owja, en mags vind ik nog altijd het lekkertste zitten.
quote:Knienen? Das Limburgs voor konijnen
Op zaterdag 23 november 2002 10:41 schreef bumberklevers het volgende:
platten schoen als ik moet werken en als ik uit ga iets met hakken
en laarzen die net onder mijn knienen komt
Ontopic: Ik hou wel van aparte schoenen (van die lelijke rode Dr. Marten's met slangenprint ), en schoenen die lekker zitten van MAG of Adidas ofzo. Niet dat je die ziet onder de meeste broeken, maar goed
Maar ik heb ook gewoon zwarte laarzen met een hoge hak, voor onder bepaalde nette kleren.
Oja kisten wil ik voor de winter
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 23-11-2002 17:47]
verder heb ik ook nog El Dantes, die lopen ook nie verkeerd...
Het allerliefst draag ik zwarte (altijd zwart!) hoge laarzen met een hak van minimaal 5/6 cm.
Op platte schoenen voel ik me heel lomp en totaal niet op m'n gemak...
quote:Bommeltjes zitten echt lekker. Weet niet wat beter zit, Bommeltjes of Classics. (nike air max dus.) Maar normaal loop ik gewoon op timbies, loopt prima. Heb ook een tijdje todd's gehad, maar dat vond ik toch niet echt daverend op de een of andere manier.
Op zaterdag 23 november 2002 11:46 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik zweer bij MAG die dingen zitten als gegoten, oh ja dat is met Nikes ook altijd, van Bommel is geweldig alleen die dingen zitten niet echt lekker.
-Hoge zwarte laarzen met hak (Het allermooist, vind ik)
-Hoge zwarte laarzen zonder hak, met een mooi golvend zooltje eronder (Voor als ik wat meer moet lopen)
-Semi-gympen, als ik echt veel moet lopen kan ik er niet onderuit. Ik heb een relatief nette donkergrijze variant ervan gekocht maar het dragen ervan vermijd ik liever (Ik voel me er snel onverzorgd op). Al te zien aan het feit dat ze goedkoop en merkloos zijn.
En eventueel koop ik er nog een ander paar laarzen bij als ik hele mooie zie en het geld ervoor over heb. Ik ben nogal laarzenfreak en helaas zijn die ook het duurste.
quote:Die heb ik ook een paar maandjes gehad. In de schoenenwinkel lag vloerbedekking en ik was me van geen kwaad bewust toen ik ze kocht. Echt verschrikkelijk, dat geluid dat ik elke keer aan moest horen als ik op een harde ondergrond liep. Ik trok er op een negatieve manier ook behoorlijk veel aandacht mee.
Op zaterdag 23 november 2002 16:45 schreef reenbo het volgende:
heel vrouwelijke zwarte laarzen met hoge hakken die heel hard geluid maken bij het lopen op stenen vloeren (vereiste!)
Inmiddels hebben ze dankzij Marktplaats.nl een nieuw leven bij iemand die er niet zo om maalt (dat mankementje had ik er in de advertentie bij gezet), en heb ik een vrijwel identiek paar gekocht dat géén geluid maakt.
Zwarte leren puntlaarzen (iets onder de knie) met smalle hak (cm of 8) en (naar school en met stappen)
Camel laarzen met 10 cm hakken (als ik niet te veel hoef te lopen )
Lichtblauwe puma'tjes (zomers en met werken in de winkel)
Mags (met werken in feestcafe)
Zwarte laarzen met dun hakje (goedkope om te verneuken met stappen)
deze draag ik het meest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |