A.s. papa's en mama's:
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
11 februari 2003: Rosie
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
6 april 2003: Angel22
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
8 juli 2003: basset (papa)
8 juli 2003: Mirage
Babietjes:
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
Dreumesjes:
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
Peutertjes & Kleutertjes:
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 05-12-2002 08:31]
BTW, hoe is het met Eva en haar ouders???
Lois... doe eens vertellen!
Morgen zijn onze hangers klaar
nadeeltje, straks moeten we de haartjes wegbrengen
quote:Waarom moeten de haartjes weg?
Op donderdag 28 november 2002 14:56 schreef moussy het volgende:
Knap hoor dat jullie naar die fotootjes kunnen kijken , ik persoonlijk bekijk ze wel, maar soms echt met een knoop in mijn maag.
Morgen zijn onze hangers klaar![]()
nadeeltje, straks moeten we de haartjes wegbrengen
En een vader erbij van harte hoor!!! IS het je eerste?
quote:zodat de goudsmit ze in de hangers kan doen. Ben als de dood dat ze (zoals dat bij mij zou gebeuren) straks door het hele gebeuren heen dwarrelen en ik straks met een bosje kattenharen om mijn nek loop
Op donderdag 28 november 2002 15:57 schreef Catootje het volgende:[..]
Waarom moeten de haartjes weg?
k
(ik vind het heel leuk om de fotookes te zien, nieuwe zwangerschappen vind ik soms moeilijker. Maar ik heb het soms ook hoor: dat diepe stekende gevoel van hebben dat kind!!)
Onze oppas en haar man zijn dol op kinderen. Ze wilden zelf ook heel graag kinderen maar dat lukte niet (zijn nog jong, allebei klein eindje in de 20). Na een jaar was ze nog niet zwanger en zijn ze naar de huisarts gegaan. Zij bleek geen eisprong te hebben en hij heeft last van klonterend zaad (mja, zo heet dat). Zij kreeg een hormoonkuur en hij voorlopig niks Na de eerste kuur kwam er een pracht van een eisprong, maar helaas geen zwangerschap. Na de tweede kuur kwam het goede nieuws: YES! En begin februari komt de baby
Alles bij elkaar was ze dus binnen 2 maanden zwanger, na de hormoontjes
quote:Ow, kan ik me voorstellen... Je moet het toch even uit handen geven, en dat valt niet mee met zoiets kostbaars. Vraag of je erbij mag zijn als hij ze erin doet, kan dat niet
Op donderdag 28 november 2002 16:06 schreef moussy het volgende:[..]
zodat de goudsmit ze in de hangers kan doen. Ben als de dood dat ze (zoals dat bij mij zou gebeuren) straks door het hele gebeuren heen dwarrelen en ik straks met een bosje kattenharen om mijn nek loop
Christan heeft vandaag zijn schoen opgehaald bij de supermarkt, alle kindjes mogen daar elk jaar hun zelfgemaakte papieren schoen zetten. Liep dolblij naar huis met een chocoladeletter en een zakje snoep in zijn knuistjes geklemd
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Op donderdag 28 november 2002 16:08 schreef Rewimo het volgende:
Toot, komt ie![]()
Onze oppas en haar man zijn dol op kinderen. Ze wilden zelf ook heel graag kinderen maar dat lukte niet (zijn nog jong, allebei klein eindje in de 20). Na een jaar was ze nog niet zwanger en zijn ze naar de huisarts gegaan. Zij bleek geen eisprong te hebben en hij heeft last van klonterend zaad (mja, zo heet dat). Zij kreeg een hormoonkuur en hij voorlopig niks
Na de eerste kuur kwam er een pracht van een eisprong, maar helaas geen zwangerschap. Na de tweede kuur kwam het goede nieuws: YES! En begin februari komt de baby
Alles bij elkaar was ze dus binnen 2 maanden zwanger, na de hormoontjes
(moussy, ik moet toch ook wel steeds om je lachen hoor *visioenen heeft van mous met kattenharen in een hangertje "Ja dat is van onze Mink" * )
Mirage van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
NT-T.BartMan jij ook van harte gefeliciteerd met het pappa worden. Alles goed met de moeder?
En wat een heerlijke foto's weer. Ben echt zwaar verliefd op Jonas.
Gisteravond 5 (!) tassen met spullen opgehaald die ik ga lenen van Lois. Een prachtige babyfoon die het hier gelukkig wel goed doet, lakentjes en dekentjes voor de kinderwagen, draagzakken, hangmatje met standaard, flesjes, voeding, kruik en nog veel meer (ben zo dement als Juliana, weet het gewoon niet meer ). Geweldig hoor, er zitten een hoop dingen bij die je echt maar een paar keer nodig hebt, zoals de kruik, scheelt weer enorm in de kosten dit.
Nog 12 weken, wat gaat het toch snel.
quote:Nu nog wel ja.
Op donderdag 28 november 2002 17:04 schreef Karin het volgende:
Nog 12 weken, wat gaat het toch snel.
quote:
Op donderdag 28 november 2002 17:11 schreef berney het volgende:[..]
Nu nog wel ja.
.
quote:Wauw, gefeliciteerd
Op donderdag 28 november 2002 15:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Binnenkort in dit theater:
11 april 2003: NT-T.Bartman papa! (plus of min de gebruikelijke afwijking!)
De tweede echter is veertien jaar later spontaan onstaan, dus alles is mogelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door ayla1 op 28-11-2002 19:18]
Met Eva gaat alles prima en met ons ook weer gelukkig. De perikelen rondom Jeroens werk zijn nog lang niet over, de problemen die daar uit voortvloeien dus ook niet (opvang volgend jaar, geld etc) maar we komen deze (ziekte) dagen wel even tot rust.
We genieten even heerlijk met zijn 3tjes en Eva geniet daar nog het meest van.
Gisteravond heeft Jeroen de hobbelbeer opgehaald die we op marktplaats hebben gekocht. Helaas ligt de digicam even ergens anders anders had ik wel fotootjes geplaatst van een dolgelukkig hobbelend pyama-eefje die van puur plezier helemaal niet meer wou slapen gisteravond.
Foto's houden jullie dus nog even tegoed.
quote:Had gekunt, maar d'r eigen atelier is nog niet klaar. Nu doet ze het op dr werk. We hebben gewoon een plukje thuis gehouden
Op donderdag 28 november 2002 16:09 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ow, kan ik me voorstellen... Je moet het toch even uit handen geven, en dat valt niet mee met zoiets kostbaars. Vraag of je erbij mag zijn als hij ze erin doet, kan dat niet
Oh ja toot, ik heb ff gekeken, het waren honden haren geworden als Mink zn haartjes door de tent gewapperd waren, ze hebben geen katten
Bartman, feli he!! (ik had je goeie bericht nog helemaal niet gezien )
quote:Het doet bij mij ook wel een soort pijn. Maar ik zit momenteel in de ontkenningsfase. Ik ontken dat het mij nooit zal overkomen.
Op donderdag 28 november 2002 14:56 schreef moussy het volgende:
Knap hoor dat jullie naar die fotootjes kunnen kijken , ik persoonlijk bekijk ze wel, maar soms echt met een knoop in mijn maag.
Zoals ik elders op het forum al eerder heb gezegd, ik vind lifestyle echt het leukste forum hier op Fok! Dus ik kom hier regelmatig en ik kan het niet laten om dit topic niet te lezen. Ik leef met iedereen mee, ik vind de verhalen mooi, ontroerend en liefdevol. Het raakt me gewoon en ik kan geen afstand doen van deze gezellige familie!
Jeroen leest op dit moment een "ik ga dus echt niet slapen"Eva voor:
[jeroen] Er was eens, in een diep donker bos...
[eva- er dwars doorheen] aaaaaaabwabababaa papapa ooooopapapa
[jeroen] AU!
[eva- vragend] Au? papapapapa?
[jeroen] ja dat doet au (ze greep zijn neus blijkbaar)
[eva] ow...........grinnik...... bwaaapapapapaa jajaja papapapa
(kleintje, ik volg je helemaal..Ik doe het ook hoor: "pfoe, ik kan kids krijgen, je zult het zien, hou mij maar es tegen!!" Toch weet ik, en dat kwam bijv een week geleden in alle hevigheid naar boven, dat er mensen bestaan die kinderloos zijn. En dat kan mij ook overkomen.)
En dat de Clomid langer kan duren, sja...dat weet ik ook wel: af en toe doet Rewimo voor mij een rondje optimisme (ik weet je naam niet maar: Aysa? ..) Hoe lang ben jij dan met Clomid bezig geweest en welke dosis kreeg jij? (als ik vragen mag)
quote:Maar gelden hier niet ook de gewoon de wetten der vruchtbaarheid, ik bedoel, dat je elke maand ongeveer 20 procent kans hebt om zwanger te raken? Het zal toch niet zo zijn dat als de Clomid aanslaat, je de eerste eisprong zwanger zult zijn, of anders helemaal 'niet'? Zou het niet 'normaler' zijn dat je de eerste keer niet zwanger bent (immers 80 procent kans)? Tja, ik weet het niet hoor, het waren maar enkele gedachten.
Op donderdag 28 november 2002 20:49 schreef Catootje het volgende:
(...) Hoe lang ben jij dan met Clomid bezig geweest en welke dosis kreeg jij? (als ik vragen mag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |