abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7061216
Ik heb een NES te koop met een, waarschijnlijk, klein defect. Als ik de NES aanzet dan krijg ik een zwart/wit knipperend beeld en ook het lampje van de power knop knippert. Af en toe, als hij een tijdje heeft gestaan, doet hij het weer.

De NES is inclusief twee controllers in goede staat, adapter, kabels en twee spellen (Super Mario/Duck Hunt en Turbo Racing). De gun zit er niet meer bij, de NES ziet er op het eerste oog ook perfect uit.

Minimusprijs: 10 euro

Ik woon zelf in de omgeving van Roermond en kom dagelijk in Eindhoven, maar opsturen is ook een optie (verzendkosten uiteraard voor de koper).

[Dit bericht is gewijzigd door hertz op 29-11-2002 15:59]

pi_7061283
wel relaxed iig vorig jaar ook nog 1 een weekje thuis gehad, nostalgie.
  vrijdag 29 november 2002 @ 15:45:30 #3
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_7061411
ik bied 1 euro, als je hem komt brengen tenminste
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_7061657
als je in de buurt van dordrecht woont is hij verkocht
pi_7062336
Dordrecht is een beetje ver voor me, verzenden is een optie, maar dan zit je natuurlijk wel weer met de verzendkosten.
  vrijdag 29 november 2002 @ 19:00:08 #6
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_7064585
Hij is kapot... 5 euro geef ik er voor (dat is wel een tientje ja, dat is een kapot stuk plastic eigenlijk niet waard).
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_7065028
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 19:00 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Hij is kapot... 5 euro geef ik er voor (dat is wel een tientje ja, dat is een kapot stuk plastic eigenlijk niet waard).
Volgens mij kun jij niet zo goed lezen, er staat minimumprijs 10 euro, dat betekent dat hij voor minder dan 10 euro niet weg gaat.

Het plastic is niet kapot, er is alleen iets mis met de inhoud ervan en veel kan het niet zijn aangezien hij het soms wel gewoon doet. En het gaat hier niet alleen om de nes, maar ook om twee werkende spellen, twee werkende controllers en een werkende adapter. Dat een schooier als jij daar niet meer dan 5 euro voor wil geven zal mij een rotzorg zijn.

pi_7070990
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 19:32 schreef hertz het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij niet zo goed lezen, er staat minimumprijs 10 euro, dat betekent dat hij voor minder dan 10 euro niet weg gaat.

Het plastic is niet kapot, er is alleen iets mis met de inhoud ervan en veel kan het niet zijn aangezien hij het soms wel gewoon doet. En het gaat hier niet alleen om de nes, maar ook om twee werkende spellen, twee werkende controllers en een werkende adapter. Dat een schooier als jij daar niet meer dan 5 euro voor wil geven zal mij een rotzorg zijn.

Nou kinders lief zijn tegen elkaar, anders verkoop je toch alleen dat stukje plasticv aan hem wat kapot is, kan je de nog wel in orde zijnde onderdelen , spelletjes en controllers los verkopen , krijg je er ws nog meer voor ook
Speak only if it improves upon the silence....
  maandag 2 december 2002 @ 20:38:03 #9
5344 Aidix
Corpus Levitas
pi_7109254
Als je gewoon de contacten ff schoonmaakt en eventueel terugbuigt heb je een LEVENSGROTE kans dat hij weer werkt.

98% van de 'kapotte' NESsen zijn nog 100% in orde maar hebben vuile of verbogen cartridge contacten.

You don't need sight, you need vision.
pi_7109395
Van zo'n onbeschofte verkoper zou ik nooit van m'n leven niks hoeven te kopen. Als je al niet mag zeggen dat iets te duur is
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_7109738
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 15:35 schreef hertz het volgende:
Als ik de NES aanzet dan krijg ik een zwart/wit knipperend beeld en ook het lampje van de power knop knippert. Af en toe, als hij een tijdje heeft gestaan, doet hij het weer.
Wat bedoel je precies, dat hij het af en toe doet, of dat je af en toe zo'n zwart/wit knipperend scherm krijgt??

Ik wil me onder voorbehoud aanmelden als eerste koper

Waar woon je precies? Ik woon ook in de buurt van R'mond

pi_7112347
He Hertz, vet icoon man, waar heb je die vandaan?

oh toch

[url=http://www.kabouterrace.com]kabouterrace.com[/url]
pi_7113537
quote:
Op maandag 2 december 2002 20:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Van zo'n onbeschofte verkoper zou ik nooit van m'n leven niks hoeven te kopen. Als je al niet mag zeggen dat iets te duur is
Zeggen dat je iets te duur vind mag best, maar ben dan wel redelijk en dat was de persoon in kwestie niet. En lezen is toch niet zo'n grote kunst dacht ik, tien euro is tien euro, er moet niet voor niets een minimumprijs staan. Als iemand de minimumprijs er niet voor over heeft, reageer dan niet en ga zeker geen domme reactie geven, dit topic is toch al onoverzichtelijk genoeg. Als mijn advertentie "twee controllers, adapter en twee spellen" had geheten was het ineens niet te duur geweest.
quote:
He Hertz, vet icoon man, waar heb je die vandaan?
oh toch
Het icoon heb ik in ieder geval niet van jou, dat had ik al op een ander forum voordat ik uberhaupt wist dat Fok! bestond.

Ik heb toch maar een ander icoontje genomen voordat je je identiteit straks kwijt bent

quote:
Wat bedoel je precies, dat hij het af en toe doet, of dat je af en toe zo'n zwart/wit knipperend scherm krijgt??
De NES doet het af en toe gewoon, maar meestal het knipperende scherm. Men heeft me altijd gezegd dat dit twee redenen kon hebben, of een kapotte adapter of vuile contactpunten. Het eerste is het in ieder geval niet en het tweede, tja, het is mogelijk, ik heb er eens over geveegd maar het hielp niet. Maar er zijn reinigingssetjes geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door hertz op 02-12-2002 23:50]

pi_7113855
Hmm, is die game wat?
pi_7113912
Hoe hoog zijn die verzendkosten..??
pi_7113960
Ik neem aan dat je Turbo Racing bedoeld, of je het iets vind weet ik niet, vond het wel een leuk spelletje. Je moet natuurlijk geen spectaculaire 3d scenes verwachten

Hoe hoog de verzendkosten zijn weet ik niet, ligt aan het precieze gewicht, 5,25 of 7 euro.

dinsdag 3 december 2002 @ 12:38:52 #17
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_7120331
waar woon je (ongeveer)? voor 10E kom ik 'm halen als t in de buurt is
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_7122435
Zoals ik al vroeg in m'n vorige post Waar woon je precies, als het in de buurt is (fietsafstand) koop ik hem

Ik woon nml ook in de buurt van R'mond

dinsdag 3 december 2002 @ 15:38:01 #19
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_7123541
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:52 schreef hertz het volgende:
Ik neem aan dat je Turbo Racing bedoeld, of je het iets vind weet ik niet, vond het wel een leuk spelletje. Je moet natuurlijk geen spectaculaire 3d scenes verwachten

Hoe hoog de verzendkosten zijn weet ik niet, ligt aan het precieze gewicht, 5,25 of 7 euro.

Hé hertz... waar woon je percies ik heb wel serieus intresse...
en ben verzamelaar. Dus... laat even wat van je horen
This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:56:03 #20
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_7123808
Weggooien die rommel!
"Who will survive........................................... and what will be left of them?"
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:57:17 #21
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7123823
2 euro 50
852002IWASTHERE
  dinsdag 3 december 2002 @ 16:12:30 #22
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_7124032
hallo tjes

Ikzelf woon in reuver dus dat is al helemaal geen probleem,
een vriend van me die vroeg me laatst nog voor zo'n ding,
dus sjah nog een iemand die hem waarschijnlijk wel heel graag wil hebben, ik heb hem even doorverwezen naar dit topic, en hij zal wel binnenkort reageren denk, mjah veel suc6 verder met zoeken

Dubbel zo Frissss
pi_7125638
quote:
Het icoon heb ik in ieder geval niet van jou, dat had ik al op een ander forum voordat ik uberhaupt wist dat Fok! bestond.
Ik heb toch maar een ander icoontje genomen voordat je je identiteit straks kwijt bent
Weet je nog waar? Ik heb hem namelijk zelf gemaakt
[url=http://www.kabouterrace.com]kabouterrace.com[/url]
pi_7126210
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:50 schreef fatbenny het volgende:

[..]

ik zag um geloof ik op GoT langskomen, was jij dat ??
pi_7126446
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:50 schreef fatbenny het volgende:
Al sla je me dood, ik zou het echt niet meer weten, ik gebruik het icoon zelf al een tijdje. Het komt iig niet van een bekend forum, want dan zou ik het niet 'jatten'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')