kaartjes kunnen vanaf dinsdag weer ingeleverd worden
dat er geen verplaatsing is, komt misschien door hun drukke schema of omdat ze Nederland toch al aangedaan hebben, een maand geleden in 013 inderdaad
ik hoop maar voor jullie dat ze gauw terugkomen. weezer had ook eens een optreden geplant in 013, maar sinds de cancel daarvan zijn ze nooit meer in Nederland geweest (alweer een jaar, en geen plannen)
quote:officieel is bassplayer Nick ziek, maar volgens users van het forum op de QOTSA site, hebben ze in Spanje een beetje zitten zooien ... drugs anyone?
Op zaterdag 30 november 2002 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
met dank aan ons drugsbeleid komen ze zo snel mogelijk weer terug
ff een quote:
quote:
It's something that I expected after the spanish shows...the Bergara show was long, almost 2 hours, but I don't know what kind of drugs they took in Portugal because when they came back to Spain to play in Madrid and Barcelona, they played only 60 minutes, with nick really mad/sick and they told me that there was a loudy rant from Josh to Nick in Barcelona, he was very upset with his behaviour and everything is possible now...I'll keep my fingers crossed.They should take a rest from tour to tour, this is insane.
quote:het december 1999 concert van SOAD wat niet doorging (Melkweg) is nooit vervangen. Of je moet maart 2002 als "niet lang daarna'' bestempelen....
Op zaterdag 30 november 2002 13:06 schreef wendydependie het volgende:
ja nou dan lever je ze toch lekker in? maak mij niet uit verder hehebij soad was er in eeste instantie ook geen vervangende datum en niet lang daarna toch weer wel en dat was ook een mojo (blerk) concert volges mij
QOTSA wordt natuurlijk ook niet 'verplaatst'. Paradiso zou de laatste datum van de Europese tour zijn geweest. Nu gaan ze gewoon gelijk terug naar huis of touren in een ander continent. Als ze weer terugkomen, dan is dat gewoon een nieuwe tour. En als ze terugkomen staan ze vast in de Music Hall. Dan blijft je kaartje heus niet geldig.... want die 18 euro die je nu betaald hebt, geven ze je graag terug. Zodoende kunnen ze (Mojo) je volgende keer tenminste met een gerust hart het dubbele rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |