quote:Uiteraard is er voor de mee-bouwers wel een plekje in het huis aanwezig! of niet KarRel?
Op woensdag 27 november 2002 11:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nu nog mensen vinden die willen helpen met bouwen wie meld zich?
quote:Tuurlijk als ze willen. Als je niet helpt met bouwen en je toch wilt wonne in ons huis koste het je 100
Op woensdag 27 november 2002 11:38 schreef Molz het volgende:[..]
Uiteraard is er voor de mee-bouwers wel een plekje in het huis aanwezig! of niet KarRel?
quote:Voor mooie dames is er wel een korting te regelen
Op woensdag 27 november 2002 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:Tuurlijk als ze willen. Als je niet helpt met bouwen en je toch wilt wonne in ons huis koste het je 100
's
quote:Kun je een mooie grote wenteltrap maken in de hal? Zo'n mooie houten ouderwetse uitvoering, je wordt er goed voor betaald!
Op woensdag 27 november 2002 11:43 schreef Magneet het volgende:
ik kan wel het houtwerk doen voor ene leuk bedragje
quote:Ne hoor heb gewoon meer pecunia's dan jij denkt. Maar wil je er wonen? kost 100
Op maandag 2 december 2002 10:09 schreef Junkie het volgende:
hoe ga je dit financieren?
Heb je duistere praktijken?
quote:Hmm...
Ne hoor heb gewoon meer pecunia's dan jij denkt. Maar wil je er wonen? kost 100of je kan bezorger worden vand e supermarkt...
quote:Lees dan de topic "digitale fokmarkt geopend"jongen! De bezorg dienst van supermarkt Laaglawaai. Anyways het huis wordt met z'n alle ingericht en desnoods schakelen we de hulp in van de binnehuis architect van het eiland. Bovendien kun je je eigen kamer naar behoeven inrichten.
Op maandag 2 december 2002 10:16 schreef Junkie het volgende:[..]
Hmm...
Welke b-dienst is het??
Hoe ga je hem van binnen inrichten? modern? Klasiek?
Heb je al een binnenhuis architect?
Beste Karrel_Laaglawaai,
Je had onlangs mij verzocht een ontbijtje te maken en af te leveren bij 'magneet'.
Door omstandigheden bij de Ontbijterie (zaak in de as enzo) was het nog even spannend of alles zou lukken, maar uiteindelijk was er toch het gewenste ontbijt! Probleem was echter dat het mij lichtelijk tot volkomen onduidelijk was wie of wat 'magneet' nou eigenlijk is.... ![]()
Ik geef je bij deze een tegoed-bon voor een ontbijtje, maar wil wel graag precies weten waar of bij wie ik het moet bezorgen... ![]()
Een prettige dag verder en hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Khalein
quote:Wat voor een optreden had je in gedachten? Moet niet 1 of andere slampie zijn natuurlijk! We pakken het groots aan!
Op maandag 2 december 2002 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
ebn al druk bezig met ronselen van mensen die bij ons in de villa willen wonen. Schiet inderdaad aardig op. Wat dacht je van een optreden bij de opening van onze villa molz?
quote:Jezus, volgens mij ben ik blond ofzo!?!?!
Op dinsdag 3 december 2002 10:33 schreef Molz het volgende:[..]
Wat voor een optreden had je in gedachten? Moet niet 1 of andere slampie zijn natuurlijk! We pakken het groots aan!
quote:Nee een slampie......
Op dinsdag 3 december 2002 10:36 schreef Molz het volgende:[..]
Jezus, volgens mij ben ik blond ofzo!?!?!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |