abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7030498
Ik word zo langzamerhand wel enigzins ziek van de misverstanden, die hieromtrent heersen.
Binnenkort een langer stuk (ik moet nu naar een borrel ), maar kan iemand alvast de vraag beantwoorden?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7030599
Een Jood volgens mij.... maar dat is hetzelfde
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7030618
Nee, hij was in ieder geval voor 1/4 jood. Dacht voor 3/4 Christen (volgens zijn definitie dan)

[Dit bericht is gewijzigd door duvelBE op 27-11-2002 22:01]

People spend money they dont have, to buy things they dont want, to impress people they dont like
pi_7030646
Hij was niet Joods, en een 3/4 Christen bestaat niet.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7030651
volgens mij was het een Palestijn... of verwar ik hem nu met Jezus?
pi_7030683
het was toch een Duitser
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_7030697
quote:
Op woensdag 27 november 2002 22:01 schreef Dethroned het volgende:
het was toch een Duitser
Oostenrijker, toch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7030709
Nogal een domme vraag.
Tuurlijk niet dwaas, hoe kan een Christen nou Joden doden? :S
Hij was wel zelf half-joods, maar als je oprecht Christen bent, dan moord je niet. Major d0h
  woensdag 27 november 2002 @ 22:02:13 #9
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_7030710
quote:
Op woensdag 27 november 2002 22:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Hij was niet Joods, en een 3/4 Christen bestaat niet.
hij had wel joods bloed
pi_7030720
Hiler keek naar de religie van de voorouders om te kijken of iemand een Jood was. Op het moment dat je vader (of moeder) jood was, was je voor 1/2 jood. Op het moment dat je opa of oma jood was , ben je voor jood. enz...
People spend money they dont have, to buy things they dont want, to impress people they dont like
pi_7030730
quote:
Op woensdag 27 november 2002 22:02 schreef RedVisioN het volgende:
met een schietgeweer
quote:
maar als je oprecht Christen bent, dan moord je niet. Major d0h

[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 27-11-2002 22:04]

yankee charlie dinges
pi_7030756
En hij was ook nog eens een buitenechtelijk kind... hoe ironisch...
pi_7030831
in elk geval: hij was alles behalve koosjer
pi_7030856
quote:
Op woensdag 27 november 2002 22:01 schreef Dethroned het volgende:
het was toch een Duitser
De nationaliteit vaniemand hoeft niet iets over zijn/ haar geloof / religie te vertellen... Dat zijn twee verschillende dingen.
Ik ben Nederlander... geen Christen...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7030897
Ja hij was een christen. En na verloop van tijd (toen de machtswaanzin compleet was) zag hij zich ook als de messias.

Overigens had hij idd ook Joods bloed. Dat betekent nog niet dat je geen christen bent. Iemand vermoord hebben, idem.

[url=http://gene.wins.uva.nl/~mmeijer/mousecat.html]Icon in het groot[/url]
pi_7030923
quote:
Op woensdag 27 november 2002 22:08 schreef VlasBaard het volgende:
Ja hij was een christen. En na verloop van tijd (toen de machtswaanzin compleet was) zag hij zich ook als de messias.

Overigens had hij idd ook Joods bloed. Dat betekent nog niet dat je geen christen bent. Iemand vermoord hebben, idem.

En hoe kom je daarbij?
Overigens bestaat Joods bloed helemaal niet.
pi_7030967
Wat bedoel je met Joods bloed?
pi_7031028
hitler had een sterke voorliefde voor esoterische zaken en geloofde in het paranormale.
in die zin is hij christelijk gezien dus zelfs een heiden.
verder scheen hij kunst, met name van fantastische oorsprong,te verzamelen.
that's all i know.
pi_7031176
quote:
Nogal een domme vraag.
Hij was wel zelf half-joods, maar als je oprecht Christen bent, dan moord je niet. Major d0h
Behalve natuurlijk in een oorlog... Dan mag het natuurlijk wel
Er zijn ook oprechte Christenen die in staat om te moorden hoor. (en dat ook doen dan)
pi_7031192
His father, Alois, was born in 1837. He was the illegitimate son of Maria Anna Schicklgruber and her unknown mate, which may have been someone from the neighborhood or a poor millworker named Johann Georg Hiedler. It is also remotely possible Adolf Hitler's grandfather was Jewish.

http://www.historyplace.com/worldwar2/riseofhitler/born.htm

http://www.historyplace.com/worldwar2/riseofhitler/

woensdag 27 november 2002 @ 22:23:12 #21
21157 sioux_
lost in space
pi_7031265
waarom bestaat het hebben van Joods bloed nou weer niet? je kan geen Christen-bloed hebben, maar de Joden zijn gewoon een volk hoor.
  donderdag 28 november 2002 @ 03:29:03 #22
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7035292
quote:
"Christianity is an invention of sick brains,"

Adolf Hitler, 13 December 1941.

"So it's not opportune to hurl ourselves now into a struggle with the Churches. The best thing is to let Christianity die a natural death,"

Adolf Hitler, 14 October 1941.

Hitler was absoluut geen Christen, hij beschouwde het christendom als vloek voor de mensheid omdat het de zwakkeren koesterde en daarmee het mensenras vervuilde doordat het onzuivere elementen in stand hield..
Hij zag wel de macht van het christendom en het potentieel ervan als politiek manipulatie middel en heeft het dus ook zo misbruikt..

maar hij was ook niet echt een atheist..

Zijn oma zou een dienstmeid zijn geweest in het huis van Baron Rothschild.
Hitlers Vader zou het onechtelijke kind zijn van die oma en Baron Rothschild ..

Hitler heeft de geboorte plaats van zijn voorouders in Oosterrijk volledig laten vernietigen incl de graven, om zijn werkelijke afkomst te verhullen.

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 28 november 2002 @ 04:06:01 #23
40940 overkijkend
Dan maar ff zó posten...
pi_7035420
quote:
Op woensdag 27 november 2002 21:55 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik word zo langzamerhand wel enigzins ziek van de misverstanden, die hieromtrent heersen.
Binnenkort een langer stuk (ik moet nu naar een borrel ), maar kan iemand alvast de vraag beantwoorden?
JA !
Overzichie is geband :(
  donderdag 28 november 2002 @ 16:20:39 #24
3542 Gia
User under construction
pi_7042962
Is het niet zo dat je jood bent als je moeder jood is?
Jood worden kan geloof ik niet, maar volgens mij was hitler Jood.
En christen.

Maar geen erg goede.

pi_7043049
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:20 schreef Gia het volgende:
Is het niet zo dat je jood bent als je moeder jood is?
Jood worden kan geloof ik niet, maar volgens mij was hitler Jood.
En christen.

Maar geen erg goede.

Ja, Joodse tradities schrijven voor dat het Jodendom van moeder op kind overgaat. Je kan dus nooit voor de helft of een kwart Jood zijn. Het is kwestie van issiejut of issiejutniet? Het is altijd wat verwarrend omdat met Jodendom zowel het ras als het geloof wordt aangeduid. Voor geloof geldt natuurlijk ook dat je dat niet voor de helft of een kwart kan zijn, dus dat is dan wel weer logisch.

edit: typo

Slaapt winter
en zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')