vroeger ooit gezien op de zwarte markt, gerucht gaat dat ie ergens in amsterdam te koop is, maar waar....
quote:*trekt ook enigszins verbaasd de wenkbrauwen op*
Op donderdag 28 november 2002 10:10 schreef moussy het volgende:
wat doet dat nou hier? Je bedoelt toch geen echt levend plantje?
*kick*
V.
Sinds wanneer hebbe plantjes oren En zegt het je zelf ook nix, dat ze alleen op de zwarte markt te krijgen zijn (kortom, die dingen werken niet
)
quote:tuurlijk wel man!
Op woensdag 4 december 2002 21:32 schreef Solomon het volgende:
Uhm, ik denk niet dat ik dit geloof nzowSinds wanneer hebbe plantjes oren
En zegt het je zelf ook nix, dat ze alleen op de zwarte markt te krijgen zijn (kortom, die dingen werken niet
)
ik heb er ook eentje (een jaar of 15 oud)eik heeft ie ook een bril op maar dat vond ik helemaal duf
en dansen kan ie ook aardig
quote:Dan had de topicstarter wel ff kunne vermelden dat het om een stuk plastic ging
Op donderdag 5 december 2002 08:49 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
tuurlijk wel man!
ik heb er ook eentje (een jaar of 15 oud)eik heeft ie ook een bril op maar dat vond ik helemaal duf
en dansen kan ie ook aardig
En ook nog door TAKARA van de Transformersquote:Op maandag 28 juni 2004 19:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
ze zijn gemaakt in 1988/1989
als jij ff een paar biertjes achterover slaat, gaat elk plantje dansen. Is dat niet een goedkopere oplossing?quote:Op woensdag 27 november 2002 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, je kan hem ook gewoon 3 dagen geen water geven en er dan een ventilator achter zetten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als jij ff een paar biertjes achterover slaat, gaat elk plantje dansen. Is dat niet een goedkopere oplossing?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, je kan hem ook gewoon 3 dagen geen water geven en er dan een ventilator achter zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |