abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 december 2002 @ 00:26:08 #1
41121 oversightwee
...dan maar ff zó posten
pi_7095560
Gratis treinreizen
Gratis treinreizen ( 2 )
Gratis Treinreizen (3)
GRATIS TREINREIZEN ( 4 )
Gratis Treinreizen 5 !!!!!
gratis treinreizen (6)

... mocht wéér geen reply meer posten van het modje, pffew...

doe'k ut lekker zó...

Geplaatst door kula op zondag 1 december 2002 07:36
Jij bent een koppig en volhardend mannetje zo te zien.

> ... klopt !

Waar gaat dit nou allemaal precies om, want je denkt toch niet dat er iemand zo stom is om al die threads te gaan lezen of wel?

> lezen = leren

Je gaat me toch niet vertellen dat je je zo 'populair' bent aan het maken vanwege het sluiten van je treinkaartje-geld-terug-actie topicje?

> ...niet het sluiten op zich, da's nou éénmaal het recht van een modje..
't gaat me meer op de manier waarop ...
Meningen zijn niet relevant als het om strafrecht en strafvordering gaat...
dáár hebben ze nou nét die wetboeken voor geschreven....
... wat ik probéérde uit te leggen voordat ik botweg werd geband.

ennuh,.. als die Mod nou nog es wist waar ie het over had... maar nee.
wéér zo'n geval van "klok horen luiden"....
--------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 17 november 2002 12:42 schreef Jorma het volgende:
Je snapt het niet he?
Ik sluit het topic niet voor niks. Het is inderdaad fraude.
En als je zo door gaat heb je een ban (nr. 2) te pakken.

>>> het is helemaal geen fraude.....

het is een mogelijkheid die binnen de wettelijk vastgelegde overeenkomst die je met de NS aangaat op het moment dat je een plaatsbewijs aanschaft.

Oversight = Ban
pi_7095646
Gaat het hierom:
quote:
Kadootje van Oversight
Voor iedereen die wel eens een flink stuk trein reist....
Er is een manier om dat 100% gratis te doen.....
stel je reist vandaag van Rotterdam (where else?) naar Drenthe...

1. Koop braaf een kaartje bij het loket, en accepteer daarmee bijbehorende uitval van matrieel, vallende bladeren, ijzel, sneeuw, file, ongeval, sein/wisselstoring en andere onbekende vertraging(en).

2. Zorg ervoor dat het biljet voor vandaag geldig is.

3. Stap in de trein en kijk even waar de conducteur (indien aanwezig) instapt.

4. loop naar het andere uiterste van de trein.

5. Bij tusseliggende stations even controleren hoever de conducteur( indien aanwezig) is ...

6. Ontloop de conducteur.
(indien nodig uitstappen uit voorzijde trein, om achter weer in te stappen.... daar was ie immers al geweest...)

7. retour IDEM als heenreis.

8. bij aankomst thuis in rotterdam loop je naar het plaastkaartenloket van de NS, en vertel je dat je helaas vandaag NIET hebt kunnen reizen, en dat je je geld graag terug wil.

... na overleg van een Óngestempeld treinkaartje wat voor vandaag geldig was is men volgens de voorwaarden van de vervoersovereenkomst VERPLICHT om je je geld terug te geven.

(note)
-oplettende N.S.ers geven je een formulier mee, waarop je je gegevens moet invullen, en waarmee je kaartje moet opsturen naar NS...

FEIT dat je je geld terugkrijgt blijft ONGEWIJZIGD !!!!


Ik heb het geprobeert.. ik was binnen een NO-TIME terug op m'n beginplek, iets wat normaal niet kon, maar door een vertraging had ik hem net..

Geen stempel gehad.

Maar er zat teveel tijd (langer dan een uur, meende ik..) tussen vertrek en terugvraag kaartje.

pi_7095662
Ps, heb je ban met je andere account ofzo?

http://forum.fok.nl/profile.php?id=34765

pi_7095668
iets zegt me dat iemand boos op je wordt, ikke niet hoor .. hoe kun je dan gratis reizen ?
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7095682
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:26 schreef oversightwee het volgende:
het is een mogelijkheid die binnen de wettelijk vastgelegde overeenkomst die je met de NS aangaat op het moment dat je een plaatsbewijs aanschaft.
Het is fraude.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 2 december 2002 @ 00:36:10 #6
41121 oversightwee
...dan maar ff zó posten
pi_7095701
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:31 schreef MoJo het volgende:
Gaat het hierom:
[..]

Ik heb het geprobeert.. geen stempel gehad.

Maar er zat teveel tijd (langer dan een uur, meende ik..) tussen vertrek en terugvraag kaartje.


dat mag géén probleem zijn.

dan krijg je ( nadrukkelijk verzoeken ) een formulier mee waarop je de reden van restitutie vermeld.
N.S. heeft zichzelf ( in haar eigen vervoersregelement ) verplicht, jou volledige restitutie te verstrekken.

per aanvraag mág ( hoeft niet ) men 2,50 euro inhouden voor administratiekosten.....


ik spaar mijn kaartjes op,... en stuur ze ééns per maand...
= 1 x administratiekosten....

Oversight = Ban
pi_7095712
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:34 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is fraude.


Is het ook fraude, dat als je blijft zitten, en je wordt niet gecontroleerd..? En je doet het dan? In principe wel.
  maandag 2 december 2002 @ 00:37:19 #8
41121 oversightwee
...dan maar ff zó posten
pi_7095723
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is fraude.
... néé hoor !
Oversight = Ban
pi_7095727
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:36 schreef oversightwee het volgende:

[..]

dat mag géén probleem zijn.

dan krijg je ( nadrukkelijk verzoeken ) een formulier mee waarop je de reden van restitutie vermeld.
N.S. heeft zichzelf ( in haar eigen vervoersregelement ) verplicht, jou volledige restitutie te verstrekken.

per aanvraag mág ( hoeft niet ) men 2,50 euro inhouden voor administratiekosten.....


ik spaar mijn kaartjes op,... en stuur ze ééns per maand...
= 1 x administratiekosten....


Kom je nu mee.

Kun je pic of quote uit regelement hier posten?

pi_7095742
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:37 schreef oversightwee het volgende:

[..]

... néé hoor !


als de NS je voor zoiets voor de rechter sleept, geloof ik er geen reet van dat die je gelijk geeft.

dus het is fraude.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7095760
ik heb dat eerste topic gelezen, wat een lompe manier om een klein beetje geld terug te krijgen en dat dat werkt is natuurlijk pure onzin!

dat het een keer werkt, ok ben ik het mee eens, maar niet twee dagen achter elkaar laat staan iedere fucking dag. Daarnaast is je hele treinreis kut want je bent alleen maar bezig meneer de conducteur te ontlopen daarnaast moet je na afloop een hele papierwinkel invullen.

in die tijd dat jij bezig bent met conducteurtje spotten en papierwinkel invullen maak ik op me laptop (in de trein) een stomme banner voor een klant en haal me treinkaartje er 4 keer uit.

dit is geen fraude, dit is stomzinnig ....

ban die gek mensen

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7095761
Het is iig fraude genoeg voor de moderators hier...

Dus komt er een slotje op...


en bij veel slotjes om hetzelfde komt er een ban...

maar je moet 't natuurlijk helemaal zelf weten

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 2 december 2002 @ 00:40:49 #13
41121 oversightwee
...dan maar ff zó posten
pi_7095768
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:31 schreef MoJo het volgende:
Gaat het hierom:
[..]

Ik heb het geprobeert.. ik was binnen een NO-TIME terug op m'n beginplek, iets wat normaal niet kon, maar door een vertraging had ik hem net..

Geen stempel gehad.

Maar er zat teveel tijd (langer dan een uur, meende ik..) tussen vertrek en terugvraag kaartje.


.... reden waarom N.S. daar geen recht van spreken heeft is het feit dat je :
vandaag een kaartje kan kopen voor iedere gewenste datum.
( dus ook voor bijv 1-juni 2003 )
als je dan op 2 juni 2003 je geld gaat terugvragen, zit er 6 maanden tussen datum van aankoop en datum van geldigheid....

verandert niets aan het geval....

Oversight = Ban
pi_7095773
Wegens een stroomstoring rijden er vandaag geen treinen, de NS zet schoenen in...
pi_7095775
ik heb dat eerste topic gelezen, wat een lompe manier om een klein beetje geld terug te krijgen en dat dat werkt is natuurlijk pure onzin!
dat het een keer werkt, ok ben ik het mee eens, maar niet twee dagen achter elkaar laat staan iedere fucking dag. Daarnaast is je hele treinreis kut want je bent alleen maar bezig meneer de conducteur te ontlopen daarnaast moet je na afloop een hele papierwinkel invullen.

in die tijd dat jij bezig bent met conducteurtje spotten en papierwinkel invullen maak ik op me laptop (in de trein) een stomme banner voor een klant en haal me treinkaartje er 4 keer uit.

dit is geen fraude, dit is stomzinnig ....

ban die gek mensen

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7095782
ik heb dat eerste topic gelezen, wat een lompe manier om een klein beetje geld terug te krijgen en dat dat werkt is natuurlijk pure onzin!
dat het een keer werkt, ok ben ik het mee eens, maar niet twee dagen achter elkaar laat staan iedere fucking dag. Daarnaast is je hele treinreis kut want je bent alleen maar bezig meneer de conducteur te ontlopen daarnaast moet je na afloop een hele papierwinkel invullen.

in die tijd dat jij bezig bent met conducteurtje spotten en papierwinkel invullen maak ik op me laptop (in de trein) een stomme banner voor een klant en haal me treinkaartje er 4 keer uit.

dit is geen fraude, dit is stomzinnig ....

ban die gek mensen

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7095801
In principe is het wel fraude. Je maakt gebruik van een dienst, maar betaald er niet voor, terwijl het wel iets kost.

Het is alleen zo, dat ze het niet kunnen bewijzen.

1 keer per maand al je kaartjes op sturen.. en daar trappen ze in..?

pi_7095812
zucht
Free people own guns! Slaves do not!
pi_7095813
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:41 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
..
.. en dat is 3.

En dat noemt zich mister Cable Guy? Seriele kabel, bedoel je zeker..

pi_7095818
ps.

koop een domein, kutns.nl bijvoorbeeld, zet daar lekker je theorie op en ga dat promoten (niet hier) maar vul geen 7 topics om het in jouw ogen geniale idee te delen met mensen die wel beter weten dan jij ...

doeggie

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  Admin maandag 2 december 2002 @ 00:46:43 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_7095862
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:26 schreef oversightwee het volgende:
>>> het is helemaal geen fraude.....

het is een mogelijkheid die binnen de wettelijk vastgelegde overeenkomst die je met de NS aangaat op het moment dat je een plaatsbewijs aanschaft.


Jij zegt dat het volgens de wet en NS en weetikveel niet illegaal is...

*kuch*

bij deze
is het op FOK! illegaal om de mazen in deze wet te zoeken

Slotje.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')