[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 10-11-2000 18:31]
Ik zou graag een kamer willen reserveren, het maakt niet uit hoe groot deze is en aan welke kant van het gebouw. Ik heb nog enkele zaken hier te regelen en heb onderdak nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 23-11-2000 21:16]
[Dit bericht is gewijzigd door Cairon op 10-11-2000 18:56]
Beste Dagobert. Jouw brief en ook je computerscherm waren zeer verhelderend. Blijf mij op de hoogte houden van alle merkwaardige post die je krijgt.
Groeten,
Lurky
Liefde is mooi zeker?
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 11-11-2000 21:46]
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 12-11-2000 11:31]
quote:Hee Cairon, welkom hier op het eiland
Op 10 november 2000 18:44 schreef Cairon het volgende:
Een hotel, dat is precies wat ik zoek.Ik zou graag een kamer willen reserveren, het maakt niet uit hoe groot deze is en aan welke kant van het gebouw. Ik heb nog enkele zaken hier te regelen en heb onderdak nodig.
Ik denk dat het eens tijd wordt om een bezoekje te brengen aan de kerk...
Dagobert, harstikke bedankt dat ik in je hotel mag komen werken, ik doe meestal werk al barmaid, spreken we binnenkort iets af?
grtz BlackAngel
Dagobert-pas op voor zwarte smurrie-elk molecuul groeit tot velen-raak niet besmet-bevries het-Fomorianen nog aanwezig-Lurky
He Dago!, wordt es wakkerman. Ga eens een bed opzoeken.
Na, je hebt er nu 1 personeelslid bij, dan kan je zelf wat minder hooi op je vork nemen. Ik ruim je balie wel op, ga jij maar slapen.
* HighLander kijkt even of Blacky's sleutel er hangt pakt de loper uit de la en bekijkt deze aandachtig alvorens hem terug te leggen en loopt naar haar kamer. Alwaar hij met een punt van zijn vleugel het slot openmaakt
---*CENSUUR ---
* HighLander springt na verloop van tijd het raam uit spreid zijn vleugels en vliegt in enkele minuten naar zijn kasteel waar hij op de toren de volgende dag afwacht... er staat immers wat te gebeuren.
wat? zie me eigen topic maar.... !!!!!!
klop, klop
klop, klop, klop
*Er wordt niet gereageerd. Dan gaat Lurky wel alleen naar de kroeg. Misschien is ze daar.
Hee Lurky jij hier !
---------------------------------------
Maar die was alweer weg, of net als Dagobert in een stoel in slaap gevallen.
Dus na een paar slaapmutjes ging HighLander nu echt zijn bed opzoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 13-11-2000 00:59]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |