abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7072445
gvd, het concert van de Queens of the Stone Age, de beste rockband van het moment, in Paradiso, de beste zaal van het land, komende maandag 2 december, is afgelast
en ook het concert van Mondo Generator morgen in de Melkweg ... wegens ziekte van Nick Oliveri ... gvd gvd gvd gvd
en guess what, geen vervangende datum ... kaartjes kunnen weer ingeleverd worden
yankee charlie dinges
pi_7072540
Dat is niet relaxed.
Kun je dan wel met die kaartjes naar een volgend concert van hun?
pi_7072559
Da's rot zeg, is me ook eens overkomen. Was Motörhead. Het zou eerst verplaatst worden met 2 maanden en is toen toch maar afgelast. Hopelijk heb je binnenkort nog een kans.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_7072564
mijn broer heeft het eens gehad met Nirvana.. maar er is nooit een vervangende datum gekomen
pi_7072807
wow dat sukt wel! hadden ze geen reden ofzo? en is het niet gewoon verplaatst? Zou nog maar effe wachten met 't inleveren van je kaartje totdat je dat zeker weet. anders lever je strax je kaartje in en blijkt 't concert alsnog verplaatst te zijn en heb je dus geen kaartje meer zoals met veel soad fans 't geval was heh heb ze zelf vorige maand al gezien in 013 *pfew*
pi_7072843
lees mijn post ff goed afgelast, geen vervangende datum

kaartjes kunnen vanaf dinsdag weer ingeleverd worden

dat er geen verplaatsing is, komt misschien door hun drukke schema of omdat ze Nederland toch al aangedaan hebben, een maand geleden in 013 inderdaad

yankee charlie dinges
pi_7072856
met dank aan ons drugsbeleid komen ze zo snel mogelijk weer terug
pi_7072860
ja nou dan lever je ze toch lekker in? maak mij niet uit verder hehe bij soad was er in eeste instantie ook geen vervangende datum en niet lang daarna toch weer wel en dat was ook een mojo (blerk) concert volges mij
pi_7072871
blij dat ik ze al gezien heb in 013

ik hoop maar voor jullie dat ze gauw terugkomen. weezer had ook eens een optreden geplant in 013, maar sinds de cancel daarvan zijn ze nooit meer in Nederland geweest (alweer een jaar, en geen plannen)

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7072909
tsja, we gaan de kaartjes maar weer inleveren ... maar eerst ff een paar daagjes wachten of er nog ander nieuws komt, bijv. een nieuwe datum
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
met dank aan ons drugsbeleid komen ze zo snel mogelijk weer terug
officieel is bassplayer Nick ziek, maar volgens users van het forum op de QOTSA site, hebben ze in Spanje een beetje zitten zooien ... drugs anyone?

ff een quote:

quote:
It's something that I expected after the spanish shows...the Bergara show was long, almost 2 hours, but I don't know what kind of drugs they took in Portugal because when they came back to Spain to play in Madrid and Barcelona, they played only 60 minutes, with nick really mad/sick and they told me that there was a loudy rant from Josh to Nick in Barcelona, he was very upset with his behaviour and everything is possible now...I'll keep my fingers crossed.

They should take a rest from tour to tour, this is insane.

yankee charlie dinges
pi_7073271
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:06 schreef wendydependie het volgende:
ja nou dan lever je ze toch lekker in? maak mij niet uit verder hehe bij soad was er in eeste instantie ook geen vervangende datum en niet lang daarna toch weer wel en dat was ook een mojo (blerk) concert volges mij
het december 1999 concert van SOAD wat niet doorging (Melkweg) is nooit vervangen. Of je moet maart 2002 als "niet lang daarna'' bestempelen....

QOTSA wordt natuurlijk ook niet 'verplaatst'. Paradiso zou de laatste datum van de Europese tour zijn geweest. Nu gaan ze gewoon gelijk terug naar huis of touren in een ander continent. Als ze weer terugkomen, dan is dat gewoon een nieuwe tour. En als ze terugkomen staan ze vast in de Music Hall. Dan blijft je kaartje heus niet geldig.... want die 18 euro die je nu betaald hebt, geven ze je graag terug. Zodoende kunnen ze (Mojo) je volgende keer tenminste met een gerust hart het dubbele rekenen.

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_7073451
Queens of The Stone Age

Hou het even centraal...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')