Voorzitter ik wil u voorstellen aan de man die onze nieuwe assistent-coach moet worden.
is er niet een mogelijkheid om een 2de elftal op te richten ( gezien het spelers aantal?)
Die in de eerste divisie uitkomen?
Gewoon een brainstorm, aan de voorzitter om er iets mee te doen of he tnaast zich neer te leggen.
quote:en als we nou een paar extra spelers aantrekken vanuit de amateurcompetitie?
Op dinsdag 10 december 2002 23:42 schreef AirRaid het volgende:
is opzicht een goed idee maar we hebben daar net te weinig man voor
quote:TheWilliedockSaints heeft zijn naam veranderd in Rulin
Op donderdag 12 december 2002 09:40 schreef TheScienceMan het volgende:
* De Voorzitter legt TheWilliedockSaints het contract voor FC Fok voor.
quote:* De Voorzitter legt Rulin het contract voor FC Fok voor.
Op donderdag 12 december 2002 09:45 schreef AirRaid het volgende:[..]
TheWilliedockSaints heeft zijn naam veranderd in Rulin
quote:
Op donderdag 12 december 2002 09:58 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
* De Voorzitter legt Rulin het contract voor FC Fok voor.
En omdat ik toch wel wat leidinggevende capaciteiten heb, zou ik graag trainer/speler willen worden van het 2de. Daarbij zal ik ook wat spelers aanbevelen bij het 1ste, als die er rijp voor zijn.. Hoe vinden jullie dat ? Ik zou graag wel een assistent trainer/trainer om me heen willen hebben..
____
Spelers in het 2de blijven niet in het 2de he, slecht presterende 1ste team speler gaan naar het 2de, en dan gaan er een paar van het 2de naar het 1ste, ect, etc..
quote:Ik zal het in mijn achterhoofd houden
Op vrijdag 13 december 2002 10:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb ook nog niks geregeld ik kaart het alleen maar aan. Mocht het zover komen dan stel ik mij ook beschikbaar als trainer van het 2e.
quote:ik hoop dat ik je ook mag oproepen voor het eerste
Op vrijdag 13 december 2002 12:48 schreef Junkie het volgende:
Bij deze meld ik mij aan ik heb met Karrel gesproken en wil graag jullie tweede helpen opstarten.Ik speel het liefst als rechtsback, maar ben aan de hele rechterkant ook inzetbaar.
"In mijn zoektocht naar een woonruimte kwam ik op het idee om in te trekken in een kamertje van het stadion, is dit misschien een voorlopige optie voor dakloze als ik? Als huursom zou ik graag werk willen verrichten in en om het stadion"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |