Ik zoek NES-spellen, graag in goede staat en niet te duur. Een boekje is geen vereiste.
Wie heeft er nog NES-spellen liggen en wil ze kwijt? Dan kunnen we onderhandelen
Groetjes,
Hanneke
PS Als je een verzameldisk hebt met 10-tallen spellen erop, zeker even wat van je laten horen
*eentje voor de gameboy had.
quote:ik heb nog wel spellen om te ruilen eventueel dus als jij nog spellen heb die je weg wilt doen dan roep je maar
Op dinsdag 26 november 2002 21:57 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hallo mede-fok!kersIk zoek NES-spellen, graag in goede staat en niet te duur. Een boekje is geen vereiste.
Wie heeft er nog NES-spellen liggen en wil ze kwijt? Dan kunnen we onderhandelen
Groetjes,
HannekePS Als je een verzameldisk hebt met 10-tallen spellen erop, zeker even wat van je laten horen
quote:ik heb alleen duckhunt om te ruilen (zonder pistool)
Op dinsdag 26 november 2002 22:05 schreef B-operator het volgende:[..]
ik heb nog wel spellen om te ruilen eventueel dus als jij nog spellen heb die je weg wilt doen dan roep je maar
quote:ik geloof het wel
Op dinsdag 26 november 2002 22:04 schreef dethoom het volgende:
hehe zijn dat van die leuke verzameldisks uit japan, zonder officeel logo van nintendo erop? die zijn echt zwaar*eentje voor de gameboy had.
Ik zoek zelf nog Final Fantasy 1, Metroid en de beide Zelda's voor de NES
2 van mij tegen 1 van jou!!
quote:ik heb dus alleen, zoals je al hebt kunnen lezen, Duckhunt (zonder pistool) in de aanbieding...
Op dinsdag 26 november 2002 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er misschien nog wel een paar... Asterix, Turtles 2, en nog een paar.Ik zoek zelf nog Final Fantasy 1, Metroid en de beide Zelda's voor de NES
2 van mij tegen 1 van jou!!
Maar mijn games zijn ook te koop!
į 10 euro
Dat zijn nou juist de games die iedereen wil hebben. Maar ik zal eens kijken voor je, wat heb je er voor over?
quote:voor de nintendo : Mario IV Die was gaaaaf.
Op dinsdag 26 november 2002 22:04 schreef dethoom het volgende:
hehe zijn dat van die leuke verzameldisks uit japan, zonder officeel logo van nintendo erop? die zijn echt zwaar
quote:Que?
Op woensdag 27 november 2002 11:25 schreef Loedertje het volgende:[..]
voor de nintendo : Mario IV Die was gaaaaf.
Mario 4? Die ken ik niet... Ik heb 1,2 en 3, maar 4 nog nooit van gehoord? Doe es screenies?
quote:En welke titels zijn dat dan??? Heb wel interesse.....
Op dinsdag 26 november 2002 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dit is een algemene post (er zitten genoeg fokkers die ook NES games zoeken)Maar mijn games zijn ook te koop!
į 10 euro
Correct me if I'm wrong
quote:You're right I think
Op donderdag 28 november 2002 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mario IV = The Lost Levels zoals hij stond op de SNES compilatie, die is alleen in Japan uitgekomen en niet in de rest van de wereld.Correct me if I'm wrong
ik vond lost levels trouwens een van de minder leuke mario's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |