abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7151433
Waarom?

Ik heb mijn geweldige man, fijne vrienden, hád een leuke baan, hád leuke collega's, hád een toekomst in het werk leven..

en weer verlies ik de werk gebeurtenissen, weer zit ik thuis, weer ben ik zwak en faal ik.

Mijn hele leven bestaat uit knokken, vechten, proberen niet ten onder te gaan, leren, opkrabbelen, lol hebben en weer afzakken.

Ik ben het zo beu, ik ben zo moe en voel me zo alleen in dit gevecht.

Het doet zo'n pijn, iedere keer opnieuw, en ik wéét dat ik het weer ga redden, ik wéét dat ik er weer doorheen kom.......

Het is dat er mensen op me rekenen en steunen en van me houden anders

Laat ik die zin maar niet afmaken.

Lang leve mijn enorme overweldigende liefde voor Rtificial.

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 04-12-2002 23:49]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7151463
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:13 schreef DarkElf het volgende:
Dit is precies de reden waarom je door gaat.
  woensdag 4 december 2002 @ 23:26:04 #3
22259 Fogerty
slapende account
pi_7151778
Ik heb een vriendin die al jaren gigantisch in de (psychische) shit zit (en 'dankzij' die psychische shit nu ook in de lichamelijke en financiele shit). Laatst vertelde ze dat ze WEER opgenomen ging worden en deze keer voor zeker veertien maanden... Al die ellende terwijl ze nu eigenlijk in de bloei van haar leven zou moeten zitten....

Maar ook bij haar is het toch niet alleen maar jarenlang diepe ellende, soms vertelt ze over iets moois/leuks dat ze heeft meegemaakt: dat ze tante is geworden, volgens mij adoreert ze dat kindje . En laatst was ze verliefd, ik weet niet hoe het daar nu mee is eigenlijk. En af en toe een concert waar ze enorm bij uit haar dak gaat.

Ik denk dat het die dingen zijn die ervoor zorgen dat ze doorgaat. Vooral de mensen (en dieren ) om je heen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 05-12-2002 00:39]

Hieperdepiep hoera!
pi_7151805
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:26 schreef Fogerty het volgende:

Ik denk dat het die dingen zijn die ervoor zorgen dat ze doorgaat. Vooral de mensen (en dieren ) om je heen.

Je hebt helemaal gelijk, alleen heb je soms buien dat je de goede kanten helemaal niet meer ziet.

Thenx

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 december 2002 @ 23:28:12 #5
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_7151829
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, alleen heb je soms buien dat je de goede kanten helemaal niet meer ziet.

Thenx

Dat is toch helemaal niet zo erg? Zolang je maar sterke mensen om je heen hebt en volgens mij heb je dat wel .

Niet opgeven hoor..!

pi_7151847
Lieve DarkElf,

Diep in je hart, weet je dat er mensen zijn die niet zonder je kunnen,
denk aan je partner, vrienden, familie..
Dat je op dit moment, en misschien al heel lang, niet voor jezelf,
maar voor anderen 'leeft' , geeft niet. (heb ik zelf ook hoor)
Stapje voor stapje kan je aan jezelf werken, en niet teveel van jezelf eisen.
Je bent zoals je bent, en je bent een lief mens.
Stapje voor stapje DarkElf, en ja, dat gaat met vallen en opstaan..

Liefs,

Wolkje

pi_7151853
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:28 schreef Schuimbekkie het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet zo erg? Zolang je maar sterke mensen om je heen hebt en volgens mij heb je dat wel .

Niet opgeven hoor..!

Mijn man is enorm sterk

en ik hoop dat ik niet zal opgeven, verder doe ik nooit echte duidelijke antwoorden geven op dat soort zaken

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7151884
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:28 schreef Wolkje het volgende:
Lieve DarkElf,

knip

Je bent zoals je bent, en je bent een lief mens.
Stapje voor stapje DarkElf, en ja, dat gaat met vallen en opstaan..

Liefs,

Wolkje

Dank je Wolkje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7151922
De gedachte dat een groot deel van mijn leven zal bestaan uit depressies en manien is soms zo overweldigend deprimerend.

Ik zie soms mooie dingen nauwelijks terwijl ik die juist zou moeten zien.

En soms ben ik gewoon boos: godverdomme waar verdien ik dit aan!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 december 2002 @ 23:36:01 #10
22259 Fogerty
slapende account
pi_7151996
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:27 schreef DarkElf het volgende:
alleen heb je soms buien dat je de goede kanten helemaal niet meer ziet.
Soms zijn er ook gewoon niet zoveel goede kanten.
(En daar mag je dan best van balen.)
Maar als de weinige goede kanten bestaan uit mensen en dieren, zijn dat wel hele belangrijke goede kanten, belangrijker eigenlijk dan wat dan ook.

Misschien helpt dit een beetje. Misschien ook niet, misschien heb je zo'n bui dat op dit moment niets helpt. Maar dan helpt het morgen misschien.

Hieperdepiep hoera!
pi_7152022
quote:
Waarom?

Ik heb mijn geweldige man, fijne vrienden, hád een leuke baan, hád leuke collega's, hád een toekomst in het werk leven..

en weer verlies ik de werk gebeurtenissen, weer zit ik thuis, weer ben ik zwak en faal ik.

Mijn hele leven bestaat uit knokken, vechten, proberen niet ten onder te gaan, leren, opkrabbelen, lol hebben en weer afzakken.

Werk, collega´s, een toekomst in het werk leven. Leuk als dat allemaal in kannen en kruiken is maar als het geen onderdeel is van een droom die je hebt dan is het "maar" werk.

Maar het belangrijkste heb je wel; een man die van je houdt en waar jij van houdt en fijne vrienden. Als er meer voor je in het verschiet ligt (en dat zal vast wel) dan vind je dat ongetwijfeld ook, zo niet nu dan wel straks. Is het het juiste, dan hoef je er waarschijnlijk ook niet voor te knokken (met het risico dat je zogenaamd faalt als het niet goed uitpakt) maar dan komt het je bijna aanwaaien.

Klinkt lekker zweverig en alsof het leven leven een makkie is maar heel soms is dat zo

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7152029
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:36 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Soms zijn er ook gewoon niet zoveel goede kanten.
(En daar mag je dan best van balen.)
Maar als de weinige goede kanten bestaan uit mensen en dieren, zijn dat wel hele belangrijke goede kanten, belangrijker eigenlijk dan wat dan ook.

Misschien helpt dit een beetje. Misschien ook niet, misschien heb je zo'n bui dat op dit moment niets helpt. Maar dan helpt het morgen misschien.

Bedankt voor je wijze, ware woorden

Ik ga maar eens slapen, misschien kijk ik morgen weer anders tegen de wereld aan..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 december 2002 @ 23:37:41 #13
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_7152030
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:32 schreef DarkElf het volgende:
En soms ben ik gewoon boos: godverdomme waar verdien ik dit aan!!

Helemaal nergens aan, lieve meid. Het is gewoon klote om tijdens depressies de positieve kanten van dingen te zien. Ook al geven je naasten zoveel als ze maar kunnen, enz. Als je maar blijft knokken (ik weet dat het moeilijk is, maar er zijn mensen die je nodig hebben).

Doe het nu voor hun, en heb je weer een opleving, dan zie je dat je erzelf ook wel goed aan hebt gedaan.

pi_7152072
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:37 schreef Schuimbekkie het volgende:

[..]

Helemaal nergens aan, lieve meid. Het is gewoon klote om tijdens depressies de positieve kanten van dingen te zien. Ook al geven je naasten zoveel als ze maar kunnen, enz. Als je maar blijft knokken (ik weet dat het moeilijk is, maar er zijn mensen die je nodig hebben).

Doe het nu voor hun, en heb je weer een opleving, dan zie je dat je erzelf ook wel goed aan hebt gedaan.

ik kan niet anders dan door blijven knokken, zit in mijn bloed en in mijn lieve voor Rtificial.

Morgen is misschien beter......

Weltrusten en bedankt allemaal.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7152575
being fired sux i know they gave me the sack... maarja dat ga je je hele leven houden maarja ik steu je ik voel me af en toe ook kut....

Gr Filmgek

pi_7154828
Gisteravond was wederom een enorme dip in mijn gevoel, als ik dit allemaal zo terug lees.

Door al die dips etc besef ik me eens temeer dat ik de hulp die me geboden word met beide handen moet aangrijpen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7154916
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:04 schreef DarkElf het volgende:
Gisteravond was wederom een enorme dip in mijn gevoel, als ik dit allemaal zo terug lees.

Door al die dips etc besef ik me eens temeer dat ik de hulp die me geboden word met beide handen moet aangrijpen.

Zoals je een tijdje terug zelf al poste bij een topic van DuchessX, zijn die heftige responsen ook een gevolg van de therapie en een teken dat het effect heeft. Alleen dan heb je nog wel te kampen met je stemmingswisselingen Blijf er in ieder geval aan denken dat er veel mensen zijn die van je houden, waaronder één hele belangrijke ! Sterke DE'tje
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_7154918
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:04 schreef DarkElf het volgende:

Lieve Dark Elf,

Ik ken het knokken en vechten maar al te goed! Ik kan iig niet zeggen dat mijn leven tot nu toe saai is geweest!
Je hebt je goede dagen, en je "ik ben zielig, waarom ik" slachtofferdagen! Maar onthou: Je komt hier alleen maar sterker uit! Veel dingen gebeuren ook met een reden (althans, dat denk ik, ik ben niet gelovig ofzo), en op de goede dagen waarderen we het leven ook veel meer!
Ik wens je veel sterkte en een knuffel!

Altijd blijven lachen
  donderdag 5 december 2002 @ 09:16:58 #19
1687 poep
praat geen poep
pi_7154928
Weet eigenlijk geen reactie te geven..
Vind het vreselijk kut voor je dat dit nu weer gebeurd, ik had gehoopt dat het goed ging...

Er komen vast voor jou ook weer dagen dat de zon in je hart schijnt!!

houdt van spannend...
pi_7156000
quote:
Waarom?

Ik ben het zo beu, ik ben zo moe en voel me zo alleen in dit gevecht.

Het doet zo'n pijn, iedere keer opnieuw, en ik wéét dat ik het weer ga redden, ik wéét dat ik er weer doorheen kom.......

Het is dat er mensen op me rekenen en steunen en van me houden anders

Laat ik die zin maar niet afmaken.

GVD JIJ WEER

Vind t zow erg voor je...
Jij moet leukere dingen in je leven gaan doen!
Post is een keer wat leuks wat je heb meegemaakt

Lambo of Rekt
pi_7156063
Ik vind het ook heel moeilijk om hier een reactie op te geven maar wil het toch doen. Al sinds mijn puberteit maak ik hetzelfde mee, het is een deel van me, de dalen zijn diep en het is moeilijk daar weer uit te komen. Waarom dit nu de een overkomt en de andere niet, tja volgens mij is het leven gewoon niet altijd even eerlijk maar moet je je toch proberen te focussen op de zonnestralen, ook al onweert het overweldigend. Er zijn mooie momenten van geluk en het is niet makkelijk om die te pakken te krijgen, maar het is zeker de moeite waard. Geef niet op! Voor jezelf niet en niet voor de mensen die heel veel van je houden. Uiteindelijk is het echt wel de moeite waard en word je een sterker mens.
pi_7156082
maar gelukkig blijf ik de mooie dingen in mijn leven zien:

Mijn geweldige man, fijne vrienden, lieve zus, lieve katten, zonsopgang en ondergang, herfstwandeling in het bos, sneeuw die pas gevallen is...

Ik zie het niet alleen somber in, zie ook mooie dingen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7156149
quote:
Op donderdag 5 december 2002 10:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb ook mooie momenten in mijn leven, mijn bruiloft , mijn vrienden, mijn katten, gewone lolletjes e.d. maar dit weegt even zwaarder hoewel ik weet dat ik eruit kom.
Kijk en dat moet je omdraaien.. de leukere dingen moeten zwaarder wegen, ik weet niet in hoeverre jij dingen hebt meegemaakt en is misschien daarom makkelijker gezegd.. het lijkt erop dat je wel heelwat heb meegemaakt, daarom durf ik er verder weinig over te zeggen
Lambo of Rekt
pi_7156168
quote:
Op donderdag 5 december 2002 10:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kijk en dat moet je omdraaien.. de leukere dingen moeten zwaarder wegen, ik weet niet in hoeverre jij dingen hebt meegemaakt en is misschien daarom makkelijker gezegd.. het lijkt erop dat je wel heelwat heb meegemaakt, daarom durf ik er verder weinig over te zeggen

Mijn leven is een leven over enorme hobbels, via enorme dalen en pieken..

Maar zo zijn er zoveel mensen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7156271
quote:
Op donderdag 5 december 2002 10:50 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Mijn leven is een leven over enorme hobbels, via enorme dalen en pieken..

Maar zo zijn er zoveel mensen.

Mijne niej... ik heb altijd al een redelijk stabiel leven gehad, maar 1 keer verhuisd, en bijna nooit problemen gehad met ouders/familie/vrienden etc.

Maar ik snap dat het heel moeilijk kan zijn als je zoiets niet heb. De wereld is zo ongelijk verdeeld... daarom schaam ik me eigenlijk dat ik het zo goed heb omdat ik best wel wat "problemen kan gebruiken" al is t alleen maar om iemands problemen te delen zodat die minder aan zn hoofd heeft.. Maarja, zo gaat het nou eenmaal niet

Ik wil je iig veel sterkte wensen en als je wil praten moet je maar zeggen.

Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')