Vanavond staat hij op het programma. De topper tussen de twee grootste clubs van Europa. Samen goed voor 14 europacups 1.
Met sterren als Raul, Zidane, Rivaldo, Rui Costa, Figo, Hierro, Maldine, Seedorf etcetera moet deze wedstrijd wel garant staan voor het nodige spectakel.
Ancelotti heeft al aangegeven dat hij Real met open vizier tegemoet zal treden. En zich niet in zal graven. Ook is het voor de meeste spelers het moment dat ze kunnen laten zien wat ze individueel en als team in huis hebben.
Ik ga dan ook zeker kijken
quote:Neem aan Ned. 2
Op dinsdag 26 november 2002 12:36 schreef Kaalhei het volgende:
Waarop wordt deze wedstrijd dan uitgezonden?
quote:Ik vermoed NL2, anders België zou ik denken. Lijkt me een mooie partij, maar weet niet of ik 'm ga kijken. Drie dagen achter elkaar 's avonds voetbal kijken heb ik niet altijd zin in...
quote:op tv..?? nederland 2, Belgie 2 en ik denk nog een kleine 1000 andere zenders.
quote:bron: voetbalonline.nl
Real Madrid heeft te maken met een ware blessuregolf. Nadat afgelopen zaterdag Makalele al geblesseerd uitviel in het duel tegen Barcelona, en in een eerder stadium Ronaldo al geblesseerd raakte, is nu ook aanvaller Guti geblesseerd geraakt.De Spaans international raakte gisteren in een training geblesseerd aan zijn enkel. Naar alle waarschijnlijkheid zal Guti zowel de wedstrijd tegen AC Milan als de wedstrijd om de wereldbeker tegen Olimpia uit Paraquay aan zich voorbij moeten laten gaan.
quote:wie zou er in zijn plaats komen te spelen dan..??
Op dinsdag 26 november 2002 12:39 schreef zjroentje het volgende:
Ook Guti geblesseerd.
[..]bron: voetbalonline.nl
quote:hoho maar dit is wel de wedstrijd tussen de twee sterkste teams van dit moment denk ik zo
Op dinsdag 26 november 2002 12:39 schreef Doc het volgende:[..]
Ik vermoed NL2, anders België zou ik denken. Lijkt me een mooie partij, maar weet niet of ik 'm ga kijken. Drie dagen achter elkaar 's avonds voetbal kijken heb ik niet altijd zin in...
quote:Morientes en Raul zouden eigenlijk altijd samen moeten spelen. Guti als reservespits op de bank. Ronaldo dan maar vierde spits.
Op dinsdag 26 november 2002 12:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
wie zou er in zijn plaats komen te spelen dan..??
Morientes...?? Samen met Raul, lijkt mij wel wat
quote:Dan zou het Real Sociadad tegen AC Milan moeten zijn.
Op dinsdag 26 november 2002 12:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
hoho maar dit is wel de wedstrijd tussen de twee sterkste teams van dit moment denk ik zo
quote:Was toch maldini
Op dinsdag 26 november 2002 12:35 schreef Frenkie het volgende:
Dat hier nog geen topc voor is zegVanavond staat hij op het programma. De topper tussen de twee grootste clubs van Europa. Samen goed voor 14 europacups 1.
Met sterren als Raul, Zidane, Rivaldo, Rui Costa, Figo, Hierro, Maldine, Seedorf etcetera moet deze wedstrijd wel garant staan voor het nodige spectakel.Ik ga dan ook zeker kijken
quote:
Alessandro Nesta is niet van de partij tegen Real Madrid. De centrale verdediger van AC Milan moet de topper in het eerste duel van de tweede ronde Champions League vanwege een bovenbeenblessure aan zich voorbij laten gaan. Nesta miste dit weekend ook al de derby tegen Internazionale.Clarence Seedorf is wel van de partij. De Nederlander in Italiaanse dienst ziet uit naar het treffen met zijn oude werkgever. 'Het zal een fascinerende strijd worden tussen twee grote kampioenen. Dat het een groot spektakel wordt, staat vast', meent Seedorf.
Bron: Viplanet
quote:Klopt en redelijke kans dat ik ze in de finale nog tegen elkaar zien spelen. Maar sterk of niet sterk: ik zie liever mijn favoriete teams spelen (Ajax en LFC dus). Ach en wie weet kan ik het toch niet laten alsnog te kijken
Op dinsdag 26 november 2002 12:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
hoho maar dit is wel de wedstrijd tussen de twee sterkste teams van dit moment denk ik zo
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 12:39 schreef Doc het volgende:Drie dagen achter elkaar 's avonds voetbal kijken heb ik niet altijd zin in...
En dag geen voetbal is een dag niet geleefd
quote:Zeg dat maar tegen Carine
Op dinsdag 26 november 2002 13:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
En dag geen voetbal is een dag niet geleefd
Deportiva la Coruņa - Juventus
Makaay tegen Davids
Valeron tegen Del Piero
Tristan tegen Di Vaio
quote:Huw dan ook een Napolitaanse (of een ander voetbalminnend volk)
Op dinsdag 26 november 2002 18:05 schreef Doc het volgende:Zeg dat maar tegen Carine
quote:C+ live
Op dinsdag 26 november 2002 18:09 schreef amnesiac het volgende:
An sich een leuke wedstrijd maar ik had liever die andere clash gezien:Deportiva la Coruņa - Juventus
Makaay tegen Davids
Valeron tegen Del Piero
Tristan tegen Di Vaio
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:16 schreef DIGGER het volgende:[..]
Huw dan ook een Napolitaanse (of een ander voetbalminnend volk)
(er is meer dan voetbal, en nee ik bedoel nu niet Formule 1 )
quote:Ik heb geen C+
Op dinsdag 26 november 2002 18:16 schreef DIGGER het volgende:[..]
C+ live
quote:Okay pas om 20:45 de TV op 2 dus
Op dinsdag 26 november 2002 16:18 schreef mitt het volgende:
Altijd leuke wedstrijd
Jammer dat ik maar een helft kans zien omdat ik zelf moet voetballen
Maare Wim Jonk is de analyticus, dan weten jullie het alvast
Maaruh lijkt me op voorhand wel een lekker potje maarja dat dachik zaterdag bij Barca - Madrid ook Ik ben eigenlijk pas blij als Seedorf en co die miljonairs met de beide benen op de grond zetten
Dan wil ik wel doelpunten zien mensen.
quote:U wordt op uw wenken bedient: 1-0 voor Inter.
Op dinsdag 26 november 2002 21:19 schreef tong80 het volgende:
Voor 600 miljoen euro op het veld.Dan wil ik wel doelpunten zien mensen.
quote:Tegen wie spelen die dan ?
Op dinsdag 26 november 2002 21:33 schreef golfer het volgende:[..]
U wordt op uw wenken bedient: 1-0 voor Inter.
quote:Sure heb je perongeluk Barca - Madrid van afgelopen weekend aanstaan
Op dinsdag 26 november 2002 21:40 schreef - het volgende:
wat een waardeloze kutwedstrijd is dit zeg... afgelopen weekend heb ik naar de samenvatting zitten kijken waarin rkc waalwijk feyenoord verpletterde, maar dat was werkelijk 10 niveaus boven wat onder andere zidane, rivaldo, seedorf, figo en roberto carlos laten zien
2de helft veel vuurwerk
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 26-11-2002 21:48]
Dat er niet heen en weer word gerend zoals in Engeland wil niet zeggen dat het baltempo laag ligt.
Technisch voetbal, voor de liefhebbers.
Rivaldo, Figo, Raul en Zidane zijn nog onzichtbaar
quote:maar geen beetje beleving, geen druppeltje zweet, en veels te veel fouten
Op dinsdag 26 november 2002 21:44 schreef tong80 het volgende:
Het is voetbal op een hoog niveau.Dat er niet heen en weer word gerend zoals in Engeland wil niet zeggen dat het baltempo laag ligt.
Technisch voetbal, voor de liefhebbers.
quote:Maar wel aan beide kanten met veel onnodig balverlies. Het prachtige positiespel van Real heb ik nog maar 1 keer gezien en bij Milan lopen de combinaties niet echt soepel.
Op dinsdag 26 november 2002 21:44 schreef tong80 het volgende:Technisch voetbal, voor de liefhebbers.
quote:Oeps het duurde dus een kwartier voor ik eindelijk kon replyene en intussen dus die stomme fout.
Op dinsdag 26 november 2002 21:37 schreef tong80 het volgende:Tegen wie spelen die dan ?
AC natuurlijk.
Hopelijk wordt de tweede helft iets leuker.
quote:Ik ben de enige die het wel goed vond.
Op dinsdag 26 november 2002 21:48 schreef golfer het volgende:Hopelijk wordt de tweede helft iets leuker.
Het middenveld van beiden is zo compact dat er wel fouten MOETEN vallen.
Trouwens een Braziliaanse keeper met kwaliteiten is uitzonderlijk.
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:26 schreef tong80 het volgende:
Thomasson erin.
quote:Iig nog een Feyenoorder actief in Europa.
Op dinsdag 26 november 2002 22:27 schreef -F- het volgende:[..]
quote:Geen idee, het was in elk geval geen hands.
Op dinsdag 26 november 2002 22:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dat doelpunt afgekeurd ?
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:27 schreef tong80 het volgende:[..]
Iig nog een Feyenoorder actief in Europa.
quote:Ik heb gehoord dat Milan hem wil verkopen dus...
Op dinsdag 26 november 2002 22:29 schreef LoekB het volgende:[..]
Hadden we hem nog maar....
quote:Ach de wereldster Kluivert vonden ze ook niet goed genoeg.
Op dinsdag 26 november 2002 22:31 schreef -F- het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat Milan hem wil verkopen dus...
quote:En Davids(ook een ster)
Op dinsdag 26 november 2002 22:33 schreef tong80 het volgende:[..]
Ach de wereldster Kluivert vonden ze ook niet goed genoeg.
Heb mooi voetbal gezien.
Seedorf rules.
Figo blijft een irritant kereltje
quote:Met alles eens
Op dinsdag 26 november 2002 22:42 schreef Maja het volgende:
Real viel de tweede helft tegen en Milan heeft nog een aantal aardige kansen gehad. Terecht overwinning voor MilanFigo blijft een irritant kereltje
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 21:50 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik ben de enige die het wel goed vond.
Hoog niveau balverlies werd vaak afgedwongen door de verdedigende partij vooral die van Milan met god Maldini voorop deed dat erg goed
quote:Geen beleving en geen zweet? Sure
Op dinsdag 26 november 2002 21:46 schreef - het volgende:[..]
maar geen beetje beleving, geen druppeltje zweet, en veels te veel fouten
jammer dat real niet echt een vuist kon maken, (Zidane bijvoorbeeld speelde een goede 1e maar een slechte 2e helft, en datzelfde geldt voor Figo ook )maar ik vond ac milan heel erg goed spelen.... idd een terechte overwinning.
Wat een prachtige sfeer in dat stadion zeg, trouwens!! geweldig
quote:Het vreemde is dat het een bepaalde intimiet uitstraalt, terwijl er toch 80.000 man inzitten.
Op dinsdag 26 november 2002 22:56 schreef starbrotheryvette het volgende:
Wat een prachtige sfeer in dat stadion zeg, trouwens!! geweldig
quote:omdat scheidsrechters ook fouten maken.
Op dinsdag 26 november 2002 23:01 schreef keeper het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die goal van Raul nou werd afgekeurd? Want ik vond dat echt geen overtreding. En al helemaal geen hands.
quote:Het zijn vaak wel dezelfde scheidsrechters.
Op dinsdag 26 november 2002 23:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
omdat scheidsrechters ook fouten maken.
helaas
quote:Vertel me eens wat nieuws
Op dinsdag 26 november 2002 23:02 schreef Frenkie het volgende:
omdat scheidsrechters ook fouten maken.helaas
quote:ja maar die fluiten wel volgens "de normen".
Op dinsdag 26 november 2002 23:03 schreef tong80 het volgende:[..]
Het zijn vaak wel dezelfde scheidsrechters.
quote:Ja maar is zie ze liever volgens de waarden fluiten.
Op dinsdag 26 november 2002 23:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja maar die fluiten wel volgens "de normen".
quote:hij stond buitenspel... maar 1 speler achter hem de keeper was stip bijkleuren
Op dinsdag 26 november 2002 23:01 schreef keeper het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die goal van Raul nou werd afgekeurd? Want ik vond dat echt geen overtreding. En al helemaal geen hands.
quote:ik liever in de geest van de wedstrijd
Op dinsdag 26 november 2002 23:05 schreef tong80 het volgende:[..]
Ja maar is zie ze liever volgens de waarden fluiten.
quote:Milan speelde in de tweede helft als een team, in tegenstelling tot Real. Raul totaal niet in de wedstrijd, Figo druk bezig met zijn constante gevecht tegen de zwaartekracht en Zidane die ook maar wat aanploeterde in de tweede helft, naar een goede eerste helft moet ik er wel bij zeggen.
Op woensdag 27 november 2002 12:50 schreef amnesiac het volgende:
Het was idd. een errug leuke wedstrijd, in de tweede helft vond ik Real behoorlijk zwak spelen, ze kwamen slechts met pijn en moeite van hun eigen helft af. Volgens mij is het voor Raul nu ook niet meer lekker voetballen bij Real met al die sterren omzich heen.
Over de gehele wedstrijd een verdiende overwinning voor AC, met Rui Costa als uitblinker. Wat een genie.
quote:Heel duidelijk, jammer dat de helft van de mensen gisteren het gewoon niet wilden zien ofzo
Op dinsdag 26 november 2002 23:05 schreef Waxer het volgende:[..]
hij stond buitenspel... maar 1 speler achter hem de keeper was stip bijkleuren
Maar die Fossa Leoni... Ow wat schitterend was dat:9~
quote:Is me ook helemaal niet opgevallen, was maar op hands aan het letten. Maar nu je het zegt kan ik het me wel voorstellen.
Op woensdag 27 november 2002 12:53 schreef Atrimar het volgende:[..]
Heel duidelijk, jammer dat de helft van de mensen gisteren het gewoon niet wilden zien ofzo
quote:Het was zo duidelijk dat het buitenspel was, de keeper was weg, en alleen de verdediger stond op de lijn, de scheids meteen zijn hand omhoog in het buitenspel signaal. Niémand die het zag, dat vond ik wel opvallend
Op woensdag 27 november 2002 13:04 schreef zjroentje het volgende:[..]
Is me ook helemaal niet opgevallen, was maar op hands aan het letten. Maar nu je het zegt kan ik het me wel voorstellen.
quote:Ik zag meteen dat het buitenspel was.. ik zie nog tegen m'n vriendin das buitenspel.. zij:"ach zal wel" ik dacht vroeger altijd dat je een veldspeler achter je had moeten staan en dan was het geen buitenspel.. maar als de keeper eruit is.. en er staat nog een veld speler achter je is het weldegelijk buitenspel..
Op woensdag 27 november 2002 12:53 schreef Atrimar het volgende:[..]
Heel duidelijk, jammer dat de helft van de mensen gisteren het gewoon niet wilden zien ofzo
quote:Dat zeg ik, Gamma
Op woensdag 27 november 2002 13:07 schreef Gstar het volgende:[..]
Ik zag meteen dat het buitenspel was.. ik zie nog tegen m'n vriendin das buitenspel.. zij:"ach zal wel" ik dacht vroeger altijd dat je een veldspeler achter je had moeten staan en dan was het geen buitenspel.. maar als de keeper eruit is.. en er staat nog een veld speler achter je is het weldegelijk buitenspel..
quote:Klopt, alleen Serginho stond nog op de lijn. Maar omdat bijna iedereen appeleerde voor hands lette ik niet echt op buitenspel.
Op woensdag 27 november 2002 13:06 schreef Atrimar het volgende:[..]
Het was zo duidelijk dat het buitenspel was, de keeper was weg, en alleen de verdediger stond op de lijn, de scheids meteen zijn hand omhoog in het buitenspel signaal. Niémand die het zag, dat vond ik wel opvallend
Commentator zei ook niets over buitenspel.
quote:Het commentaar was bedroevend, Rivaldogeil bah
Op woensdag 27 november 2002 13:09 schreef zjroentje het volgende:[..]
Klopt, alleen Serginho stond nog op de lijn. Maar omdat bijna iedereen appeleerde voor hands lette ik niet echt op buitenspel.
Commentator zei ook niets over buitenspel.
quote:
Op woensdag 27 november 2002 13:15 schreef Atrimar het volgende:[..]
Het commentaar was bedroevend, Rivaldogeil bah
quote:Whoops ... Haalde het verwende nest doorelkaar met de uit vorm zijnde Zizu
Op woensdag 27 november 2002 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Gruter was druk bezig Rivaldo tot op het bot af te kraken...
quote:Dacht al....
Op woensdag 27 november 2002 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Gruter was druk bezig Rivaldo tot op het bot af te kraken...
quote:Haha jah, begin tweede helft "Rui Costa strijd met Zidane voor de eer man van de wedstrijd"...
Op woensdag 27 november 2002 14:01 schreef Atrimar het volgende:[..]
Whoops ... Haalde het verwende nest doorelkaar met de uit vorm zijnde Zizu
onder de pillen, die gruter
quote:Idd, Rui Costa was vele malen beter dan Zidane gisteren.
Op woensdag 27 november 2002 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Haha jah, begin tweede helft "Rui Costa strijd met Zidane voor de eer man van de wedstrijd"...
onder de pillen, die gruter
quote:Geen idee toen ik Gruter hoorde ben ik meteen naar de Belg gevlucht
Op woensdag 27 november 2002 13:15 schreef Atrimar het volgende:[..]
Het commentaar was bedroevend, Rivaldogeil bah
quote:zijn ass. scheidsrechter iig wel en daar gaat het om. Het was ook zo'n rommeltje in de 16 dat ik kan begrijpen dat Gruter het miste.
Op woensdag 27 november 2002 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was buitenspel, maar ik denk dat Egbers en Jonk gelijk hadden.... Heeft die scheids dat inderdaad geconstateert??
Jammer alleen van de Zidane-geilheid bij de NOS en Jonk in de analyse.
Verder een nette voetbalwedstrijd met een nuttige seedorf en een Paolo die nog wel even mee kan spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |