Wat kan ik hier aan doen? De apotheek is pas om 08.00 open en ik zit hier te shaken.
Is dit ernstig?
Helemaal niet ernstig. Jeukt misschien wat. Mebendazol halen en vingernagels goed knippen, dagelijks schoon ondergoed aandoen.
Wat je wel moet doen is morgen naar de dokter gaan, mits je zeker weet dat je wormen hebt. Er zit zoveel shit in je shit als je begrijpt wat ik bedoel. Maak je niet druk.....je hebt een bacteriegroei in je darmen die je met medicatie zo weer weg werkt. Vergeet niet je bed te verschonen van de week aangezien de wormen bij sommige mensen (als je HEEL veel wormen hebt) naar buiten komen om eitjes in je bed te leggen.
Die ene worm van jou is niet erg. Wel naar de dokter he !
Sterkte ermee
Je kan er zelf nu niks aan doen
Om te voorkomen voortaan: goed je handen wasse, schoon ondergoed, sanitair goed schoon houde, groente goed wassen voor je ze eet en vlees goed doorbakken
Maar ik denk niet dat (rustig) slapen er van komt.
quote:Ik denk dat je minder films moet kijken
Op maandag 25 november 2002 01:06 schreef Vimana het volgende:
Jah, sorry dat ik wat overdreven klink, maar ik heb echt een fobie voor dit soort parasieten.
Komt misschien ook door de "horror" verhalen die ik heb gehoord/gelezen over wormen (vooral de grotere)...Maar ik denk niet dat (rustig) slapen er van komt.
quote:Ik zou er ook niet tegen kunnen, hoorde vroeger een keer op school dat als je zo'n andere worm in je buik had je een paar dagen niet mocht eten en dan boven een bord met warm eten moest hangen en het ding er door je mond uitkwam
Jah, sorry dat ik wat overdreven klink, maar ik heb echt een fobie voor dit soort parasieten.
Komt misschien ook door de "horror" verhalen die ik heb gehoord/gelezen over wormen (vooral de grotere)...Maar ik denk niet dat (rustig) slapen er van komt.
Maar die jij hebt kan echt geen kwaad
quote:dan ga je even naar de dienstdoende apotheek en haal je even een drankje er tegen.
quote:Dat zijn lintwormen en die wil je niet hebben nee !
(vooral de grotere)...
quote:Dan zou ik ook wel een stuk zieker zijn dacht ik [sub]hoop ik[/sub]
Op maandag 25 november 2002 01:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat zijn lintwormen en die wil je niet hebben nee !
quote:Ja, bacterien, en daar heb ik geen problemen mee.
Op maandag 25 november 2002 01:23 schreef Flierp het volgende:
fobie voor parasieten ??? hahahahaha . .sorry hoor .. kwil je niet belachelijk maken ofzo . .maar je hele lichaam is opgebouwd uit tienduizenden verschillende soorten beesten . ..
quote:hallooooooo, ipv dat je hier gaat zitten panieken, ga naar een dienstdoende apotheek en doe er dan wat tegen als je zo bang bent voor die dingen!!!
Op maandag 25 november 2002 01:24 schreef Vimana het volgende:[..]
Dan zou ik ook wel een stuk zieker zijn dacht ik [sub]hoop ik[/sub]
getverdemme
[sub] had je zelf ook wel kunnen verzinnen, je had bijv, al kunnen beginnen met een apotheek te bellen [/sub]
quote:Het zal er toch van moeten komen.
Op maandag 25 november 2002 01:26 schreef Chocobo het volgende:
Ga nou maar lekker slapen vannacht. Tis niks ernstigs joh.......
Tnx everybody...!
quote:Klopt, klopt, maar het kan toch zijn dat hij / zij het een en ander wilt weten of een beetje bezorgd is toch ?
Op maandag 25 november 2002 01:26 schreef moussy het volgende:[..]
hallooooooo, ipv dat je hier gaat zitten panieken, ga naar een dienstdoende apotheek en doe er dan wat tegen als je zo bang bent voor die dingen!!!
[sub] had je zelf ook wel kunnen verzinnen, je had bijv, al kunnen beginnen met een apotheek te bellen
[/sub]
quote:En dan hebben we het nog niet eens over de beestjes die op je lichaam leven. Zoals in je haren, op je huid, in je huid, in je mond, neus, ogen, neus, kont, pisbuis, schaamhaar, onder je nagels, op je voorhoof, enz.
Op maandag 25 november 2002 01:23 schreef Flierp het volgende:
fobie voor parasieten ??? hahahahaha . .sorry hoor .. kwil je niet belachelijk maken ofzo . .maar je hele lichaam is opgebouwd uit tienduizenden verschillende soorten beesten . ..
Overal zitten van die kleine insect-achtige beestjes met scharen, haren, pootjes, ogen op steeltjes en voelsprietjes
Maar euh, als je nou echt vanavond nog van die wormen af wilt, ga je gewoon ff naar je plaatselijke illegale vuurwerkdealer (die zijn meestal nog verrassend aktief rond deze tijd van de dag) en haal je daar een doosje strijkers. Dan slik je er eerst een paar in, dan wacht je een uurtje tot ze 'beneden' zijn en dan steek je er van onderen nog eentje bij (strijkkopje naar buiten) en die strijk je af. Ik garandeer je dat ze allemaal dood zijn
quote:sorry hoor, maar als je écht bezorgd bent dan ga je wel meteen in de startblokken en in aktie en dan ga je niet hier lopen meuten
Op maandag 25 november 2002 01:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt, klopt, maar het kan toch zijn dat hij / zij het een en ander wilt weten of een beetje bezorgd is toch ?
Je reageert meteen zo adrem !
quote:Ja ik zou dat ook doen en ben het met je eens, maar niet iedereen is hetzelfde toch !
Op maandag 25 november 2002 01:30 schreef moussy het volgende:[..]
sorry hoor, maar als je écht bezorgd bent dan ga je wel meteen in de startblokken en in aktie en dan ga je niet hier lopen meuten
quote:gelukkig niet zeg, dan had ik nu nog met mn dochter bij de huisarts in de wachtrij gezeten
Op maandag 25 november 2002 01:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja ik zou dat ook doen en ben het met je eens, maar niet iedereen is hetzelfde toch !
Maar goed, topicstarter gaf al aan er niet van te kunnen gaan slapen. En redelijk paniekerig te zijn dacht ie soms dat ze er van weg zouden rennen door hier te posten?
quote:
Op maandag 25 november 2002 01:35 schreef moussy het volgende:[..]
Maar goed, topicstarter gaf al aan er niet van te kunnen gaan slapen. En redelijk paniekerig te zijndacht ie soms dat ze er van weg zouden rennen door hier te posten?
Tis wel opvallend dat het een ouder iemand overkomt want het komt voornamelijk bij kinderen voor.
Misschien wel goed idee om pas na kerstdagen er wat aan te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |