quote:daar ben ik het nou volkomen mee eens
Op vrijdag 6 december 2002 12:48 schreef araphor het volgende:
Ik pleit al eeuwen voor een verbod op scooters.
quote:had wel meer te doen dan 2 uur op de mannen in blauw wachten en hij heeft schuld toegegeven + het was voor een school dus getuigen zat.
Op vrijdag 6 december 2002 12:49 schreef Subhuman het volgende:
Je kunt toch beter altijd de politie erbij halen i.v.m. verzekering?
maar het blijft KUT
Scooters moeten verboden worden. Scooterrijders trouwens ook.
Sterkte.
En mensen laten we niet iedereen over de zelfde kan heen scheren. Want daar heb ik een bloed hekel aan. Ik zeg ook niet dat alle mensen die schelden op scooters triesten zijn.
quote:Heel juist !
Op vrijdag 6 december 2002 12:55 schreef Rieuwert het volgende:
Het gros van dat scootergrut is niet goed snik, maar een scooter kan, mits juist gebruikt, een bijzonder handig en zuinig vervoermiddel zijn. Verbieden lijkt me dan ook onzin, maar overtreders harder aanpakken en strengere controles lijkt me wel een idee.
[Dit bericht is gewijzigd door Sennaistop op 06-12-2002 13:07]
quote:maar het is wel een FEIT dat minimaal 80% van alle scooterrijders onder de 19 jaar gewoon incompetent is om zo'n ding zelfstandig te besturen (of überhaupt zich al volwassen te gedragen); dit merk je als autorijder en wordt ook aangetoond door de noodzaak voor een speciaal 'brommerrijbewijs' als je nog geen B of A hebt (en terecht).
Op vrijdag 6 december 2002 12:59 schreef ook_gek het volgende:
En jhaaa hoor. We scheren weer iedereen over 1 kan
Maar wat er al gezegt werd. Dalijk is dat ding gejat. En zal dat de reden zijn dat hij weg wilde. Ik zou meteen geld vragen. Want wie zegt dat hij z,n juiste gegevens opgegeven heeft.Sterkte.
En mensen laten we niet iedereen over de zelfde kan heen scheren. Want daar heb ik een bloed hekel aan. Ik zeg ook niet dat alle mensen die schelden op scooters triesten zijn.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:02 schreef dutchmilan het volgende:
ik pleit voor een verbod op scooterrijders
quote:ff updaten: heb net z'n ouders aan de telefoon gehad en dit gaat wel goedkomen, zoals ik al eerder zei als het maar gewoon sociaal afgehandeld word scheelt het een stuk ergernis .
Op vrijdag 6 december 2002 12:53 schreef DoctorB het volgende:
ALTIJD de politie erbij halen. Anders zit ie straks weer te mieren dat het toch niet zijn schuld was of, wat veel waarschijnlijker is, reed ie op een gestolen scooter, dus zonder verzekering. Hop ben je zelf de Sjors en mag je alles zelf betalen.Scooters moeten verboden worden. Scooterrijders trouwens ook.
quote:ik hoop in ieder geval dat je hem zich heeft laten identificeren, anders ben je de sjaak en kan je aanspraak proberen te gaan maken op het waarborgfonds
Op vrijdag 6 december 2002 12:44 schreef neonfreak het volgende:
De linker deur en achterscherm van me auto in de vernieling door zo'n jong drabbertje op een scooter, rijd tegen het verkeer in en kijkt achter zich waar z'n homies' blijven en boort em ff lekker erin, en dan nog zeuren dat ik moest uitkijken. Maar als je dan zegt dat je ook wel de politie erbij wil halen voor een rapport is het opeens wel zijn schuld, hopelijk duurt dat verzekerings gezeik niet te lang want als strax de sneeuw en pekel komt begint de zooi nog lekker te rotten ook . IIG KUTbegin van mijn weekend
ik zou in jouw plaats gewoon de politie erbij hebben gehaald, ook al zou dat 2 uur duren; gastje dat links rijdt op de weg waar auto's rijden, is sowieso al incompetent en onverantwoordelijk bezig, wie zegt dat hij nu wel braaf jou de geleden schade uitbetaalt? (iets zegt me dat hij ook geen WA verzekering heeft).
quote:en als je volgende keer schade krijgt op dezelfde plek door een auto die achterop knalt, moet je die 1000 euro (of meer) weer inleveren omdat je het deze keer niet hebt laten fixen (of misschien zelfs niet aangemeld hebt bij de verzekering en ze ontdekken het toch, wat ze bijna altijd doen).
Op vrijdag 6 december 2002 13:08 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
ook een keertje een scrooter achter op me bumper gehad, amper schade kreeg wel ruim 1000 piek
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 06-12-2002 13:11]
quote:ik
Op vrijdag 6 december 2002 13:06 schreef dolle_hond het volgende:
ikook op scooters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |