abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7037179
10 december is het weer zover voor AJAX de 2e wedstrijd thuis tegen Roma.

Ik verwacht van AJAX een overwinning, Roma is zeker niet een club die je moet overschatten want zo geweldig zijn ze niet. Zie de pak slaag die ze van Aarsenal hebben gehad.

Nadeel in deze wedstrijd zal zeker het ontbreken van Chivu zijn, de Jong is een goede vervanger maar met de fysiek sterke Italianen hoop ik toch dat Koeman kiest voor de wat sterkere belg van Damme.

pi_7037263
We zullen zien, ik denk niet dat we erg overmoedig moeten worden want ZO goed ging het niet gisteren.

AS Roma krijgt dan wel patje van Arsenal, maar als Ajax datzelfde wil doen zullen ze toch echt heel snel gecontroleerder en dominanter moeten spelen, meer balbezit zou een leuk begin zijn.

Chivu gaan ze HEEL erg missen, zoals altijd als hij niet speelt, het was schofterig.

Ajax KAN winnen maar zal wel weer (jaja, verrassend) moeten scoren ipv kansen missen.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 28 november 2002 @ 10:40:29 #3
28253 badclown
What I have and you don't
pi_7037286
ik geef je groot gelijk... maar pas op je moet ze ook niet onderschatten... ze hebben namelijk ook hele sterke spelers!!!

Maar ik verwacht een lichte overwinning voor AJAX!!!!

Ik discrimineer niet.... ik maak alleen onderscheid !
pi_7037341
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:34 schreef Duiveltja het volgende:
10 december is het weer zover voor AJAX de 2e wedstrijd thuis tegen Roma.
Heeft Ajax dan al een thuiswedstrijd tegen Roma gespeeld?
  donderdag 28 november 2002 @ 10:55:43 #5
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7037556
Koeman wilde na 2 wedstrijden op 3 punten staan. Dat wordt dan een moeilijke opgave.

In ieder geval..het gaat weer een spannende avond worden in de Arena. Dit seizoen hebben we nog niet echt goede resultaten geboekt tegen Italiaanse clubs...maar eens moet de 1e keer zijn.

Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_7037620
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
Koeman wilde na 2 wedstrijden op 3 punten staan. Dat wordt dan een moeilijke opgave.

In ieder geval..het gaat weer een spannende avond worden in de Arena. Dit seizoen hebben we nog niet echt goede resultaten geboekt tegen Italiaanse clubs...maar eens moet de 1e keer zijn.

Ik denk dat Koeman ook genoegen zal nemen met 4 punten uit 2 wedstrijden. Ik denk echter dat dat geen gemakkelijke opgave is.
pi_7037655
Even over de wedstrijd van gisteren. Ik ben geen Ajax fan, maar wat Mido liet zien gisteren was toch super goed.
Ik heb hem geen enkele keer gezien in het strafschop gebied van de tegenstander, maar hij was samen met Bergdolmo, Chivu en Maxwell, toch wel de verdediger. De gehele linkerflank heeft hij bestreden met slidings, tackles, schoudertje duwen etc...
Dus ipv egoistisch zijn, hij heeft zich helemaal gegeven voor het teambelang.

MIDO, bravo!!!

"Don't fear that life will end...fear that life never begins"
pi_7037684
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:02 schreef Lord_of_Moria het volgende:
Even over de wedstrijd van gisteren. Ik ben geen Ajax fan, maar wat Mido liet zien gisteren was toch super goed.
Ik heb hem geen enkele keer gezien in het strafschop gebied van de tegenstander, maar hij was samen met Bergdolmo, Chivu en Maxwell, toch wel de verdediger. De gehele linkerflank heeft hij bestreden met slidings, tackles, schoudertje duwen etc...
Dus ipv egoistisch zijn, hij heeft zich helemaal gegeven voor het teambelang.

MIDO, bravo!!!

Jammer dat het 0,0 resultaat had natuurlijk, hard werken IS belangrijk, ben ik met je eens, maar doelputen maken nog veel belangrijker.
Get woke, go broke!
pi_7037713
Nou had leverde geen doelpunten op, maar zekers geen tegendoelpunten. Toch ook errug belangrijk dacht ik zo...
"Don't fear that life will end...fear that life never begins"
pi_7037735
Over de wedstrijd van gisteren kan je nog verder napraten in dit topic:
[CL 2e ronde] Valencia-Ajax, deel 4

Hou het in dit topic bij beschouwingen over Ajax-AS Roma, s.v.p.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7037841
AS Roma is op papier wellicht de makkelijkste tegenstander, wil je van gemakkelijk spreken in deze poule. Wil Ajax kans houden op de kwartfinale zal er simpelweg gewonnen moeten worden.

Ben benieuwd hoe Koeman het ontbreken van Chivu en Galasek gaat opvangen. Twee belangrijke steunpilaren voor dit Ajax, zoals gisteren weer duidelijk werd.

Misschien een bijkomend voordeel is de onrust in Roma. Slechte prestaties is de Seria A alsmede in de Champions League. Met een overwinning op Roma zijn ze wel direct 4 punten los van datzelfde Roma.

Zelf gok ik op een 2-1 overwinning voor Ajax.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_7037913
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:16 schreef zjroentje het volgende:
AS Roma is op papier wellicht de makkelijkste tegenstander, wil je van gemakkelijk spreken in deze poule. Wil Ajax kans houden op de kwartfinale zal er simpelweg gewonnen moeten worden.

Ben benieuwd hoe Koeman het ontbreken van Chivu en Galasek gaat opvangen. Twee belangrijke steunpilaren voor dit Ajax, zoals gisteren weer duidelijk werd.

Misschien een bijkomend voordeel is de onrust in Roma. Slechte prestaties is de Seria A alsmede in de Champions League. Met een overwinning op Roma zijn ze wel direct 4 punten los van datzelfde Roma.

Zelf gok ik op een 2-1 overwinning voor Ajax.

Galasek zal niet zo heel erg moeilijk zijn, Chivu brengt rust en vertrouwen in de ploeg en DAT zal je meer missen.

Roma is ook gewoon een goeie ploeg, Ajax zal vol aan de bak moeten om een kans te hebben. Kunnen ze itt gisteren WEL het middenveld onder controle krijgen dan komt het wel goed. Er zijn geen zwakke broeders meer, al zullen de f'noorders het leuk vinden om Ajax als zodanig te bestempelen

Maar als Roma zou spelen als Valencia gisteren ben je zonder Chivu denk ik kansloos. Alleen denk ik niet dan Roma zo het spel kan en wil maken. Dat is on-italiaans, maar ze zullen echt de wedstrijd van gisteren bekijken en tot de conclusie komen dat Ajax best kwetsbaar is.

Get woke, go broke!
  donderdag 28 november 2002 @ 11:24:43 #13
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7037955
Oeh zonder Chivu en Galasek zal het echt heel moeilijk gaan worden.
Dit is de minste tegenstander van de 3 dus ik vind dat we gewoon 3 punten moeten pakken...

Ik denk dat AS Roma gaat verliezen van Ajax.. 4 punten...

pi_7038017
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Galasek zal niet zo heel erg moeilijk zijn, Chivu brengt rust en vertrouwen in de ploeg en DAT zal je meer missen.

Ik vind altijd dat veel mensen zich verkijken op Galasek. Tuurlijk is het gemis van Chivu wat groter, maar Galasek zal ook gemist worden. Wat die man voor een werk verzet op het middenveld, zodat bijvoorbeeld van de Vaart beter kan voetballen. Respect voor Galasek.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_7038037
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Oeh zonder Chivu en Galasek zal het echt heel moeilijk gaan worden.
Dit is de minste tegenstander van de 3 dus ik vind dat we gewoon 3 punten moeten pakken...

Ik denk dat AS Roma gaat verliezen van Ajax.. 4 punten...

Ik HOOP dat Ajax gaat winnen, ik ga in deze poule nergens van uit. Maar we hebben wel kansen, voor hetzelfde geld heb je al 3 punten na gisteren. Dus als je een beetje mazzel hebt kan je ver komen.

Maar (herhaling) Chivu zal je weer zo erg missen, ik snap niet dat dat soort dingen niet eens aan de tand gevoeld worden. Natuurlijk was het een overtreding, maar die scheids floot puur anti-Ajax. Dat zou je toch bij de UEFA aanhangig moeten kunnen maken. Nu word je voor de wedstrijd tegen Roma onrechtwaardig benadeeld.

Get woke, go broke!
pi_7038046
Niet te overmoedig worden, jongens. Met het spel dat Ajax gisteren speelde, gaan ze het echt niet wéér halen, Roma laat zich echt niet hetzelfde flikken als Valencia gister, die kijken wel uit. Als Ajax wat sterker is dan gisteren, moeten ze er wel een gelijkspel en misschien zelfs een overwinning uit kunnen slepen. Maar met Chivu ontbreekt al een erg belangrijke factor, hopen dat ze die een beetje op kunnen vullen...
pi_7038107
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:30 schreef LoekB het volgende:
Niet te overmoedig worden, jongens. Met het spel dat Ajax gisteren speelde, gaan ze het echt niet wéér halen, Roma laat zich echt niet hetzelfde flikken als Valencia gister, die kijken wel uit. Als Ajax wat sterker is dan gisteren, moeten ze er wel een gelijkspel en misschien zelfs een overwinning uit kunnen slepen. Maar met Chivu ontbreekt al een erg belangrijke factor, hopen dat ze die een beetje op kunnen vullen...
nee dat ben ik met je eens, Ajax was niet best gisteren, en op DIE manier zullen het niet halen. Echter, Roma is geen Valencia op alle fronten. Roma is een mindere ploeg en speelt heel ander voetbal. Niet dat Roma een SLECHTE ploeg is, maar Valencia is gewoon ijzersterk.

Ik zal ook niet naast mijn schoenen gaan lopen hoor
Realisme is mij niet vreemd gelukkig.

Get woke, go broke!
pi_7038204
Ook al is Roma geen Valencia, ze zijn nog altijd een stuk groter dan de 3 NLse toppers
pi_7038226
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:40 schreef LoekB het volgende:
Ook al is Roma geen Valencia, ze zijn nog altijd een stuk groter dan de 3 NLse toppers
DAT zullen we nog wel eens zien !!!

Alles kan, kijk maar naar gisteren.

Get woke, go broke!
pi_7038258
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

DAT zullen we nog wel eens zien !!!

Alles kan, kijk maar naar gisteren.

Ik heb het meer over de begroting en de spelers e.d.
pi_7038331
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:43 schreef LoekB het volgende:

[..]

Ik heb het meer over de begroting en de spelers e.d.

tuurlijk weet ik ook wel, maar beetje humor moet kunnen.

Dat NL niets meer voorstelt qua budget etc is niet anders. Al is het ook geen gouden bergen meer in IT/SP. Ook zij zullen op de centen moeten passen, iig meer dan voorheen.

Roma is een grote club, maar het gaat niet best op het moment, dus daar zal dwergje-Ajax toe moeten slaan, als je er vantevoren vanuit gaat dat niets lukt kan je beter stoppen. Gisteren toch een goed resultaat gehaald.

Get woke, go broke!
  donderdag 28 november 2002 @ 11:49:11 #22
30732 -F-
He's here He's there
pi_7038367
[offtopic]Even een offtopic vraagje (voor een kleine vraag ga ik geen topic openen)
Hoe vraag ik een clubcard van ajax aan?[/offtopic]
He's fuckin everywhere
pi_7038371
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

tuurlijk weet ik ook wel, maar beetje humor moet kunnen.

Dat NL niets meer voorstelt qua budget etc is niet anders. Al is het ook geen gouden bergen meer in IT/SP. Ook zij zullen op de centen moeten passen, iig meer dan voorheen.

Roma is een grote club, maar het gaat niet best op het moment, dus daar zal dwergje-Ajax toe moeten slaan, als je er vantevoren vanuit gaat dat niets lukt kan je beter stoppen. Gisteren toch een goed resultaat gehaald.

Idd, het moet te doen zijn...

De Nederlandse banken moeten gewoon meer investeren in clubs, dan kunnen we tenminste weer een beetje aansluiten bij de top

pi_7038389
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:49 schreef -F- het volgende:
[offtopic]Even een offtopic vraagje (voor een kleine vraag ga ik geen topic openen)
Hoe vraag ik een clubcard van ajax aan?[/offtopic]
Ik hoop niet voor jezelf? Op Ajax.nl staat vast wel een formulier om te downloaden en op te sturen?

-edit-
Hier dus http://www.ajax.nl/ajax/nl.gx.ajax.client.http.GetFile?id=117407&file=Aanvraagbon_Ajax_Club_Card.txt

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 28-11-2002 12:13]

donderdag 28 november 2002 @ 11:54:16 #25
30732 -F-
He's here He's there
pi_7038458
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:50 schreef LoekB het volgende:

[..]

Ik hoop niet voor jezelf? Op Ajax.nl staat vast wel een formulier om te downloaden en op te sturen?

Mja je moet toch wat als je naar ajax-Feyenoord wil. Ben nu al met voorbereiden bezig. En je moet legitimatie besluiten dus het moet wel op mijn naam Ik denk niet dat ik mijn ouders kan strikken om een clubcard voor ajax te gaan kopen.

edit: bedankt Loek, ik denk dat ik de kat maar inschrijf

[Dit bericht is gewijzigd door -F- op 28-11-2002 12:03]

He's fuckin everywhere
pi_7038502
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:54 schreef -F- het volgende:

[..]

Mja je moet toch wat als je naar ajax-Feyenoord wil. Ben nu al met voorbereiden bezig. En je moet legitimatie besluiten dus het moet wel op mijn naam Ik denk niet dat ik mijn ouders kan strikken om een clubcard voor ajax te gaan kopen.

Weet niet of je een Feyenoord-CC hebt, maar je kan maar van 1 club tegelijk een kaart hebben he? Maar ik begrijp je punt idd wel
pi_7038530
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:58 schreef LoekB het volgende:

[..]

Weet niet of je een Feyenoord-CC hebt, maar je kan maar van 1 club tegelijk een kaart hebben he? Maar ik begrijp je punt idd wel

Dat dacht ik ook.
pi_7038661
Ik denk dat het zeker niet onmogelijk moet zijn om van Roma te winnen. En met 4 punten de winsterstop in gaan zou natuurlijk wel geweldig zijn!!!! nee, als Ajax zich niet in slaap laat sukkelen dan heb ik er wel vertrouwen in. Roma vind ik eigenlijk de minste ploeg in deze poule.
pi_7038685
quote:
Op donderdag 28 november 2002 12:14 schreef starbrotheryvette het volgende:
Ik denk dat het zeker niet onmogelijk moet zijn om van Roma te winnen. En met 4 punten de winsterstop in gaan zou natuurlijk wel geweldig zijn!!!! nee, als Ajax zich niet in slaap laat sukkelen dan heb ik er wel vertrouwen in. Roma vind ik eigenlijk de minste ploeg in deze poule.
Onmogelijk is het niet, gisteren hadden we ook bijna 3 punten. Maar of ze de zwakste zijn? Ik denk dat Ajax dat is, op papier dan. Of ze dat tegen Roma op het veld ook zijn moet blijken. Ik denk op dit moment niet, maar over 2 weken kan alles anders zijn.
Get woke, go broke!
pi_7038691
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:54 schreef -F- het volgende:

[..]
edit: bedankt Loek, ik denk dat ik de kat maar inschrijf

Heeft ie geen stadionverboden ofzo lopen?
  donderdag 28 november 2002 @ 12:30:02 #31
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7038843
Roma is toch wel een ploeg met een aantal goede voetballers ... Montella, Totti, Delvecchio, Cassano, Batistuta, Cafu, Samuel etc.

Ik hoop op een 2-1 overwinning omdat ajax thuis speelt

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 november 2002 @ 12:51:03 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7039309
Ik heb het idee dat Roma hier toch redelijk onderdschat wordt. Ze hebben bijvoorbeeld ook uit in Madrid gewonnen om maar wat te noemen. Ik heb het idee dat ze minder goed zijn dan Inter, maar dat wil niets zeggen. Voor hetzelfde geld wint Roma gewoon met 0-2 hoor. Zo enorm jubelen over gister is wat overdreven...

We zien wel: Ajax moet er gewoon voor gaan. Ik denk ook dat ze meer ruimte krijgen om te spelen dan gister, want ze werden behoorlijk onder druk gezet.

En voor de rest: KOM OP, AJAX!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7039351
Van AS Roma moet echt wel te winnen zijn, als ajax uit haar schulp kruipt (wat je thuis mag verwachten ). Henry kan die ploeg in zijn eentje al kloppen, dan moet de combi v/d vaart-litmanen-zlatan er toch ook wel eentje (of twwe) injagen me dunkt. Ik schat Roma trouwens stukken lager in dan INter.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_7039656
Roma is ook iets minder dan Inter, maar inderdaad dat zegt helemaal niets. Ajax zat gisteren niet in zijn schulp, ze werden gewoon tegen de muur gedrukt, ze KONDEN gewoon niet meer uitrichten tegen Valencia.

Tegen een defensief ingestelde ploeg kan Ajax natuurlijk meer het spel maken dan gisteren. Maar dat werkt dus vaak ook niet (inter, rosenborg) als je niet scoort.

Het zal er dus aan liggen hoe goed Roma naar Valencia heeft gekeken en in hoeverre ze dan na kunnen doen. Als Roma ook gaat stormen krijgt Ajax het weer zo zwaar. Gaat Roma rustiger spelen dan kan Ajax nog wel eens een gaatje slaan denk ik.

Get woke, go broke!
pi_7039686
quote:
Op donderdag 28 november 2002 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Roma is ook iets minder dan Inter, maar inderdaad dat zegt helemaal niets. Ajax zat gisteren niet in zijn schulp, ze werden gewoon tegen de muur gedrukt, ze KONDEN gewoon niet meer uitrichten tegen Valencia.

Tegen een defensief ingestelde ploeg kan Ajax natuurlijk meer het spel maken dan gisteren. Maar dat werkt dus vaak ook niet (inter, rosenborg) als je niet scoort.

Het zal er dus aan liggen hoe goed Roma naar Valencia heeft gekeken en in hoeverre ze dan na kunnen doen. Als Roma ook gaat stormen krijgt Ajax het weer zo zwaar. Gaat Roma rustiger spelen dan kan Ajax nog wel eens een gaatje slaan denk ik.

Roma kan niet goed stormen. Het blijft een Italiaanse ploeg he.
pi_7039728
quote:
Op donderdag 28 november 2002 13:05 schreef zjroentje het volgende:
Het blijft een Italiaanse ploeg he.
Milan niet gezien van de week?? Ook al kwam de goal uit een counter, het stormde behoorlijk. En Roma won ook al in Madrid volgens mij.
pi_7039760
quote:
Op donderdag 28 november 2002 13:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Milan niet gezien van de week?? Ook al kwam de goal uit een counter, het stormde behoorlijk. En Roma won ook al in Madrid volgens mij.

Kan nou niet zeggen dat er dinsdag een Milanese storm door San Siro raasde. Was gewoon bekeken aanvallen. En Roma heeft vast en zeker op de counter in Bernabeu gewonnen.
pi_7039804
quote:
Op donderdag 28 november 2002 13:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het niet KUNNEN, alleen WILLEN ze het waarschijnlijk niet. Italiaanse ploegen spelen gewoon ander voetbal maar niet uir onkunden natuurlijk.

Ik hoop dat Ajax (de spelers) niet denkt als vele fans hier, want onderschatting zou te belachelijk zijn voor woorden.

Get woke, go broke!
pi_7039818
Roma won in Madrid idd, maar daar hecht ik na de ontluisterende nederlaag van gisteravond tegen Arsenal weinig waarde meer aan. De wedstrijd zal opzich staan, en Ajax moet AS Roma gewoon verslaan. Ik zie zeker kansen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_7039919
quote:
Op donderdag 28 november 2002 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Roma won in Madrid idd, maar daar hecht ik na de ontluisterende nederlaag van gisteravond tegen Arsenal weinig waarde meer aan. De wedstrijd zal opzich staan, en Ajax moet AS Roma gewoon verslaan. Ik zie zeker kansen...
Me too

Aanvallen ligt Roma absoluut niet, en dat is precies wat ze moeten doen in de arena! Daar kan ajax (lees zlatan) uitstekend gebruik van maken. En daar zal het spel van gister ze alleen maar in sterken.

pi_7042618
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:28 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind altijd dat veel mensen zich verkijken op Galasek. Tuurlijk is het gemis van Chivu wat groter, maar Galasek zal ook gemist worden. Wat die man voor een werk verzet op het middenveld, zodat bijvoorbeeld van de Vaart beter kan voetballen. Respect voor Galasek.
Zeker. Galasek missen is zeker niet minder erg dan Chivu missen. Wat Tomas allemaal loopt te stofzuigen op het middenveld is ongelooflijk en wordt door zeer veel mensen over het hoofd gezien. Ik ben benieuwd wat Koeman daar als oplossing voor gaat bedenken. Ik hoop toch niet van Halst .

Verder kan ik weinig zeggen over Roma. Zo spelen ze tegen Brugge gelijk in eigen huis (terwijl ze zomaar hadden kunnen verliezen gezien enkele dotten van kansen voor de Belgen) en staan ze 9e ofzo in de Serie A, maar in bekervoetbal zijn Italianen weer niet te vertrouwen. Wordt heel lastig dus, zoals altijd wel tegen een Italiaanse ploeg.
Vergeet ook niet dat als AS Roma verliest van Ajax ze het moeilijk gaan krijgen om door te komen gezien het verlies tegen Arsenal gisteren. Dus ze zullen al helemaal hun best gaan doen te winnen in de Arena.

Ik hoop in ieder geval op een mooie wedstrijd en hoop dat Ajax punten pakt natuurlijk. Ik zal er in ieder geval bij zijn, dus mis ik weer een live-wedstrijd verslag topic (he, wat jammer nou ).

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7042762
Wat is er mis met van Halst? Die speelde vorig seizoen echt bere wedstrijden, hard, effectief EN soms splijtende passes. Echt een lekkere bikkel voetballen.

Ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van Galasek, al is hij wel veel beter gaan spelen dan voorheen, dat moet ik jullie/hem nageven.

We zullen alle basis spelers missen vrees ik deze ronde, een team dat elkaar kent is net zo belangrijk als individuele klasse, al moet we het misschien ook wel hebben van een uitval van Zlatan.

Roma is gewoon een goede ploeg die net als alle andere ploegen te pakken is als alles goed loopt, niemand is onverslaanbaar.

Get woke, go broke!
pi_7042773
Met de dubbel tegen Arsenal in het vooruitzicht zou het voor Ajax niet overbodig zijn als ze weten te winnen. Maar ook thuis tegen Roma zou een punt geen slecht resultaat zijn.
pi_7043248
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met van Halst? Die speelde vorig seizoen echt bere wedstrijden, hard, effectief EN soms splijtende passes. Echt een lekkere bikkel voetballen.
Ja, in de Eredivisie. Op Europees niveau kan hij overduidelijk niet meekomen, zoals tegen Lyon thuis wel pijnlijk duidelijk werd.
quote:
Ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van Galasek, al is hij wel veel beter gaan spelen dan voorheen, dat moet ik jullie/hem nageven.
Ik vond Galasek ook nooit echt wat, maar ben hem de laatse maanden meer gaan waarderen. Een dragende speler van dit Ajax!
pi_7043289
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:33 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja, in de Eredivisie. Op Europees niveau kan hij overduidelijk niet meekomen, zoals tegen Lyon thuis wel pijnlijk duidelijk werd.
[..]

Ik vond Galasek ook nooit echt wat, maar ben hem de laatse maanden meer gaan waarderen. Een dragende speler van dit Ajax!

Tja op een wedstrijd kan je hem niet afrekenen vind ik, maar het maakt ook niet uit, spelen zal ie toch niet

Ik zei ook dat hij beter is gaan spelen inderdaad

Get woke, go broke!
pi_7043982
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja op een wedstrijd kan je hem niet afrekenen vind ik, maar het maakt ook niet uit, spelen zal ie toch niet

Ik zei ook dat hij beter is gaan spelen inderdaad

Galasek is zeker beter gaan spelen ja. Ik heb ook het idee dat hij wat meer lef heeft de laatste tijd.
pi_7044844
k hoop natuurlijk dat we winnen en eens een keer de scheids meehebben!

de jong mag chivu wel vervangen en witsche galasek

het zal waarschijnlijk weer razend spannend worden en k denk een 2-1 voor ajax

bovendien ben k die dag jarig dus een winstpartij zou wel leuk zijn!

pi_7060967
Ik ben erbij hoor. Vak 403.

We pakken de triple!

Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2002 @ 20:07:06 #49
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7065530
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 15:23 schreef drollenvanger het volgende:

We pakken de triple!

Westmalle?
  vrijdag 29 november 2002 @ 20:08:04 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7065536
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Westmalle?

Dat is tenminste haalbaar
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2002 @ 20:18:01 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7065679
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is tenminste haalbaar

pi_7065900
Ajax kan dit Roma pakken. Roma heeft de afgelopen twee jaar stilgestaan. Ik gun het ajax ook van harte.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_7102670
Ajax moet van Roma winnen thuis. Dit wordt de makkelijkste wedstrijd uit de poule.
  maandag 2 december 2002 @ 15:06:47 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7102707
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:04 schreef drollenvanger het volgende:
Ajax moet van Roma winnen thuis. Dit wordt de makkelijkste wedstrijd uit de poule.
Ik ga zover als:

de minst zware.......echt niet verder.

Get woke, go broke!
pi_7104983
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ga zover als:

de minst zware.......echt niet verder.

neej ik ook niet. Geen een ploeg in de tweede ronde cl is echt zwak
  maandag 2 december 2002 @ 16:54:44 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7105020
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:53 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

neej ik ook niet. Geen een ploeg in de tweede ronde cl is echt zwak

Precies, zelfs basel niet. Ajax is een middenmoter op zijn best...maar het KAN nog leuk worden.
Get woke, go broke!
  maandag 2 december 2002 @ 16:55:54 #57
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7105041
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:04 schreef drollenvanger het volgende:
De makkelijkste wedstrijd voor wie? voor AS Roma bedoel je ws
852002IWASTHERE
pi_7105257
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, zelfs basel niet. Ajax is een middenmoter op zijn best...maar het KAN nog leuk worden.

Ja dat is het leukste van die 2e ronde; het kan nog alle kanten op eigenlijk. Als je het mij vraagt is er nog geen een ploeg bij voorbaat uitgeschakeld. Ja ik vind het echt leuk, en ik ga er dit jaar zeker alles van volgen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 december 2002 @ 17:09:38 #59
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7105370
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:55 schreef F1908 het volgende:

[..]

De makkelijkste wedstrijd voor wie? voor AS Roma bedoel je ws

Denk ik ook...

Ik gok op een gelijk spel (als Ajax geluk heeft; Roma wordt hierecht enorm onderschat...).

pi_7105658
Met het geluk van afgelopen weekend moeten ze een gelijkspel kunnen halen tegen die spaghettivreters.
Ik steek een sigaar op en dan komt alles goed.
  maandag 2 december 2002 @ 17:39:54 #61
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7106058
Chivu doet niet mee dat wordt dus een 2
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7106405
ajaks - AS ROMA 0-4
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  maandag 2 december 2002 @ 17:56:46 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7106417
quote:
Op maandag 2 december 2002 17:39 schreef CAZZO het volgende:
Chivu doet niet mee dat wordt dus een 2
Dat scheelt dan vast alweer een gele of rode kaart.

Ik heb er wel vertrouwen in. Minimaal een gelijkspel, maar ik gok op winst voor Ajax.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7106879
quote:
Op maandag 2 december 2002 17:56 schreef chelloboy het volgende:
ajaks - AS ROMA 0-4

Slaapverwekkend die voorspellingen van jouw, hoeveel voorspelde je Valencia - AJAX ook alweer? 6-0?

pi_7107048
quote:
Op maandag 2 december 2002 18:26 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Slaapverwekkend die voorspellingen van jouw, hoeveel voorspelde je Valencia - AJAX ook alweer? 6-0?

Nee had 0-5 gezegd en dat had het ook moeten zijn maarja lucky ajaks he.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_7107253
quote:
Op maandag 2 december 2002 18:38 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Nee had 0-5 gezegd en dat had het ook moeten zijn maarja lucky ajaks he.

15 december ajax-psv 3-0

[Dit bericht is gewijzigd door badboy_4_life op 02-12-2002 19:09]

ajax kampioen seizoen 2002/2003 ajax haalt de kwartfinale van de champions league
pi_7107454
quote:
Op maandag 2 december 2002 18:52 schreef badboy_4_life het volgende:

[..]

12 december ajax-psv 3-0

pi_7107519
quote:

[..]

12 december ajax-psv 3-0

laten we het er maar op houden dat je 15 december bedoelt.....
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_7107561
quote:

[..]

15 december ajax-psv 3-0 zo dan even aangepast

ajax kampioen seizoen 2002/2003 ajax haalt de kwartfinale van de champions league
pi_7107854
quote:

[..]

15 december ajax-psv 3-0

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 december 2002 @ 09:17:24 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7117179
quote:

[..]

15 december ajax-psv 3-0

Chivu speelt niet mee dus PSV scoort minstens éénmaal. En de wedstrijd is de eerste na (hee we gaan on-topic!) de thuiswedstrijd tegen Roma. Dus een 'walk-over' verwacht ik echt niet...

Worden zware weken voor Ajax. Hopelijk redden ze het...

dinsdag 3 december 2002 @ 10:32:01 #72
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_7118223
We kunnen winnen maar we moeten Roma niet onderschatten. Geconcenteerd en snel spelen moet een mogelijkheid zijn.

Wat we niet moeten doen is ons zo laten spelen als tegen valencia, gelukkig ging het toen goed. Maar daar zijn we nooit een 2de keer zeker van.

pi_7136171
A.F.C.A. wint, toch al gauw met 2-0
  vrijdag 6 december 2002 @ 09:51:31 #74
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7173186
Het credo zal zijn: Veel kansen creeren en scoren. Want zonder Chivu en Galasek zullen we er ook wel een of meer om de oren gaan krijgen.

Mijn prognose: 4-2

pi_7176444
quote:

15 december ajax-psv 3-0

pi_7183961
quote:
Op maandag 2 december 2002 17:09 schreef Doc het volgende:

[..]

Denk ik ook...

Ik gok op een gelijk spel (als Ajax geluk heeft; Roma wordt hierecht enorm onderschat...).

Roma is met Totti de 5/6-de ploeg in Italie anders een middenmotor.
Ik heb eerder het gevoel dat Ajax hier onderschat wordt. Een volle Arena, * drollenvanger om mijn cluppie aan te moedigen vanuit 403, het wordt een fantastische avond ik voorspel 4-1.
  vrijdag 6 december 2002 @ 20:58:16 #77
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7184705
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 20:04 schreef drollenvanger het volgende:

[..]

Roma is met Totti de 5/6-de ploeg in Italie anders een middenmotor.
Ik heb eerder het gevoel dat Ajax hier onderschat wordt. Een volle Arena, * drollenvanger om mijn cluppie aan te moedigen vanuit 403, het wordt een fantastische avond ik voorspel 4-1.

4-1? Hmmm optimistisch mannetje...
pi_7184746
ik zelf denk 3-0 (bij RUST )

En einduitslag is 4-0

pi_7184818
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:00 schreef Jan-Ton het volgende:
ik zelf denk 3-0 (bij RUST )

En einduitslag is 4-0

Bravo!
pi_7200098
er is nu een waslijst aan blessures
pi_7200130
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 22:56 schreef Duiveltja het volgende:
er is nu een waslijst aan blessures
ja leuk he
  zondag 8 december 2002 @ 11:41:33 #82
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7205551
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 22:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ja leuk he

nee is niet leuk!
  zondag 8 december 2002 @ 13:15:22 #83
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7206760
En nu dus ook zeker zonder van der Vaart...die 1 a 2 weken uit de roulatie is...
En Sikora zal ook niet meedoen..

Het word lekker improviseren voor Koeman

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 8 december 2002 @ 13:33:12 #84
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7207007
Inderdaad erg @#$%$#@# dat gisteren van der Vaart weer met een blessure het veld moest verlaten. Dinsdag is ie er dan ook niet bij.
Gelukkig kan Litmanen weer meedoen. Zo wisselen ze elkaar mooi af.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 december 2002 @ 13:34:55 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7207028
Geen Chivu, geen VdVaart...

Ajax mag blij zijn als er een gelijkspel uitkomt...

zondag 8 december 2002 @ 13:49:48 #86
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_7207239
Rafael van der Vaart één tot twee weken niet inzetbaar

Amsterdam, 8 december 2002
Ajax-coach Ronald Koeman zal vermoedelijk één tot twee weken niet kunnen beschikken over Rafael van der Vaart. Bij de middenvelder van de regerend landskampioen en bekerhouder is een lichte spierscheuring in het linkerbovenbeen geconstateerd.

Rafael van der Vaart raakte zaterdagavond in de uitwedstrijd tegen De Graafschap geblesseerd. Hij moest zich al na 22 minuten laten vervangen door Richard Witschge.
Ook keeper Joey Didulica en aanvaller Victor Sikora verlieten in Doetinchem geblesseerd het veld. Van de knie van Sikora wordt maandag een MRI gemaakt.
De heupblessure van Didulica lijkt mee te vallen.

De blessure valt godzijdank mee..
V.d. Vaart en Sikora doen zeker niet mee tegen Roma..
Nu maar heel hard hopen dat Rafie op tijd fit is voor PiSVee..Maargoed, ook als ie dat niet is hebben we altijd Witschge en Litmanen nog. .
Witschge is een ras-echte Amsterdammer en tegen PiSVee zal het beste uit um naar boven komen.. Tegen feyenooit en PiSVee spelen is altijd een wedstrijd op zich..

-
pi_7207979
Ajax zal het jammergenoeg door schorsingen etc. (Chivu,Galasek en V/d vaart niet.) nog wel eens heel erg lastig tegen Roma kunnen gaan krijgen.
De vraag is bijvoorbeeld ofdat ze in staat zijn Totti uit te schakelen.
Ik hoop overigens op een 2-1 al zie ik wel kans op een onverdiende nederlaag.
pi_7213440
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:45 schreef The_Coach het volgende:
Ajax zal het jammergenoeg door schorsingen etc. (Chivu,Galasek en V/d vaart niet.) nog wel eens heel erg lastig tegen Roma kunnen gaan krijgen.
De vraag is bijvoorbeeld ofdat ze in staat zijn Totti uit te schakelen.
Ik hoop overigens op een 2-1 al zie ik wel kans op een onverdiende nederlaag.
Ajax mist wel Chivu, Galasek, Van der Vaart en Sikora en daarnaast zijn ook nog Trabelsi en Didulica onzeker maar toch hebben ze een kans tegen het "zwakke" Roma ( 10e in de Serie A of zo ) en maar 4 doelpunten in de CL in 7 duels is ook mager dus Ajax heeft wel degelijk een kans tegen vedette als Totti ( doet waarschijnlijk niet mee), Cassano, Montella, Batistuta, Antonioli enzovoorts.

Voorspelling: Ajax-Roma = 1-1

pi_7213768
Iemand die weet wie deze wedstrijd fluit ??
Powered by Janetje®
  zondag 8 december 2002 @ 20:39:01 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7213795
Ik moet het allemaal nog zien nu. Het gaat echt enorm zwaar worden. Als ze tegen Roma maar iig met een ploeg spelen die heel blijft, dan kan het nog wel goed komen tegen psv als ze een beetje ingespeeld zijn.

inderdaad zijn de "reserves" gelukkig ook gewoon goede spelers, ik ben nog steeds Witsche fan!

Als Litmanen fit is, en we achterin een beetje mazzel hebben kan het nog wel goed komen. Maar het gemis van Chivu en Rafa zal zeker pijn doen.

Roma doet het inderdaad niet zo best in Italie, maar wat zegt dat? Daar speelt ook zoveel kwaliteit. En 9de in Italie staat natuurlijk niet gelijk aan 9de in Nederland.

Als we nu maar eens NIET genaaid worden door het arbitrale trio...Ik zal het wel verkeerd zien maar het lijkt wel of ze de pik op ons hebben.

Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 zondag 8 december 2002 @ 20:39:22 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_7213804
Mooi interview net met Capello.

"Marco was de beste speler van de wereld."

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_7213863
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:39 schreef tong80 het volgende:

Wat verwacht je anders van die man
  zondag 8 december 2002 @ 20:43:48 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7213901
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:39 schreef tong80 het volgende:

*snik*

*traantje wegpinkt*

Marco..............

Get woke, go broke!
  zondag 8 december 2002 @ 21:36:18 #94
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7214987
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:39 schreef HeatWave het volgende:
Als we nu maar eens NIET genaaid worden door het arbitrale trio...Ik zal het wel verkeerd zien maar het lijkt wel of ze de pik op ons hebben.
Vergeten we even de penalty die Valencia had moten hebben en het doeplunt van Lyon. maar verder worden jullie in europa altijd genaaid
pi_7215041
quote:
Op zondag 8 december 2002 21:36 schreef Frenkie het volgende:
Vergeten we even de penalty die Valencia had moten hebben en het doeplunt van Lyon. maar verder worden jullie in europa altijd genaaid
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:09 schreef Frenkie het volgende:
Er zijn van die dagen, dan kan je beter je mond houden

zondag 8 december 2002 @ 21:39:17 #96
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7215067
quote:
Op zondag 8 december 2002 21:38 schreef keeper
het volgende:

...
ander topic, ander ondewerp en in deze heb ik dus blijkbaar gelijk.
  zondag 8 december 2002 @ 21:44:12 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7215193
quote:
Op zondag 8 december 2002 21:36 schreef Frenkie het volgende:

[..]

En de onterechte rode kaarten? En het afgekeurde doelpunt tegen Inter? en het waanzinnige 5 minuten bijtrekken bij Valencia omdat Ajax niet mocht winnen natuurlijk.

En..en...en..en..en.

Get woke, go broke!
  zondag 8 december 2002 @ 22:33:35 #98
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7216530
quote:
Op zondag 8 december 2002 21:44 schreef HeatWave het volgende:
En de onterechte rode kaarten? En het afgekeurde doelpunt tegen Inter? en het waanzinnige 5 minuten bijtrekken bij Valencia omdat Ajax niet mocht winnen natuurlijk.
Calimero-complex..????
  zondag 8 december 2002 @ 22:37:59 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7216645
quote:
Op zondag 8 december 2002 22:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Calimero-complex..????

lol, soms ben je best grappig weet je dat?
Get woke, go broke!
  zondag 8 december 2002 @ 22:54:23 #100
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7217091
dat moet toch dinsdag een eitje zijn voor de nummero 1 van nederland tegen de nummero 11 van italie
  zondag 8 december 2002 @ 22:55:23 #101
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7217120
quote:
Op zondag 8 december 2002 22:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

lol, soms ben je best grappig weet je dat?

soms maar..???
  maandag 9 december 2002 @ 13:16:23 #102
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7221116
ik heb dit niet vaak..........maar ik zie het somber in morgen
Rafael van der Vaart, Cristian Chivu, Joey Didulica, Victor Sicora, Tomás Galásek, John OBrien, Bogdan Lobont, Johnny Heitinga:

Wel weer ERG gunstig, voor elke belangrijke wedstrijd vallen ze bij bosjes uit. Nooit kunnen we es beschikken over een echt team!

We zijn met mazzel doorgegaan, mazzel is denk ik nu een keer op.

[sub]het kan ook aan m'n bui liggen hoor, heb een ZWARE kutdag[/sub]

pi_7221184
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:16 schreef Doopy-X- het volgende:
ik heb dit niet vaak..........maar ik zie het somber in morgen
Nee, dat zie je wel goed. We missen morgen gewoon de 3 belangrijkste spelers (Raffie, Galasek, Chivu). Dus het wordt erg lastig.
  maandag 9 december 2002 @ 13:25:47 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7221337
quote:
Op zondag 8 december 2002 22:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

soms maar..???

Ja soms

Hoe dichter de wedstijd komt hoe zwaarder ik denk dat het gaat worden. Maar als ik dan weer denk dat er eigenlijk talent en ervaring genoeg op het veld komt morgen denk ik toch niet dat het bij voorbaat kansloos gaat worden.

Natuurlijk mis je je vaste waarden, maar er staat nog genoeg leuks op de "reserve" lijst.

Die italianen zijn natuurlijk gewoon wel goed en zullen heel anders spelen dan in de Italiaanse competitie, maar ze zijn zeker niet onverslaanbaar.

maar GOD wat zal het koud zijn zeg in het stadion...

Get woke, go broke!
  maandag 9 december 2002 @ 13:33:44 #105
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7221531
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:19 schreef keeper het volgende:

[..]

Nee, dat zie je wel goed. We missen morgen gewoon de 3 belangrijkste spelers (Raffie, Galasek, Chivu). Dus het wordt erg lastig.

Roma staat 11e... je gaat me toch niet vertellen dat jullie thuis verliezen van de nummer 11 van italie..??
  maandag 9 december 2002 @ 13:43:37 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7221754
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Roma staat 11e... je gaat me toch niet vertellen dat jullie thuis verliezen van de nummer 11 van italie..??

nee dat zeggen "we" niet, alleen is de nummer 11 van italie qua spelers en begroting natuurlijk wel ff wat anders dat de nummer 11 van NL.

Met een topfitte selectie zou ik ook wel positief zijn, maar hoe zou Utrecht presteren als ze 5 basis spelers missen door blessures en schorsingen?

Het klinkt, realiseer ik me, als excuses op voorhand zoeken, maar het ziet er gewoon niet rooskleurig uit. Als Koeman al zegt, we zullen iig met 11 man op het veld staan...

Get woke, go broke!
pi_7221789
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:33 schreef Frenkie het volgende:
Als je bijna wint van de kampioen van Spanje mag je daar eigenlijk niet vanuit gaan he .
  maandag 9 december 2002 @ 13:47:24 #108
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7221847
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Met een topfitte selectie zou ik ook wel positief zijn, maar hoe zou Utrecht presteren als ze 5 basis spelers missen door blessures en schorsingen?
Chivu, Galasek, Van der Vaart, O Brien. Wie nog meer..??
En utrecht heeft een selectie van 18 man, ajax een van 54. Een klein verschil hoor.
  maandag 9 december 2002 @ 13:47:59 #109
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7221862
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:44 schreef keeper het volgende:
Als je bijna wint van de kampioen van Spanje mag je daar eigenlijk niet vanuit gaan he .
Misschien dat jullie nu weer bijna winnen
pi_7221881
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:47 schreef Frenkie het volgende:
Misschien dat jullie nu weer bijna winnen
Precies. We wonnen ook al bijna van De Graafschap .

.

maandag 9 december 2002 @ 13:49:11 #111
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7221889
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:48 schreef keeper het volgende:

[..]

Precies. We wonnen ook al bijna van De Graafschap .

.

Utreg wint bijna iedere week
pi_7221901
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:49 schreef Frenkie het volgende:
Utreg wint iedere week bijna
pi_7221914
Ben gematigd positief eigenlijk...
Iedereen verwacht nu dat Ajax verschrikkelijk hard op zn bek gaat. Laten we hopen dat Zlatan of Mido het geweldig op zn heupen krijgt, 2-0
In Southern Sun
  maandag 9 december 2002 @ 13:51:32 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7221943
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:47 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Chivu, Galasek, Van der Vaart, O Brien. Wie nog meer..??
En utrecht heeft een selectie van 18 man, ajax een van 54. Een klein verschil hoor.

Litmanen is nog ziek

Maar ik zeg toch ook (ff terug) dat er best nog wel wat leuks op de reserve lijst staat? Maar je wil een vast basis team hebben, de reserves zijn om te wisselen en af en toe een spelwijziging door te voeren, niet om een wedstrijd mee te beginnen.

En ik zou met 1-1 wel tevreden zijn op het moment, natuurlijk WIL ik meer, maar als ik realistisch ben moet je met 1-1 je handen dichtknijpen en hopen op een fitte selectie na de winterstop...

Get woke, go broke!
pi_7222241
heeft dit elftal trouwens wel es samengespeeld?

mido zlatan
vaart galasek litmanen meyde
obrien chivu bergdolmo trabelsi
didulica

met die opstelling wil ik wel 3-0 gokken

maandag 9 december 2002 @ 14:07:07 #116
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7222254
quote:
Op maandag 9 december 2002 14:06 schreef ErikN het volgende:

mido zlatan
didulica

Aha een echte fan
  maandag 9 december 2002 @ 14:08:45 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7222288
3-0 tegen wie dan, want dit elftal zal natuurlijk morgen niet spelen.

ALS je deze opstelling zou hebben zou ik ook wel redelijk positief zijn.

We zullen wel zien, het kan allemaal nog meevallen

Get woke, go broke!
pi_7222608
quote:
Op maandag 9 december 2002 14:06 schreef ErikN het volgende:

mido zlatan
didulica

En ja dit elftal heeft al eens samengespeeld...

In Southern Sun
pi_7222784
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Laten we hopen dat Ajax verschrikkelijk hard op zn bek gaat.
pi_7224079
Litmanen doet trouwens gewoon mee
pi_7225861
AJAX heeft gelukkig de breedste selectie van de eredivisie
pi_7225887
quote:
Op maandag 9 december 2002 16:29 schreef Duiveltja het volgende:
AJAX heeft gelukkig de breedste selectie van de eredivisie
Kwantitatief wel ja...
In Southern Sun
  maandag 9 december 2002 @ 16:34:05 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7225975
Ach we zullen zien, maar met de 2de garnituur is het niet meteen een slecht team, alleen zullen we de zekerheden missen, de automatismen.

Voetballen kunnen ze wel, alleen hoe zenuwachtig zijn ze, hoe geslepen?

Get woke, go broke!
  maandag 9 december 2002 @ 16:34:57 #124
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7225995
Gelukkig is de kans wel erg groot dat we Witschge weer eens vanaf het begin krijgen te zien
  maandag 9 december 2002 @ 16:38:54 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7226105
quote:
Op maandag 9 december 2002 16:34 schreef mitt het volgende:
Gelukkig is de kans wel erg groot dat we Witschge weer eens vanaf het begin krijgen te zien
Inderdaad en die kan ook nog heeeel leuk meeballen hoor!!
Get woke, go broke!
  maandag 9 december 2002 @ 16:44:52 #126
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7226257
* Doezelhaar heeft er geen hoop in...
  maandag 9 december 2002 @ 16:46:38 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7226310
quote:
Op maandag 9 december 2002 16:44 schreef Doezelhaar het volgende:
* Doezelhaar heeft er geen hoop in...
Niet overdrijven! Het is niet makkelijk, het is zwaar, maar zeker niet onmogelijk om iig een puntje te halen. En wie weet krijgt de 2de lichting het op zijn heupen!

Zo beroerd zal de ploeg niet zijn toch?

Get woke, go broke!
pi_7227562
Ik hoop zo dat Ajax wint.. daarom ben ik ook Ajacied
pi_7227600
oke, we missen dan wel v vaart, chivu en galasek, maar dan nog kan en zal Koeman een goed elftal weten neer te zetten. Immers speelt van Damme mee en Didulica ook. Kan Litmanen samen met witschge en pienaar op het middenveld en vd Meyde samen met wamberto en Mido voorin

komt wel goed

pi_7227670
quote:
Op maandag 9 december 2002 17:40 schreef Jan-Ton het volgende:
oke, we missen dan wel v vaart, chivu en galasek, maar dan nog kan en zal Koeman een goed elftal weten neer te zetten. Immers speelt van Damme mee en Didulica ook. Kan Litmanen samen met witschge en pienaar op het middenveld en vd Meyde samen met wamberto en Mido voorin

komt wel goed

hmmm ja ik ben het met je eens dat we gewoon een echte brede selectie hebben waardoor we ook ons b- elftal erg goed is Maar ik denk toch dat we in onze handjes mogen klappen als we een puntje in Amsterdam weten te houden
  maandag 9 december 2002 @ 18:56:36 #131
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_7229271
wees allemaal niet zo negatief,

Ja we missen Vaart, chivu en Galasék.

Maar voor de rest zzijn er niet echte blessures. aleen die langdurige,
Didulica is fit, litmanen, trabelsi. Zlatan is redelijk goed in CL wedstrijden,

Roma zuigt op dit moment, ze scoorden in de 1e ronde nog minder dan wij en staan 11e in de serie A

Ajax heeft steun nodig en blijft positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koeman needs you!

pi_7229567
quote:
Op maandag 9 december 2002 17:43 schreef starbrotheryvette het volgende:
Maar ik denk toch dat we in onze handjes mogen klappen als we een puntje in Amsterdam weten te houden

niet mee eens tegen Roma moeten we de volle 3 punten halen willen we mee blijven doen

pi_7229750
quote:
Op maandag 9 december 2002 17:43 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

hmmm ja ik ben het met je eens dat we gewoon een echte brede selectie hebben waardoor we ook ons b- elftal erg goed is Maar ik denk toch dat we in onze handjes mogen klappen als we een puntje in Amsterdam weten te houden

Ik denk dat je wel voor de volle winst MOET gaan hoor. Zo geweldig is dat Roma nou ook weer niet. Kom op zeg, Ajax draait goed op het ogeblik man!
Trainer van mini voetballers!
pi_7229876
Zlatan gaat morgen weer scoren
pi_7230103
quote:
Op maandag 9 december 2002 19:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

niet mee eens tegen Roma moeten we de volle 3 punten halen willen we mee blijven doen

ja maar we missen wel Chivu en Rafael. Dat zijn echt de sterren als je het mij vraagt. Ik wil overigens niet zeggen dat ik er helemaal niet op hoop hoor. Zeker weten hoop ik erop, want ik wil dat ajax echt lekker ver komt. En ik heb ook best wel vertrouwen in de gehele selectie. Maar we praten hier wel over 2e ronde cl
pi_7230224
quote:
Op maandag 9 december 2002 19:27 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

ja maar we missen wel Chivu en Rafael. Dat zijn echt de sterren als je het mij vraagt. Ik wil overigens niet zeggen dat ik er helemaal niet op hoop hoor. Zeker weten hoop ik erop, want ik wil dat ajax echt lekker ver komt. En ik heb ook best wel vertrouwen in de gehele selectie. Maar we praten hier wel over 2e ronde cl

het verlies van "raffie" word opgevangen door Litmanen.

Chivu is moeilijk te vervangen...

pi_7230392
Alles komt goed, Ajax moet gewoon constant aanvallen, dan hoeven ze niet te verdedigen. Zelfde principe als tegen Barcelona aan het begin van het seizoen. Je moet ze weghouden van het doel. en hoe doe je dat als de verdeding minder is?????? Juist, AANVALLUH!!!!
  maandag 9 december 2002 @ 19:42:06 #138
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7230441
Dank je lieve mensen..

* Doezelhaar heeft de hoop terug

Come on!!

maandag 9 december 2002 @ 19:45:40 #139
37548 Ajax_master
pi_7230533
quote:
Op maandag 9 december 2002 19:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Dank je lieve mensen..

* Doezelhaar heeft de hoop terug

Come on!!

Dat is er 1. Nu nog de rest!!!!!

Steun Ajax

pi_7230599
Bij nader inzien kom ik toch tot de conclusie dat Roma helemaal niet zo slecht hoeft te zijn.

---------Montell-----------Bati-------

-------------------Totti-----------------------

Tomassi---Guardiola---Emerson

Candela--Samuel--Panuci---Cafu

---------------Antonioli-------------------

Maarja de bal is rond.

maandag 9 december 2002 @ 19:55:22 #141
37548 Ajax_master
pi_7230746
quote:
Op maandag 9 december 2002 19:48 schreef The_Coach het volgende:
Bij nader inzien kom ik toch tot de conclusie dat Roma helemaal niet zo slecht hoeft te zijn.

---------Montell-----------Bati-------

-------------------Totti-----------------------

Tomassi---Guardiola---Emerson

Candela--Samuel--Panuci---Cafu

---------------Antonioli-------------------

Maarja de bal is rond.

Tottie gebleseerd, is toch de vedette soort Vaart en Chivu in 1
pi_7230887
quote:
Op maandag 9 december 2002 19:55 schreef Ajax_master het volgende:

[..]

Tottie gebleseerd, is toch de vedette soort Vaart en Chivu in 1

Hoe kom je aan die info , volgens mij is die namelijk gewoon fit.
pi_7231062
quote:
Op maandag 9 december 2002 20:01 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Was gister op Studio Sport volgens mij. Totti is niet fit, maar Capello wil wel dat ie speelt.
pi_7232461
Ach, het kan nog. Zie het al wat minder donker in, maar er moet wel door de jonkies 200% gegeven worden en ook door het publiek (tip aan de lange zijde!)
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_7232528
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ach, het kan nog. Zie het al wat minder donker in, maar er moet wel door de jonkies 200% gegeven worden en ook door het publiek (tip aan de lange zijde!)
Moeten jullie zeker doen... Ben er helaas niet bij...
En tja, een stuk of 7 jonkies die zich willen bewijzen met de rust en ervaring van Litmanen en Witschge... Het is niet onmogelijk...
In Southern Sun
  maandag 9 december 2002 @ 21:05:51 #146
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7232614
Ik doe morgen maar 2 t-shirtjes aan, daarover een warme trui gevolgd door natuurlijk een Ajax-shirt. Want anders is het zonder jas wel erg koud....Gelukkig gooien we eerst wat alcohol in ons lichaam...

Sjaal en vlag gaan ook weer mee.

pi_7232630
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:05 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik doe morgen maar 2 t-shirtjes aan, daarover een warme trui gevolgd door natuurlijk een Ajax-shirt. Want anders is het zonder jas wel erg koud....Gelukkig gooien we eerst wat alcohol in ons lichaam...

Sjaal en vlag gaan ook weer mee.

Ach in de Arena is het niet zo koud
In Southern Sun
pi_7233031
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Moeten jullie zeker doen... Ben er helaas niet bij...
En tja, een stuk of 7 jonkies die zich willen bewijzen met de rust en ervaring van Litmanen en Witschge... Het is niet onmogelijk...

Idd, en ik denk dat Van Halst ook nog een rol van betekenis kan gaan spelen. Niet dat ie zo goed is maar, Jantje geeft altijd de vol 200% en is bikkelhard!
pi_7233059
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:18 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Idd, en ik denk dat Van Halst ook nog een rol van betekenis kan gaan spelen. Niet dat ie zo goed is maar, Jantje geeft altijd de vol 200% en is bikkelhard!

"Totti ervaart kracht Jantje Beton"

Hehehehehe

In Southern Sun
  maandag 9 december 2002 @ 21:23:52 #150
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7233211
quote:
Op maandag 9 december 2002 20:01 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Totti speelt. Candela is een twijfelgeval en Tomassi ontbreekt.
pi_7233221
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

"Totti ervaart kracht Jantje Beton"

Hehehehehe

Quote van Jantje na de wedstrijd:
"Jantje van Halst ij de Champions League, wie had dat ooit gedacht"
  maandag 9 december 2002 @ 22:05:53 #152
37548 Ajax_master
pi_7234428
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:23 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Totti speelt.

Lijkt me raar met een spierscheur in je dijbeen speelt. gelukkig maar

op de As-Roma site staat dat Totti waarschijnlijk niet

maandag 9 december 2002 @ 22:07:55 #153
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7234483
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:05 schreef Ajax_master het volgende:

[..]

Lijkt me raar met een spierscheur in je dijbeen speelt. gelukkig maar

op de As-Roma site staat dat Totti waarschijnlijk niet

Vcanmiddag stond er nog ergens dat hij waarschijnlijk wel zou spelen.
  maandag 9 december 2002 @ 22:57:12 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_7236001
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:05 schreef -Schorpioen- het volgende:
Pff bij mij hetzelfde, ik hoop dat de Ajax-spelers ervoor zorgen dat ik het weer een beetje warm krijg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_7236133
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:18 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

we gaan nou toch niet schelden he

400 zou meer op z'n plaats zijn!! Jantje

dinsdag 10 december 2002 @ 09:46:32 #156
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7240362
Nog iemand een idee over de opstelling ?

Ik ga voor de volgende 11;

Dudulica (hopelijk is ie fit, anders Stekelenburg)
Trabelsi, Bergdolmo, de Jong, Maxwell
van der Meijde, Litmanen, van Halst, Witsche
Zlatan, Mido

Moet kunnen.....

dinsdag 10 december 2002 @ 11:09:31 #157
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7241579
Totti had alleen een schorsing hoor volgens mij!?
Of zit ik nu mis?

Mocht ie wel spelen dan is dat zuur want das de enige die echt gevaarlijk is daar maar ik ben er niet bang voor hoor.

Totti = Modepoppetje (Italiaan)

dinsdag 10 december 2002 @ 11:11:19 #158
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7241614
damn.. spanning loopt weer op.. *kriebels in de buik voelend*
derde doos vanaf links
  dinsdag 10 december 2002 @ 11:12:53 #159
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7241645
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 11:11 schreef Sjwerver het volgende:
damn.. spanning loopt weer op.. *kriebels in de buik voelend*
maar toch minder als uit tegen Valencia, want dit winnen we gewoon...
  dinsdag 10 december 2002 @ 11:15:14 #160
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7241673
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 11:12 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

maar toch minder als uit tegen Valencia, want dit winnen we gewoon...

nou.. ik mis vd vaart, hopen dat hij weer snel herstelt zodat hij er weer bij is tegen PisVee
derde doos vanaf links
  dinsdag 10 december 2002 @ 11:16:32 #161
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7241692
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 11:15 schreef Sjwerver het volgende:

[..]

nou.. ik mis vd vaart, hopen dat hij weer snel herstelt zodat hij er weer bij is tegen PisVee

Lukt niet...

Maar psv winnen we ook van...

dinsdag 10 december 2002 @ 11:18:56 #162
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7241716
ik check elke 5min op de ajax site of wat meer bekend is, ***spanning***
derde doos vanaf links
  dinsdag 10 december 2002 @ 11:20:00 #163
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7241724
Alvast goed nieuws zie ik net:

Rode kaart Mido kwijtgescholden

Amsterdam, 10 december 2002
De rode kaart die Mido kreeg in de wedstrijd tegen De Graafschap is geseponeerd. De aanklager achtte niet wettig en overtuigend bewezen dat Mido zich schuldig heeft gemaakt aan de overtreding.

Volgens scheidsrechter Temmink zou Mido De Graafschap-speler Van der Kruis hebben geslagen. Mido krijgt geen enkele straf opgelegd.

bron: ajax.nl

derde doos vanaf links
  dinsdag 10 december 2002 @ 11:49:26 #164
39130 badboy_4_life
Forum Vervuiler
pi_7242054
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 11:20 schreef Sjwerver het volgende:

De rode kaart die Mido kreeg in de wedstrijd tegen De Graafschap is geseponeerd. De aanklager achtte niet wettig en overtuigend bewezen dat Mido zich schuldig heeft gemaakt aan de overtreding.

Volgens scheidsrechter Temmink zou Mido De Graafschap-speler Van der Kruis hebben geslagen. Mido krijgt geen enkele straf opgelegd.

beter
pi_7242079
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 11:20 schreef Sjwerver het volgende:

Das nou mooi nieuws... Toch had Youri Mulder ook nog ergens gelijk... Dat eerste beeld... Neigde toch naar iets, maar goed...

Het zou echt mooi meegenomen zijn als Totti niet speelt, de Van de Vaart van AS Roma... Maar ik verwacht dat ie gewoon speelt...

In Southern Sun
pi_7242083
quote:
Op maandag 9 december 2002 23:02 schreef -roys- het volgende:

[..]

we gaan nou toch niet schelden he

400 zou meer op z'n plaats zijn!! Jantje

Jantje mag weg bij Ajax.
quote:
Jan van Halst mag weg bij Ajax. Omdat coach Ronald Koeman dit seizoen maar zelden een beroep deed en zal doen op de middenvelder, legt Ajax hem niets in de weg bij een eventueel voortijdig vertrek.

Van Halst, wiens contract bij de Amsterdamse club komende zomer afloopt, heeft overigens geen haast elders onderdak te vinden. 'Ik laat alles rustig op me afkomen', legde hij uit in de Telegraaf. 'Bij Ajax heb ik het zo goed naar m'n zin dat ik zonder probleem het seizoen volmaak op de bank of de tribune.'

Maar dat een afscheid vroeger of later onvermijdelijk is, ziet ook Van Halst wel in. 'Het is een logische ontwikkeling als je ouder wordt en om je heen jonge talenten als Nigel de Jong ziet doorbreken. Tegen FC Twente zaten zelfs Jari Litmanen en Maxwell op de bank', aldus de 33-jarige Utrechter, die aangaf zijn carrière het liefste bij een club in het oosten of in de grensstreek te willen voortzetten.

Maakt me niet uit wie speelt, als er maar gewonnen wordt.
  dinsdag 10 december 2002 @ 13:01:59 #167
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7243251
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 11:51 schreef zjroentje het volgende:

Maakt me niet uit wie speelt, als er maar gewonnen wordt.

wil maar niet me kop ingaan *rilll*

Zullen de Italianen stand houden met dit ijskoude weer?
Litmanen, Zlatan en Bergdolmo wel

derde doos vanaf links
pi_7243639
Spanning stijgt

Ben benieuwd.

dinsdag 10 december 2002 @ 13:40:43 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7244037
*ril*

Spanning stijgt inderdaad weer tot ongekende hoogte. Het elftal dat hier boven staat is eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Als ze rustig en beheerst spelen, een heel klein beetje gebruik maken van de weers omstandigheden EN wat scheidsmazzel hebben, KAN Ajax hier wel eens een overwinning halen.

Maar goed, het zal niet een zaak worden van alleen goed spelen vrees ik.

Die kaart van Mido is gunstig, al speelde hij als een krant. Is ook terecht hij werd gewoon genaaid!

Dat van Halst weg mag snap ik wel en niet, ik berijp dat ie weg mag omdat ie niet speelt, maar WAAROM hij niet speelt snap ik niet. Ok zijn laatste wedstrijd was niet top, maar moet je dan meteen zijn prestaties van vorig seizoen maar vergeten?

Maar goed.........

*ril*

Get woke, go broke!
pi_7244216
Ik zou graag Ajax de CL zien winnen, maar ik hoop dat ze vandaag verliezen. Heb bij de TOTO select namelijk op Roma gegokt.
pi_7244250
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 09:46 schreef -Schorpioen- het volgende:
Nog iemand een idee over de opstelling ?

Ik ga voor de volgende 11;

Dudulica (hopelijk is ie fit, anders Stekelenburg)
Trabelsi, Bergdolmo, de Jong, Maxwell
van der Meijde, Litmanen, van Halst, Witsche
Zlatan, Mido

Moet kunnen.....

Didulica/Stekelenburg,
Trabelsi, Bergdolmo, de Jong, van Damme,
v/d Meijde, Litmanen, Pienaar, Witschge(/Maxwell),
Zlatan, Mido

Ik zou van Damme achter zetten omdat hij sterker is en meer kopkracht heeft dan Maxwell. Misschien is ie nog wat onervaren en maakt hij wat stomme overtredingen...maar ach, hij moet het toch eens leren

koekoek
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:14:42 #172
39130 badboy_4_life
Forum Vervuiler
pi_7244849
nog 6 halve uur
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:15:57 #173
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7244890
Mijn opstelling voor vanavond:

Doel: Stekelenburg
Verdediging: Bergdolmo, Van Damme, De Jong
Middenveld: Trabelsi, Pienaar, Litmanen, Witschge, Maxwell
Aanval: Ibrahimovic, Van der Meijde

dinsdag 10 december 2002 @ 14:21:46 #174
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7245027
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:15 schreef amnesiac het volgende:
Mijn opstelling voor vanavond:

Doel: Stekelenburg
Verdediging: Bergdolmo, Van Damme, De Jong
Middenveld: Trabelsi, Pienaar, Litmanen, Witschge, Maxwell
Aanval: Ibrahimovic, Van der Meijde

5-4-1 dus

Trabelsi, Bergdolmo, De Jong, Van Damme, Maxxwel
Van der Meijde, Pienaars, Litmanen, Witsche
Zlatan

dinsdag 10 december 2002 @ 14:22:30 #175
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_7245046
Het zou kunnen dat de Jong niet achterin speelt vanaf het begin. Maar misschien wel op het middenveld (denk aan Ajax2). Dan houw je Maxwell en van Damme achterin:

Dan krijg je dus iets als:

Didulica/Stekelenburg,
Trabelsi, Bergdolmo, van Damme, Maxwell
Witschge, Litmanen, Pienaar, De Jong
van der Meyde, Zlatan

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:26:09 #176
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7245143
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:21 schreef Frenkie het volgende:

[..]

5-4-1 dus

Trabelsi, Bergdolmo, De Jong, Van Damme, Maxxwel
Van der Meijde, Pienaars, Litmanen, Witsche
Zlatan

Ach de één noemt het 5-4-1 de ander noemt het 3-5-2
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:30:34 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7245275
Tja met slechts 1 spits spelen zou kunnen als je Litmanen erbij hebt, en dan bij tijd en wijle wat meer opkomende middenvelders als het spel er aan toe is.

Ik denk dat met meer dan 1 spits spelen zelfmoord is tegen deze geslepen Italianen. Ik zou het graag anders zien, maar ja je moet je soms aanpassen aan de tegenstander in de CL als je en de underdog bent en zwaar gehavend.

een ding is zeker ze zullen moeten voetballen voor wat ze waard zijn!!!!! keihard knokken en geen gekke fouten maken.

Dit is echt het uur van de waarheid, laat maar zien dat je op de weg terug naar de europese (sub) top wil zijn als Ajax zijnde. ook bij tegenslagen zal je er moeten staan.

Get woke, go broke!
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:35:10 #178
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7245406
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Tja met slechts 1 spits spelen zou kunnen als je Litmanen erbij hebt, en dan bij tijd en wijle wat meer opkomende middenvelders als het spel er aan toe is.

Ik denk dat met meer dan 1 spits spelen zelfmoord is tegen deze geslepen Italianen. Ik zou het graag anders zien, maar ja je moet je soms aanpassen aan de tegenstander in de CL als je en de underdog bent en zwaar gehavend.

een ding is zeker ze zullen moeten voetballen voor wat ze waard zijn!!!!! keihard knokken en geen gekke fouten maken.

Dit is echt het uur van de waarheid, laat maar zien dat je op de weg terug naar de europese (sub) top wil zijn als Ajax zijnde. ook bij tegenslagen zal je er moeten staan.

Ik zou wel met buitenspelers spelen. Al is het alleen maar omdat italianen dat niet gewend zijn. Twee brekers op het middenveld en een aanvallende. En vier verdedigers waarvan er eentje centraal doorschuift.
Jammer voor Trabelsi, maar hij zal dan achterin moeten blijven. Of op de bank.

Ik denk trouwens dat Yakubu of van Halst speelt.

dinsdag 10 december 2002 @ 14:35:35 #179
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7245421
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:26 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Ach de één noemt het 5-4-1 de ander noemt het 3-5-2

ach het zijn allebei duitse spelsystemen.
pi_7245484
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Yep
Trainer van mini voetballers!
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:42:48 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7245617
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Als je kan winnen mogen ze van mij met de zuid pelopenesische variant van 1-1-9 spelen

kan mij dat nou schelen hoe, mooi voetbal telt niet in de CL.

Get woke, go broke!
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:45:33 #182
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7245697
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:42 schreef HeatWave het volgende:
mooi voetbal telt niet in de CL.
nergens bedoel je...
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:46:24 #183
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7245720
nog een avondje als laatst tegen valencia en die tegen inter toen, dat kost me echt mijn dood
derde doos vanaf links
pi_7246677
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:46 schreef Sjwerver het volgende:
nog een avondje als laatst tegen valencia en die tegen inter toen, dat kost me echt mijn dood
Je leven neem ik aan
  dinsdag 10 december 2002 @ 15:30:51 #185
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7246794
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 15:26 schreef nikk het volgende:

[..]

Je leven neem ik aan

idd zie je wat de spanning bij mij teweeg brengt!
derde doos vanaf links
pi_7246804
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:46 schreef Sjwerver het volgende:
Ik zet de hart-long reanimatie machine en de adrenalinespuiten alvast klaar.
  dinsdag 10 december 2002 @ 15:32:17 #187
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7246827
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 15:31 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik zet de hart-long reanimatie machine en de adrenalinespuiten alvast klaar.

Als je de tv met ajax op maar niet vergeet vind ik alles goed!
derde doos vanaf links
pi_7246945
* starbrotheryvette zit al helemaal in de zenuwen

ik ben heeeeeeel erg benieuwd hoe het gaat. Voglens mij kan het nog alle kanten op, maar ik blijf erbij dat we blij mogen zijn met een gelijkspel.

dinsdag 10 december 2002 @ 15:47:41 #189
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7247153
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 15:37 schreef starbrotheryvette het volgende:
* starbrotheryvette zit al helemaal in de zenuwen

ik ben heeeeeeel erg benieuwd hoe het gaat. Voglens mij kan het nog alle kanten op, maar ik blijf erbij dat we blij mogen zijn met een gelijkspel.

voetbaldametje is back
derde doos vanaf links
pi_7247213
*PBateman1978 denkt (en hoopt) dat Ajax vanavond een ongelooflijk pak slaag gaat krijgen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_7247337
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 15:32 schreef Sjwerver het volgende:

[..]

Als je de tv met ajax op maar niet vergeet vind ik alles goed!

Ja hee, zovér ga ik natuurlijk ook weer niet
Ik voel de kloppingen al aankomen, wuuuuuu
pi_7247740
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 15:47 schreef Sjwerver het volgende:

[..]

voetbaldametje is back

pi_7247780
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
*PBateman1978 denkt (en hoopt) dat Ajax vanavond een ongelooflijk pak slaag gaat krijgen
Ik hoop met je mee.
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:12:44 #194
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7247799
ik heb voor de wedstrijd ook nog rijles.. denk niet dat dat al te best gaat aflopen..

Wat vinden jullie van Pasanen? waarschijnlijk speelt hij lees ik op voetbal.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Sjwerver op 10-12-2002 16:13]

derde doos vanaf links
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:13:21 #195
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_7247820
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
edit-doodsverwensing verwijderd-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 10-12-2002 17:11]

|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:14:32 #196
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7247857
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:13 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

*--HOOLIE-- hoopt dat PBateman1978 een zacht dood sterft...

en daar hoeven wij nieteens iets voor te doen
derde doos vanaf links
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:15:40 #197
30732 -F-
He's here He's there
pi_7247893
quote:

[..]

*--HOOLIE-- hoopt dat PBateman1978 en nikk een zacht dood sterven...

*-F- moet ineens aan de Policy denken
He's fuckin everywhere
pi_7247924
quote:
*--HOOLIE-- hoopt dat PBateman1978 en nikk een zachte dood sterven...
Hey, ik hoop van harte dat Ajax de CL wint, alleen deze wedstrijd even niet.
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:18:53 #199
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_7247977
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:16 schreef nikk het volgende:

[..]

Hey, ik hoop van harte dat Ajax de CL wint, alleen deze wedstrijd even niet.

Als je hoopt dat AJAX de CL wint dan moeten ze vanavond wel winnen........aangezien winnen uit bij Arsenal en uit bij AS Roma een stuk lastiger is...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:19:56 #200
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7248011
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:18 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Als je hoopt dat AJAX de CL wint dan moeten ze vanavond wel winnen........aangezien winnen uit bij Arsenal en uit bij AS Roma een stuk lastiger is...

ze zijn uit sterker, hoorde op de radio dat ze uit nog geen doelpunt tegen gehad hebben. (AS Roma)
derde doos vanaf links
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:22:56 #201
39130 badboy_4_life
Forum Vervuiler
pi_7248092
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:19 schreef Sjwerver het volgende:

[..]

ze zijn uit sterker, hoorde op de radio dat ze uit nog geen doelpunt tegen gehad hebben. (AS Roma)

dat is niet meer na vavavond
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:23:41 #202
38039 Katana
Snoekduiker
pi_7248117
laten we hopen dat Roma wint
een 0-3 zou mooi zijn
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_7248120
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:22 schreef badboy_4_life het volgende:

[..]

dat is niet meer na vavavond

precies eens moet de eerste keer zijn he ook voor Roma
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:24:34 #204
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7248136
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:23 schreef Katana het volgende:
laten we hopen dat Roma wint
een 0-3 zou mooi zijn
Jouw grootste droom: Dat PSV ooit de tweede ronde haalt
derde doos vanaf links
pi_7248157
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:12 schreef Sjwerver het volgende:
ik heb voor de wedstrijd ook nog rijles.. denk niet dat dat al te best gaat aflopen..

Wat vinden jullie van Pasanen? waarschijnlijk speelt hij lees ik op voetbal.nl

Ow succes!! Ik weet hoe dat is rijles onder spanning

Pasanen vind ik geen bijzondere speler, is nooit echt nadrukkelijk aanwezig, maar slechte ajacieden bestaan niet

dinsdag 10 december 2002 @ 16:25:18 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7248159
Jullie hopen maar een end weg! We hebben iig nog de mogelijkheid om te spelen vanavond

jaloezie is altijd zo leuk als je Ajax fan bent, de afgunst druipt van elke post af....maar dat zullen ze wel weer ontkennen.

het begint steeds dichterbij te komen en ik heb er eigenlijk wel zin in. Ik ben nog steeds niets heel erg optimistisch, maar eigenlijk zie ik wel kansen als het allemaal een beetje meezit.

maar inderdaad zo'n wedstrijd als tegen Valencia gaat me weer erg veel stress opleveren. Maar ik denk niet dat het zo'n wedstrijd gaat worden.

Velencia is gewoon een aanvallende ploeg en Roma niet, als Roma gaat proberen hun systeem aan te passen en zoals Valencia spelen dan zijn ze hun automatisme kwijt. Dus dat zullen ze niet doen, ze zullen hun, geslepen en bewezen effectieve, spelletje spelen net als Inter denk ik. Met een speler als Totti kan dat ook gewoon. Maar als Ajax net zo speelt als tegen Inter en deze keer WEL scoort dan kan het best in het voordeel van Ajax uitvallen. Scoort Ajax weer niet, dan vrees ik dat we die wedstrijd niet winnen. Maar een wegtik partij verwacht ik niet, alleen al omdat ik denk dat ze bij Roma hopen op dezelfde wedstrijd als tegen Valencia......

Get woke, go broke!
pi_7248231
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:18 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Ach, ze kunnen best uit winnen hoor.
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:28:34 #208
38039 Katana
Snoekduiker
pi_7248253
Jaloezie is het niet
Maar iedereen gun ik het behalve die arogante neuzen die nu opeens weer praatjes krijgen
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:28:40 #209
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7248257
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:25 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

Ow succes!! Ik weet hoe dat is rijles onder spanning

Pasanen vind ik geen bijzondere speler, is nooit echt nadrukkelijk aanwezig, maar slechte ajacieden bestaan niet

offtopic: heb jij je rijbewijs al?

idd.. ik weet ook weinig van pasanen af..

derde doos vanaf links
pi_7248288
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:25 schreef HeatWave het volgende:

Velencia is gewoon een aanvallende ploeg en Roma niet, als Roma gaat proberen hun systeem aan te passen en zoals Valencia spelen dan zijn ze hun automatisme kwijt.

Valencia is geen aanvallende ploeg hoor. Dat ze een paar weken terug aanvallend hebben gespeeld had te maken met het punt dat ze Ajax rekenden tot de categorie Basel en Rosenborg.
pi_7248408
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Valencia is geen aanvallende ploeg hoor. Dat ze een paar weken terug aanvallend hebben gespeeld had te maken met het punt dat ze Ajax rekenden tot de categorie Basel en Rosenborg.

En terecht, alleen komt de rest van de NL-clubs dan zo vervloekte armetierig uit he... niveau fc moldavië en lager
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:48:30 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7248697
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:28 schreef Katana het volgende:
Jaloezie is het niet
Maar iedereen gun ik het behalve die arogante neuzen die nu opeens weer praatjes krijgen
Dat in tegenstelling tot welke supporters van elkewillekeurigeclub als het goed gaat met de club??

Dat verwijt dat we arrogant zijn begint wel een behoorlijke baard te krijgen.

En dat Valencia zo speelde tegen Ajax wil iig zeggen dat ze aanvallend kunnen spelen zonder erg veel consessies aan het team te doen. Dat zie ik Roma niet 123 doen.

Maar goed er is weinig over te zeggen nog..

Pasanen is een speler die, als hij alleen zijn taak uitvoert, prima kan functioneren in dit Ajax. geen frivole dingen uithalen en het komt wel goed....

Get woke, go broke!
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:48:49 #213
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_7248705
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:28 schreef Katana het volgende:
Jaloezie is het niet
Dus toch jaloezie......
|X|
|X|
pi_7248782
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:28 schreef Sjwerver het volgende:

[..]

offtopic: heb jij je rijbewijs al?

idd.. ik weet ook weinig van pasanen af..

( off topic: neej )

Wie gaat er hier vannavond naar het stadion??

Ik kan niet vannavond

dinsdag 10 december 2002 @ 16:53:20 #215
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7248810
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Dus toch jaloezie......

iemand iets niet gunnen is niet per definitie jaloezie.
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:57:11 #216
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7248921
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:52 schreef starbrotheryvette het volgende:

Vanavond in vak 428....rij 4...
pi_7248979
Als we hier nog een beetje doorposten begint deel 2 met de eerste minuut vd wedstrijd

Voorbeschouwing begint trouwens al om 20.05 heb ik gehoord?

dinsdag 10 december 2002 @ 17:00:04 #218
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_7248988
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:52 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

( off topic: neej )

Ik kan niet vannavond

Vak 128 rij 4......
|X|
|X|
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:01:15 #219
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7249020
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:59 schreef drGoeroe het volgende:

Voorbeschouwing begint trouwens al om 20.05 heb ik gehoord?

Gelukkig maar, hopelijk met Cruijff derbij, dan word het wel leuk om naar te kijken
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:02:08 #220
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_7249032
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:19 schreef Sjwerver het volgende:

[..]

Mooi om die cyclus vanavond even te doorbreken....

Nog 3 uur 3 kwartier - ik kan mijn ski-sokken niet vinden - tering wat zal het koud zijn vanavond...

pi_7249039
Artikeltje Voetbal.nl;
quote:
Nigel de Jong wordt door Ronald Koeman waarschijnlijk uitverkoren om het Romeinse gevaar Francesco Totti te beteugelen. De achttienjarige Ajacied moet dinsdag dan wel een laatste fitheidtest doorstaan. Als hij door de test komt, speelt de Amsterdammer tegen AS Roma in de Champions league op de plek van de geschorste Tomás Galásek op het middenveld.

Indien De Jong evenals maandag niet fit genoeg blijkt, neemt de Ghanees Abubakari Yakubu zijn plaats in. De wedstrijd tegen Roma komt voor doelman Joey Didulica te vroeg. Koeman wil met het oog op de aanstaande competitietopper tegen PSV geen risico nemen en geeft Maarten Stekelenburg een plek onder de lat.

Door alle personele problemen vindt Koeman dat AS Roma op papier de betere ploeg is. Desondanks acht hij zijn team zeker niet kansloos. "Er is zo veel mogelijk", verklaarde de coach maandag tijdens de persconferentie. "Ik weet wel dat het elftal dat er dinsdag staat met het mes tussen de tanden zal spelen. De jongens die niet spelen, zijn belangrijk voor het team. Maar ik wil daar niet teveel over praten. Het wegvallen van de as (Van der Vaart, Galásek en Chivu, red.) is natuurlijk geen verbetering."

Trainer Fabio Capello van AS Roma gaat vanavond in de Amsterdam ArenA voor de winst. "Ik vind een gelijkspel hier in Amsterdam absoluut niet voldoende, gezien de energie die we in de voorbereiding gestoken hebben", aldus Capello. Zijn ploeg verloor het eerste duel in groep B met 1-3 van Arsenal.

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Doel: Maarten Stekelenburg;
Verdediging: Hatem Trabelsi, André Bergdølmo, Petri Pasanen, Maxwell;
Middenveld: Steven Pienaar, Nigel de Jong, Jari Litmanen, Richard Witschge;
Aanval: Andy van der Meyde, Mido (Zlatan Ibrahimovic).

Vermoedelijke opstelling AS Roma:
Doel: Francesco Antonioli
Verdediging: Cafu, Jonathan Zebina, Walter Samuel, Christian Panucci, Vincent Candela;
Middenveld: Émerson, Lima, Davide Bombardini;
Aanval: Francesco Totti, Vincenzo Montella.

dinsdag 10 december 2002 @ 17:04:47 #222
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7249088
poepoe Koeman durft zeg
4 Nederlanders in de Basis
pi_7249143
edit-verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 10-12-2002 17:12]

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_7249242
Over die jaloezie gesproken. Iedereen die hier post en hoopt dat Ajax vet verliest en andere negatieve dingen hoopt is natuurlijk zwaar jaloers omdat P$V/Feyenooit niet verder zijn gekomen in de CL.

Voor sommige leden hier kan ik nog wel respect opbrengen, Feyenoord/PSV fans die ook hopen dat Ajax wint of hopen dat ze niet winnen maar dan niet van die achterlijke reacties hier posten.

pi_7249248
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:04 schreef CAZZO het volgende:
poepoe Koeman durft zeg
4 Nederlanders in de Basis
pi_7249278
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:11 schreef drGoeroe het volgende:
Over die jaloezie gesproken. Iedereen die hier post en hoopt dat Ajax vet verliest en andere negatieve dingen hoopt is natuurlijk zwaar jaloers omdat P$V/Feyenooit niet verder zijn gekomen in de CL.

Voor sommige leden hier kan ik nog wel respect opbrengen, Feyenoord/PSV fans die ook hopen dat Ajax wint of hopen dat ze niet winnen maar dan niet van die achterlijke reacties hier posten.

T heeft ze diep in hun vlees gesneden Laat die malloten toch, t is wel vermakelijk
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:13:17 #227
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7249280
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:11 schreef kamagurka het volgende:

[..]

heb je onze tamaturkagaappauper ook weer
vanhetzelfde

[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 10-12-2002 17:13]

pi_7249289
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:11 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Domme reactie, antwoord dan gewoon niet.
pi_7249302
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:13 schreef kamagurka het volgende:

[..]

T heeft ze diep in hun vlees gesneden Laat die malloten toch, t is wel vermakelijk

Ja, de jaloezie druipt van m'n beeldscherm
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:15:09 #230
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7249325
Zeg Cazzo..kijk es naar je eigen opstelling van zaterdag

4 Nederlanders poe poe! idioot....

En denk dat Zlatan speelt ipv Mido..

dinsdag 10 december 2002 @ 17:15:31 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7249332
En leuk dat ik het vind

Zelfs als Ajax vandaag ingemaakt wordt hebben ze eigenlijk nog geen poot om op te staan want ze hebben het niet eens mogen proberen.

Get woke, go broke!
pi_7249364
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:15 schreef HeatWave het volgende:
En leuk dat ik het vind

Zelfs als Ajax vandaag ingemaakt wordt hebben ze eigenlijk nog geen poot om op te staan want ze hebben het niet eens mogen proberen.

En als PSV zondag wint van Ajax krijg je natuurlijk opeens tientallen PSV supporters in de topics die je weken niet gezien hebt na de winst tegen Auxerre

En dan zijn ze helemaal blij en denken ze dat ze beter zijn doordat ze van een compleet verzwakt en gehandicapt Ajax winnen

pi_7249378
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:13 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Domme reactie, antwoord dan gewoon niet.

Dat is cazzo. Daar moet je echt niet meer tekst aan besteden. Lees anders zijn loze reacties maar in sport. Een gefrustreerde tukker die zoals zoveel provincialen weer komt afgeven op ajax. Oftwel: jaloezieee!!!!
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:17:55 #234
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_7249392
En als ze verliezen zijn ze zo erorm zielig daar in Eindhoven want dan deden opeens V. Bommel en Hofland niet mee enzo!!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_7249423
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:17 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Dat is cazzo. Daar moet je echt niet meer tekst aan besteden. Lees anders zijn loze reacties maar in sport. Een gefrustreerde tukker die zoals zoveel provincialen weer komt afgeven op ajax. Oftwel: jaloezieee!!!!

Sorry, dacht dat je anti-Ajax was
pi_7249430
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:17 schreef Archie het volgende:
En als ze verliezen zijn ze zo erorm zielig daar in Eindhoven want dan deden opeens V. Bommel en Hofland niet mee enzo!!
Al die "topspelers" van hun
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:19:39 #237
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7249433
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:15 schreef mitt het volgende:
Zeg Cazzo..kijk es naar je eigen opstelling van zaterdag
Zaterdag ?
tegen wie heeft Twente dan Zaterdag gespeeld?
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:20:08 #238
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_7249446
Hehehe idd, tegen al die newbie jeugspelertjes van ons!!
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:21:23 #239
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7249474
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:17 schreef kamagurka het volgende:

[..]

PAUPER
pi_7249488
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:21 schreef CAZZO het volgende:

[..]

PAUPER

Ga lekker in een Twente topic irritant doen ofzo
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:22:17 #241
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_7249491
Zo, das het enige woordje dat ie ook kan zeggen!!
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:24:16 #242
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7249524
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:22 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Ga lekker in een Twente topic irritant doen ofzo

irritant hoezo iiritant?
Kijk dat jullie paupers nou absoluut geen gevoel voor humor hebben daar kan ik niks aan doen
pi_7249545
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:24 schreef CAZZO het volgende:

[..]

irritant hoezo iiritant?
Kijk dat jullie paupers nou absoluut geen gevoel voor humor hebben daar kan ik niks aan doen

Sorry, ik wist niet dat Twente geen eigen topic had
pi_7249550
0-2 AS Roma Mark my words!!!!
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:25:59 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_7249561
1-2
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:26:13 #246
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7249570
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:25 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat Twente geen eigen topic had

Hebben we wel maar das weggezakt door een stortvloed aan paupertopics
pi_7249571
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:25 schreef Henk-E het volgende:
0-2 AS Roma Mark my words!!!!
*kuch* jaloezie *kuch*

Bijna topic vol, mensen, laten we het gezellig houden

dinsdag 10 december 2002 @ 17:26:30 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7249575
Kan het commentaar hier verder beperkt worden tot de wedstrijd Ajax-AC Roma en de rest van het gezeur achterwege blijven?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:26:59 #249
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_7249583
Mocht het echt vriezen (dak open graag !!!! ) dan 2-2
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:27:25 #250
37538 Flamingo
aka Armageddon
pi_7249593
En daar gaan we weer!

JODEN BOVENAAN!

[url=http://www.woestforum.nl/forum/][b]WOEST! Forum! l33t dope aue![/b][/url]
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:27:41 #251
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_7249599
Ik hoop 2-1 maar denk 1-1!!
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:27:50 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7249602
Cazzo KAN wel inhoudelijk reageren, maar niet zo vaak. En dat woordje pauper is ook zo enorm provinciaals. Dat heb ik echt buiten hier nog nooit gehoord.

maar goed, lekker offtopic (ik ga mezelf uit roepen tot offtopic koning denk ik )

het zal wel een interessante avond worden idd, met die jeugdspelertjes van ons. De jong tegen totti. David/goliath dus.

maar goed, met litmanen als aanjager, als ie tenminste een beetje goed speelt, kan het nog wel leuk worden.

Get woke, go broke!
pi_7249607
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:26 schreef golfer het volgende:
Kan het commentaar hier verder beperkt worden tot de wedstrijd Ajax-AC Roma en de rest van het gezeur achterwege blijven?
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:27 schreef Flamingo het volgende:
En daar gaan we weer!

JODEN BOVENAAN!

[afbeelding]

dinsdag 10 december 2002 @ 17:28:52 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_7249619
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Cazzo KAN wel inhoudelijk reageren, maar niet zo vaak.
Kan ie wel degelijk alleen speelt ie jullie spelletje gewoon mee.

dinsdag 10 december 2002 @ 17:29:32 #255
37538 Flamingo
aka Armageddon
pi_7249633
golfer!

Ik gaat ff ontopic!

[url=http://www.woestforum.nl/forum/][b]WOEST! Forum! l33t dope aue![/b][/url]
  dinsdag 10 december 2002 @ 17:29:37 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7249635
Ik open wel een deel 2, waar hopelijk zonder al die bijzaken over de wedstrijd kan worden gepraat.
Poef.....gone! ©golfer
pi_7249643
Ik hoop echt dat ajaks verliest met achtendertig nul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')