abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2002 @ 18:41:52 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6991729
Ik denk er over als ik een vulling moet er gouden in te zetten. Zou je daarvoor bij moeten betalen? En hoeveel kost dat. Gouden tanden ziet er wel mooi uit!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6991758
Je zal bij moeten betalen afhankelijk van het karaat lijkt me. Laat er dan ook nog een diamantje in solderen als je dan toch particulier verzekerd bent....
pi_6991767
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk er over als ik een vulling moet er gouden in te zetten. Zou je daarvoor bij moeten betalen? En hoeveel kost dat. Gouden tanden ziet er wel mooi uit!
Waarom neem je niet 2 gouden voortanden met je initialen erin.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6991778
Vullen met goud kan niet. Goud is niet sterk genoeg en zal vervormen.

Verder zijn de meeste kronen van goud met een porcelein laagje eroverheen.

Vaak is een gouden tand goedkoper dan een goede kroon met een poceleinen kap.

Je kunt overigens ook gewoon kapjes laten aanbrengen (zoals Anouk een tijdje heeft gehad)

En mijn persoonlijke mening? Ik vind het verschrikkelijk lelijk en goedkoop staan.

maandag 25 november 2002 @ 18:45:09 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6991795
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:44 schreef Pjederdy het volgende:
Vullen met goud kan niet. Goud is niet sterk genoeg en zal vervormen.

Verder zijn de meeste kronen van goud met een porcelein laagje eroverheen.

Vaak is een gouden tand goedkoper dan een goede kroon met een poceleinen kap.

Je kunt overigens ook gewoon kapjes laten aanbrengen (zoals Anouk een tijdje heeft gehad)

En mijn persoonlijke mening? Ik vind het verschrikkelijk lelijk en goedkoop staan.

Op zich is het wel handig, in slechte tijden kan je je tanden altijd nog verkopen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6991796
Natuurlijk moet je daarvoor bijbetalen, tenzij je een ontzettende goeie verzekering hebt. Maar iig als je het laat doen, dan zet ik maar een
op voor de weerkaatsing

"Don't fear that life will end...fear that life never begins"
pi_6991807
ik zou gewoon voor witte vullingen gaan...

m'n moeder had de hele mond vol met gouden kronen (had zo'n foute tandarts die bij iedere controle wat bij probeerde te verdienen)... En dat is echt géén gezicht.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 25 november 2002 @ 18:46:21 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6991820
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
ik zou gewoon voor witte vullingen gaan...

m'n moeder had de hele mond vol met gouden kronen (had zo'n foute tandarts die bij iedere controle wat bij probeerde te verdienen)... En dat is echt géén gezicht.

Ik heb alleen maar zwarte vullingen nu. Dan liever goud als zwart.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6991825
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Op zich is het wel handig, in slechte tijden kan je je tanden altijd nog verkopen!

Jammergenoeg niet, daar is het goed weer niet goed genoeg voor. Het is nl altijd een legering met een ander metaal waardoor de uiteindelijke goudprijs bij de juwelier niks opbrengt.
pi_6991837
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar zwarte vullingen nu. Dan liever goud als zwart.

Je kunt tegenwoordig ook witte vullingen nemen. Zie je niks van en is erg mooi, maar ook kostbaar.
pi_6991853
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:47 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Je kunt tegenwoordig ook witte vullingen nemen. Zie je niks van en is erg mooi, maar ook kostbaar.

die zwarte kan je ook laten polijsten (zijn ze eventjes glanzend zilverkleurig)...

Maar het is echt mooier om ze te laten vervangen door witte.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 25 november 2002 @ 18:48:34 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6991856
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:46 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Jammergenoeg niet, daar is het goed weer niet goed genoeg voor. Het is nl altijd een legering met een ander metaal waardoor de uiteindelijke goudprijs bij de juwelier niks opbrengt.

hmm, dus vullingen kunnen niet en het is niet eens echt goud. (kronen heb ik toch niet nodig) dus dan zal het wel een nee worden. Kosten witte vullingen ook extra trouwens ik wil wel liever witte als zwarte vullingen! (of verkleurt dat toch weer?)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6991903
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

hmm, dus vullingen kunnen niet en het is niet eens echt goud. (kronen heb ik toch niet nodig) dus dan zal het wel een nee worden. Kosten witte vullingen ook extra trouwens ik wil wel liever witte als zwarte vullingen! (of verkleurt dat toch weer?)

Het verkleurt nauwelijks, maar is wel wat duurder.

Ik weet voor mezelf al zeker dat al mijn volgende vullingen wit zullen zijn. Het zier er uit alsof je puntgave tanden hebt en dat is toch het mooiste. Vraag uw tandarts!

maandag 25 november 2002 @ 18:51:35 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6991908
Deze meneer heeft wel gouden vullingen, zo lijkt het..

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 november 2002 @ 18:52:23 #15
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6991914
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[afbeelding]

Volgens mij zijn dat gewoon nog de oude (nikkel?) vullingen. Maar dan geel van het vele roken.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6991932
quote:

[afbeelding]

.
pi_6991936
zilver tog ?
pi_6991947
quote:

[afbeelding]

En dat ziet er niet uit!

Volgens mij is het zo dat alsze het goud sterk genoeg willen maken, dat er dan behoorlijk wat ander metaal in moet. Het enige metaal dat door het lichaam wordt geaccepteerd is Titanium, maar dat wordt weer niet met goud vermengd. Dus dan krijg je een andere legering waardoor je giftige stoffen in je lichaam kunt hebben. Koper is een van die hele slechte metalen.

Ik ben geen tandarts en weet er dus niet zoveel vanaf, dus nogmaals: vraag uw tandarts.

Overigen vind ik die foto dus echt geen porum!

maandag 25 november 2002 @ 18:58:46 #19
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6992016
Jeez, gouden vullingen... het moet niet gekker worden. Ik ben allang blij dat ik die grijze krengen kwijt ben en daar nu witte vullingen voor in de plaats heb gekregen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6992053
Gouden tanden... hmm er is meestal een bepaald slag mensen die met gouden tanden lopen......
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
pi_6992062
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:00 schreef tRiZzZ het volgende:
Gouden tanden... hmm er is meestal een bepaald slag mensen die met gouden tanden lopen......
Ja, negers.

Niet dat ik iets tegen negers heb.

pi_6992157
Goude vullingen.. nee bedankt.. Dat doet me altijd denken aan patserige, asociale Negers.
Zwarte vullingen?? Dat lijkt me helemaal lelijk...

Ik heb zilverachtige.. iig een beetje glimmend zoals gepolijst metaal. Misschien komt dat wel door mijn goede poetskwaliteiten.

pi_6992245
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:01 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ja, negers.

en ietwat geflipte zangeressen
  maandag 25 november 2002 @ 23:17:14 #24
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6995794
Kun je laten zetten, kost 120 Euro in de bijlmer en da's inc het "goud"
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6997655
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:01 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ja, negers.

Ja negers ja
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')