Zonder ook maar 1 match echt te winnen is hij kampioen geworden...
Match 1: Bob Sapp wint maar later blijkt dat deze zijn hand gebroken heeft en Ernesto gaat door.
Match 2: Ray Sefo, tijdens de match krijgt Ray een blessure, Ernesto gaat door.
Match 3. Finale: Le Banner, weer een blessure tijdens de match, Ernesto is champ.
Voor gedetailleerde match beschrijvingen: http://www.man-magazine.com/uk/newsflash/view.php?nid=1113
De Nederlanders heersen over deze sport zo lijkt het.
Jezus wat een monster die Sapp (2.00 m en 177 kg)
Maar die is gewoon veels te lomp voor zoiets. Hij kan niet eens rechtvooruit stoten, maar kan alleen opzij zwaaien.
Maar goed, 1 klap van em en je ligt.
Ik vond het jammer dat Jerommeke verloren heeft, hij was de betere en ik vind het een erg sympatieke vent.
quote:je bedoelt Jeronimo neem ik aan
Op zondag 5 januari 2003 14:49 schreef X-Ray het volgende:Ik vond het jammer dat Jerommeke verloren heeft, hij was de betere en ik vind het een erg sympatieke vent.
quote:Jerommeke
Op zondag 5 januari 2003 16:04 schreef Fulton het volgende:[..]
je bedoelt Jeronimo neem ik aan
quote:
Op zondag 5 januari 2003 17:15 schreef SCH het volgende:
Dit Ik hoor niet in het sportforum
quote:Het is toch echt een sport. Een vechtsport die technieken uit kungfu, kickboksen en andere disciplines combineert om precies te zijn.
Op zondag 5 januari 2003 17:15 schreef SCH het volgende:
Dit hoort niet in het sportforum
quote:
Op zondag 5 januari 2003 17:16 schreef X-Ray het volgende:[..]
quote:ga nou niet zeggen dat K1 geen sport is
Op zondag 5 januari 2003 17:18 schreef SCH het volgende:[..]
.
Dit 'tijdverdrijf' van criminelen die elkaar gebroken ledematen slaan hoort in ONZIN.
quote:Dat zei ik toch - tuurlijk is het geen sport - het is een partijtje blessures oplopen en heeft niets met sport te maken. Wat dan wel volgens jou?
Op zondag 5 januari 2003 17:26 schreef Fulton het volgende:
ga nou niet zeggen dat K1 geen sport is
quote:Jij hoort in onzin met je gezeur. Dus ga maar snel.
Op zondag 5 januari 2003 17:18 schreef SCH het volgende:[..]
.
Dit 'tijdverdrijf' van criminelen die elkaar gebroken ledematen slaan hoort in ONZIN.
K1 is de ultieme vechtsport, en dat dat geen sport is voor slappelingen en mietjes, dat moge duidelijk zijn.
Veel plezier met cricket .
On-topic:
Was Jerommekes arm op 5 plaatsen gebroken?
En die Nieuw-Zeelander, die wou gewoon NIET gaan liggen. Als je die benen zag, compleet blauw en helemaal kapot, maar toch nog blijven lopen. Hij kreeg het voor elkaar Jerommeke nog 2 maal neer te hoeken ook .
quote:Ik ben ook K1 liefhebber en ik doe zelf een paar jaar Kungfu maar ik heb dat nog nooit gezien in een wedstrijd. Het is gewoon kickboxen niets meer vind ik.
Op zondag 5 januari 2003 17:17 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Het is toch echt een sport. Een vechtsport die technieken uit kungfu, kickboksen en andere disciplines combineert om precies te zijn.
Anders moet je eens naar het Chinese Sanshou/Sanda kijken !
quote:Jerome Le Banner
Op zondag 5 januari 2003 17:25 schreef Fulton het volgende:[..]
Oftewel, Jerommeke .
quote:goedzo
Op zondag 5 januari 2003 17:36 schreef X-Ray het volgende:[..]
Jerome Le Banner
190 cm, 124.0 kg - Heavyweight
Age 29
Oftewel, Jeronimo.
quote:hou jij hiervan Fulton
Op zondag 5 januari 2003 17:38 schreef Fulton het volgende:goezo
quote:Van jou kant kan ik het wel begrijpen.
Op zondag 5 januari 2003 17:39 schreef SCH het volgende:[..]
hou jij hiervan Fulton
ff bellen over een stadionverbod dan maar
quote:Dat was toch Mike Hunt? Die gaat nooit neer. Het verhaal gaat dat de enige keer dat hij K.O. ging was toen hij werd aangereden door een bus.
Op zondag 5 januari 2003 17:29 schreef X-Ray het volgende:[..]
En die Nieuw-Zeelander, die wou gewoon NIET gaan liggen. Als je die benen zag, compleet blauw en helemaal kapot, maar toch nog blijven lopen. Hij kreeg het voor elkaar Jerommeke nog 2 maal neer te hoeken ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |