quote:Dan mag je mij eens vertellen op welke keywords ik deze kan vinden, want ik zie 'em niet met de Search.
Op maandag 2 december 2002 10:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
UTFS, heb ik hier al minstens 2 keer voorbij zien komen.
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 02-12-2002 11:00]
quote:Op slakkie zoeken. Ding zit al op slot...
Op maandag 2 december 2002 10:57 schreef Lucille het volgende:Dan mag je mij eens vertellen op welke keywords ik deze kan vinden, want ik zie 'em niet met de Search.
quote:Zoek op "zeikerd die een prachtig topic dichtwillen hebben"
Op maandag 2 december 2002 10:57 schreef Lucille het volgende:[..]
Dan mag je mij eens vertellen op welke keywords ik deze kan vinden, want ik zie 'em niet met de Search.
quote:Ja, die titel ligt ook wel heel voor de hand als je gaat zoeken of dit plaatje al was gepost.
Op maandag 2 december 2002 10:59 schreef UTFS het volgende:
Niet voor de poes
quote:Jawel, laat jij je poes rijst eten met deze waarschuwingen.. Dacht het niet he!!
Op maandag 2 december 2002 11:02 schreef Lucille het volgende:[..]
Ja, die titel ligt ook wel heel voor de hand als je gaat zoeken of dit plaatje al was gepost.
You rock biatch!!
quote:hmm jah..
Op maandag 2 december 2002 11:05 schreef Lucille het volgende:
Ik zie trouwens nu dat de originele post gesloten is door Ripley. Ik laat het aan haar over om te beslissen of hij nu wel kan of niet. Persoonlijk vind ik dat hij nu wel kan.
quote:Iets minder snel, iig na de wake.
Op maandag 2 december 2002 11:12 schreef Blueman het volgende:[..]
hmm jah..
toen was het te snel..
en nu...
tsjah..
On a more serious note, wanneer wordt ie eigenlijk begraven?
quote:Afgelopen donderdag.
Op maandag 2 december 2002 11:18 schreef slakkie het volgende:wanneer wordt ie eigenlijk begraven?
quote:klopt
Op maandag 2 december 2002 11:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Afgelopen donderdag.
quote:Ik dacht dat toen die wake was..
Op maandag 2 december 2002 11:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Afgelopen donderdag.
Bij een bekende van je snap ik dat nog enigzins, maar iemand die je niet kent, ach lees er overheen. JOUW leven gaat wel verder. Je hier druk om maken is niet goed voor je.
Humor hoort ook bij het verwerken van verdriet.
Ik vind deze wel grappig!
quote:
Op maandag 2 december 2002 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Grappen als die zal je altijd houden, ik vind ze vaak wel grappig, maar en zijn altijd mensen die zich er aan ergeren.Bij een bekende van je snap ik dat nog enigzins, maar iemand die je niet kent, ach lees er overheen. JOUW leven gaat wel verder. Je hier druk om maken is niet goed voor je.
Humor hoort ook bij het verwerken van verdriet.
Ik vind deze wel grappig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |