Zijn er Fokkers die mee willen doen om te kijken of ze het vol kunnen houden? Het leek mij iig wel leuk om dat met een groepje te doen en vervolgens hier je ervaringen te plaatsen
Wie doet er mee?
quote:Tja, je kunt je verantwoordelijkheden niet verwaarlozen natuurlijk
Op dinsdag 3 december 2002 23:28 schreef Lortnoc het volgende:
Ik niet...ik zou beter een internetloze week kunnen doen in dat geval. Maarja...ze hebben me nodig hier
quote:Misschien ook een idee om een Fokloze week te houden, maar ik houd het voorlopig bij mijn tv-week iig.
Op dinsdag 3 december 2002 23:29 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
ik stel voor dat je een week niet aan fok meedoet, ik las laatst dat dat verslavend was
quote:Kun je opnemen en de week erop kijken
Op dinsdag 3 december 2002 23:30 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou graag mee willen doen, maar ja: idols en barend van dorp zorgen ervoor dat ik minsten 3 uur per week tv kijk en dat ga ik niet missen
quote:you've got me in your team, ik doe mee dus, haha, ik begin onderhand echt een schijthekel te krijgen aan die tv... hoewel we wel sinds 7 jaar volgende week kabel krijgen!!! dus moeilijk moeilijk (we wonen namelijk nogal afgelegen, maar das meteen een goeie test!!) dus ik doe mee!!!
Op dinsdag 3 december 2002 23:27 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik heb vandaag een artikel over tv-verslaving gelezen en toen leek het mij wel een leuk idee om zelf een week geen tv te kijken. Ik begin volgende week maandag en eindig als het goed is de zondag erna, dus van 9 december tot 16 december.Zijn er Fokkers die mee willen doen om te kijken of ze het vol kunnen houden? Het leek mij iig wel leuk om dat met een groepje te doen en vervolgens hier je ervaringen te plaatsen
Wie doet er mee?
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 23:32 schreef questionmark het volgende:[..]
you've got me in your team, ik doe mee dus, haha, ik begin onderhand echt een schijthekel te krijgen aan die tv... hoewel we wel sinds 7 jaar volgende week kabel krijgen!!! dus moeilijk moeilijk (we wonen namelijk nogal afgelegen, maar das meteen een goeie test!!) dus ik doe mee!!!
Deelnemers:
Navelpluisje
questionmark
quote:Denk je dat dat de manier is om minder verslaafd te worden ?
Op dinsdag 3 december 2002 23:32 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Kun je opnemen en de week erop kijken
quote:Ik denk dat we wel te vertrouwen zijn
Op dinsdag 3 december 2002 23:34 schreef questionmark het volgende:
maar we gaan maar uit van onze eerlijkheid? mij is wel te vertrouwen hoor! het is namelijk meteen een test voor mezelf, maar mag ik nog wel naar livestreams kijken op me comp? (van optredens enzo??)
een livestream is een randgeval. Ik keur hem nog goed
quote:Ik zeg niet dat ik verslaafd ben en dat ik evt van die verslaving af wil. Maar ik was gewoon benieuwd hoe het was om het een week vol te houden zonder tv.
Op dinsdag 3 december 2002 23:36 schreef detulp050 het volgende:[..]
Denk je dat dat de manier is om minder verslaafd te worden ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:okay, daar kan ik eigenlijk niet zonder.... dus ja, toch nog bewegende beeldjes verslaafd he!
Op dinsdag 3 december 2002 23:36 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
een livestream is een randgeval. Ik keur hem nog goed
Want mijn tv moet wel aan voor mijn nintendo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |