abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13284950
heej, christan

mein mamma segt dat jij op verkansie gaat naar turkijeland en dat daar een krokodil is
vind je dat niet eng
ik wil je wel veel plesier wensen daar

doei

vrijdag 19 september 2003 @ 12:11:28 #177
66557 Chiara
Zonnetje in huis!
pi_13285297
Hoi kids,
alles goed met jullie?
Hier wel hoor, op een schimmelinfectie op mijn intieme delen na dan... maar daar heb ik niet zo'n last van. Ik blijf toch wel lachen, ook in de mega lange rij bij de Lidl. Alle mensen kijken chaggie, mama ging zachtjes voor me neurien waardoor ik wel blij en vrolijk bleef.

Christan, mama en ik wensen jou en je ouders heel veel plezier in turkijke, pas je wel op voor de krikodillen!
En wie passen er op je vader-jacobs?

Al 1,5 jaar oud! En ik word lekker zus in de lente! :)
Mijn webstekkie
pi_13285521
hoi chiara,

wat vevelend zo´n schimmelfectie, doet dat geen pijn?
ik had een paar weken geleden zoiets in mijn mond, dat heette toen spruw ofzoiets, toen deed mamma iedere keer een zalfje in mijn mond maar dat was snel weer beter

of is de schimmel alvast voor sinterklaas hier, offe isdat weer een andere schimmel

vrijdag 19 september 2003 @ 13:06:24 #179
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_13286637
Heej allemaal!

Wij gaan morgen naar de krokodil Met het vliegtuig En ik mag van mama slapen in het vliegtuig Ik ben niet bang voor de krokodil want mama zegt dat het een lieve krokodil is en oma is al bij de krokodil en hij heeft haar niet gebeten. Tenminste... ze heeft niet geschreven dat hij haar gebeten heeft

Onze buurvrouw past op de Vader Jacobs Dat doet ze vast heel goed, en ze past ook op Jamie

Misschien kom ik nog wel even kijken hier maar anders allemaal tot over 2 weken!!!

maandag 29 september 2003 @ 13:18:58 #180
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_13518501
allemaal! De krokodil is echt lief hoor Mama heeft een foto gemaakt maar die kunnen we hier niet laten zien Het is hier hartstikke leuk, we semmen elke dag en ik heb een boot met een echt stuur gekregen van mama! Zaterdag moeten we weer naar huis en dan zal ik alles vertellen. Nu moet ik ophouden zegt mama want we kunnen hier niet alsmaar achter de kompoeter want dat kost centjes

Dag allemaal, dikke kus van Christan (en papa en mama natuurlijk)

dinsdag 30 september 2003 @ 23:01:47 #181
66557 Chiara
Zonnetje in huis!
pi_13559990
Hoi Christan,
leuk dat we even van je lezen vanuit Turkije, hoe is het met je?
het is hartstikke stil geweest in het Forum! al die dagen dat jullie weg zijn geweest!

Verder alles oke, met de kids hiero?

Met mij wel hoor, vandaag was ik met mama naar de videopresentatie over borstvoeding, ging ik lekker de hele tijd door die meneer heen lachen en brabbelen... En weet je wat het leukste was, iedereen ging naar mij omkijken... Ik ging nog harder gillen en niet stil zitten, toen heeft mama me meegenomen naar achteren, daar waren geen mensen, dus hoefde ik ook niet te gillen...
We hebben nog wel even de film gezien, ik sta er op hoor, samen met mama, alleen het was wel heeel kort...
Nou verder gaat het allemaal erg goed, mama zal snel meer over me vertellen in andere topics, we gaan nu even lurken, zowel mama op fok! als ik zo aan mama!

Xje!

Al 1,5 jaar oud! En ik word lekker zus in de lente! :)
Mijn webstekkie
  woensdag 1 oktober 2003 @ 14:41:08 #182
66740 Kyllian
Lekker vrolijk
pi_13571436
Hallo allemaal
ik ben weer terug van vakasie.
was er al eerder maar ik had het te druk met mijn speelgoed .
Het was heel leuk in griekenland en iedereen die mijn mama en papa al kende waren allemaal verlieft op mij
de eerste dag was ik al gevallen
mama had mij op de stoel gezet met een tuigje dat ik ook daar aan de grote tafel kon eten,was ze bammetjes voor mij aan het smeren .
en wat doe ik nou wil ik gaan staan valt de stoel naar achteren en val ik met mijn hoofd op de tegels.
moest maar even huilen want ik schrok meer dan dat het pijn deed .mama had gelijk koud op mijn hoofd gedaan en toen kreeg ik een dikke kus en een koek hmmm
en toen was het over had niet eens een bult..

daarna zijn we lekker naar het strand gegaan vond eerst de golven wel eng maar toen niet meer en wilde ik zelf het water in maar dat mocht niet van mama ze wilde persee met mij mee

we zijn elke dag lekker uit eten geweest
en ik had heel het restaurant op stelte gezet
dat mama tegen mij zei ik ga er zo eens geld voor vragen
mensen die achterin zaten gingen staan om te kijken wat er aan de hand was heel het restaurant die moest lachen
omdat ik allemaal gek aan het doen was met een lieve oude mevrouw
deed boos kijken en dan weer lachen en kiekeboe spelen
die mevrouw moest zo lachen dat ze bijna in haar eten stikte

ik heb ook leuke kleren gehad een echte formule 1 overal en een blouse en ook een pet van de formule een iedereen vond het echt stoer
we zijn ook met de auto weggeweest en dat vond ik ook heel erg leuk
gingen we winkels kijken en ik zag overal bob de bouwer kleren maar die heb ik niet gekregen ik heb allemaal andere kleren gekregen

ik heb nu ook op de vakantie geleerd hoe ik moet staan en mama was heel erg trots op mij maar lopen kan ik nog niet
ze dachten ook allemaal dat ik al 2 was maar nee hoor ik ben pas 1 ze vinden me allemaal zo groot
er waren ook andere kleine kinderen maar ik denk dat ze het niet leuk vonden want die hebben bijna heel de vakantie gehuild en ik helemaal niet want ik vond het echt heel erg leuk

ik had ook een swemband waar je in kan zitten was een auto maar na een paar dagen was ik ook aan het semmen en toen scheurde ik eruit
vond ik niet leuk
toen heb ik een neiuwe gekregen met een echt stuur en een toeter..

over 2 jaar gaan we terug naar griekenland en dan gaan we 3 weken hebben we ook een feest want een grote nieuwe vriend van mij gaat trouwen en dan moeten wij ook komen dat vind ik wel leuk
en die vriend die komt in novermber naar nederland en dan neemt hij een groot cadeau mee voor mij voor de kerst heeft hij verteld.
omdat hij mij zo lief vind
hij mist mij nu wel maar we gaan als hij een webcam heeft gekocht webcammen via msn en dan kun hij mij zien.
leuk he
zo als de foto's op de pjoeter staan laat ik de foto's wel zien van mijn geweldige vakantie en van mijn vriendje

zondag 5 oktober 2003 @ 11:27:05 #183
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_13660137
Heej allemaal

Wij zijn ook weer terug van vankansie! Kyllian, jij hebt ook een leuke vankansie gehad hè, ik heb het net gezien

Nou, wij ook hoor. We hebben bijna elke dag gesemd in het sembad en daar was de krokodil en hij was echt lief, ik mocht op zijn staart zitten, kijk maar:

Er was ook een helikokter, mama zegt een onderzeeboot maar dat is helemaal niet zo hè, kijk maar. Ik ging erin en dan deed ik de deur dicht en dan ging ik vliegen met de helikokter

Oja, enne Kyllian, ik heb ook een bootje met een stuur en een toeter gekregen!

En soms ging ik een bus maken in het sembad met allemaal stoelen en dan ging ik natuurlijk sturen

Het was heel erg leuk en ik heb lekker elke dag een zootje gemaakt met eten en ook hadden ze van die mooie klemmen aan het tafelkleed en toen ging ik ze er allemaal afhalen bij alle tafels en toen gaf ik ze aan een jongetje en die ging ze allemaal aan zijn tafel maken

Volgend jaar gaan we weer zegt mama! Duurt dat nog lang, volgend jaar

[Dit bericht is gewijzigd door Christan op 05-10-2003 11:32]

zaterdag 11 oktober 2003 @ 21:41:47 #184
66740 Kyllian
Lekker vrolijk
pi_13816066
Hey Christan
mijn mama heeft nu ook eindelijk foto's hoor

Hier zat ik lekker op mijn stoel te wachten op een boterham.maar even later was ik gevallen

dit was in het restaurant deed lekker mijn tong uitsteken

dit was op het strand was lekker met zand aan het spelen zoals je wel ziet

hier had ik net nieuwe kleren gekregen papa en mama vonden het wel stoer

was een beetje moe naar het eten maar het was heerlijk hoor

dit is een van de obers hij vond mij heel lief en is een vriend van mama en papa

dit is een goede vriend van mij ik kreeg elke dag lolly's van hem

hier mocht ik de huiskat aaien vond hem wel lief

KIJK DE ZELFDE SWEMBAND alleen andere kleuren
vond het heel leuk met mama semmen maar met papa is leuker

hij is ook heel erg lief en wat vind je van mijn formule 1 overal?

hij vind mij zo lief dat hij in november december mij op komt zoeken met een grote cadeau weet alleen niet wat het is..

hier ging ik dansen op de griekse muziek

ik heb mama ook goed geholpen met de koffer inpakken en ik heb in griekenland leren staan papa en mama waren echt trots op mij

dit zijn ook vrienden van papa en mama waren even afscheid nemen voordat we weg gingen.

zo dit waren mijn foto's Christan.
ik vind die krokodil wel heel erg eng hoor deed hij bijten ?
anders durf ik hem denk ik wel te aaien
maar leuk om te horen dat jij jou vakantie ook heel leuk vond
over 2 jaar gaan we voor 3 weken naar griekenland weer naar hetzelfde heb er nu al zin in

nou groetjes maar weer

zondag 19 oktober 2003 @ 21:06:00 #185
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_13992496
Heej allemaal,

Ikke ben jarig! En ik heb heel veel visite gehad en ook heel veel kadootjes En taart! Ik zal jullie even laten zien hoe het was vandaag.

Eerst ging mama opstaan en toen ik vroeg of ik uit bed mocht zei ze nee, en toen kwam ze binnen en toen ging ze zingen van Lang zal hij leven en dat vond ik zo gek toen ging ik in mijn kussen kruipen

En toen we beneden kwamen had iemand allemaal slingers en ballonnen opgehangen en ik zei alleen maar: Oooooooo! Zo mooi was dat. En ik keek alsmaar naar boven en toen zei mama: kijk eens op tafel en toen zei ik weer: Ooooooo, en toen Wauw! Want daar lagen allemaal cadeautjes en die mocht ik uitpakken want die waren voor mij

Dus ik ging scheuren!

Wat zou erin zitten Oja, vooraan zie je nog net een stukje van de Tubbiepuzzel die ik van mama heb gekregen

En toen kwam er visite en toen gingen we eindelijk Bob-de-taart opeten en er stonden 3 kaarsjes op!

En hij was lekker zeg!

En toen kwam opa Wim en ik kreeg een Vader Jacob!

Ik vond Vader Jacob erg lief, en ik ging hem aaien en met hem praten

En weet je wat?

Hij ging ook terugpraten!!!

Ik vind Vader Jacob helemaal geweldig!

Mijn vriendje Julian was er ook, hij is ook pas 3 geworden

En mijn neefje Cascal kwam ook en we gingen samen een broodje eten

En daarna gingen we weer met Vader Jacob praten

En toen ging iedereen weg en toen moest ik naar bed van mama Maar ik ben lekker weer eruit gekropen om jullie alles te vertellen. Nu ga ik slapen want dan kan ik morgen lekker met mijn nieuwe speelgoed spelen

Dag, kusje van Christan!

pi_13996902
Hallo iedereen!

Eens even kijken of dit allemaal werkt, want ik doe dit voor de allereerste keer nu. Wel gek hoor, al die letters en cijfers op dat ding waar ik mijn vingertjes op moet leggen.

Als mijn mama en ik strakjes een beetje uitgerust zijn dan gaan we samen heeeeeeeeeeeeeeel erg veel posten en lekker met iedereen kletsen.

Dikke kus aan iedereen, liefs Thomas. .

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Mijn eigen webspees[/url]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2003 @ 07:37:57 #187
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13999081
Heej Thomas! Leuk dat jij ook bij de Koele Kids hoort

Mama heeft haar koekie weer laten slingeren

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:56:34 #188
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_14011444
Heej kids, ik heb getrakteerd bij de kindjes! Mama had mooie bootjes gemaakt en die mocht ik aan iedereen geven.

Eerst kreeg ik een kusje van mijn vriendinnetje Kaylee

Ik vind Kaylee heel erg lief!

Ik heb een mooie hoed gekregen

En toen ging ik uitdelen

pi_14015604
heeej Christan,

Dat ziet er gaaf uit man! Zo'n bootje wil ik ook wel .

maandag 20 oktober 2003 @ 21:38:38 #190
10031 Bram
lekkere beer
pi_14017093
Wat een leuke bootjes Christan! En wat heb jij een lief vriendinnetje. Ik heb ook een vriendinnetje op het kinderdagverblijf Zij is 2 weken jonger dan mij en we gaan altijd samen in het wippertje een korstje brood eten En als die op is beginnen we alletwee aan onze sokken

Hoi Thomas! Fijn dat je straks lekker veel komt kletsen!

[url=http://home.wanadoo.nl/pjmkoene/bram/]Bram's fotosite[/url]
pi_14025441
testerdetesttest

Jaaaaaaaaa bedankt Knor

Mooie foto's Christan!

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:39:51 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_14035857
Heej Iris, ben jij er ook! Dat is leuk

Mamaaaaaaaaaaa, je koekie ligt hier nog

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_14036079
Hahahahaha. . Ik heb mijn papa en mama vandaag lekker laten zien dat jongetjes de mooiste plasjes doen als de luier net uit is. Echt joh, dat was lachen. .

Enneuh: Hallo . Iris-Julia .

dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:55:52 #194
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_14036100
Heej Thomas, gaaf is dat hè? Ik heb in het begin geoefend op twee zusters en een dokter in het ziekenhuis
  woensdag 22 oktober 2003 @ 09:51:58 #195
10031 Bram
lekkere beer
pi_14046020
Zohee dat is goed Thomas. Nu je les 1 onder de knie hebt wordt het wel tijd voor les 2: het kapotpiesen van de thermometers. Ik heb er al 3 kapotgekregen
Tis even oefenen maar het komt er op neer dat je op het juiste moment een mooi boogje zo in het kijkvenstertje van de thermometer moet mikken
[url=http://home.wanadoo.nl/pjmkoene/bram/]Bram's fotosite[/url]
pi_14047287
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:54 schreef -Thomas- het volgende:
Hahahahaha. . Ik heb mijn papa en mama vandaag lekker laten zien dat jongetjes de mooiste plasjes doen als de luier net uit is. Echt joh, dat was lachen. .

Enneuh: Hallo . Iris-Julia .

Nou, ik kan dat ook hoor! Toen papa me net optilde om mijn luier onder me te schuiven heb ik mijn allermooiste boogje gemaakt. Papa moest er eigenlijk wel om lachen ook

he, weet je wat ook leuk is? Eerst papa je vieze luier uit laten doen, dan op die schone lekker poepen, dan wachten totdat de volgende schone eronder ligt en je natuurlijk lekkere schone billetjes hebt en dan gaan plassen! De grootste lol!!!

pi_14047332
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 09:51 schreef Bram het volgende:
Zohee dat is goed Thomas. Nu je les 1 onder de knie hebt wordt het wel tijd voor les 2: het kapotpiesen van de thermometers. Ik heb er al 3 kapotgekregen
Tis even oefenen maar het komt er op neer dat je op het juiste moment een mooi boogje zo in het kijkvenstertje van de thermometer moet mikken
Foei, Bram toch! Ik heb alleen nog maar de thermometer ondergepoept (natuurlijk ook op papa's hand gemikt )
Vond'ie niet zo leuk , maar kon er gelukkig later wel een beetje om lachen
pi_14049186
Oooohhhh, Elise, jouw pappa heeft koekies laten slingeren

Hoi Thomas, leuk is dat plassen he, soms doe ik het een poosje niet, en als pappa en mamma het dan niet meer verwachten......pssssss

donderdag 30 oktober 2003 @ 19:28:40 #199
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_14257111
Heej kids, ik ben vandaag naar de mustiek geweest

We gingen naar een school, mama en ik, en toen waren we eerst aan de verkeerde kant zei een mevrouw, en toen gingen we naar de andere kant maar daar was het hek dicht. En toen kwam er een andere mevrouw, en ik zei dat het hek dicht was, en toen had ze een sleutel! En het hek maakte ze open en toen een deur en toen was er een kamer met een bank en haakjes om je kleren op te hangen. En mama ging mij uitkleden en mijn treeningsbroek aandoen en een tiesjurt en gympies en ik mocht mijn Bobsokken aanhouden en toen gingen we in een grote zaal met een groene vloer met leuke strepen erop En toen was die mevrouw er weer en ze vroeg hoe ik heet, en ik zei natuurlijk niks Maar mama was flauw en die zei hoe ik heet en die mevrouw heet juf Yvonne. En er waren nog meer kindjes en toen moesten we op een mat zitten maar ik wilde liever bij mama zitten op de bank. Toen gingen de kindjes rennen en huppelen en springen maar ik wilde niet maar toen zei mama dat ze meeging en toen ging ik ook springen. En kruipen, en na een poosje ging ik zelfs koppetjeduiken! Maar alleen omdat mama me hielp. En toen gingen we iets leuks doen: allemaal achter elkaar staan als een treintje en tussen touwen door lopen. En daarna gingen we sommelen aan de touwen! Dat vond ik heel erg leuk en toen mocht mama me wel loslaten En weer daarna gingen we in de kring staan en zingen van We maken een kringetje en Hoofd schouders knie en teen, en In de maneschijn. Dat was leuk! En toen mocht ik weer met mama naar huis. En volgende week gaan we weer. Ik vind de mustiek wel leuk!

zondag 16 november 2003 @ 19:38:33 #200
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_14681996
Heej allemaal!

Ik ben met papa en mama en Lieke en Luuliejan naar Emmen geweest! We gingen in een hotel slapen! Eerst gingen we swemmen, maar daar heeft mama nog geen foto's van want die heeft Lieke allemaal gemaakt. En toen gingen we naar het hotel en we hadden een kamer met een eigen bed voor mij!

En 's morgens gingen we naar de titituin. Er was een olifant!

Ik ging een stukje fietsen

Luuliejan en ik gingen ook op een groot ding klimmen.

Ik vond het leuk maar Luuliejan vond het een beetje eng geloof ik.

Toen gingen we naar de giraffen kijken. Die zijn heeeeeeel groot!

In het restaurant was ook een giraf. Daar kon je op zitten!

's Avonds gingen we eten in het hotel. Luuliejan en ik hadden allebei een dootje gekregen, Zwarte Piet had heel hard op de deur gebonkt en toen lagen er twee dootjes! Op tafel zie je ze liggen: we kregen allebei een ridder met een zwaard

Vanmorgen gingen we samen onder de douche. Ik vind douchen niet zo leuk, maar met Luuliejan samen is het wel gezellig

En toen gingen we naar de kabouters. Die zijn heel erg klein maar gelukkig zijn er ramen waardoor je ze kunt zien

En nu ben ik weer thuis met mama. Het was heel erg leuk! Ik wil nog wel een keer!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')