abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7176082
De linker deur en achterscherm van me auto in de vernieling door zo'n jong drabbertje op een scooter, rijd tegen het verkeer in en kijkt achter zich waar z'n homies' blijven en boort em ff lekker erin, en dan nog zeuren dat ik moest uitkijken. Maar als je dan zegt dat je ook wel de politie erbij wil halen voor een rapport is het opeens wel zijn schuld, hopelijk duurt dat verzekerings gezeik niet te lang want als strax de sneeuw en pekel komt begint de zooi nog lekker te rotten ook . IIG KUTbegin van mijn weekend
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:46:35 #2
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_7176138
Misschien moest ie wel snel naar de dokter.
Laatste kans.....
pi_7176177
Ik pleit al eeuwen voor een verbod op scooters.
pi_7176193
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:48 schreef araphor het volgende:
Ik pleit al eeuwen voor een verbod op scooters.
daar ben ik het nou volkomen mee eens
stomme rotkrengen!
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:49:16 #5
40714 Subhuman
Televised confession
pi_7176194
Je kunt toch beter altijd de politie erbij halen i.v.m. verzekering?
pi_7176215
Mooi hè, scooters op het fietspad, op de stoep en op de weg, wat leven we toch in een vrij land.
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
pi_7176239
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:49 schreef Subhuman het volgende:
Je kunt toch beter altijd de politie erbij halen i.v.m. verzekering?
had wel meer te doen dan 2 uur op de mannen in blauw wachten en hij heeft schuld toegegeven + het was voor een school dus getuigen zat.
En als het verder gewoon vriendelijk afgehandeld kan worden vind ik politie wat overbodig.

maar het blijft KUT

Renovateur d'Automobiles
pi_7176254
En dat geluid van die krengen....
pi_7176259
Dat soort mensen kijken nergens naar en scheuren maar wat
Kun je je voorstellen dat die lui straks op hun 17e in een auto kunnen rijden
Built for Speed
pi_7176271
Klote voor je...
Die eikeltjes weten gewoon niet wat het allemaal kost om een auto te rijden... waarderen het zelf ook niet omdat ze vaak de helft of meer van die scooter van pa & ma krijgen... ellendelingen

I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:53:02 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_7176286
ALTIJD de politie erbij halen. Anders zit ie straks weer te mieren dat het toch niet zijn schuld was of, wat veel waarschijnlijker is, reed ie op een gestolen scooter, dus zonder verzekering. Hop ben je zelf de Sjors en mag je alles zelf betalen.

Scooters moeten verboden worden. Scooterrijders trouwens ook.

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_7176344
Het gros van dat scootergrut is niet goed snik, maar een scooter kan, mits juist gebruikt, een bijzonder handig en zuinig vervoermiddel zijn. Verbieden lijkt me dan ook onzin, maar overtreders harder aanpakken en strengere controles lijkt me wel een idee.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:59:39 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_7176421
En jhaaa hoor. We scheren weer iedereen over 1 kan
Maar wat er al gezegt werd. Dalijk is dat ding gejat. En zal dat de reden zijn dat hij weg wilde. Ik zou meteen geld vragen. Want wie zegt dat hij z,n juiste gegevens opgegeven heeft.

Sterkte.
En mensen laten we niet iedereen over de zelfde kan heen scheren. Want daar heb ik een bloed hekel aan. Ik zeg ook niet dat alle mensen die schelden op scooters triesten zijn.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_7176507
ik pleit voor een verbod op scooterrijders
* * * * *
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:06:00 #15
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_7176570
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:55 schreef Rieuwert het volgende:
Het gros van dat scootergrut is niet goed snik, maar een scooter kan, mits juist gebruikt, een bijzonder handig en zuinig vervoermiddel zijn. Verbieden lijkt me dan ook onzin, maar overtreders harder aanpakken en strengere controles lijkt me wel een idee.
Heel juist !
Ik rijdt al jaren op een scootertje (moterscooter) door de file en echt ideaal zo'n ding. In de stad is het ook geweldig, maar je moet natuurlijk wel goed blijven uitkijken. En dat licht denk ik meer aan de berijder en dan vooral zijn ervaring en niet aan de scooter...

[Dit bericht is gewijzigd door Sennaistop op 06-12-2002 13:07]

And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:07:00 #17
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7176591
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:59 schreef ook_gek het volgende:
En jhaaa hoor. We scheren weer iedereen over 1 kan
Maar wat er al gezegt werd. Dalijk is dat ding gejat. En zal dat de reden zijn dat hij weg wilde. Ik zou meteen geld vragen. Want wie zegt dat hij z,n juiste gegevens opgegeven heeft.

Sterkte.
En mensen laten we niet iedereen over de zelfde kan heen scheren. Want daar heb ik een bloed hekel aan. Ik zeg ook niet dat alle mensen die schelden op scooters triesten zijn.

maar het is wel een FEIT dat minimaal 80% van alle scooterrijders onder de 19 jaar gewoon incompetent is om zo'n ding zelfstandig te besturen (of überhaupt zich al volwassen te gedragen); dit merk je als autorijder en wordt ook aangetoond door de noodzaak voor een speciaal 'brommerrijbewijs' als je nog geen B of A hebt (en terecht).
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7176614
In elk geval een verbod tot je 18e. En het verplicht halen van een rijbewijs. Op die manier denkt iedereen van 'daaaag' en nemen ze maar een auto
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:02 schreef dutchmilan het volgende:
ik pleit voor een verbod op scooterrijders
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:08:20 #19
38135 Roosje01
zo kan ie wel weer
pi_7176615
Ik span 's avonds altijd een stuk ijzerdraad op nekhoogte boven onze straat. Heb geen scooterrijder meer gezien. Ook geen fietser trouwens...
pi_7176623
ook een keertje een scrooter achter op me bumper gehad, amper schade kreeg wel ruim 1000 piek
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:08:51 #21
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_7176628
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:53 schreef DoctorB het volgende:
ALTIJD de politie erbij halen. Anders zit ie straks weer te mieren dat het toch niet zijn schuld was of, wat veel waarschijnlijker is, reed ie op een gestolen scooter, dus zonder verzekering. Hop ben je zelf de Sjors en mag je alles zelf betalen.

Scooters moeten verboden worden. Scooterrijders trouwens ook.

ff updaten: heb net z'n ouders aan de telefoon gehad en dit gaat wel goedkomen, zoals ik al eerder zei als het maar gewoon sociaal afgehandeld word scheelt het een stuk ergernis .
Renovateur d'Automobiles
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:09:26 #22
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7176642
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:44 schreef neonfreak het volgende:
De linker deur en achterscherm van me auto in de vernieling door zo'n jong drabbertje op een scooter, rijd tegen het verkeer in en kijkt achter zich waar z'n homies' blijven en boort em ff lekker erin, en dan nog zeuren dat ik moest uitkijken. Maar als je dan zegt dat je ook wel de politie erbij wil halen voor een rapport is het opeens wel zijn schuld, hopelijk duurt dat verzekerings gezeik niet te lang want als strax de sneeuw en pekel komt begint de zooi nog lekker te rotten ook . IIG KUTbegin van mijn weekend
ik hoop in ieder geval dat je hem zich heeft laten identificeren, anders ben je de sjaak en kan je aanspraak proberen te gaan maken op het waarborgfonds

ik zou in jouw plaats gewoon de politie erbij hebben gehaald, ook al zou dat 2 uur duren; gastje dat links rijdt op de weg waar auto's rijden, is sowieso al incompetent en onverantwoordelijk bezig, wie zegt dat hij nu wel braaf jou de geleden schade uitbetaalt? (iets zegt me dat hij ook geen WA verzekering heeft).

vrijdag 6 december 2002 @ 13:09:32 #23
15261 DLegion
------------
pi_7176644
geen rapport? Heb je nu vast het adres van hem gekregen van de chinees om de hoek
Je kan tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar blijf wie ik ben :D
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:10:52 #24
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7176674
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:08 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
ook een keertje een scrooter achter op me bumper gehad, amper schade kreeg wel ruim 1000 piek
en als je volgende keer schade krijgt op dezelfde plek door een auto die achterop knalt, moet je die 1000 euro (of meer) weer inleveren omdat je het deze keer niet hebt laten fixen (of misschien zelfs niet aangemeld hebt bij de verzekering en ze ontdekken het toch, wat ze bijna altijd doen).

[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 06-12-2002 13:11]

vrijdag 6 december 2002 @ 13:11:10 #25
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_7176685
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:06 schreef dolle_hond het volgende:
ik ook op scooters
ik ook op scooters
- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: