Bosbeetle
quote:Sorry hoor ,maar het is een beetje te lang om te lezen
Op zondag 24 november 2002 20:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk ook niet gewaardeerd (nu mag het toch met een d)is hier nog IEMAND die mij topics waardeerd
quote:Je hebt niets gemist
Op zondag 24 november 2002 20:54 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Sorry hoor ,maar het is een beetje te lang om te lezen
quote:Maar wat
Op zondag 24 november 2002 20:54 schreef matthijn99 het volgende:
Een hele verbetering, maar ja.
quote:goh bedankt
Op zondag 24 november 2002 20:55 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Je hebt niets gemist
quote:
Op zondag 24 november 2002 20:54 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Sorry hoor ,maar het is een beetje te lang om te lezen
quote:Gelukkig
Op zondag 24 november 2002 20:55 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Je hebt niets gemist
quote:das wel een lange lap tekst zeg
Op zondag 24 november 2002 20:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Na jullie Fok!kers te hebben geterroriseerd met irritante, nietszeggende, oninspirerende en tevens van enig inhoud verstekte topics. Heb ik mijzelf de taak opgelegd om, op deze dag dat Boudewijn Büchs overlijden wereldkundig is gemaakt, toch éénmalig met een inhoudelijk topic te komen. Hiervoor heb ik mij in mijn comfortabelste stoel gezeteld en heb de lavalamp ontstoken. Hierbij denkend dat ik ooit toch eens een mooie kandelaar zou moeten kopen. De radio aanzetend bedacht ik mij dat het wel weer de EO zou zijn die de ether siert op dit moment en zo bleef de radio niet lang aan. Eenmaal de parker balpoint in de hand genomen vloeit hij over het milieu belastende chloor gebleekte hema papier (toch wel een mooi beeld). Over inhoud is tot op dit moment eigelijk niets te bekennen wie zet nou zijn voorbereiding op papier. Ook zal dit verhaal wel vol zitten met vormfouten en zal enige stijl ontbreken, op mavo een zes halen voor Nederlands spreekt niet echt voor een talent op dit gebied.
De inspiratie voor dit verhaal is ook nog een totaal afwezig, het zal dus een gewoon een registratie worden van mijn vrijdag, toch niet oninteressant!
Vrijdag ben ik met een goede vriend naar het pittoreske Hengelo (o) getrokken. In mijn rode VW Polo liefkozend zeikdaf genoemd trokken wij onder het genot van een tool cd naar de Metropool om hier een black fucking metal concert bij te wonen. De metropool was bleek later een veelzeggende naam voor deze tent. Eenmaal aangekomen troffen wij daar, hoe zou het anders kunnen, een uniform geklede black metal massa. De typisch geklede mannen en vrouwen keken afwijzend naar mijn Primus T-shirt, dat blijkbaar toch te vrolijk was voor deze gelegenheid. Vijf minuten voor aanvang verscheen de gewaardeerde collega Fok!ker cynic in de twentse zaal. Nu kon het geweld beginnen, en het begon met salacious gods waarin de tevens gewaardeerde collega Fok!ker Spoilerman gitaar speelt. Na een moeizaam begin knalde de band toch vooral het drentse Sunnevot werd met veel overtuiging gespeeld. Dit resulteerde erin dat er toch nog 3 stugge tuckers overgehaald werden tot het bangen van hun head. Er speelde nog 3 bands waarvan het finse Taake toch wel het best uit de verf kwam. Maar ik zal jullie niet vermoeien met mijn recensie want, ik heb totaal geen verstand van het zwarte metaal. Wel moet ik even melden dat het voer in Hengelo uit de muur van dermate slechte kwaliteit was dat ik de volgende keer liever een spons gedrenkt in vet eet dan een bamischijf. Na de uitstap naar deze snackbar trokken we terug naar de Metropool waar ik mijn zoveelste cola nuttigde, het besef dat cafeïne ook een drug is was nu goed te merken. Ik denk dat ik in vervolg gewoon bier drink daar wordt je minder raar van (of je merkt het minder goed). Tijd om terug te gaan naar de auto, en ja hoor de deur is nog los. Kut autoradio weg dacht ik, maar omdat Hengelo nogal afgelegen gebied is, is het blijkbaar mogelijk om te vergeten om je autodeur dicht te doen zonder gevolgen. Na mezelf een keer of 8 goed voor het hoofd te slaan gaat de rit huiswaarts, al met al een goede black fucking metal avond.
Nou nou mij vingers beginnen verkrampt te raken ik heb in lange tijd mijn pen niet zo lang vastgehouden. Ik zal jullie gerust stellen dit is echt het einde van mijn gebabbel.Bosbeetle
(en dat in sc)
[Dit bericht is gewijzigd door Beau op 24-11-2002 20:57]
quote:vooral als je het quote
Op zondag 24 november 2002 20:56 schreef Beau het volgende:[..]
das wel een lange lap tekst zeg
quote:Jesus nu weet ik het ook net meer krijg ik de hele tijd commetaar dat het niet inhoudelijk genoeg is, krijg je nu dit.
Op zondag 24 november 2002 20:56 schreef xf0rz het volgende:[..]
quote:HINT: zoek de gulden middenweg!
Op zondag 24 november 2002 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Jesus nu weet ik het ook net meer krijg ik de hele tijd commetaar dat het niet inhoudelijk genoeg is, krijg je nu dit.
ik kan maar beter stoppen met fok en dat zou ik ook doen als ik niet verslaafd was
quote:Goed plan.
Op zondag 24 november 2002 20:58 schreef xf0rz het volgende:[..]
HINT: zoek de gulden middenweg!
quote:Gewoon af en toe posten in topics van anderen, en niet alleen maar zelf topics willen openen
Op zondag 24 november 2002 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Jesus nu weet ik het ook net meer krijg ik de hele tijd commetaar dat het niet inhoudelijk genoeg is, krijg je nu dit.ik kan maar beter stoppen met fok en dat zou ik ook doen als ik niet verslaafd was
quote:zwart of wit
Op zondag 24 november 2002 20:58 schreef xf0rz het volgende:[..]
HINT: zoek de gulden middenweg!
hoezo gulden middenweg
quote:dat doe ik al
Op zondag 24 november 2002 20:59 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Gewoon af en toe posten in topics van anderen, en niet alleen maar zelf topics willen openen
.
quote:je vergeet Te vervelend, te saai, te lemming en te bosbeetle
Op zondag 24 november 2002 21:00 schreef xf0rz het volgende:
je hebt nu 2 soorten commentaar:TEveel
TEweinigga er tusseninzitten
quote:
Na jullie Fok!kers te hebben geterroriseerd met irritante, nietszeggende, oninspirerende en tevens van enig inhoud verstekte topics. Heb ik mijzelf de taak opgelegd om, op deze dag dat Boudewijn Büchs overlijden wereldkundig is gemaakt, toch éénmalig met een inhoudelijk topic te komen. Hiervoor heb ik mij in mijn comfortabelste stoel gezeteld en heb de lavalamp ontstoken. Hierbij denkend dat ik ooit toch eens een mooie kandelaar zou moeten kopen. De radio aanzetend bedacht ik mij dat het wel weer de EO zou zijn die de ether siert op dit moment en zo bleef de radio niet lang aan. Eenmaal de parker balpoint in de hand genomen vloeit hij over het milieu belastende chloor gebleekte hema papier (toch wel een mooi beeld). Over inhoud is tot op dit moment eigelijk niets te bekennen wie zet nou zijn voorbereiding op papier. Ook zal dit verhaal wel vol zitten met vormfouten en zal enige stijl ontbreken, op mavo een zes halen voor Nederlands spreekt niet echt voor een talent op dit gebied.
De inspiratie voor dit verhaal is ook nog een totaal afwezig, het zal dus een gewoon een registratie worden van mijn vrijdag, toch niet oninteressant!
Vrijdag ben ik met een goede vriend naar het pittoreske Hengelo (o) getrokken. In mijn rode VW Polo liefkozend zeikdaf genoemd trokken wij onder het genot van een tool cd naar de Metropool om hier een black fucking metal concert bij te wonen. De metropool was bleek later een veelzeggende naam voor deze tent. Eenmaal aangekomen troffen wij daar, hoe zou het anders kunnen, een uniform geklede black metal massa. De typisch geklede mannen en vrouwen keken afwijzend naar mijn Primus T-shirt, dat blijkbaar toch te vrolijk was voor deze gelegenheid. Vijf minuten voor aanvang verscheen de gewaardeerde collega Fok!ker cynic in de twentse zaal. Nu kon het geweld beginnen, en het begon met salacious gods waarin de tevens gewaardeerde collega Fok!ker Spoilerman gitaar speelt. Na een moeizaam begin knalde de band toch vooral het drentse Sunnevot werd met veel overtuiging gespeeld. Dit resulteerde erin dat er toch nog 3 stugge tuckers overgehaald werden tot het bangen van hun head. Er speelde nog 3 bands waarvan het finse Taake toch wel het best uit de verf kwam. Maar ik zal jullie niet vermoeien met mijn recensie want, ik heb totaal geen verstand van het zwarte metaal. Wel moet ik even melden dat het voer in Hengelo uit de muur van dermate slechte kwaliteit was dat ik de volgende keer liever een spons gedrenkt in vet eet dan een bamischijf. Na de uitstap naar deze snackbar trokken we terug naar de Metropool waar ik mijn zoveelste cola nuttigde, het besef dat cafeïne ook een drug is was nu goed te merken. Ik denk dat ik in vervolg gewoon bier drink daar wordt je minder raar van (of je merkt het minder goed). Tijd om terug te gaan naar de auto, en ja hoor de deur is nog los. Kut autoradio weg dacht ik, maar omdat Hengelo nogal afgelegen gebied is, is het blijkbaar mogelijk om te vergeten om je autodeur dicht te doen zonder gevolgen. Na mezelf een keer of 8 goed voor het hoofd te slaan gaat de rit huiswaarts, al met al een goede black fucking metal avond.
Nou nou mij vingers beginnen verkrampt te raken ik heb in lange tijd mijn pen niet zo lang vastgehouden. Ik zal jullie gerust stellen dit is echt het einde van mijn gebabbel.Bosbeetle
quote:Mompelietsmetspijkermompelopzijnkopslaan.
Op zondag 24 november 2002 21:01 schreef Bosbeetle het volgende:
te saai
quote:jaja ik ben het me allang bewust dat ik saai ben, ik zit alleen nog steeds in de ontkennings fase
Op zondag 24 november 2002 21:06 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Mompelietsmetspijkermompelopzijnkopslaan.
.
quote:Pcies!
Op zondag 24 november 2002 21:01 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
te bosbeetle
quote:Nah ik heb al die shit zitten lezen terwijl ik in de tussentijd
Op zondag 24 november 2002 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
goh bedankt
a: Huiswerk had kunnen maken
c: sex had kunnen hebben
d: Spaans had kunnen leren
d: Een leuke had film huren en kijken
e: Ruzie had kunnen maken
Ik vind dat IK JOU een dienst heb verleend door zowat de enige te zijn die dat verhaal van je heeft gelezen.
En dan heb ik nog maar een ding te zeggen meneer BosBeetle:
Graag Gedaan
[sub] was het concert nou voor herhaling vatbaar? [/sub]
quote:uhm... vraagje,
is tuckers niet met "kk" ipv "ck" ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |