abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7076551
Hij ziet er uit als een space-shuttle en vliegt over het land: de Qublatis Qloakis superjet. Voorzien van 3 slaapkapers, een huiskamer, internet via Satraxxe, een badkamer en een wc . Het water en gas e.d. wordt draadloos naar de Qublatis Qloakis gestuurd...

* DigiJasper vraagt: Wie wil er úberhoog boven het fok! eiland vliegen met een snelheid van 1500 km/u? Uiteraard met lekkere patat en cola aan boord

pi_7114114
ik wil wel eens een ritje maken met je "vliegende woonboot" , ziet er wel heel netjes uit
  dinsdag 3 december 2002 @ 11:49:57 #3
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7119573
ik kom wel af en toe langsgevlogen in me spacecat, speciaal aangepast ruimtemodel van de standaard tomcat
pi_7249525
Rellehenk: Daar gaan we! 'Tzzzzzzzzzzzjoef' klink het op het eiland. Met 1500 Km/uur raast het gevaarte over het eiland...
pi_7597637
mooi huis:D

[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 29-12-2002 15:29]

pi_7603509
Seal_force stapt inmiddels dronken uit het toestel. Hij wankelt naar zijn huis... Tot het Fok! eiland spook voorbij komt. Heeeeey.......... dronken...........Mannen........mogen..........niet........op...........het.............eiland.......lopen.....muhahahahaaaaaaaaaah........ Woosh. Het spook is weer weg. Seal_force denkt: Wat was dat nou? en wankelt verder naar z'n kasteel waar ie veilig in de huiskamer gaat zitten voor de TV. Hij zet 'm aan en nee maar... Hetzelfde spook als daarnet op tv met de boodschap: 'Hallo fokkers, moehahahahhh.... Ik ben het fok-eiland-spook, en kom hier een gigantishe rommel aanrichten! Bwoeiiiii.....
Seal_force valt achterover en durft die avond niet te gaan slapen.
pi_7604894
* Op weg om op visite op Fokeiland te gaan zweven Jezus en zijn moeder Lurky door Het Luchtruim Boven Fok!Eiland.
Jezus voorkomt nog net op tijd dat Lurky in de straalmotoren komt van de Qublatis Qloakis.
Terwijl ze de spaceshuttlejet bewonderen horen ze een ijselijke gil.

-Hoor je dat, een spook! * zegt de vliegende godenzoon
-Gezellig! * meent het eilandspook Sinte Lurky

* Ze vliegen snel verder op weg naar de Abdij van Dagobert.

pi_7608364
*commercial on* de internet verbinding word mede mogelijk gemaakt door SatTraXXE ! *commercial off * mocht ik dit nog zo nu en dan eens kunnen doen bied ik 10% korting op je SatTraXXE abo kosten , diel ?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7612936
Oké dat is goed. Dan heb ik in de supermarkt tenminste ook internet
pi_7612944
Zo maar een vraagje; wie doet je tuin? Of doe je die zelf?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_7612963
* DigiJasper begeeft zich naar de tuin, kamer 5, op het dak van de spaceshuttle. DigiJasper schrikt: hij heeft nog helemaal niet aan de tuin gedacht...
pi_10054341
Het huis is geland..
pi_11629893
* DigiJasper stapt weer in zijn hightech huis, om 5000 kilomter op te stijgen, en om weer met 9000 KM/sec weer naar beneden te storten
Zwieeeeeeeeeeeeeeeeeee... hup daar gaat het huis om hoog.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, daar suist het weer om laag... tot in het midden, daar gaat het alarm af:
*BIEP BIEP* BIEP BIEP* BIEP BIEP*

* DigiJasper weet gelijk wat te doen. Jasper pakt een parachute en springt naar beneden, om nog 50 kilometer te dalen. Jasper ziet zijn mooie vliegtuigje neerstorten op de Computer winkel

* DigiJasper komt ongedeert op de grond dankzij de parachute...

[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 07-07-2003 22:31]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')