Je hoeft maar een paar kilometer boven de 50 te gaan om geflitst te worden en gezien mijn olifant een behoorlijk brede kont heeft staan we er altijd op!
Kappen Nederlandse politie! Haal je ca$h voor cocaine maar elders en niet van het Circus!!!!
Ze hebben nergens tijd voor, als je oma wordt gewurgd komen ze drie dagen te laat, maar om de hele dag in hun autootjes aan de kant van de weg plus camera te staan hebben ze wel!
Ons moeder reed 54 km/u werd al geflitst en dat kost fl 60,- je zit meer op je teller dan op het verkeer te letten voortaan !!!!
Ik vind die flitsers overdreven, kut en echt flink zuigen....
Grtz,
Meerhoer....
quote:
Reflecterende fietstassen!!!!!
Sorry, ik geloof dat ik hier verkeerd zit
Maar anyway, wie te hard rijdt moet niet zeuren maar dokken.
Per slot van rekening rem ík ook voor auto's
[Dit bericht is gewijzigd door The Cyclist (Datum 16 December 1999).]
Op een beweeglijk standpunt sta je het sterkst (J.A. Deelder)
quote:54 km/u gecorrigeerd!
Op zaterdag 11 december 1999 18:49 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ons moeder reed 54 km/u werd al geflitst
quote:Je kunt er nog altijd beter door gezogen worden dan dat ze je been eraf rijden
Zuigende flitsers
quote:Houd je aan de snelheid en vraag je levenspartner om aan de lijn te gaan.
Op vrijdag 10 december 1999 18:08 schreef Reggy the Clown het volgende:
Je hoeft maar een paar kilometer boven de 50 te gaan om geflitst te worden en gezien mijn olifant een behoorlijk brede kont heeft staan we er altijd op
* Bastard moest maar eens wat koevlekken op zn auto plakken
De gulden blijft van ons allemaal
quote:...niets aan het beentje....
Op dinsdag 31 juli 2001 09:12 schreef Odulla het volgende:
Je gewoon aan de snelheid houden en dan is er niets aan het handje!
quote:...omdat er nog geen topics van december 2001 zijn, snuggere goochem.
Op dinsdag 31 juli 2001 13:01 schreef Unexplained het volgende:
Beetje idioot om een topic van december 1999 omhoog te schoppen.
Maar wat helemaal klootzakkken zijn, zijn burgers die denken dat ze agent mogen spelen.
Als jij met 140 aan komt rijden op de linkerhelft van de snelbaan, en iemand blijft 120 rijden voor je, en verdomd het om naar rechts te gaan. Eenmaal aan het bumperkleven, doen ze mistlampen aan.
En ga je rechts inhalen, gaan zij ook naar rechts. Mij even de les lezen wat mag en wat niet.
Oh.. als ik op dat moment een revolver zou hebben...
quote:heel gevaarlijk om op zo'n moment jezelf een kogel door je kop te jagen...
Op dinsdag 31 juli 2001 14:19 schreef Passione het volgende:
quote:Ben het helemaal met je eens, sterker nog ik heb een alarmpistool in mn auto liggen, niet van echt te onderscheiden.. Is wel lekker om mee te dreigen in bepaalde situaties misschien, echter nooit nodig gehad.
Op dinsdag 31 juli 2001 14:19 schreef Passione het volgende:
eergister geflitst met 95km/h waar je 80 mocht.
Maar het was 4 uur 's nachts, en zo overdreven hard reed ik niet. Ik reed notabene van een heuvel af.
Klootzakken eerste klas zijn het.Maar wat helemaal klootzakkken zijn, zijn burgers die denken dat ze agent mogen spelen.
Als jij met 140 aan komt rijden op de linkerhelft van de snelbaan, en iemand blijft 120 rijden voor je, en verdomd het om naar rechts te gaan. Eenmaal aan het bumperkleven, doen ze mistlampen aan.
En ga je rechts inhalen, gaan zij ook naar rechts. Mij even de les lezen wat mag en wat niet.
quote:altijd grappig om twee jaar hechtenis te riskeren
Op dinsdag 31 juli 2001 15:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Ben het helemaal met je eens, sterker nog ik heb een alarmpistool in mn auto liggen, niet van echt te onderscheiden.. Is wel lekker om mee te dreigen in bepaalde situaties misschien, echter nooit nodig gehad.
quote:Waarom? om een nep wapen? Die gewoon te koop is?
Op dinsdag 31 juli 2001 15:20 schreef Ludo het volgende:[..]
altijd grappig om twee jaar hechtenis te riskeren
quote:Beter dan iemand die zich altijd aan de wet houdt en anderen op te vingers tikt.
Op dinsdag 31 juli 2001 15:46 schreef Odulla het volgende:
Kan me echt haast niet voorstellen dat jij zo ontzettend dom bent Bastard. Heb nu wat reacties van jou gelezen, maar het is wel waar hé? Het is echt waar...
*zucht*
quote:Ik dacht dat we elkaar niet meer zouden lastig vallen ivm die grand canyon kloof tussen jou en mij in visie op het verkeer oa.
Op dinsdag 31 juli 2001 15:46 schreef Odulla het volgende:
Kan me echt haast niet voorstellen dat jij zo ontzettend dom bent Bastard. Ben nu aardig wat reacties van jou tegen gekomen op Fok, maar het is wel waar hé?
*zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |