De tip in de search om de login-menu uit te zetten had geen zin... Zijn er nog andere oplossingen behalve SP 1 downen? (FCKGW, geen serialverandering mogelijk.)
verder is XP net zo een echt OS als Windows 2000
Vrijwel zeker een probleem met drivers of met powermanagement. Heb je prongelijk oude drivers geinstalleerd ofzo? Die niet echt voor XP zijn?
quote:Mijn beste kerel, met al die prut die ingebouwd is in XP wordt het dus echt niet stabieler...
Op zondag 24 november 2002 10:54 schreef hyperfuzz het volgende:
verder is XP net zo een echt OS als Windows 2000
Het enige, maar dan ook echt het enige waarin XP uitblinkt is de opstarttijd. Voor de rest is het 2k met een hoop rotzooi erin...
[Dit bericht is gewijzigd door BassieV op 24-11-2002 11:21]
quote:Dat komt omdat die inhoudelijk ook niet bijdraagt.
Op zondag 24 november 2002 10:54 schreef DigiJasper het volgende:
Vooral aan die reactie van 100% tukker heb ik niets...
quote:oei...das niezo fijn dan....
Op zondag 24 november 2002 11:24 schreef DigiJasper het volgende:
Clean (Alle schijven geformat enzo)
Denk dat je toch het best kan proberen sp1 te installeren, enne die serialverandering is echt mogelijk. Gewoon ff in google zoeken naar de xp cd key changer zooi en je komt er vanzelf wel.
Verder is XP een prima OS, stabiel als de neten en gewoon snel. Er zit idd wat meer eyecandy in maar dat vind ik juist wel lekker... moet wel aangenaam zijn om naar te kijken en mee te werken.
Heb het probleem ook gehad, en dat werkte.
quote:echte ROLFMAO
Op zondag 24 november 2002 10:42 schreef Hiawatha het volgende:
Dan zit er niets anders op dan door te blijven gaan met computeren.
quote:Dan moet je een nieuwe afsluitpatch zien te vinden. Zoek maar eens op:
Op zondag 24 november 2002 10:41 schreef DigiJasper het volgende:
Ik heb net bij mijn vriend XP erop gezet. (Voor te twiekjuhs: een Laser Expression 600 MHz.) Het probleem: Hij gaat niet uit! hij blijft hangen bij het opslaan van de instellingen..De tip in de search om de login-menu uit te zetten had geen zin... Zijn er nog andere oplossingen behalve SP 1 downen? (FCKGW, geen serialverandering mogelijk.)
verder over Win2000 vs WinXP:
WinXP is voor thuisgebruik gebaseerd, ook wel voor bedrijven, echter in Win2000 is stabieler maar voor thuisgebruik is het verschil te verwaarlozen.
dus moet ik nieuwe drivers vinden maar dat lukt niet :|
maar misschien is het zoiets.. een of ander randapparaat.. probeer dat eens
quote:Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan. Natuurlijk
Op maandag 25 november 2002 19:42 schreef DigiJasper het volgende:
Nee, hoezo?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |