Melk in mix blikjes in de disco!!
En een meLLLLLLLLk!
quote:Met rietje!!
Op maandag 2 december 2002 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Wie weet, leg het voor aan de melkunie!!Melk in mix blikjes in de disco!!
En een meLLLLLLLLk!
quote:Niet?
Op maandag 2 december 2002 12:10 schreef Driftwood het volgende:
omdat het niet smaakt zo...
quote:bestaat wel, maar dan heb je gepasteuriseerde melk.. oftewel, met die nare nasmaak...
Op maandag 2 december 2002 12:09 schreef haaahaha het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen blikjes melk?
Ik mag graag een litertje melk achterover gooien, en het lijkt me best wel hip als je melk in een blikkie kan kopen.
Gat in de markt?
quote:Ik denk dat je over een jaartje of 20 wel koeien hebt die blikjes melk poepen. Je gooit er gewoon 1 belgische euro in, en je krijgt een blikje melk
Op maandag 2 december 2002 12:11 schreef handige_harry het volgende:
goed idee! met een beetje hippe styling kan je daarmee gezien worden.
het mooiste zou zijn dat een koe blikkies melk kakt. lijkt me haalbaar met de huidige stand der techniek!
quote:Alle melk die je in de koeling van de supermarkt vind is gepasteuriseerd. Dit is gewoon verhit tot zo'n 70 graden. De houdbare melk die jij bedoelt is gesteriliseerd, verhit tot zo'n 120 graden, dit veroorzaakt zo'n bijsmaak...
bestaat wel, maar dan heb je gepasteuriseerde melk.. oftewel, met die nare nasmaak..
[Dit bericht is gewijzigd door Thijs_ op 02-12-2002 12:13]
quote:dat je gewoon een koe op het station zet en je z'n staart optilt en je met je hand een halve meter in z'n aars verdwijnt om er vervolgens een hip blikje uit te halen; cool!!!
Op maandag 2 december 2002 12:11 schreef handige_harry het volgende:
goed idee! met een beetje hippe styling kan je daarmee gezien worden.
het mooiste zou zijn dat een koe blikkies melk kakt. lijkt me haalbaar met de huidige stand der techniek!
quote:hahaha ja man ik denk dat je over 50 jaar niet een blikje melk meeneemt naar je werk, maar gewoon een koe in je attache koffertje pleurt.
Op maandag 2 december 2002 12:13 schreef handige_harry het volgende:[..]
dat je gewoon een koe op het station zet en je z'n staart optilt en je met je hand een halve meter in z'n aars verdwijnt om er vervolgens een hip blikje uit te halen; cool!!!
quote:yep dan zet je gewoon een koe aan je mond!
Op maandag 2 december 2002 12:14 schreef haaahaha het volgende:[..]
hahaha ja man ik denk dat je over 50 jaar niet een blikje melk meeneemt naar je werk, maar gewoon een koe in je attache koffertje pleurt.
Scheelt een hoop afval!!
quote:Aha, je hebt een oplossing gevonden voor je Shandy probleem?
Op maandag 2 december 2002 12:09 schreef haaahaha het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen blikjes melk?
Ik mag graag een litertje melk achterover gooien, en het lijkt me best wel hip als je melk in een blikkie kan kopen.
Gat in de markt?
quote:hahah man ik prefereer een koe met rietje! Wellicht als ik in een gekke bui ben doe ik er nog een citroen schijfje aan, maar dan ook alleen als er Tonny Eyk bij gedraaid wordt!!!
Op maandag 2 december 2002 12:15 schreef handige_harry het volgende:[..]
yep dan zet je gewoon een koe aan je mond!
moeten ze wel palmtop-koetjes gaan klonen maar dat lijkt me allezins haalbaar!
quote:Het zou een aanvulling kunnen zijn voor in De Shandy Bar
Op maandag 2 december 2002 12:15 schreef Cynic het volgende:[..]
Aha, je hebt een oplossing gevonden voor je Shandy probleem?
quote:wellicht is er kloon-technisch het een en ander te developpen qua uiers van een koe. ik stel me zo voor dat je daar ook rietjes van kunt klonen in vrolijke kleurtjes!
Op maandag 2 december 2002 12:16 schreef haaahaha het volgende:[..]
hahah man ik prefereer een koe met rietje! Wellicht als ik in een gekke bui ben doe ik er nog een citroen schijfje aan, maar dan ook alleen als er Tonny Eyk bij gedraaid wordt!!!
quote:hahaha ja man dan kloon ik een uier aan mijn bureau!!
Op maandag 2 december 2002 12:18 schreef handige_harry het volgende:[..]
wellicht is er kloon-technisch het een en ander te developpen qua uiers van een koe. ik stel me zo voor dat je daar ook rietjes van kunt klonen in vrolijke kleurtjes!
quote:die bedoel ik...
Op maandag 2 december 2002 12:13 schreef Thijs_ het volgende:[..]
Alle melk die je in de koeling van de supermarkt vind is gepasteuriseerd. Dit is gewoon verhit tot zo'n 70 graden. De houdbare melk die jij bedoelt is gesteriliseerd, verhit tot zo'n 120 graden, dit veroorzaakt zo'n bijsmaak...
quote:Prop je toch gewoon een koe in de automaat?
Op maandag 2 december 2002 12:51 schreef simonsvision het volgende:
Omdat blikjes vaak in een blikjes automaat zitten en die zijn niet handig wat betreft de houdbaarheidsdatum...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |