Vacature:
supermarkt Laaglawaai zoekt boodschappen bezorger.
quote:Ja ik ben om! Dat is een mooi busje.....kan die ook in het blauw metallic? En er moet wel een logo op van de supermarkt he!?
Op woensdag 27 november 2002 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gefeliciteerd je hebt een baan!
Tuurlijk krijg jij een bestelauto. hier is ie:
[afbeelding]
Mocht het internet bestellen nou niet gaan lopen ken je altijd nog vakkenvuller worden.
quote:Komt voor de bakker.
Op woensdag 27 november 2002 11:46 schreef Molz het volgende:[..]
Ja ik ben om! Dat is een mooi busje.....kan die ook in het blauw metallic? En er moet wel een logo op van de supermarkt he!?
quote:Loop de kantjes ervanaf? Ik moest overwerken! Godverrrr, maargoed train nu voor mezelf ff door! Looptraining en vrije trappen
Op vrijdag 29 november 2002 19:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dacht er eigenlijk aan om je te ontslaan. Volgens mij loop je de kantjes ervanaf. En waarom ben je niet op de training?
quote:komt er nou iemand bij of niet?
Op vrijdag 29 november 2002 19:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dacht er eigenlijk aan om je te ontslaan. Volgens mij loop je de kantjes ervanaf. En waarom ben je niet op de training?
quote:Lijkt me een goed plan. En Molz ik ben bezig met een nieuwe bezorger.
Op zaterdag 30 november 2002 19:18 schreef DigiJasper het volgende:
Hey, wat dacht je van een samenwerkingsverband? Jij verzorgt dan het online deel van mijn supermarkt en de winst delen we
Hmmz, deze kan wel een kleur gebruiken, beste Karrel!!
Dus ik neem maar Ff van de gelegenheid gebruik..
**PPSsssSSt PPSsssSSt**
Ik wou ff een paar kratten grolsch bestellen, we hebben binnekort nl een HOUSE WRECKING party, een of andere villa of zo.;)
quote:Is dat mijn busje???? Fantastisch!
Op maandag 2 december 2002 18:34 schreef ChezMatik het volgende:
* ChezMatik loopt over de straten van het Fok!eiland en ziet deze bus staan:Hmmz, deze kan wel een kleur gebruiken, beste Karrel!!
Dus ik neem maar Ff van de gelegenheid gebruik..
**PPSsssSSt PPSsssSSt**
quote:Wanneer is binnenkort? en om hoeveel kratten gaat het?
Op maandag 2 december 2002 20:16 schreef goliath_77 het volgende:
He jongens,Ik wou ff een paar kratten grolsch bestellen, we hebben binnekort nl een HOUSE WRECKING party, een of andere villa of zo.;)
quote:Slampie....
Op dinsdag 3 december 2002 10:28 schreef Molz het volgende:[..]
Wanneer is binnenkort? en om hoeveel kratten gaat het?
quote:Wij verkopen alles.
Doe je ook in verf? Ik moet een paar nieuwe cans hebben, aangezien ik nu kleur breng aan het eiland!
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 12:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:Slampie....
dat gaat om het feestje in onze villa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |