quote:De titel woord dus anders dat is nog + 1.000
Op vrijdag 13 juni 2003 18:31 schreef gieling.com het volgende:
Graag een transactie van 200.000 euro naar seal_force!!!Betreft: overname cd shop
quote:Geen probleem nu treveden? Dus bank wilt u nog een 1000 bij Seal_Force op zijn bankrekening, van The Fergate/Hilton Island/Hotel
Op vrijdag 13 juni 2003 18:37 schreef Seal_force het volgende:[..]
De titel woord dus anders dat is nog + 1.000
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:45 schreef Guusie het volgende:[..]
Geen probleem nu treveden? Dus bank wilt u nog een 1000 bij Seal_Force op zijn bankrekening, van The Fergate/Hilton Island/Hotel
quote:Over de prijs is dus wel te discussieren, maar voor de naam komt dus wel [fergate/hilton] te staan!!!!
Op vrijdag 13 juni 2003 19:03 schreef Guusie het volgende:
Wij The Fergate/Hilton Island/Hotel willen graar FNB - Fok! Nationale Bank. Overkopen voor 2 miljoen euro, we zullen later wel bespreken hoe we dat gaan doen. maar u moet met dit bod eerst instemmen.
quote:Heeft u al nagedacht?
Op vrijdag 13 juni 2003 19:05 schreef gieling.com het volgende:[..]
Over de prijs is dus wel te discussieren, maar voor de naam komt dus wel [fergate/hilton] te staan!!!!
quote:2 miljoen? Jullie zijn gek? Ga maar eens richting de miljardjes denken
Op vrijdag 13 juni 2003 19:03 schreef Guusie het volgende:
Wij The Fergate/Hilton Island/Hotel willen graar FNB - Fok! Nationale Bank. Overkopen voor 2 miljoen euro, we zullen later wel bespreken hoe we dat gaan doen. maar u moet met dit bod eerst instemmen.
quote:Kan ik u van dienst zijn?
Op maandag 17 november 2003 15:12 schreef blackie007 het volgende:
* blackie007 kijkt een rustig om zich heen..
quote:Ik zou graag wat informatie willen ontvangen over uw bank. Ik zou graag een hypotheek aan willen vragen.
Op maandag 17 november 2003 15:15 schreef Forever het volgende:[..]
Kan ik u van dienst zijn?
quote:Wij hebben de functie om de commerciele banken van Fok! biljetten te voorzien en we zorgen ervoor dat de Fok!eiland staatsschuld in goede banen wordt geleid. Verder zijn wij uniek als je ons vergelijkt met bv. de Nederlandsche Nationale Bank, omdat wij wel geld verstrekken aan particulieren, mensen zoals jij dus en niet alleen de deviesen verzorgen voor de andere banken.
Op maandag 17 november 2003 15:24 schreef blackie007 het volgende:[..]
Ik zou graag wat informatie willen ontvangen over uw bank. Ik zou graag een hypotheek aan willen vragen.
Goed, de hypotheek. Wat is uw werk, hoeveel heeft u nodig en bent u een Fok!eiland staatsburger? Kunt u dit aantonen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |