ik het wel moet posten, maar anders post ik niets en dat is ook weer niet de bedoeling van het topic. Om er op zo'n moment een apart topic over te openen gaat dan weer te ver, omdat het in het topic past en omdat het vaak om een klein berichtje gaat.
Ik ben heel benieuwd wat er morgen besloten wordt.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Jubileum moderator donderdag 20 maart 2003 @ 19:34:16 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9266071
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:54 schreef melonovy het volgende:

[..]

woei, ik ben superbenieuwd... wacht nog een dagje af!

Ik zou niet gelijk morgen al een antwoord verwachten. De vergadering is in de avonduren, de notulen moeten dan het weekend verwerkt worden (als daar tijd voor is met een grote onzinmeet op komst) en dan, na goedkeuring, nog voorgelegd aan alle mods.
Ik zou eerder even geduld hebben tot volgende week, maar (en daar ga ik weer) zodra ik iets weet.......
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:08:11 #236
34891 melonovy
La Kutschie
pi_9278770
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:34 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik zou niet gelijk morgen al een antwoord verwachten. De vergadering is in de avonduren, de notulen moeten dan het weekend verwerkt worden (als daar tijd voor is met een grote onzinmeet op komst) en dan, na goedkeuring, nog voorgelegd aan alle mods.
Ik zou eerder even geduld hebben tot volgende week, maar (en daar ga ik weer) zodra ik iets weet.......

Ow, okay!
Melonovy wacht nog even geduldig af...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_9350465
Hoe is de vergadering geweest Lois?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_9359971
en en en en en en en? Isser al nieuws?
  Jubileum moderator dinsdag 25 maart 2003 @ 13:01:29 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9360049
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 12:57 schreef Angel22 het volgende:
en en en en en en en? Isser al nieuws?
Ik weet nog niks jongens, het duurt nog even.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 26 maart 2003 @ 19:43:26 #240
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9394872
Cynix heeft vannacht ( ) de notulen afgekregen, ze hadden nl. onwaarschijnlijk veel punten te bespreken.
Die notulen liggen nu ter goedkeuring bij de aanwezige FA's en admins, als iedereen klaar is met werken e.d. gaan ze die bekijken.
Dan worden ze eventueel nog bewerkt en dan gaan ze richting het moderatorforum.
Als die ze allemaal hebben bekeken en goedgekeurd kom ik hier zo snel mogelijk vertellen hoe het is afgelopen.

Nog even geduld dus (en ja ik weet dat het lang duurt maar we hebben nou eenmaal een gigantische crew).

Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:14:13 #241
34891 melonovy
La Kutschie
pi_9406642
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:43 schreef Lois het volgende:
Cynix heeft vannacht ( ) de notulen afgekregen, ze hadden nl. onwaarschijnlijk veel punten te bespreken.
Die notulen liggen nu ter goedkeuring bij de aanwezige FA's en admins, als iedereen klaar is met werken e.d. gaan ze die bekijken.
Dan worden ze eventueel nog bewerkt en dan gaan ze richting het moderatorforum.
Als die ze allemaal hebben bekeken en goedgekeurd kom ik hier zo snel mogelijk vertellen hoe het is afgelopen.

Nog even geduld dus (en ja ik weet dat het lang duurt maar we hebben nou eenmaal een gigantische crew).

Ik vind het niet erg hoor dat het even duurt. Ik vind het prettig dat er serieus naar gekeken wordt naar de wensen van de fok!kers! Ik hoor het wel, ik ben erg benieuwd!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator zondag 30 maart 2003 @ 20:27:45 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9470254
De notulen zijn inmiddels bekend en de besprekingen zijn wederom in volle gang.
Ik kan nog niks concreets zeggen en dat vind ik heel vervelend, het duurt nu al heel lang en nog is er niks bekend. We zitten weer om de tafel en ik zal proberen zo snel mogelijk met nieuws te komen.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 2 april 2003 @ 21:20:36 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9545043
Ik gooi yvonne's berichtje even hierheen:
quote:
Op woensdag 2 april 2003 20:30 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet meer wel topic het was
Dus Lois, je mag m'n berichtje verplaatsen hoor

Wel, de FA meeting is geweest en daar kwam uit dat we het (nog) niet zagen om een apart forum op te richten.
Maaaaaarrrr, Lois bestookt ons aan alle kanten met dusdanige argumenten dat we het nogmaals gaan bekijken

Dus dames en heren, even geduld

Ik zal meteen even melden wat ons grootste bezwaar was,
we waren bang voor kliekjes en groepjes vorming, dusdanig dat een nieuweling er moeilijk tussen zou komen,
geen verwijt oid, maar jullie kennen elkaar al zo lang en met zulke intense zaken, dat we dachten dat het te hoogdrempelig zou worden.

Maar ik geef toe, Lois vuurt allerlei goede argumenten op ons af.

Ander punt was dat we bang waren dat dit een eilandje op zich zou vormen, dwz een eigen R&P, SEX, GC, Onzin etc binnen 1 subforum, wat natuurlijk niet de bedoeling zou zijn.
het leuke van FOK! is nu juist dat je overal kunt zwerven.

Maar nogmaals, we gaan weer denken.

Jullie horen van me

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2003 @ 21:29:02 #244
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_9545200
Hmz, op zich jammer.... aan de andere kant kan ik het ook wel een beetje begrijpen. Misschien is het zowieso verstandiger om het aandachtsgebied iets uit te breiden en dan in plaats van zwangerschap en kindertjes, meer een vrouw zijn forum of zo ervan te maken

In ieder geval vind ik het geweldig van Lois dat ze zich zo heeft ingezet voor onze belangen

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Jubileum moderator woensdag 2 april 2003 @ 21:31:35 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9545265
quote:
Op woensdag 2 april 2003 21:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hmz, op zich jammer.... aan de andere kant kan ik het ook wel een beetje begrijpen. Misschien is het zowieso verstandiger om het aandachtsgebied iets uit te breiden en dan in plaats van zwangerschap en kindertjes, meer een vrouw zijn forum of zo ervan te maken

In ieder geval vind ik het geweldig van Lois dat ze zich zo heeft ingezet voor onze belangen

Jompels,
Slaapmeisje

Onze opzet was ook een breder forum dan alleen zwangerschap en kindertjes. Het omvat veel meer dan alleen dat, juist het hele proces van vruchtbaarheid tot overgang, schoolkeuze tot opgroeiende pubers, borstvoeding tot speelgoed, affijn zo kan ik wel even doorgaan.
Ik ga weer duimen, de Fa's even rustig laten overleggen (want die werden een beetje gek van me ) en ik hoop dat we snel met positief nieuws kunnen komen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_9547335
Bedankt voor het melden Lois. Het argument kliekjesvorming begrijp ik niet zo goed, omdat veel mensen hier juist betogen dat ze niet in het huidige Z&K durven posten omdat het zo'n gesloten groep lijkt. Maar je kunt alles natuurlijk van allerlei kanten bekijken. Het andere argument (de eilandjes) vind ik wel valide, ik snap dat daar een belangrijke afweging moet worden gemaakt. Je wilt niet de veiligheid verstoren door te streng te modereren, wat dan misschien zou moeten. Feit blijft wel dat je blijkbaar met een doelgroepje zit dat niet echt ergens een plekkie heeft op fok, die zou je kunnen bedienen. Maar dat is echt een beslissing die te maken heeft met het hele imago van de site en de doelstellingen (en wat komt die discussie over dit soort doelgroepen me bekend voor ). Het is in ieder geval fijn dat er serieus naar de vraag is gekeken en dat het is besproken.
mooi he, alles
  Jubileum moderator woensdag 16 april 2003 @ 20:32:31 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9824784
*tromgeroffel*

Met grote blijdschap kondigen wij aan dat op 2e paasdag de geboorte verwacht wordt van het aparte forum.

Beschuit met muisjes staan dan voor iedereen klaar, meedenken met namen, inhoud etc. is zeer gewenst.

*einde dienstmededeling*

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2003 @ 20:45:22 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_9825124
Jaaaaah Niet meer in de war raken en je ledikanten verf toestanden post bij de foto's zetten.

Gewoon leuteren over striae, pubers die niet uit bed willen komen, pleuters peuter kleuter mixie die sigaretten aansteken, eitjes die niet willen springen en baby's die de kloven in je tepels sabbelen!!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 16 april 2003 @ 20:50:44 #249
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_9825259
Yes! Ik zag door de lifestyle de kindertjes niet meer
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_9825619
Geweldig nieuws. ))))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')