nu vroeg ik mezelf af of het geven van een sieraad *ketting of armband) misschien al niet beetje teveel van goede is....
bedoel als ik dat na paar maanden al geef wat moet ik dan wel niet geven met 6maanden ....(een huis ofzo?!)
maja wil ook niet met lullig iets aankomen...
misschien zijn hier mensen met wat zinvolle tips?
svp geen romantisch diner ofzo aangezien we kerst bij haar ouders vieren die dag dus etentje gaat niet door op die dag
alvast bedankt voor zinvolle tips
owja...ze is gek op alles wat te maken heeft met Ann Geddes (baby's etc...) dus daar is ook nog wel 1 of andere knuffel van te vinden denk/hoop ik....
owja >> hoe kom ik op goede manier aan de info van haar lengte van haar armband/ketting? Via moeder ofzo? heb liefst dat niemand het weet maja kan moeilijk gaan gokken met risico dat het te lang/kort is ...
hoe los ik dit taktisch op?
wat betekent zij voor jou ? wat voel je voor haar ? wat weet je van haar ? wat vind zij leuk, mooi etc, 't hoeft niet duur te zijn, belangrijker is dat zij het wel leuk/mooi vindt en dat jij niet te krenterig overkomt.
sommige mensen scheiden ook al na 30 jaar huwelijk.toch ?
quote:Lekkere parfum geven. Zit je altijd goed. Enne met kettingen hebben ze altijd standaard maten, gewoon aan zo'n vrouw vragen bij de juwelier, die weet dat wel.
Op maandag 25 november 2002 20:12 schreef yonexfreak het volgende:
hoi
komend weekend ga ik met mn vriendin shoppen voor wat kerstcadeaus omdat komende tijd we weinig tijd daarvoor hebben
nu gaat dit allemaal lukken alleen nu wil ik uiteraard ook mn vriendin verrassen met een leuk cadeau(s)nu vroeg ik mezelf af of het geven van een sieraad *ketting of armband) misschien al niet beetje teveel van goede is....
bedoel als ik dat na paar maanden al geef wat moet ik dan wel niet geven met 6maanden ....(een huis ofzo?!)maja wil ook niet met lullig iets aankomen...
misschien zijn hier mensen met wat zinvolle tips?
svp geen romantisch diner ofzo aangezien we kerst bij haar ouders vieren die dag dus etentje gaat niet door op die dagalvast bedankt voor zinvolle tips
en wat betreft even armbandje opmeten dat word een No-Go aangezien ik haar max 2x per week kan zien en dan draagt ze de armbanden....
dat word dus denk aan mams vragen
en daahaaag beetje mn creditcard geven dacht het niet
mn liefde toon ik niet door geld rond te gooien...maar door lief te zijn voor haar, althans dat is de bedoeling....
edit>> parfum is ook goede optie...bv die in de armen van leuke knuffel (nu ff uitzoeken welke parfum ze lekker vind)
[Dit bericht is gewijzigd door yonexfreak op 25-11-2002 20:30]
quote:Deep Red is erg lekker...
Op maandag 25 november 2002 20:25 schreef Femke13 het volgende:[..]
Lekkere parfum geven. Zit je altijd goed. Enne met kettingen hebben ze altijd standaard maten, gewoon aan zo'n vrouw vragen bij de juwelier, die weet dat wel.
quote:Neeeej dat is nou de enige van Hugo die ik het minst lekker vind... (heb 'm ook van m'n vriendje gekregen
Op maandag 25 november 2002 20:34 schreef HomeTheaterFreak het volgende:[..]
Deep Red is erg lekker...
quote:... Hoewel dat dan eigenlijk ook meteen een beetje een cadeau voor jezelf zal zijn.
Op maandag 25 november 2002 20:44 schreef Haze het volgende:
strijkijzer, een wasmand en een lingerie setje.
quote:Of andersom
Op maandag 25 november 2002 20:21 schreef Mrln het volgende:
tjaa, 't is moeilijk te zeggen natuurlijk, het zou lullig zijn als zij jou een (gouden) armband oid zou geven en jij haar een doosje wattenstaafjes in retour...
quote:Kom op zeg...het gaat om het idee! Het gaat erom DAT je haar wat geeft
wat betekent zij voor jou ? wat voel je voor haar ? wat weet je van haar ? wat vind zij leuk, mooi etc, 't hoeft niet duur te zijn, belangrijker is dat zij het wel leuk/mooi vindt en dat jij niet te krenterig overkomt.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Substitute op 25-11-2002 22:07]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |