abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6992629
... gebouwd in het stadion van FC Fok ...

En dit is dus het kantoor van de voorzitter

Telefoon: 099 - 099 099
Fax: 099 - 099 098

pi_6993811
Beste voorzitter, gezien het nu erg voorspoedig gaat met de club hadden ik en de spelers graag nieuwe kleedkamers. De "oude" zijn wat sober.

Graag uw mening hierover.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6997542
Topspelers hebben natuurlijk ook goede kleedkamers nodig. Ik zal geld vrijmaken en een aannemer zoeken voor het werk.
pi_6999182
Hartelijk dank. De spelers zijn blij met u als voorzitter
pi_7000167
TheScienceMan
  dinsdag 26 november 2002 @ 12:25:03 #6
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7001037
Ik doe natuurlijk het benodigde houtwerk wel voor de kleedkamers, hoe bevalt het nieuwe bureau hier trouwens baas??? Speciaal ontworpen door mijzelf
pi_7005456
Mijn nieuwe kantoor bevalt me erg goed.
Stuur de factuur maar naar dit kantoor toe voor het houtwerk voor de kleedkamers, dan zal ik zorgen dat het betaald wordt.
  dinsdag 26 november 2002 @ 19:08:46 #8
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7007228
doet ik
pi_7015979
Beste voorzitter, mag ik lid wordne van uw mooie voetbal club? Ik ben inzetbaar als linkshalf, linksback of als stormram voorin. Ik ben bereid om eerst te laten zien wat ik kan in het 2e.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 27 november 2002 @ 10:07:56 #10
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7016180
je blijft van me mooie linksback stekkie af
pi_7018248
Kan ik me aanmelden bij FC fok! ? Ik ben flexibel inzetbaar, zit persoonlijk wel te denken aan de positie van Spits of aanvallende middenvelder (net achter de spits)
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
pi_7020310
quote:
Op woensdag 27 november 2002 09:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beste voorzitter, mag ik lid wordne van uw mooie voetbal club? Ik ben inzetbaar als linkshalf, linksback of als stormram voorin. Ik ben bereid om eerst te laten zien wat ik kan in het 2e.
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:05 schreef Molz het volgende:
Kan ik me aanmelden bij FC fok! ? Ik ben flexibel inzetbaar, zit persoonlijk wel te denken aan de positie van Spits of aanvallende middenvelder (net achter de spits)
Ik zal het doorspreken met de trainer en dan zal ik het u zo snel mogelijk laten weten.
pi_7020479
Dankuwel!
pi_7029968
* Marcel067 bedankt de voorzitter voor zijn wijs besluit wat de kleedkamers betreft
pi_7031984
De trainer en voorzitter zijn beide akkoord gegaan met het contracteren van de spelers. Welkom bij jullie nieuwe club
pi_7037128
Wanneer komt er een dameselftal??????

Dat lijkt me wel leuk om te coachen

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 28-11-2002 10:52]

pi_7037229
quote:
Op woensdag 27 november 2002 22:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
De trainer en voorzitter zijn beide akkoord gegaan met het contracteren van de spelers. Welkom bij jullie nieuwe club
Ik kijk uit naar een lange en succesvolle periode bij FC Fok
pi_7055252
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:31 schreef AirRaid het volgende:
Wanneer komt er een dameselftal??????

Dat lijkt me wel leuk om te coachen

pi_7059836
quote:
Op woensdag 27 november 2002 22:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dank u Dank u! Ik heb er zin in!
pi_7095240
In het stadion van FC Fok verschijnt op het grote scherm een overzichtsbeeld van Fok!eiland. Het beeld zoomt in en de camera beweegt zich naar het stadion van FC Fok. De camera gaat laag over het veld naar de deur van het stadion, gaat naar binnen en via een aantal trappen komt het bij de kantoren van FC Fok. De camera beweegt naar een deur. Op deze deur staat "Niet Storen". De deur gaat open en het beeld van een denkende man achter het bureau verschijnt.

* De Voorzitter zit hard na te denken in zijn kantoor. Hij is van plan om voor alle spelers van FC Fok een groot feest te geven in een van de tuinen van zijn villa's, maar hij zit nog diep na te denken in zijn kantoor hoe hij dit vorm gaat geven. Misschien geeft hij het feest wel voor alle eilanders. Hij is er nog niet uit...

De camera beweegt achteruit en de deur sluit zich weer, de Voorzitter stilletjes alleen diep nadenkend achterlatend. De camera gaat achterwaarts weer de gang uit, de trappen af, het pand uit, het veld over en beweegt verder naar boven, totdat er weer een overzichtsbeeld is van Fok!eiland.

Dan vervaagt het beeld en is het scherm weer zwart.

pi_7095364
quote:
Op maandag 2 december 2002 00:03 schreef TheScienceMan het volgende:
In het stadion van FC Fok verschijnt op het grote scherm een overzichtsbeeld van Fok!eiland. Het beeld zoomt in en de camera beweegt zich naar het stadion van FC Fok. De camera gaat laag over het veld naar de deur van het stadion, gaat naar binnen en via een aantal trappen komt het bij de kantoren van FC Fok. De camera beweegt naar een deur. Op deze deur staat "Niet Storen". De deur gaat open en het beeld van een denkende man achter het bureau verschijnt.

* De Voorzitter zit hard na te denken in zijn kantoor. Hij is van plan om voor alle spelers van FC Fok een groot feest te geven in een van de tuinen van zijn villa's, maar hij zit nog diep na te denken in zijn kantoor hoe hij dit vorm gaat geven. Misschien geeft hij het feest wel voor alle eilanders. Hij is er nog niet uit...

De camera beweegt achteruit en de deur sluit zich weer, de Voorzitter stilletjes alleen diep nadenkend achterlatend. De camera gaat achterwaarts weer de gang uit, de trappen af, het pand uit, het veld over en beweegt verder naar boven, totdat er weer een overzichtsbeeld is van Fok!eiland.

Dan vervaagt het beeld en is het scherm weer zwart.

pi_7100064
* AirRaid komt vrolijk het kantoor binnenwandelen

Yess, weer gewonnen. We zijn nog steeds ongeslagen
Als we deze lijn voorlopig nog effe kunnen doorzetten worden we echt kampioen.

pi_7103450
Met enige droevigheid kom ik mijn ontslag aanvragen. Het doet me pijn in mijn hart, maar ik kan het lichamelijk niet meer volhouden.
pi_7104276
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Met enige droevigheid kom ik mijn ontslag aanvragen. Het doet me pijn in mijn hart, maar ik kan het lichamelijk niet meer volhouden.
Asschen waarom stop je als trainer????

we need you

pi_7104338
Als trainer ben ik niet geschikt voor een prof elftal, en gezien de capaciteiten die jij ( airraid) in huis hebt, zal jij waarschijnlijk de nieuwe toptrainer worden. Zelf begin ik aan iets nieuws, wat minder denkwerk kost, en minder tijd. Het trainen was leuk, maar te tijdrovend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')