quote:
Op dinsdag 3 december 2002 13:00 schreef Dissection het volgende:Studenten kunnen namelijk wel die 350euro opbrengen voor een kamer in Utrecht, want die zijn nogal schaars
quote:Ja, maar niet iedere student IN UTRECHT heeft een KAMER IN UTRECHT.
Op dinsdag 3 december 2002 13:34 schreef Ludo het volgende:[..]
volgens mij barst het van de studenten in Utrecht.....
quote:ja; maar dan zijn studenten toch niet schaars in Utrecht
Op dinsdag 3 december 2002 13:39 schreef Dissection het volgende:[..]
Ja, maar niet iedere student IN UTRECHT heeft een KAMER IN UTRECHT.
daarom dus
quote:Nee muts, je kan toch wel opmaken uit de zin dat het om KAMERS GAAT DIE SCHAARS ZIJN???:(
Op dinsdag 3 december 2002 13:40 schreef Ludo het volgende:[..]
ja; maar dan zijn studenten toch niet schaars in Utrecht
quote:wat zeur je dan over studenten???
Op dinsdag 3 december 2002 13:53 schreef Dissection het volgende:[..]
Nee muts, je kan toch wel opmaken uit de zin dat het om KAMERS GAAT DIE SCHAARS ZIJN???:(
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:10 schreef Luigi het volgende:
Ludo, je weet het he?.
iemand die iets weet---> mail of reageer!!!
bvd
quote:Zij heeft een kamer gevonden (via kamernet.nl). Ikzelf moet nog even uitmaken of ik de komende jaren nog wel in Wageningen zit, dus deze oproep vervalt.
Op maandag 25 november 2002 18:29 schreef Seestar het volgende:
WageningenBen op zoek naar een kamer,of meerpersoons woonruimte, voor mijn vriendin en mezelf.
Huur max. 900 euro in de maand. Svp alleen via email reageren: rolandsnoek@hotmail.com
Ik zoek een 2 a 3 kamer appartement met een huur van 500 a 600 euro. Als iemand iets weet mail dan ff. Mijn mail adres psyjo@lycos.nl.
Al vast bedankt (hoop ik)
Greetz Joris
quote:Je bedoelt het andersom neem ik aan
ben liever vandaag dan gister weg
als ik het zo lees is er een gemeenschappelijke keuken en badkamer.
interesse in telefoonnummer mail ff. tis in de wuinruitstraat in rotterdam
Ik zelf heb zo in ieder geval mijn nieuwe appartement in Den Haag gevonden (na 4 maanden). In Den Haag hebben de woningcorporaties namelijk per 1 juli 2001 nieuwe afspraken gemaakt over de eisen en voorwaarden om een woning te kunnen krijgen. Samengevat komt het er op neer dat afstand en leeftijd niet langer de basis vormen voor enige vorm van urgentie (wel eerlijker eigenlijk) en dat de wachttijd nu voor iedereen die niet onder lokaal maatwerk valt (zie de website) minimaal 1,5 jaar bedraagt.
Tenminste: voor hen die niet particulier willen huren.
Meer informatie op: http://www.woonnet-haaglanden.nl
quote:Sold!
Op dinsdag 3 december 2002 09:19 schreef bassieVL het volgende:
aangeboden:kamer met balkon in utrecht per 1-1-2003, alleen werkende mensen. 350 euro per maand.
hoop ik?
quote:hij is nog beschikbaar!!!!
Op maandag 9 december 2002 22:08 schreef Bhorka het volgende:[..]
Sold!
hoop ik?
quote:Kijk in je mail
Op donderdag 2 januari 2003 11:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen, en mijn oude huurwoning komt vrij. Het is in den haag centrum (zijstraat van korte poten), de huur is 420 euro per maand inclusief gas water en licht, en je hoeft niks te delen met anderen. Wij (mijn vriendje en ik) gaan er 31 januari uit. Het huis heeft twee kamers en is ideaal voor starters. Mijn mail is Bianca_de_jong@wanadoo.nl
Voor een kleine beloning mag je het overnemen. (Dat is zo te regelen met de huisbaas.)
ZONDER OPKNAPKOSTEN TE BETREKKEN GOED EN NETJES GEMODERNISEERDE 3 / 4 -KAMER TOP APPARTEMENT GELEGEN OM DE HOEK VAN HET ZUIDERPARK MET ZONNIG BALKON OP HET ZUIDWESTEN.
Indeling:
Op straatniveau middels open portiek naar de 1e etage. Afgesloten entree met meterkast (4 groepen a.l.s.) en ruimte voor fietsen onder de binnentrap naar de 2e etage. Keurige gang met moderne en geheel betegelde badkamer voorzien van ligbad / vaste wastafel en toilet. Voorslaapkamer circa 3.40 x 3.40. Doorgebroken wooneetkamer circa 11.00 x 3.30 met veel lichtinval, mooie laminaat vloer met houtmotief en toegang naar rustig aan achterzijde gelegen balkon. Achterslaapkamer circa 4.00 x 2.20 waarin thans een deel is afgescheiden als wasruimte met opstelplaats wasmachine / boiler en mogelijkheid voor c.v. ketel ('97).
Moderne keuken met L-vorm aanrecht / afzuigkap / 4-pits gaskookplaat / oven / roestvrij-stalen spoelbak en koelkast.
Gelegen in een slapende vereniging van eigenaren.
6% clausule van toepassing.
Aanvaarding in overleg.
Prijs: 89.000 euro.
Bereiken via mail .
quote:Waarom wil je dit niet verhuren?? Zo verdien je er ook nog wat aan (en ik weet wel een huurder...)
Op donderdag 2 januari 2003 13:42 schreef X-Ray het volgende:
Te koop:ZONDER OPKNAPKOSTEN TE BETREKKEN GOED EN NETJES GEMODERNISEERDE 3 / 4 -KAMER TOP APPARTEMENT GELEGEN OM DE HOEK VAN HET ZUIDERPARK MET ZONNIG BALKON OP HET ZUIDWESTEN.
quote:Nou, omdat ik me in wil kopen bij mn vriendins huis. En ik heb eigenlijk geen zin in huisbaas gezeur met onderhoud en zo. Maar als het per 6 maart niet verkocht is, dan moet er 6% op de prijs bij wegens belastingtechnische redenen, en dan ga ik flink verlies maken denk ik, dus dan hou ik het aan en ga het verhuren...
Op donderdag 2 januari 2003 13:43 schreef Christine het volgende:[..]
Waarom wil je dit niet verhuren?? Zo verdien je er ook nog wat aan (en ik weet wel een huurder...)
quote:Ik hou me aanbevolen
Op donderdag 2 januari 2003 13:50 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nou, omdat ik me in wil kopen bij mn vriendins huis. En ik heb eigenlijk geen zin in huisbaas gezeur met onderhoud en zo. Maar als het per 6 maart niet verkocht is, dan moet er 6% op de prijs bij wegens belastingtechnische redenen, en dan ga ik flink verlies maken denk ik, dus dan hou ik het aan en ga het verhuren...
quote:Ik zal het onthouden
Op donderdag 2 januari 2003 13:55 schreef Christine het volgende:[..]
Ik hou me aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |