Gisteren een tentamen, was hartstikke relaxed, kende de stof, er kon niets misgaan.
Kom ik op het station: trein 15 minuten vertraging. KUT! stressen of ik mijn tentamen uberhaupt zou gaan halen (normaal heb ik nooit meer dan 5 min. vertraging dus das de reden dat ik geen eerdere trein had genomen.)
Uiteindelijk nog net op tijd binnen, maar weg relaxte gevoel.
Vandaag op de terugweg: trein 30 minuten vertraging, werd niet aangekondigd, werd niet omgeroepen en stond niet op het bord.
Het is weer raak bij de NS. Iemand anders dezelfde ervaringen op het stuk Hoofddorp-Leiden (stoptrein Utrecht-Hilversum-Schiphol-Leiden-Rotterdam)
quote:
op 11-27-1999 om 12:47 AM schreef WouterB het volgende:
vandaag alweer voor de derde dag op rij vertraging. Woensdag zelfs veertig minuten (op een reistijd van 15 min.). In die tussentijd komen er drie intercities en een internationale trein voorbij, maar niemand die op het idee komt om van een van die treinen er eentje als stoptrein te laten dienen.
Misschien dan een idee om je topic naam te veranderen in 'die NS ALTIJD' ?
quote:
Op maandag 15 november 1999 22:27 schreef RemCow het volgende:
Ach, ik fiets lekker. Gelukkig hoef ik niet met de trein
quote:hahaha ben jij er nu ook slachtoffer van?
Op maandag 03 september 2001 15:46 schreef RemCow het volgende:
Praat me er niet over
quote:Gewoon Bossen Die Boel!!
Op zondag 28 november 1999 01:15 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik woon net tussen 2 sporen , de splitsing helmond/Duitsland - roermond/zuidlimburg nu ga ik nooit met de trein , maar ik heb er toch zat vertraging door !! Vandaag weer een "treinkopper" bijna elke week lijkt er wel een dwaas voor de trein te jumpen (ik bedoel hier , bij ons) , en gaan alle overgangen dicht !!!!!! dat duurt minimaal weer 1,5 uur voor de zooi is opgeruimd en we weer de wijk uitkunnen. [afbeelding]
quote:Goeie Grap
Op maandag 03 september 2001 15:49 schreef Vork het volgende:
De NS was hier vandaag te vroeg (moest rennen om de trein te halen)
quote:heb ik dus wel een keer gehad. Vertrok de trein gewoon 2 minuten eerder dan op het bord stond!!! fucking psycho's bij de NS.
Op maandag 03 september 2001 15:49 schreef Vork het volgende:
De NS was hier vandaag te vroeg (moest rennen om de trein te halen)
WouterB leer er maar mee leven, andere optie is er niet.
ik moet iedere dag 1 1/2 met de trein. Ben 2 dagen naar school gegaan deze eerste lesweek en ehb al ruim een uur vertraging opgelopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |