quote:Bij mij zegtie wel dat ik connected ben
Op vrijdag 3 januari 2003 16:39 schreef Robhimself het volgende:
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!Voor de lol net ff bij Splinter Cell voor Content Download gekozen....
Dit was t gevolg:
[afbeelding]
Ok, nog nix boeiends.......... Ik druk nu op A....[afbeelding]
Ok...........................
http://members.lycos.nl/robhimself666/live.jpg][afbeelding]
WHAT DA FUCK!!![]()
[afbeelding]
Het zal toch niet..................[afbeelding]
So far so good..............[afbeelding]
Jammer.....dus toch een Starterkit kopen[afbeelding]
Staat wel mooi, vind U ook niet?Let wel, mn XBOX zit aan een HUB gekoppeld en draait met een ADSL verbinding...zonder verbinding kan dit niet
quote:Al gefixed
Op zaterdag 4 januari 2003 18:24 schreef Neejoh het volgende:[..]
Bij mij zegtie wel dat ik connected ben
quote:ja misschien hebben ze niet meer werk in de engine gestoken dan een ps2 aan kan. Scheelt hun weer werk enzo
Op zaterdag 4 januari 2003 18:20 schreef HAL9000S het volgende:[..]
waarschijnlijk....??
quote:Daar ligt het niet zozeer aan. Bij de xbox rost SC gewoon aardig wat tijdelijke bestanden op de HDD, waardoor er minder laadtijden zijn en er dus meer ruimte is om de zware aspecten van het spel te dumpen.
Op zondag 5 januari 2003 13:00 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja misschien hebben ze niet meer werk in de engine gestoken dan een ps2 aan kan. Scheelt hun weer werk enzo
Bij de PS2 moet dat allemaal rechtstreeks van de DVD gelezen worden, hetgeen betekend dat ze ergens op moeten hebben korten.....
Zit in CIA gebouw, ben bij centrale server geweest, nu moet ik de lekkende pc gaan zoeken...als ik nu weer de centrale serverhal uitloop door die glazen schuifdeuren wordt ik METEEN gezien. Waar moet ik naartoe???? Heb het nu al 15 keer gedaan en bigin het aardig beu te worden
quote:mmm, bij die russen bedoel je?? Ik heb dat stuk nog telkens in een keer gehaald. Ik bleef gewoon voor die glazen deur staan(kogelvrij glas), totdat ze me zagen, om het hoekje staan en iedereen neerhalen die het het in zn virtuele hoofd haalt om door die deur te lopen
Op zondag 5 januari 2003 15:35 schreef Doopy-X- het volgende:
IK ZIT WEER VASTTTTTTTT!Zit in CIA gebouw, ben bij centrale server geweest, nu moet ik de lekkende pc gaan zoeken...als ik nu weer de centrale serverhal uitloop door die glazen schuifdeuren wordt ik METEEN gezien. Waar moet ik naartoe???? Heb het nu al 15 keer gedaan en bigin het aardig beu te worden
quote:hehe (ik ben daar ook ergens dacht ik)
Op zondag 5 januari 2003 18:16 schreef HAL9000S het volgende:[..]
mmm, bij die russen bedoel je?? Ik heb dat stuk nog telkens in een keer gehaald. Ik bleef gewoon voor die glazen deur staan(kogelvrij glas), totdat ze me zagen, om het hoekje staan en iedereen neerhalen die het het in zn virtuele hoofd haalt om door die deur te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |