quote:al uitgespeeld?
Op woensdag 4 december 2002 21:45 schreef Bastard het volgende:
Popu spelleker he
quote:Nee, helemaal opzij gelegd voor Splintercell... sorry
Op woensdag 4 december 2002 21:48 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
al uitgespeeld?
GTA vc, is wel heel cool hoor, en ga ik ook zeker uitspelen..
quote:kheb sc nog niet
Op woensdag 4 december 2002 21:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee, helemaal opzij gelegd voor Splintercell... sorry
GTA vc, is wel heel cool hoor, en ga ik ook zeker uitspelen..
Helemaal toppie Tis wel erg wennen aan de controls als je GTA3 op de PC gewend bent, en tis allemaal een tikkie minder scherp. Maar dat mag de pret niet drukken, want rijden op een scooter is zoooooow leuk
Morgen alleen nog ff een memorycard halen (8 MB voor 45 euro, zijn ze gek geworden ofzo ) want ik kan nu niet opslaan
quote:Mijn respect Tijn
Op woensdag 4 december 2002 23:55 schreef Tijn het volgende:
Ik kon het zojuist niet meer houden en heb een PS2 + Vice City gekocht. Nieuw, in de winkel, met een SVHS-kabeltje erbij.
quote:Een RGB kabel geeft op iedere tv beter beeld ja..
Op donderdag 5 december 2002 10:54 schreef dapluiz het volgende:Owja, die blaze kabel, heeft die met elke tv beter beeld ?
quote:
Ik kon het zojuist niet meer houden en heb een PS2 + Vice City gekocht. Nieuw, in de winkel, met een SVHS-kabeltje erbij.
Ik heb hem al 4 weken niet gespeeld door drukte op het werk/zoeken woning/een vriend helpen klussen.
quote:Je hebt een belangrijke stap in je leven gezet tijn!!!
Ik kon het zojuist niet meer houden en heb een PS2 + Vice City gekocht. Nieuw, in de winkel, met een SVHS-kabeltje erbij.Helemaal toppie
Tis wel erg wennen aan de controls als je GTA3 op de PC gewend bent, en tis allemaal een tikkie minder scherp. Maar dat mag de pret niet drukken, want rijden op een scooter is zoooooow leuk
Morgen alleen nog ff een memorycard halen (8 MB voor 45 euro, zijn ze gek geworden ofzo
) want ik kan nu niet opslaan
quote:Vlgs mij R1 indrukken, dat geeft een aim point.. maar die moet je wel steeds weer opnieuw indrukken als je een nieuw target zoekt.
Op donderdag 5 december 2002 13:27 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... dat schieten is wel zwaar kut. Hoe de hell werkt dat targetten? Op de PC had je gewoon een crosshair maar die zie ik niet nu.
quote:dacht zelf R1 & L1 , werkt in een winkel prima om ze te beroven
Hmmm... dat schieten is wel zwaar kut. Hoe de hell werkt dat targetten? Op de PC had je gewoon een crosshair maar die zie ik niet nu.
quote:*na een aantal dagen VC mee eens is
Op donderdag 5 december 2002 14:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Vlgs mij R1 indrukken, dat geeft een aim point.. maar die moet je wel steeds weer opnieuw indrukken als je een nieuw target zoekt.
Tis even wennen.. maar dan word het straks als een tweede natuur
quote:vind het juist wel fijn die auto aim. Raak je tenminste nog iets
echt volop gespannen en vol concentratie als je te voet probeert te ontsnappen met 3 sterren.. en dan rennend door de steegjes en elke keer net de politiewagens ontwijken, dan net die poile bribe pakken, auto jatten, naar hotel en andere kleren aantrekken
en ook wel leuk om met je favoriete deuntje over het strand over mensen heen te crossen
en missies zijn toch wel echt mooier en beter dna in gta3..
quote:eh als je r1 ingedrukt houdt en je drukt op r2 of l2 dan kan je op andere dingen richten
Op donderdag 5 december 2002 14:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Vlgs mij R1 indrukken, dat geeft een aim point.. maar die moet je wel steeds weer opnieuw indrukken als je een nieuw target zoekt.
Tis even wennen.. maar dan word het straks als een tweede natuur
stel je hebt 3 mensjes op een rij.. 1 2 3
en je houdt r1 in dan richt je op 2 en als je dan r2 drukt gaat dat richtding naar poppetje 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |