Het is kwart over drie, nog 5 en een half uur.... Lange uren worden dat...
quote:
Ik maak even deeltje 2 aan, hou dat s.v.p. vrij van slowchat.
Waren maar 3 post, maar zal het niet meer doen...
quote:hahaha as if.....
Op woensdag 27 november 2002 15:18 schreef Ketjing het volgende:
Laten we het hopen dat het 4-0 Valencia wordt.
020
quote:Enige. Ik denk dat Ajax gaat verliezen vanavond maar ja, ik zal wel weer de ENIGE zijn.
Op woensdag 27 november 2002 15:17 schreef Ketjing het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat verliezen vanavond maar ja, ik zal wel weer de enigste zijn.
Maar goed, je mag van mij zo denken, maar Ajax heeft een zeer goed elftal en gaat minimaal gelijk spelen vanavond.
quote:nee hoor
Op woensdag 27 november 2002 15:17 schreef Ketjing het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat verliezen vanavond maar ja, ik zal wel weer de enigste zijn.
En als je gewoon realistisch bent, dan zie je ook wel dat er een enorm verschil in kwaliteit is. het zou echt knap zijn als Ajax een punt weet te halen...
quote:hehe mafkees... niet slowchatten he....
Op woensdag 27 november 2002 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm ik kan me vergissen maar dit is toch een AJAX topic??? Als "010" dan graag effe normaal wil reageren of op wil rotten...
quote:Gelukkig, een echte Hoolie weg... Ik haat hoolies... Enne doet wat pijn?
Op woensdag 27 november 2002 15:22 schreef Qlimax het volgende:[..]
hehe mafkees... niet slowchatten he....
geef gewoon de eindstand ff door voor je.... ON TOPIC
en als je dan gelijk gaat huilen.. doet het pijn....????
adios dan maar weer.... laat de internet hoolies weer onder mekaar...
quote:Mwah ik verwacht gewoon een grote verrassing...
Op woensdag 27 november 2002 15:24 schreef static het volgende:
Ben ik nou echt de enige Ajax-fan die denkt dat ze niet gaan winnen, of op een heel zwaarbevochten gelijkspel uitkomen?
ik hoop op winst, verwacht alleen verlies. Maar goed. We zijn al verder als alle andere met een zwaar programma. Kunnen die gasten van het bejaarden programma niet zeggen
Maar wel begripvol ben ik hoor. Ik ben ook niet meer gestopt met lachuh na die nederlaag in de kuip Whehhe, 2 goals voor bellamy
zoveel heeft ie nog niet eens in de competitie in engeland gescoort tot die wedstrijd
quote:Danmag ik hier dus nooit meer komen
Op woensdag 27 november 2002 15:15 schreef drGoeroe het volgende:
En laat Frenckie en al die andere anti-Ajax personen lekker uit dit topic, ze mogen pas weer komen als Ajax voorstaat
quote:Nee hoor..
Op woensdag 27 november 2002 15:24 schreef static het volgende:
Ben ik nou echt de enige Ajax-fan die denkt dat ze niet gaan winnen, of op een heel zwaarbevochten gelijkspel uitkomen?
quote:Niet meer meedoen, dat doet pijn.
Op woensdag 27 november 2002 15:22 schreef Qlimax het volgende:[..]
doet het pijn....????
Anyway, ik denk dat we het niet moeten hebben van de wedstrijden tegen valencia. Arsenal en Roma moet te doen zijn, maar ik denk dat valencia NOG een klasse te hoog is.
2-1 overwinning voor valencia
quote:gelukkig weet je waar je over praat..
Op woensdag 27 november 2002 15:26 schreef PIM_FOR_PRESIDENT het volgende:
zoveel heeft ie nog niet eens in de competitie in engeland gescoort tot die wedstrijd
quote:Dus ik begrijp dat er twee keer is gescoort door iemand die geen wedstrijd ritma heeft en ook nog eens half geblesseerd
Op woensdag 27 november 2002 15:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
gelukkig weet je waar je over praat..
want Bellamy mistte in engeland nogal wat wedstrijden vanwege een blessure. Hij ging zelfs afgelopen woensdag niet met Wales mee naar een kwalificatiewedstrijd omdat hij nog steeds last had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |