abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7036981
quote:
28/11 Schietpartij Antwerpen: dader heeft geen racistische achtergrond
De 66-jarige man die dinsdagavond een 27-jarige Belg van Marokkaanse origine heeft doodgeschoten, stond bij de politiediensten niet bekend als racist.

Eerder meldde het parket dat er tegen de man in het verleden een aantal processen-verbaal werden uitgeschreven, onderzoek moest toen nog uitwijzen of er inderdaad voorgaanden van racisme waren. Maar dat onderzoek heeft een negatief resultaat opgeleverd.
bron: www.gva.be

nieuwe rellen ...

quote:
27/11 Opnieuw rellen in Antwerpen
Volgens de woordvoerder van de lokale politie van Antwerpen hebben enkele relschoppers woensdagavond auto's beschadigd in Borgerhout. Volgens getuigen zou er ook over enkele politiecombi's gelopen zijn. De relschoppers hadden zich eerder op het Groeningerplein verzameld.
De korpschef van de Antwerpse politie Luc Lamine probeerde met enkele jongeren te praten om ze tot bedaren te brengen.
Tijdens dit gesprek haalde Lamine scherp uit naar de pers. Die heeft volgens de korpschef "enkel oog voor het negatieve en is er nooit als pogingen tot intergratie van de Marokkaanse gemeenschap ondernomen worden". Ook de politiemensen zetten zich volgens Lamine in voor de integratie van de allochtone gemeenschap.
Ahmed Azzuz, de voorzitter van de Antwerpse afdeling van de AEL, doet in een telefonische reactie aan Belga de nieuwe relletjes af als "een pure intimidatie, pure provocatie". "Volgens mij is het geïntegreerd plan Marokkanen vandaag van start gegaan", zegt Azzuz. "Het is een klopjacht op Marokkanen".
pi_7037036
nog iets over Jahjah ...
quote:
BRUSSEL -- Brice De Ruyver, de veiligheidsadviseur van premier Guy Verhofstadt, kondigt gerechtelijke acties aan tegen de AEL of tegen leden ervan. ,,De manier waarop de Arabisch-Europese Liga (AEL) dinsdagavond in Antwerpen aanspoorde tot rellen, kan niet langer. Als de wettelijke en gerechtelijke middelen niet volstaan om dit probleem te elimineren, moeten we dat arsenaal uitbreiden.''
en nou actie ...
die teringterrorist het land uit ... heel simpel ... uitleveren aan Libanon
  donderdag 28 november 2002 @ 10:31:54 #3
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7037130
Als de politie het niet meer aankan, mag je van mij best et leger inzetten... Opgeruimd staat netjes
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 28 november 2002 @ 10:35:04 #4
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7037185
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:24 schreef realist_ik het volgende:

nieuwe rellen ...

Op deze foto zien we de groep relschoppende Marokkanen op zoek naar de contactlens van de 19-jarige Tarik Z. Tarik werd later opgepakt omdat hij met zijn auto een politieman raakte. "Ik had hem niet gezien" was zijn commentaar.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7037186
de relschoppers terug sturen naar waar ze vandaag kwamen en de belgen die ook mee rellen vast zetten for life..
Proud Skinhead
pi_7037437
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:35 schreef robh het volgende:

[..]

Op deze foto zien we de groep relschoppende Marokkanen op zoek naar de contactlens van de 19-jarige Tarik Z. Tarik werd later opgepakt omdat hij met zijn auto een politieman raakte. "Ik had hem niet gezien" was zijn commentaar.

"we hebben niks gedaan ..."

by far het slechtste excuus dat ik ooit heb gehoord ...

donderdag 28 november 2002 @ 10:54:01 #7
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7037521
quootje van de korpschef:
quote:
Tijdens dit gesprek haalde Lamine scherp uit naar de pers. Die heeft volgens de korpschef "enkel oog voor het negatieve ......"
De spijker op zijn kop.
pi_7037728
Hoezo moeten westerlingen zich blijven inzetten voor de integratie van allochtonen? In Nederland zijn ze er al een tijdje zoet mee, en echt lukken wil het niet. Die mensen moeten het zelf ook willen.
En als een Nederlander of een Belg zou worden vermoord door een allochtoon krijgen we toch ook geen rellen? Op welk niveau denken die mensen van de AEL? Die mensen zorgen ervoor dat alles onder de noemer ras word gelegt, terwijl dit helemaal niet altijd hoeft.
Als allochtoon moet je je gewoon normaal gedragen, en een keer ophouden om op elke mogelijke manier de aandacht op jezelf te vestigen. Ik begin echt een hekel te krijgen aan dit soort mensen, terwijl het toch echt maar een kleine groep is, de rest is echt heel normaal.
  donderdag 28 november 2002 @ 11:14:39 #9
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_7037805
Je kunt lullen wat je wil, maar als autochtone Nederlanders of Belgen in dezelfde proportie gaan rellen nadat ze weer eens problemen gehad hebben met Marokkanen, dan is het hier één doorlopende burgeroorlog.

Die Kutmarokkanen doen gewoon niets liever dan rellen en de boel slopen.

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 28 november 2002 @ 11:18:04 #10
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7037858
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Je kunt lullen wat je wil, maar als autochtone Nederlanders of Belgen in dezelfde proportie gaan rellen nadat ze weer eens problemen gehad hebben met Marokkanen, dan is het hier één doorlopende burgeroorlog.

Voor ik je van generaliseren ga beschuldigen: wie bedoel je precies met
quote:
Die Kutmarokkanen
????
  donderdag 28 november 2002 @ 11:19:54 #11
16625 robh
pi_7037881
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:49 schreef realist_ik het volgende:

"we hebben niks gedaan ..."

by far het slechtste excuus dat ik ooit heb gehoord ...

Aangezien ik niet uit die foto kan opmaken of het rellen zijn of een grote buurt-bbq zette ik het er maar even bij.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7037888
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is een groep van ongeveer 100 personen die zich misdraagt. Erg genoeg uiteraard, maar doe niet net alsof het de hele Marokkaanse gemeenschap is die daar met stenen aan het gooien is, want daarmee zet je bevolkingsgroepen eerder tegen elkaar op dan dat je streeft naar een oplossing. De Vlaams Blok-manier dus.
pi_7037982
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:18 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Voor ik je van generaliseren ga beschuldigen: wie bedoel je precies met
[..]

????

Ook altijd weer leuk excuus dat generaliseren.
Als iemand het in de context van dit stuk over Kutmarokkanen heeft dan neem ik aan dat de groep wordt bedoeld die in dit stuk text genoemd worden en niet de hele bevolkings groep.
Zo slim zou iedereen toch wel moeten zijn lijkt me.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  donderdag 28 november 2002 @ 11:27:40 #14
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7038004
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:26 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Als iemand het in de context van dit stuk over Kutmarokkanen heeft dan neem ik aan dat de groep wordt bedoeld die in dit stuk text genoemd worden en niet de hele bevolkings groep.

Voor de zekerheid vraag ik het even, dat mag toch ?
pi_7038082
quote:
De 66-jarige man die dinsdagavond een 27-jarige Belg van Marokkaanse origine heeft doodgeschoten, stond bij de politiediensten niet bekend als racist.
Ze willen ons zwartmakuh
pi_7038247
Hoelang duurt het voordat de blanken het recht in eigen handen nemen..?
  donderdag 28 november 2002 @ 11:45:25 #17
16625 robh
pi_7038291
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:42 schreef MoJo het volgende:
O dat gebeurt al hoor. Zie de topics over "Juwelier schiet inbreker dood" en "Jongen gewond tijdens dropping".
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 28 november 2002 @ 11:46:50 #18
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_7038321
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:26 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Precies. Ik zie hele grote parallellen met het gedrag van kutsupporters van Feyenoord. Voor de goede orde: met kutsupporters wordt dan de harde rellende kern bedoeld, en niet de brave seizoenkaarthouder.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 28 november 2002 @ 11:48:39 #19
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7038354
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:42 schreef MoJo het volgende:
excuse me?
Even terug naar de realiteit:

1. Een (Marokkaanse) jongen wordt vermoord (door een Belg)
2. Een zeer beperkte groep Marokkaanse jongeren maakt een hoop herrie
3. Zowel de familie van het slachtoffer als imams roepen op tot kalmte

Vraag is : welk recht doel je op? En wat is er zo onrechtvaardig dat 'blanken' het in eigen hand zouden moeten nemen? En waarom blanken ? Is dit een strijd tussen blanken en andersgekleurden ?

Leg eens uit.

pi_7038464
Waarom hoor ik niemand over de beweegredenen van deze jongeren om boos en opstandig te zijn. Ik kan me er alles bij voorstellen dat als je in je eigen land voortdurend apart wordt gezet, 5 x per dag gefouilleerd, gestigmatiseerd en doelbewust door de politie tegengewerkt, dat je dan dan boos bent en uit je dak gaat na zijn moord. Het zijn gewoon Belgen deze jongens die werken, belasting betalen en ook proberen leuk te leven maar ja als je dat bijna onmogelijk wordt gemaakt
  donderdag 28 november 2002 @ 12:07:47 #21
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7038550
neerknupppelen die eikels die maar een reden zoeken om te gaan rellen. als een blanke door een allochtoon wordt gepakt moet die groep ook maar gaan rellen???
fok you ja!
pi_7038621
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:54 schreef Leonardo1504 het volgende:
quootje van de korpschef:
[..]

De spijker op zijn kop.

Pffff.. Als je gaat zeuren dat de politie enkel oog heeft voor al het negatieve wat de Marokkaanse jongeren voortbrengen, moet je maar niet gaan lopen rellen. Nog 1 dag rellen en het leger mag van mij worden ingezet.
pi_7038759
quote:
28/11 Antwerpen: 160 arrestaties en verder nultolerantie
Na de rellen die woensdag plaatsvonden in Borgerhout en omstreken, zijn zo'n 160 arrestaties verricht. Daarvan werden 20 mensen, 9 meerderjarigen en 11 minderjarigen, gerechtelijk aangehouden.

Dominique Reyniers van het Antwerpse parket bevestigt dat de nultolernatie gehandhaafd blijft zolang "we voelen dat er onrust is. We willen agitatie op de meest repressieve manier aanpakken. Dit soort zaken tolereren we niet."

De klacht van de AEL tegen Antwerps burgemeester Detiège is volgens Reyniers nog niet toegekomen op het Antwerps parket. De woordvoerster van het parket kon wel bevestigen dat het parket zelf nog altijd drukdoende is met het vaststellen van strafrechtelijke inbreuken in het AEL-dossier.

Over het motief van de moord op een 27-jarige Belg van Marokkaanse origine dinsdagavond, de aanleiding voor de rellen die Antwerpen de afgelopen twee dagen hebben geteisterd, bestaat nog steeds geen duidelijkheid. Niets wijst op racistische overwegingen.
gerechtelijk onderzoek wijst uit dat er absoluut geen sprake is van racistische overwegingen.... en toch lopen ze allemaal massaal te zeuren over racisme...
Zo typerend ... racisme racisme ... maar zelf hebben ze niks gedaan hoor, dat racisme is aangeboren zeker ...
Wat een teringlijers zeg ... heel de stad wordt gesloopt door een stelletje teringlijers ... ze mogen van mij allemaal kapot vallen ...
(en dan heb ik het vanzelfsprekend over die 250 eikels)
Ze grijpen gewoon elk excuus aan om lekker te gaan rellen, andermans eigendom te slopen en de brave burger flink wat belastinggeld kosten...
  donderdag 28 november 2002 @ 12:26:27 #24
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7038769
quote:
Op donderdag 28 november 2002 12:12 schreef Disorder het volgende:

[..]

Pffff.. Als je gaat zeuren dat de politie enkel oog heeft voor al het negatieve wat de Marokkaanse jongeren voortbrengen, moet je maar niet gaan lopen rellen. Nog 1 dag rellen en het leger mag van mij worden ingezet.

Lezen wat er staat makker!

Dit was de quote:

quote:
Tijdens dit gesprek haalde Lamine scherp uit naar de pers. Die heeft volgens de korpschef "enkel oog voor het negatieve ......"
pi_7038777
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:20 schreef QBZZ het volgende:

[..]

Het is een groep van ongeveer 100 250! personen die zich misdraagt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')