quote:Tegen.. maar das mijn mening, dat verschilt per relatie en per persoon... Ik vind dat mijn eigen vriendin kan geven waar ik simpelweg behooefte aan heb, en daar heb ik geen ander voor nodig...
Op maandag 25 november 2002 10:22 schreef walliewalvis het volgende:
Hoe denken de fokkers over een "open relatie" , niet dat we meteen met iedereen maar gaan , maar eens in de zoveel tijd dat als je uit bent zonder je vriend(in) dat je dan als je een andere leuke meid/jongen ziet daar mee kan zoenen als je wil.
quote:Ik zou dat ook niet kunnen.... ik zo helemaal doordraaien
Op maandag 25 november 2002 10:24 schreef sweek het volgende:
Volgens mij is het niet echt bevorderlijk voor de relatie, maar indien beiden er mee akkoord zijn en ze niet al te veel jaloersheid kweken hier, moet het zeker kunnen...
quote:Goed plan.
Op maandag 25 november 2002 10:22 schreef walliewalvis het volgende:
Hoe denken de fokkers over een "open relatie" , niet dat we meteen met iedereen maar gaan , maar eens in de zoveel tijd dat als je uit bent zonder je vriend(in) dat je dan als je een andere leuke meid/jongen ziet daar mee kan zoenen als je wil.
quote:Hehe , anders gaat het toch wel iets te ver.
Op maandag 25 november 2002 10:27 schreef 303 het volgende:
Als het alleen bij zoenen mag blijven hoeft het van mij niet zo
Jaloezie is zowiso een slechte eigenschap, binnen een relatie kies je voor elkaar, in principe elke dag opnieuw, als een van de twee besluit om zijn of haar eigen weg te gaan is er toch niet zo heel veel wat je daar aan kan doen. En als een van de twee onzeker is (wat overigens hand in hand gaat met jaloezie), of niet overtuigd van de stevige basis binnen een relatie, dan is de mogelijkheid tot sex met anderen meteen ook de nekslag voor je relatie.
oftewel, een 'open relatie' is imho alleen besteed aan twee arrogante mensen die heel erg duidelijk voor elkaar gekozen hebben, en precies weten van elkaar waar de grenzen van het toelaatbare liggen, en dan bedoel ik tot op de dag van de maand nauwkeurig, (het is namelijk geen vast gegeven, mensen zitten soms beter in hun vel dan anders) en bovendien als het niet 'structureel gebeurt (elke week zeg maar)
Bovendien is het leuker om mensen uit te nodigen bij je sexleven, dan je vaste partner uitsluiten om het met iemand anders te kunnen doen.
quote:ik zou arrogant vervangen door zelfverzekerd. Maar verder ben ik het met je eens
Op maandag 25 november 2002 10:38 schreef extreme het volgende:
oftewel, een 'open relatie' is imho alleen besteed aan twee arrogante mensen die heel erg duidelijk voor elkaar gekozen hebben, en precies weten van elkaar waar de grenzen van het toelaatbare liggen, en dan bedoel ik tot op de dag van de maand nauwkeurig, (het is namelijk geen vast gegeven, mensen zitten soms beter in hun vel dan anders) en bovendien als het niet 'structureel gebeurt (elke week zeg maar)
Bovendien is het leuker om mensen uit te nodigen bij je sexleven, dan je vaste partner uitsluiten om het met iemand anders te kunnen doen.
quote:LAT (Living apart together) zegt niks anders als een relatie hebben terwijl je niet samenwoont.
Op maandag 25 november 2002 10:24 schreef EggsTC het volgende:
Bedoel je LAT?
quote:gefundeerde mening
Op maandag 25 november 2002 11:30 schreef EggsTC het volgende:
quote:Laten we dan maar wel hopen dat ze het veilig zou gaan doen
Op maandag 25 november 2002 11:39 schreef KumA het volgende:
Een partner moet achter me staan, maar ze hoeft niet alleen mij te naaien. Als mijn vriendin een ander zou willen neuken dan zie ik er 't probleem niet van, als ze mij maar lief heeft, waarmee ik bedoel dat ze me met hart en ziel trouw is. 't lichaam is voor de lust, mag binnen of buiten relatie gebruikt worden
quote:Ik vind van niet.. maar das weer mijn mening. Ik vind dat sex wel een bijzonder iets heeft en ik zou het neit echt leuk vinden als ik te horen krijg dat mn vriendin ieder weekend bij een andere ff zit om lekker genaaid te worden. Dan heb ik eerder het gevoel dat ik er niet aan voldoet..
Op maandag 25 november 2002 11:39 schreef KumA het volgende:
Een partner moet achter me staan, maar ze hoeft niet alleen mij te naaien. Als mijn vriendin een ander zou willen neuken dan zie ik er 't probleem niet van, als ze mij maar lief heeft, waarmee ik bedoel dat ze me met hart en ziel trouw is. 't lichaam is voor de lust, mag binnen of buiten relatie gebruikt worden
Als je in de disco staat te zoenen met een ander? Wat moeten al je kennisen / maten / vrienden wel niet denken? Hoe leg je het hun uit? En wat als je haar vriendin, zij jou vriend zoent??
Je relatie komt echt in een 99% risico gebied. Maar als je dat graag wilt hou ik je niet tegen
quote:als je in een relatie ruimte hebt voor sex met anderen zijn eerlijkheid over de escapades en safe-sex natuurlijk vanzelfsprekend..
Op maandag 25 november 2002 11:44 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
Laten we dan maar wel hopen dat ze het veilig zou gaan doen
quote:Het word risico als je "stiekem" doet!
Op maandag 25 november 2002 11:46 schreef DeWaarheid het volgende:
Tis zowat niet te doen joh, je kan het beter gewoon uit maken ofzo.Als je in de disco staat te zoenen met een ander? Wat moeten al je kennisen / maten / vrienden wel niet denken? Hoe leg je het hun uit? En wat als je haar vriendin, zij jou vriend zoent??
Je relatie komt echt in een 99% risico gebied. Maar als je dat graag wilt hou ik je niet tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |