;-) tactiek heet dat jongen
Kan je dat uitleggen ?
quote:hormonen?
Op donderdag 5 december 2002 16:38 schreef Mirage het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig waarom je zo wanhopig met voruwen bezig bent..Kan je dat uitleggen ?
quote:U?? dat kan maar 1 ding betekenen: mag ik je pedo pas zien
Op donderdag 5 december 2002 16:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eigenlijk zoek ik een relatie dichtbijhuis. De vrouwen die ik tegenkom en leuk zijn ,zijn of bezet ,of er zitten ook andere kerels achteraan (en dan bemoei ik me er zowiezo al niet mee). Nu heb ik wel een leuk meisje op school leren kennen. Linda (het vriendinnetje van de christina aguilera look-a-like) maar ik sprak haar aan vandaag, toen zij ze U tegen me..ik was zo perplex ,dat ik mijn doel om haar MSN adres te vragen voorbij schoot.
Nu zijn er wel meer leuke vrouwen in Nederland, maarja, ik wil geen lange afstandsrelatie, dat is me slecht bevallen... hoewel Nederland op zich nog wel te overzien is natuurlijk... Wat raden jullie aan?
quote:*proest*
Op donderdag 5 december 2002 16:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hormonen?
quote:Lieverd... hormonen.. is dat je antwoord ?
Op donderdag 5 december 2002 16:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hormonen?
dan mijn volgende vraag... wat heeft het hebben van een relatie met je hormonen te maken ?
Defineer relatie eens....
quote:relatie sex op regelmatige basis met dezelfde persoon. Soms verward met allerlei rimbam er om heen
Op donderdag 5 december 2002 16:43 schreef Mirage het volgende:[..]
Lieverd... hormonen.. is dat je antwoord ?
dan mijn volgende vraag... wat heeft het hebben van een relatie met je hormonen te maken ?
Defineer relatie eens....
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
relatie sex op regelmatige basis met dezelfde persoon. Soms verward met allerlei rimbam er om heen
Relatie: Samen naar de speeltuin, Harry Potter kijken & kauwgom met elkaar delen! .
quote:[fluistermode] ik denk het ook als je kijkt naar de leeftijdscategorie waarin BHFH geinteresseerd is... [/fluistermode]
Op donderdag 5 december 2002 16:47 schreef Kreator het volgende:[..]
.
Relatie: Samen naar de speeltuin, Harry Potter kijken & kauwgom met elkaar delen!
.
quote:Dus je als je geil bent hoef je maar 2 uurtjes op je zaadlozing te wachten..... ?
Op donderdag 5 december 2002 16:49 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
mijn vriendin woont in dedemsvaart, ik in hoorn. Das 2 uurtjes rijden maar we hebben al 4 maanden en tot dusver gaat het erg goed. Leuke weekenden in ieder gevalDus het kan wel goed gaan ..
Denk je dat dat te doen is BHFH ?
Zo ja.. trek dan een circel ( diameter 4 uur reizen... jouw woonplaats in het midden ) om je woonplaats heen... en ga daar alle middelbare scholen langs !!
(woont dichterbij dan me 2 exen Dat was namelijk Geldermalsen (bij den bosch) en Dongen (Bij tilburg) )
quote:Nou da's wel een beetje flauw. Alle vrouwlijke vrouwen van 16-35 hebben mijn aandacht. Het betreffende meisje is 18, dus kan best in principe...maar laten we hier geen leeftijden discussie van maken, daar is het topic niet voor bedoeld..
Op donderdag 5 december 2002 16:48 schreef Mirage het volgende:[..]
[fluistermode] ik denk het ook als je kijkt naar de leeftijdscategorie waarin BHFH geinteresseerd is... [/fluistermode]
Het is meestal ook nog zo dat wanneer je in een relatie zit, je de meeste aandacht krijgt van onbekende vrouwen!
Dus doe net als of.....
quote:Foute mentaliteit. Meiden willen dat juist wél. Je bent man, van nature horen mannen te vechten op een vrouw. Dus als je het dan laat afweten, denken ze misschien dat je homo bent of hun niet leuk vind.
of er zitten ook andere kerels achteraan (en dan bemoei ik me er zowiezo al niet mee).
quote:Bij deze mijn oprechte excuses !
Op donderdag 5 december 2002 17:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nou da's wel een beetje flauw. Alle vrouwlijke vrouwen van 16-35 hebben mijn aandacht. Het betreffende meisje is 18, dus kan best in principe...maar laten we hier geen leeftijden discussie van maken, daar is het topic niet voor bedoeld..
Ik ben een beetje rebelse bui vandaag.. was je gewoon een beetje aan het plagen.
Verder denk ik dat j eniet een relatie moet beginnen omdat je een relatie wilt hebben ( ook nog eens op basis van je hormonen ..dan kan je beter one night stands gaan invoeren )
Een relatie begin je naar mijn idee, omdat je het fijn vindt om bij die persoon te zijn... je wordt éérst verliefd... dán ga je ook nog eens houden van... en je hebt een relatie... sex is ene essentieel onderdeel als je al een relatie HEBT.
Maar een relatie te beginnen omdát je sex wil.. ik denk dat je dan vast blijft lopen...
misschien moest je het hele relatie idee eens opzij zetten en gewoon lekker feesten...
Zodra er meer opspeelt dan je hormonen bij een meisje/ vrouw... is het vroeg genoeg om aan een relatie te denken
Gewoon mijn idee...
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:53 schreef Mirage het volgende:
Zo ja.. trek dan een circel ( diameter 4 uur reizen... jouw woonplaats in het midden ) om je woonplaats heen... en ga daar alle middelbare scholen langs !!
quote:Nou, nee. Dat vind ik trouwens onzin. Is misgun die ander dan die vrouw ook niet natuurlijk. Ik ben niet iemand die over lijken gaat. Kiest een vrouw voor mij, okay, zo niet jammer dan. No hard feelings, ik ga echt niet vechten om een vrouw hoor...
Op donderdag 5 december 2002 17:07 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Foute mentaliteit. Meiden willen dat juist wél. Je bent man, van nature horen mannen te vechten op een vrouw. Dus als je het dan laat afweten, denken ze misschien dat je homo bent of hun niet leuk vind.
En one night stands? Vrouwen die zulke dingen doen lijken me niet dik gezaaid, bovendien zijn het dan vaak prostituees. Ik kan me daar niks bij voorstellen, ook nog nooit een poging gedaan daarvoor. En om nou alle dames af te gaan om te vragen of ze een one-night stand willen..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-12-2002 17:14]
quote:Je moet het niet letterlijk nemen slimmie. Maar als jij een vrouw "afwijst" omdat er toevallig een ander ventje achter haar aanzit, zul je nooit een vriendin krijgen. Elke vrouw heeft wel meerdere mannen die haar willen.
Op donderdag 5 december 2002 17:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nou, nee. Dat vind ik trouwens onzin. Is misgun die ander dan die vrouw ook niet natuurlijk. Ik ben niet iemand die over lijken gaat. Kiest een vrouw voor mij, okay, zo niet jammer dan. No hard feelings, ik ga echt niet vechten om een vrouw hoor...
quote:aanraden?? Je doet net alsof je een pak wasmiddel aan het kopen bent?! Die attitude zou ik zoiezo veranderen. En misschien iemand van je eigen leeftijd een idee? Of moet je iets compenseren?
Eigenlijk zoek ik een relatie dichtbijhuis. De vrouwen die ik tegenkom en leuk zijn ,zijn of bezet ,of er zitten ook andere kerels achteraan (en dan bemoei ik me er zowiezo al niet mee). Nu heb ik wel een leuk meisje op school leren kennen. Linda (het vriendinnetje van de christina aguilera look-a-like) maar ik sprak haar aan vandaag, toen zij ze U tegen me..ik was zo perplex ,dat ik mijn doel om haar MSN adres te vragen voorbij schoot.
Nu zijn er wel meer leuke vrouwen in Nederland, maarja, ik wil geen lange afstandsrelatie, dat is me slecht bevallen... hoewel Nederland op zich nog wel te overzien is natuurlijk... Wat raden jullie aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |