abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 17:21:37 #1
862 Arcee
Look closer
pi_466505
Poging 1 mislukt dankzij Ali Salami na 8 posts.
Poging 2 mislukt dankzij TimberWolf na 5 posts.
Poging 3 mislukt dankzij Arcee na 4 posts.
Poging 4 mislukt dankzij Arcee na 1 post.
Poging 5 mislukt dankzij Zanderrr na 2 posts.
Poging 6 mislukt dankzij kwanten na 6 posts.
Poging 7 mislukt dankzij Verbal na 52 posts.
Poging 8 mislukt dankzij Pauluz na 16 posts.
Poging 9 mislukt dankzij Verbal na 19 posts.
Poging 10 mislukt dankzij Trainspotter na 4 posts.
Poging 11 mislukt dankzij Pauluz na 23 posts.

Het record is na 11 pogingen dus 52 posts.

Een nieuwe poging dus. Dit is de opdracht:

Laten we eens proberen een heel topic vol te lullen ZONDER spelfouten te maken. Dat wil zeggen: geen spelfouten, typefouten en grammaticafouten. Dus, als er een post gewijzigd is, dan is 't mislukt. En dat is verdomd moeilijk, vind ik. Zelfs in een klein berichtje kun je makkelijk een foutje maken. Stijlfoutjes mogen wel, dus bijvoorbeeld een komma te veel of te weinig geeft niet. Maar alle woorden dienen correct te worden gespeld en met name fouten met d's en t's zijn uit den boze.

Codes voor quoten, bold, etc. mogen ook niet worden verkloot.

Fouten in ondertitels en/of signatures tellen niet mee.

Om het niet te makkelijk te maken: elke post moet uit minimaal één regel plus één woord bestaan. Quotes van anderen tellen daarbij niet mee. Een poging mislukt niet als een post hier niet aan voldoet en deze post wordt dus gewoon niet meegeteld. Lul verder maar gewoon een eind weg.

Zal dit 'm worden? 't Eerste FOK!topic zonder spelfouten? We zullen 't zien...

SUCCES!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 13 november 2000 @ 17:26:50 #2
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_466526
Het viel ook eigenlijk wel te verwachten dat deze 'foutloze topics' zouden verzanden in discussies over grammaticale kwesties. Zullen we de verwachting negeren en vrolijke, minder diepgravende onderwerpen bespreken?
Komaan, ik geef een voorzet.
Lekker weer was het vandaag, vonden jullie niet?
Dat verandert alles
  maandag 13 november 2000 @ 17:27:05 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_466528
Jemig, Verbal is al twee keer in de fout gegaan! Had ik niet van hem verwacht!
  Redactie Frontpage maandag 13 november 2000 @ 17:31:13 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_466541
Ik vind het juist leuk dat deze topics over spelling en grammatica gaan. Waar moeten we dat anders bespreken?
pi_466542
quote:
Op 13 november 2000 17:26 schreef Kiegie het volgende:
Het viel ook eigenlijk wel te verwachten dat deze 'foutloze topics' zouden verzanden in discussies over grammaticale kwesties. Zullen we de verwachting negeren en vrolijke, minder diepgravende onderwerpen bespreken?
Mee eens.
Hoewel eventuele vragen uiteraard wel beantwoord kunnen worden.
quote:
Komaan, ik geef een voorzet.

Nee, het was waterkoud. De verwarming staat aan, dikke trui aan, maar ik heb het nog steeds ijskoud.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 17:36:03 #6
862 Arcee
Look closer
pi_466549
quote:
Op 13 november 2000 17:26 schreef Kiegie het volgende:
Het viel ook eigenlijk wel te verwachten dat deze 'foutloze topics' zouden verzanden in discussies over grammaticale kwesties.
Ik vind het geen probleem. Het zijn leerzame sessies geweest tot nu toe.
quote:

Ik vond het niet echt geweldig, eigenlijk. Nou ja, er waren tussen de buien door ook nog wel opklaringen te zien, dus dat viel mee.

't Is wat met die Amerikaanse verkiezingen, niet? Ik hoop dat Gore alsnog gaat winnen.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_466550
Haha, onlangs hebben mijn ouders de woonkamer van een nieuw behangetje voorzien (ik kan dat namelijk niet, behangen). Toen ze een fotolijst weer ophingen, brak het lijntje waar het aan hing en nu is het behang weer stuk

Leuk hè?

Nou, ik vond het wel grappig

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  maandag 13 november 2000 @ 17:38:57 #8
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_466553
Ach, ik was in ieder geval blij verrast dat het niet regende vandaag. In de contreien van Houten, waar ik vandaag zit, is het althans werkelijk droog gebleven. Ben ik de enige gelukkige wat dit betreft (ik doel hier op het uitblijven van regen, niet op mijn geografische locatie) of zijn er meer die zich bij mijn positieve conclusie kunnen aansluiten?
Dat verandert alles
  maandag 13 november 2000 @ 17:41:59 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_466562
quote:
Op 13 november 2000 17:27 schreef twi het volgende:
Jemig, Verbal is al twee keer in de fout gegaan! Had ik niet van hem verwacht!
En bedankt, Twi !!! Wrijf het er even in, ja (hoewel de tweede keer geen schrijffout was, maar een bepaling in het reglement (over het bewerken van je eigen post) die ik niet had gelezen). Wat ik opvallend vind, Twi, is dat je voor het gemak maar even heenleest over Arcee, die eveneens twee keer een poging heeft doen stranden. Arcee is toch wel kommaneuker nummer 1, dacht ik zo . Qua boter op het hoofd dan even, dus .

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 november 2000 @ 17:44:33 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_466564
Dan nog even over het weer: ik heb niet zo erg in de gaten gehad wat het voor weer was. Ik zat de gehele dag binnen. Was het mooi? Mooi!

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 november 2000 @ 17:44:41 #11
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_466566
Komaan, staken wij dit snaaks geblaat. De tijd schreidt immer voort en ik moet nog boodschappen doen om de inwendige Kiegie te verzorgen. Twee dagen geleden heb ik een nare verkoudheid opgelopen en de gevolgen laten zich raden: gesnotter en gesnuif. Een goede salade zal me deugd doen.
Ik verlaat u voor vandaag en wens u alle goeds!
Tot morgen in poging 54!

Dat verandert alles
  maandag 13 november 2000 @ 17:44:48 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_466567
Overigens, stel dat je de foute spelling van een woord aan zou willen geven. Is het hier dan toegestaan om expres (als voorbeeld) de spelfout hier te tonen? Bijvoorbeeld tussen aanhalingstekens?
  maandag 13 november 2000 @ 17:46:14 #13
3767 Herald
Come get some
pi_466570
Arcee zoekt een manier om te slowchatten in GC. En zonder spelfouten, tja dan zullen zijn gebruikelijke slowchatmaatjes zich niet laten zien.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_466574
quote:
Op 13 november 2000 17:44 schreef twi het volgende:
Overigens, stel dat je de foute spelling van een woord aan zou willen geven. Is het hier dan toegestaan om expres (als voorbeeld) de spelfout hier te tonen? Bijvoorbeeld tussen aanhalingstekens?
Dat lijkt me geen probleem. Je kunt het ook vet of cursief zetten. Dan is het ook duidelijk dat het een voorbeeld is.
  maandag 13 november 2000 @ 18:00:01 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_466588
quote:
Op 13 november 2000 17:51 schreef Xenia het volgende:
Dat lijkt me geen probleem. Je kunt het ook vet of cursief zetten. Dan is het ook duidelijk dat het een voorbeeld is.
In een officiele Nederlandse zin zet men voorbeelden gewoon tussen aanhalingstekens en speelt met niet met de layout om het desgewenste effect te bereiken. Het is dan wel duidelijk, maar geen correct Nederlands.
  Redactie Frontpage maandag 13 november 2000 @ 18:00:23 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_466590
quote:
Op 13 november 2000 17:44 schreef Kiegie het volgende:
Ik verlaat u voor vandaag en wens u alle goeds!
Wenst u ons alle goeds of ons allen goeds?

Ik ga er overigens ook vandoor.

maandag 13 november 2000 @ 18:01:18 #17
3767 Herald
Come get some
pi_466591
quote:
Op 13 november 2000 18:00 schreef Vork het volgende:
In een officiele Nederlandse zin zet men voorbeelden gewoon tussen aanhalingstekens en speelt met niet met de layout om het desgewenste effect te bereiken. Het is dan wel duidelijk, maar geen correct Nederlands.
met = men ?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 13 november 2000 @ 18:10:56 #18
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_466609
Dat lijkt me een goede constatering, Herald.
Deze poging is mislukt.

* Kiegie zucht en gaat nu echt naar huis.

Dat verandert alles
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 18:13:52 #19
862 Arcee
Look closer
pi_466615
quote:
Op 13 november 2000 17:41 schreef Verbal het volgende:
Wat ik opvallend vind, Twi, is dat je voor het gemak maar even heenleest over Arcee, die eveneens twee keer een poging heeft doen stranden. Arcee is toch wel kommaneuker nummer 1, dacht ik zo . Qua boter op het hoofd dan even, dus .
Leuk dat je erover begint, Verbal, kan ik het gelukkig nóg een keer uitleggen.

Ik had "foutging" geschreven, wat niet aan elkaar moet, vonden sommigen. TARAraboemdijee had later een veel duidelijker fout gemaakt door "verplats" in plaats van "verplaats" te schrijven (en dat terwijl hij dat woord toch wel zo'n 50 maal per dag gebruikt ). Echter, om gezeik te voorkomen heb ik de mislukking op mijn naam geschreven, wat waarschijnlijk ook wel terecht was. Wellicht kan Xenia nog eens uitleggen hoe het nou precies met scheidbare en niet-scheidbare werkwoorden zit.

De tweede mislukking dankzij mij was een fout in de URL van de vorige poging. Bij deze wil ik Yvonne graag nogmaals bedanken voor het opmerken van die fout.

quote:
Op 13 november 2000 17:44 schreef twi het volgende:
Alles wat tussen aanhalingstekens staat kan per definitie niet fout zijn. Het advies is dan ook om alleen aanhalingstekens te gebruiken als dat echt noodzakelijk is. Het aanhalen van foutgeschreven woorden is daar een goed voorbeeld van.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 18:17:44 #20
862 Arcee
Look closer
pi_466622
quote:
Op 13 november 2000 18:00 schreef Vork het volgende:
"met" moet inderdaad "men" zijn.

Ik zal deeltje 13 aanmaken.

pi_466627
quote:
Op 13 november 2000 18:17 schreef Arcee het volgende:
"met" moet inderdaad "men" zijn.

Ik zal deeltje 13 aanmaken.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Plies!!
Kap nou met dat ge-spam!

Dat ge-ouweteringhoer (dat is Rotterdamse spelling) over dat gespel, kan dat niet in 1 groot topic? Dat Onzin volgespamt wordt ala, daar doe ik zelf aan mee, maar 13 topics binnen no time, wordt dat nou niet een beetje gek?

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 18:24:02 #22
862 Arcee
Look closer
pi_466638
quote:
Op 13 november 2000 18:20 schreef Jarno het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Plies!!
Kap nou met dat ge-spam!

Dat ge-ouweteringhoer (dat is Rotterdamse spelling) over dat gespel, kan dat niet in 1 groot topic? Dat Onzin volgespamt wordt ala, daar doe ik zelf aan mee, maar 13 topics binnen no time, wordt dat nou niet een beetje gek?

Als er gewoon foutloos gespeld zou worden dan waren we na 1 topic al klaar geweest.

Maar je hebt wel een beetje gelijk. Ik kan het ook zo doen dat ik gewoon in hetzelfde topic weer opnieuw begin. Echter, op die manier krijg je nooit een foutloos topic.

Als we gewoon niet al te veel fouten maken dan hoeft er ook niet zo gauw een nieuw topic gemaakt te worden.

pi_466643
quote:
Op 13 november 2000 18:24 schreef Arcee het volgende:
Echter, op die manier krijg je nooit een foutloos topic.
Jij bent een beetje een neurootje, he?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Overall beste user 2022 maandag 13 november 2000 @ 18:26:26 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_466647
een beetje?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_466648
quote:
Op 13 november 2000 18:26 schreef Ulx het volgende:
een beetje?
Een beetje veel dan.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 18:51:25 #26
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_466708
en huppa, naar onzin ermee
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_466732
Ga ff lekker op een EZboardje met z'n allen zitten ofzo!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')