quote:Waarom neem je niet 2 gouden voortanden met je initialen erin.
Op maandag 25 november 2002 18:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk er over als ik een vulling moet er gouden in te zetten. Zou je daarvoor bij moeten betalen? En hoeveel kost dat. Gouden tanden ziet er wel mooi uit!
Verder zijn de meeste kronen van goud met een porcelein laagje eroverheen.
Vaak is een gouden tand goedkoper dan een goede kroon met een poceleinen kap.
Je kunt overigens ook gewoon kapjes laten aanbrengen (zoals Anouk een tijdje heeft gehad)
En mijn persoonlijke mening? Ik vind het verschrikkelijk lelijk en goedkoop staan.
quote:Op zich is het wel handig, in slechte tijden kan je je tanden altijd nog verkopen!
Op maandag 25 november 2002 18:44 schreef Pjederdy het volgende:
Vullen met goud kan niet. Goud is niet sterk genoeg en zal vervormen.Verder zijn de meeste kronen van goud met een porcelein laagje eroverheen.
Vaak is een gouden tand goedkoper dan een goede kroon met een poceleinen kap.
Je kunt overigens ook gewoon kapjes laten aanbrengen (zoals Anouk een tijdje heeft gehad)
En mijn persoonlijke mening? Ik vind het verschrikkelijk lelijk en goedkoop staan.
m'n moeder had de hele mond vol met gouden kronen (had zo'n foute tandarts die bij iedere controle wat bij probeerde te verdienen)... En dat is echt géén gezicht.
quote:Ik heb alleen maar zwarte vullingen nu. Dan liever goud als zwart.
Op maandag 25 november 2002 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
ik zou gewoon voor witte vullingen gaan...m'n moeder had de hele mond vol met gouden kronen (had zo'n foute tandarts die bij iedere controle wat bij probeerde te verdienen)... En dat is echt géén gezicht.
quote:Jammergenoeg niet, daar is het goed weer niet goed genoeg voor. Het is nl altijd een legering met een ander metaal waardoor de uiteindelijke goudprijs bij de juwelier niks opbrengt.
Op maandag 25 november 2002 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Op zich is het wel handig, in slechte tijden kan je je tanden altijd nog verkopen!
quote:Je kunt tegenwoordig ook witte vullingen nemen. Zie je niks van en is erg mooi, maar ook kostbaar.
Op maandag 25 november 2002 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb alleen maar zwarte vullingen nu. Dan liever goud als zwart.
quote:die zwarte kan je ook laten polijsten (zijn ze eventjes glanzend zilverkleurig)...
Op maandag 25 november 2002 18:47 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Je kunt tegenwoordig ook witte vullingen nemen. Zie je niks van en is erg mooi, maar ook kostbaar.
Maar het is echt mooier om ze te laten vervangen door witte.
quote:hmm, dus vullingen kunnen niet en het is niet eens echt goud. (kronen heb ik toch niet nodig) dus dan zal het wel een nee worden. Kosten witte vullingen ook extra trouwens ik wil wel liever witte als zwarte vullingen! (of verkleurt dat toch weer?)
Op maandag 25 november 2002 18:46 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Jammergenoeg niet, daar is het goed weer niet goed genoeg voor. Het is nl altijd een legering met een ander metaal waardoor de uiteindelijke goudprijs bij de juwelier niks opbrengt.
quote:Het verkleurt nauwelijks, maar is wel wat duurder.
Op maandag 25 november 2002 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hmm, dus vullingen kunnen niet en het is niet eens echt goud. (kronen heb ik toch niet nodig) dus dan zal het wel een nee worden. Kosten witte vullingen ook extra trouwens ik wil wel liever witte als zwarte vullingen! (of verkleurt dat toch weer?)
Ik weet voor mezelf al zeker dat al mijn volgende vullingen wit zullen zijn. Het zier er uit alsof je puntgave tanden hebt en dat is toch het mooiste. Vraag uw tandarts!
quote:Volgens mij zijn dat gewoon nog de oude (nikkel?) vullingen. Maar dan geel van het vele roken.
Op maandag 25 november 2002 18:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Deze meneer heeft wel gouden vullingen, zo lijkt het..
quote:
quote:En dat ziet er niet uit!
Volgens mij is het zo dat alsze het goud sterk genoeg willen maken, dat er dan behoorlijk wat ander metaal in moet. Het enige metaal dat door het lichaam wordt geaccepteerd is Titanium, maar dat wordt weer niet met goud vermengd. Dus dan krijg je een andere legering waardoor je giftige stoffen in je lichaam kunt hebben. Koper is een van die hele slechte metalen.
Ik ben geen tandarts en weet er dus niet zoveel vanaf, dus nogmaals: vraag uw tandarts.
Overigen vind ik die foto dus echt geen porum!
quote:Ja, negers.
Op maandag 25 november 2002 19:00 schreef tRiZzZ het volgende:
Gouden tanden... hmm er is meestal een bepaald slag mensen die met gouden tanden lopen......
Niet dat ik iets tegen negers heb.
Ik heb zilverachtige.. iig een beetje glimmend zoals gepolijst metaal. Misschien komt dat wel door mijn goede poetskwaliteiten.
quote:en ietwat geflipte zangeressen
Op maandag 25 november 2002 19:01 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ja, negers.
quote:Ja negers ja
Op maandag 25 november 2002 19:01 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ja, negers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |