abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6969528
quote:
Vrijdagavond laat is een 15-jarige jongen uit Goirle tijdens een dropping in de bossen bij het Brabantse Alphen zwaargewond geraakt. Een 33-jarige inwoner van Alphen zag de jongen voor stroper of inbreker aan, en reed hem met een jeep aan.

In allerijl is de jongen met een gebroken rug en letsel aan armen en benen in een ziekenhuis in Tilburg opgenomen. De bestuurder van de jeep is aangehouden op verdenking van poging tot doodslag of zware mishandeling.

Een voetbalvereniging uit Goirle had de dropping georganiseerd. De politie vermoedt dat de jongen en zijn kameraden tijdens de dropping op een privé-terrein terecht kwamen waardoor een alarm afging. Door het alarm gingen vier mannen met hun jeeps op onderzoek uit. Bij het zien van de jeeps sloegen het slachtoffer en drie van zijn vrienden op de vlucht. De jongen is daarbij onder de jeep van de man uit Alphen terechtgekomen.

Wat een domme jongen. Goed dat die man met z'n jeep op 'm inreed, want je mag immers volgens veel nederlanders je eigen bezit met buiten proportioneel geweld verdedigen.
  zondag 24 november 2002 @ 04:03:52 #2
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_6969532
Ik zou wel willen weten welk terein met de dood word bewaakt.
*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
  zondag 24 november 2002 @ 04:04:38 #3
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_6969534
iets vreselijk te verbergen ?
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_6969556
quote:
Op zondag 24 november 2002 04:04 schreef misterM het volgende:
iets vreselijk te verbergen ?
Het is meer een reactie op een topic als dit :

Juwelier schiet belager dood.

Duo vervolgt voor aanhouden overvaller!

zondag 24 november 2002 @ 07:43:30 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_6969683
quote:
Op zondag 24 november 2002 04:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat een domme jongen. Goed dat die man met z'n jeep op 'm inreed, want je mag immers volgens veel nederlanders je eigen bezit met buiten proportioneel geweld verdedigen.

Zul je wel moeten aantonen dat die jongen je eigen bezit daadwerkelijk ernstig bedreigde en dat er geen andere middelen waren om deze knul te stoppen dat hem met een jeep te overrijden, daarbij het risico nemend op zeer ernstige verwondingen.

Zo als ik het nu lees typisch geval van poging tot doodslag: Maximale straf 10 jaar.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_6969816
Dit vind ik echt zo'n lompe kutactie van die bewoner. Het is weliswaar gewoon een miserabele samenloop van omstandigheden, aangezien die bewoner een gastje ziet wegrennen van zijn terrein, dan zou ik hem ook achtervolgen, maar niet overrijden. Hooguit in een hoek drijven ofzo, en hem dan ff laten zien we die baas is (niet door hem te overrijden dus). Maarja, die gast mogen ze opsluiten voor zijn lompheid. En ik hoop dat die jongen nog een beetje kan functioneren.

RiFF

pi_6969893
quote:
quote:
Op donderdag 7 november 2002 11:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als jij niets beters te melden hebt dan dergelijke ridiculiseringen, blijf dan gewoon weg hier.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6970659
quote:

[..]

En dit bedoel ik nou, Gelly.....
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 24 november 2002 @ 13:32:41 #9
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6971384
Hmm, klote zeg...

Die vent moeten ze maar eens ff een paar maandjes laten zitten.
Dat iemand zich op jouw terrein begeeft (per ongeluk of niet) geeft je nog geen recht om iemand te overrijden.

Ik kan hier zo boos om worden he?

Ik kan geen enkel begrip opbrengen voor die achterlijke randdebiel...

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_6971409
quote:

[..]

Beetje vreemd dat jij het verschil niet ziet tussen inbraak en een jongen die verdwaald is.
pi_6971478
In amerika had de bewoner hem legaal mogen afknallen.
Ben bij dat we wat geciveliseerder zijn dan in amerika.
Echt lomp om een jochie aan te rijden.
En wie beschermd zijn terrein nou met alarm en 4 bewakers in jeeps.
Klinkt beetje verdacht.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_6971542
quote:
Op zondag 24 november 2002 13:35 schreef Disorder het volgende:
Beetje vreemd dat jij het verschil niet ziet tussen inbraak en een jongen die verdwaald is.
Als ik s'avonds over mijn landgoed rij, dan zie ik ook niet het verschil tussen insluipers (potentiele inberekers) en dropping kindjes.
pi_6971549
Beetje triest dat je dit bericht wilt gebruiken om jouw denkbeelden te promoten.
erg triest eigenlijk wel!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 24 november 2002 @ 13:49:26 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_6971556
quote:
Op zondag 24 november 2002 13:35 schreef Disorder het volgende:

[..]

mooi punt om deze ridiculisering te bevestigen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_6971560
quote:
Op zondag 24 november 2002 13:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als ik s'avonds over mijn landgoed rij, dan zie ik ook niet het verschil tussen insluipers (potentiele inberekers) en dropping kindjes.

Ja ok, maar zo lang hij niet in je huis is geweest en je woont in een bos, dan kun je toch rekening houden met een dropping, lijkt me.
  zondag 24 november 2002 @ 14:00:23 #16
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6971656
Klinkt als het landgoed van een erg rijk figuur...

maffia?

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6971701
quote:
Op zondag 24 november 2002 14:00 schreef BAZZA het volgende:
maffia?
pi_6971781
quote:

[..]

Is jouw opmerking sarcastisch ofzo? Want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je zo sneu kan zijn.
pi_6971823
quote:

[..]

kun je nog dommer reageren?
De Puta Madre
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 november 2002 @ 14:22:42 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6971837
quote:
Op zondag 24 november 2002 14:21 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

kun je nog dommer reageren?

Hij toont wel met deze opmerking de hypocritie aan van de oproep tot hardere maatregelen en het recht op bescherming van je bezit.
pi_6971848
quote:
Op zondag 24 november 2002 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hij toont wel met deze opmerking de hypocritie aan van de oproep tot hardere maatregelen en het recht op bescherming van je bezit.

Ah ok dan. dus?

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 24-11-2002 14:24]

pi_6971849
quote:

[..]

Idd. men begint al heel snel met twee maten te meten.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_6971862
Wacht effe hoor, een jonge jongen doodrijden met een jeep, omdat hij op een priveterrein komt? Man zelfs in een actie film is zoiets lomp.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 november 2002 @ 14:26:32 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6971871
quote:
Op zondag 24 november 2002 14:25 schreef haaahaha het volgende:
Wacht effe hoor, een jonge jongen doodrijden met een jeep, omdat hij op een priveterrein komt? Man zelfs in een actie film is zoiets lomp.
Maar iemand die een gouden ring onder je handen vandaan grist mag je wel doodschieten?
pi_6971878
quote:

[..]

kan zijn, maar t geeft nog niemand t recht om iemand te overrijden zonder dat je weet wat hij er deed.

zo ga je terug naar t wilde westen,
en daarbij
als t je kind is of zo, dan piep je wel anders.

De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')