Die dus
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:25 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
"Waarom loop je toch steeds weg als... STOP Rick, stop! Trouwens dat advies van jou....."Die dus
Die man kan toch nooit meer in zijn leven serieus genomen worden, na zo'n debiele reclame
quote:1. effe checken.
Op vrijdag 4 februari 2000 21:21 schreef misterM het volgende:
ik zou graag willen weten welke reclame's wij nederlanders haten <BR>bijvoorbeeld die reclame van ?????????<P>ik dank u allen !
quote:vast wel... maar 'k gebruik zelf meestal 't woord "dubbed"
Op vrijdag 7 februari 2003 13:14 schreef RaTz het volgende:
nagesynchroniseerde (zo goed?)
En die van Gordon ook. Ben niet bepaald een Gordon fan en als ik die kop en die overdreven smile zie van die gast dan krijg ik spontaan kots neigingen.
Die van postkrediet ook. Ben benieuwd hoe lang ze die nog uitzenden. Ik hoop niet lang meer.
Oftewel, de meest gehate reclame!
Die van Edit,. idd nagesynchroniseerd! "ijk dat is nou Edet" de toon in combinatie met de rotkop van dat wijf brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Btw ik vind die van gordon niet heel erg, vooral dat ie in ze buik wordt gerost!
Vinden jullie het nou ook niet geweldig hoe ze aanwijzingen van een regisseur vloeiend laten overlopen in een tip over leningen?
Dash
"Ga jij nou maar eens boodschappen doen, kijken of je echt zo zuinig ben met geld". En dan nog nagesynchroniseerd ook. Volgens mij is het gewoon standaard dat reclamebureau's de wasmiddel reclame's overlaten aan stagaires ofzo...
Ariel (ofzo)
Nasynchronisatie + dom verhaal voor een wasmiddel + totaal niet gebaseerd op de werkelijkheid =
"Stil maar, je shirt vertelt het me morgen wel".
En er zijn nog wel zat anders reclames waarbij ik denk... Maar deze staan bij mij voor altijd in het geheugen gegrift.
Maar eigenlijk erger ik me kapot aan iedere reklame.. 1800 uur nieuws kijken? Ja, eerst 10 MINUTEN reklame in je hoofd schuiven, 4 Minuten nieuws, en weer 10 MINUTEN ongevraagd reklame kauwen... gatverdamme!!
En dan nog die sponsoring van het weer.. " Het weer word medemogelijk gemaakt door [vul hier een willekeurige debielerig bedrijf in] .. kunnen we ze dan verantwoordelijk stellen als het regent ofzo?
En nu we het toch over het weer hebben.. waarom zo lang door zaniken over hoe koud het is in Moskou en hoe hard het sneeuwt in Sicilie... HET INTRESSEERT ME TOCH GEEN RUK !! Ik wil gewoon simpel weten wat het weer voor morgen is.. simpel houden.
Zo.. en nu ga ik weer eens een afspraak maken met mn psych
quote:Die is idd errrrrrrrg irritant
Op zaterdag 8 februari 2003 10:34 schreef Bastard het volgende:
Die reklame van stegeman waar die kneuzige puber de ham op eet die zn moeder net neer legd. En dan nog met zon schijnheilige rotkop vragen "Wat eten we eigenlijk vandaag"
Wat dacht je dan van Frysia, dat die afgedankte nieuwslezer nog een papiertje aangereikt krijgt met extra nieuws, dat 't nog goedkoper en voordeliger kan
quote:Die kan ik ook wel ritueel verbranden onderhand
Op zaterdag 8 februari 2003 10:37 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Die is idd errrrrrrrg irritant
Wat dacht je dan van Frysia, dat die afgedankte nieuwslezer nog een papiertje aangereikt krijgt met extra nieuws, dat 't nog goedkoper en voordeliger kan
![]()
![]()
quote:Sterven vind ik overdreven
Op vrijdag 7 februari 2003 20:46 schreef JaceTBL het volgende:
Die misselijke Gordon... moet .... SCHTERRRVENNNNnnnnnn![]()
Maar ik vind het maar een overgewaardeerde Nederlander. Hij heeft een keer een soft plaatje gemaakt ( kon ik maar even bij je zijn, ik moet nog zoveel aan je vragen ) en ineens is ie popi jopie bij velen.
Ik zie hem dus liever van de beeldbuis verdwijnen. En vooral tijdens de reclameblokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |