abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7223908
* AirRaid komt het kantoor binnenwandelen met naast hem TheWilliedockSaints

Voorzitter ik wil u voorstellen aan de man die onze nieuwe assistent-coach moet worden.

pi_7230248
* De Voorzitter geeft beide heren een hand.
pi_7231097
goedenavond voorzitter
we kwamen even langs om nog wat zaken door te bespreken en dan het contract te tekene zodat hij officieel aan de slag kan
pi_7237771
De drie heren spreken de zaken door en de Voorzitter vraagt of TheWilliedockSaints nog vragen heeft.
pi_7258694
* GizartFRL vraagt zich iets af:

is er niet een mogelijkheid om een 2de elftal op te richten ( gezien het spelers aantal?)
Die in de eerste divisie uitkomen?
Gewoon een brainstorm, aan de voorzitter om er iets mee te doen of he tnaast zich neer te leggen.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_7259126
is opzicht een goed idee maar we hebben daar net te weinig man voor
pi_7259161
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:42 schreef AirRaid het volgende:
is opzicht een goed idee maar we hebben daar net te weinig man voor
en als we nou een paar extra spelers aantrekken vanuit de amateurcompetitie?

of hier Post hier de "vergeten" voetbal transfers

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_7263522
Hoeveel spelers heben we dan? Toch lijkt het me een goed idee om een 2e op te richten dan kunnen spelers die net buiten de boot vallen zich toch in de kijker spelen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7264112
Ik zal het idee meenemen naar de komende vergadering.
Het is naar mijn idee een goed idee.
pi_7286405
* De Voorzitter legt TheWilliedockSaints het contract voor FC Fok voor.
pi_7286465
quote:
Op donderdag 12 december 2002 09:40 schreef TheScienceMan het volgende:
* De Voorzitter legt TheWilliedockSaints het contract voor FC Fok voor.
TheWilliedockSaints heeft zijn naam veranderd in Rulin
pi_7286617
quote:
Op donderdag 12 december 2002 09:45 schreef AirRaid het volgende:

[..]

TheWilliedockSaints heeft zijn naam veranderd in Rulin

* De Voorzitter legt Rulin het contract voor FC Fok voor.
pi_7286638
quote:
Op donderdag 12 december 2002 09:58 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

* De Voorzitter legt Rulin het contract voor FC Fok voor.

pi_7295032
Mocht het 2e elftal er toch nog komen dan zou de eerste divisie er zo uit zien:
Adjeu de Haag
Beginhoven
FC Bossche bol
Bijvoorbeeld Damveen
FC Fok2
Helpoort Sport
Heraklion
M/V
Kombuurvrouw
THC Raarlem
Sporte
Standaard Leuk
Stemmen
Stop Sparrows
Stormlopers
Tam pons
FC Volunteers
Dan moet er nog wel het nodige overleg met de bond plaats vinden. Wat te doen bijvoorbeeld met het aantal wedstrijden? Die kan het 2e nooit meer inhalen. Bovendien mag het 2e promoveren of niet. Een hoop problemen, maar toch interesante optie.
pi_7296754
Hierbij solliciteer ik naar het trainerschap in het 2de. Ik heb de laatste paar wedstrijden ondermaats gepresteerd bij het 1ste, en dan zijn de consekwensies duidelijk.. naar het 2de, voor een tijdje..

En omdat ik toch wel wat leidinggevende capaciteiten heb, zou ik graag trainer/speler willen worden van het 2de. Daarbij zal ik ook wat spelers aanbevelen bij het 1ste, als die er rijp voor zijn.. Hoe vinden jullie dat ? Ik zou graag wel een assistent trainer/trainer om me heen willen hebben..

____

Spelers in het 2de blijven niet in het 2de he, slecht presterende 1ste team speler gaan naar het 2de, en dan gaan er een paar van het 2de naar het 1ste, ect, etc..

Forza SCH.
pi_7296900
Ik ben overigens al bezig met de Selecties van de diverse teams + (in overleg met de KFVB, Koninklijke FOK! Voetbal Bond) het speelschema en de begindatum..
Forza SCH.
pi_7304283
Ik heb nog niet eens goedkeuring gegeven voor een tweede team. Graag wel in overleg. Want als iedereen zomaar op eigen houtje verder gaat, wordt het nogal lastig om dingen te blijven regelen.
pi_7307070
wil gaan tekenen
pi_7307745
Goedemorgen Rulin, hier is uw contract. Lees het maar rustig door en hier onderaan kunt u tekenen.
pi_7308491
Ik heb ook nog niks geregeld ik kaart het alleen maar aan. Mocht het zover komen dan stel ik mij ook beschikbaar als trainer van het 2e.
pi_7309008
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb ook nog niks geregeld ik kaart het alleen maar aan. Mocht het zover komen dan stel ik mij ook beschikbaar als trainer van het 2e.
Ik zal het in mijn achterhoofd houden
  vrijdag 13 december 2002 @ 12:48:54 #72
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_7311041
Bij deze meld ik mij aan ik heb met Karrel gesproken en wil graag jullie tweede helpen opstarten.Ik speel het liefst als rechtsback, maar ben aan de hele rechterkant ook inzetbaar.
pi_7312896
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 12:48 schreef Junkie het volgende:
Bij deze meld ik mij aan ik heb met Karrel gesproken en wil graag jullie tweede helpen opstarten.Ik speel het liefst als rechtsback, maar ben aan de hele rechterkant ook inzetbaar.
ik hoop dat ik je ook mag oproepen voor het eerste
pi_7714065
* TheScienceMan is zondag weer op zijn kantoor om de achterstand in transfers en nieuwe aanwinsten bij te werken.
pi_7720006
* FANATIC groet meneer de voorzitter.
* FANATIC stelt zich voor als zijnde een proefspeler van FC FOK die op zoek is naar een woning!

"In mijn zoektocht naar een woonruimte kwam ik op het idee om in te trekken in een kamertje van het stadion, is dit misschien een voorlopige optie voor dakloze als ik? Als huursom zou ik graag werk willen verrichten in en om het stadion"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')