Mijn kasteel is eindelijk afgebouwd, en om die reden geeft ik vandaag, (2 weken na halloween) de hele dag ( 0:00 - 0:00 ) een housewarming party, naar Amerikaans idee.
Het idee is dat iedereen zelf, in plaats van cadeaus mee te nemen of entree te betalen, drank en eten meeneemt naar het feest toe.
Reden daarvoor is dat:
a) Ik helemaal blut ben, en...
b) ik nog geen tijd heb gehad om voorraden in te slaan.
Liefst dranken en spijzen met de kleur rood erin (* maar geen sambal !!!!)
Het feest houdt niet op om 0:00, maar dan moet ik zelf even weg om in de kelder wat te drinken (bloed-lust-onderdrukker).
Maar daarna ga ik er weer vol tegenaan.
Als ik in de stemming ben wil ik ook lui meenemen voor een rondvluchtje over het eiland als ik me sterk genoeg voel.
Gastvrouwe is hoop ik BlackAngel, als ze kans ziet om te komen.
Groetjes
*HighLander
EINDE AANKONDIGING
-------------------------------------------
* HighLander heeft deze aankonsiging over op het eiland opgeplakt en verwacht dus ook,
nee eist, dat iedereen hierzo minsten even z'n hoofd laat zien, maar liever enkele uren verblijft.
-------------------------------------------
[EDIT]
Locatie is dus ter verduidelijking mijn kasteel op de Oostpiek, ook bekend als Bosweg 3.
Kasteel heet HighLanders Lair en ziet er dus zo uit :
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 13-11-2000 00:53]
En Highlander, speciaal voor jou bloedworst meegenomen
[Dit bericht is gewijzigd door killer tweety op 13-11-2000 01:05]
Hee Tweety, gaat ie goed? Dat is snel al weer op.
Ha High', dit breng ik vast, krijg het na afloop wel weer terug. Als je wilt, pluk uit de tuinen doornige rode rozen, hulst en granaatappels voor de tafelversiering.
*Lurky loopt door.
Oh maar dit kasteel is mooi!
Mag ik je kelder gebruiken voor gevaarlijke experimenten?
welke experimenten. haha, daar mogen de laatkomers naar raden want:
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 13-11-2000 01:17]
quote:Lief aangeboden highlander, maar Twigger is bij de oppas. Hij is nog te klein om nu al mee te nemen. Laat maar lekker in zijn eigen bedje liggen, is beter.
Op 13 november 2000 01:13 schreef HighLander het volgende:
MJAM, Twiet je bent geweldig?
Gaat Twigger ook mee, of heb je een oppas geregelt... Ik heb ergens in de kelder naast de CV-ketel nog wel een lekker warme kamer. Daar kan je hem ook in leggen.
* HighLander gaat even zijn nest/kist in
totmorgen
Maar Ritalin niet getreurt pagina herlaadt de hele nacht door
Craziest komt binnen met een krat heineken,en gaat in een hoekje zitten
*niet storen
*craziest gaat lurky dronken voeren
En Craziest is ook van de partij, dan is het altijd goed. Ik heb ff 3 kratten Highland ale meegesjouwd Craziest, genoeg?
O en leuk optrekje Highlander. Kom wel snel een keer als je helemaal gesettled bent een Highland Malt bij je drinken...
quote:hoef je zelf niks?
Op 13 november 2000 02:31 schreef DIGGER het volgende:
. Ik heb ff 3 kratten Highland ale meegesjouwd Craziest, genoeg?
Lurky fluisterd in Craziest oor: Niets blijft voor mij verborgen.
lurky fluisterd in craziest zijn oor."liefje ik weet dat je hem al hebt hangen maar ik heb liever dat je hem vanavond ff in mij hangt
Bovendien is al dat alcohol niet goed voor je prestatie
*craziest verdwijnt met lurky naar een afgelegen kamertje
*Wat een schitterende kamer! Wat een perfect hemelbed.
Kom liefje, Highlander slaapt wel in z'n kist.
Maak je geen zorgen: ik ben bioloog weet je nog. Ik doe aan geboortebeperking.
Oh Crazy, jouw *** is formidabel...
eeeiii... ah
slik
Ahhh Lurky, je **** is heerlijk...
oehsmak
Wat je doet met je ****...
Oh..Oh..
smek
Ja.. ga door met je ***
ahh...slurp
sttt...ja...kom met je ***
wauuw..ah
smak
oauhoea...ieeee
CENSUUR
omwille van de jeudige Fok!lezertjes
kunnen de Moderators dit niet verder
in het openbaar toestaan
*verstomd voor de lezers mimmed het innige paar met hun *** en *** ineen verstrengeld kronkelend over het satijnen beddegoed. In vloeiende ritmische bewegingen verkennen ze elkaars ******* en alle uithoeken van het bed. Craziest staat met zijn *** in Lurky die haar ***laat sidderen. Dan kruipen ze met hun ************ aaneen over het matras. De mooie lakens zijn besmeurd met **** en hangen al half op de grond. Ze raken ook bekneld tegen de ****** van Craziest en bedekken ongewenst de ******* van Lurky. Die ze driftig wegwerpen, kreunen en snuiven. Ze zwiepen samen rond, tillen mekaar op en...
Ja, Wat hebben we nou gezegd: CUT!!!
Dat doen jullie maar stiekem in de Fok!tuinen
*In de andere vertrekken van het kasteel is het feestje ingedut. Uit een grafkist in de kelder klinkt gesnurk.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 13-11-2000 03:48]
Lurky neemt het craziest kwaad dat hij een luie neuker is,maar craziest wijst ff op de bierdopjes naast het bed en lurky begrijpt dat ze er een tandje boven op moet doen
[Dit bericht is gewijzigd door craziest op 13-11-2000 03:36]
*Vind hier de biologische osmose plaats? Nee
Auw, een bierdopje. Onder m'n knie!
*Niet meer geheel van deze wereld kijken de totaal bezwete Lurky en Craziest elkaar aan. Hun gedachte beperkt zich tot de behoefte elkaar af te lebben en al hun passende lichaamdelen zo intens mogelijk bij elkaar aan te sluiten
Nog maar een keertje? De moderatoren slapen nu toch.
*Wordt dit een uitdaging voor een totale Fok!ban van het liefdespaar? Ze zijn door geen atoomkundige meer van elkaar te scheiden.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 13-11-2000 04:03]
quote:Lurky moet de dopjes, je biertjes met haar tanden openen craziest?
Op 13 november 2000 03:34 schreef craziest het volgende:Lurky neemt het craziest kwaad dat hij een luie neuker is,maar craziest wijst ff op de bierdopjes naast het bed en lurky begrijpt dat ze er een tandje boven op moet doen
Uitgeput valt Lurky in slaap
craziest gaat naar een ander vertrek om zich weer in het feest geruis te storten.Digger helemaal van de wereld brabbelt wat over de glorietijden van den Haag maar vindt geen luisterend oor.
Craziest aanschouwt het hele tafereel wat,en lacht wat in zichzelf.
Na nog wat handtekeningen uitgedeeld te hebben rijdt de limo voor en james meld craziest dat er zaken te doen zijn
*Craziest ploft neer in zijn limo en denkt tevreden terug aan dit bescheiden feestje
Hee ouwe******, moet jij niet babysitten?
*Bloot oog in oog met een andere eilandbewoner grijpt Lurky een laken van de grond en bedekt haar *** en *******.
Met ons gevoel voor tempo en ritmiek is niet mis, DIGGER.
*Plotseling ontnuchterd wikkelt Lurky zich in het laken. Bierdoppen rinkelen de grond op. De feestgangers zien een spook door de gangen ijlen en denken dat het een onderdeel van de act op het kasteel is.
knip Wijzigen maar weer
Wie dit niet op tijd heeft gevolgd, mist een boel, woehaha what a party!
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 13-11-2000 04:41]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |