abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2002 @ 08:33:07 #1
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_6938911
Hey hallo,

ik vroeg me af of hier nog meer stellen zijn (zoals ik en m'n vriendin) die wel eens een avondje door zouden willen brengen met een bi-meid. Wij (ik en m'n vriendin dus weer) zijn namelijk al een jaartje op zoek (naar een bi-meid), maar nog zonder enig succes :-(

Iemand tips?

(PS: We zijn nog niet naar parenclubs geweest)

[edit] Bedankt voor de reacties, heb de typo's verwijderd en 't geheel wat duidelijker neergezet [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Jeff21 op 22-11-2002 09:43]

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_6938925
Kijk es op dating.fok.nl
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 22 november 2002 @ 08:50:13 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_6939009
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 08:33 schreef Jeff21 het volgende:
Hey hallo,

ik vroeg me af of hier nog meer stellen zijn die wel eens een avondje door zouden willen brengen met een bi-meid. Wij zijn namelijk al een jaartje op zoek, maar nog oznder enig succes :-(

Iemand tips?

En dan gaat het in de titel over 1 bi-meid...

Uh?

Ik ga naar huis.
  vrijdag 22 november 2002 @ 08:55:58 #4
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_6939054
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 08:50 schreef nietzman het volgende:

[..]

En dan gaat het in de titel over 1 bi-meid...

Uh?

Nee over stellen die er eentje zoeken... nog best moeilijk hè? Lezen op de vroege ochtend.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  vrijdag 22 november 2002 @ 09:10:19 #5
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_6939164
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 08:55 schreef deGVR het volgende:

[..]

Nee over stellen die er eentje zoeken... nog best moeilijk hè? Lezen op de vroege ochtend.

Hangt er ook maar weer net vanaf hoe je het leest, of zij het stelletje zijn die een bi meid zoeken, of dat het een bi meid is die een stelletje zoekt. Lekker duidelijk.
quote:
ik vroeg me af of hier nog meer stellen zijn die wel eens een avondje door zouden willen brengen met een bi-meid
Hier uit zou je dus op kunnen maken dat het een bi-meid is die op zoek is naar een stelletje.
quote:
Wij zijn namelijk al een jaartje op zoek, maar nog oznder enig succes :-(
Als in: 'Wij, het stelletje, hebben nog niets kunnen vinden.'

Ti's eerder: 'Moeilijk he, typen op de vroege ochtend?'

Ik ga naar huis.
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:07:15 #6
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6939697
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 09:10 schreef nietzman het volgende:

[..]

Hangt er ook maar weer net vanaf hoe je het leest, of zij het stelletje zijn die een bi meid zoeken, of dat het een bi meid is die een stelletje zoekt. Lekker duidelijk.
[..]

Hier uit zou je dus op kunnen maken dat het een bi-meid is die op zoek is naar een stelletje.
[..]

Als in: 'Wij, het stelletje, hebben nog niets kunnen vinden.'

Ti's eerder: 'Moeilijk he, typen op de vroege ochtend?'

mierenneuker !!!

het is duidelijk genoeg zoals de topic-starter het schrijft...

{ontopic}
ik weet het niet, maar ik zou ook wel een keer een trio met 2 meiden willen !!

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  † In Memoriam † vrijdag 22 november 2002 @ 10:11:55 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_6939747
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:07 schreef ramsesii het volgende:

ik weet het niet, maar ik zou ook wel een keer een trio met 2 meiden willen !!

Ook als 1 daarvan je vaste vriendin is??
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:39:31 #8
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_6940171
Ehm... als zij bi-sexueel is en het zou willen, waarom niet?
pi_6940296
Mijn vriendin zegt ook dat ze wel een keer wil vrijen met een andere dame, maar het feit dat ze zelf niet actief ermee bezig is laat wel blijken dat het niet echt serieus is.
In hoeverre neemt je vriendin ook de moeite?
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:56:37 #10
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_6940377
Ze is niet actief op zoek op internet of iets dergelijks, maar dat komt meer omdat ze daar te verlegen voor is (althans, dat denkt ze )

Als ik erbij ben wil ze wel zoeken (onder het motto dat het dan minder 'eng' is)

Maar goed, als je vriendin wel wil, maar niet wil zoeken, betekent niet dat ze het minder graag wil (volgens mij). ik zie dat eerder als luiheid of gewoon geen zin hebben (niks ten nadele van je vriendin overigens)

Heb jij namelijk ook niet eens (of vaak) dat je heeeeeeel erg honger (of dorst) hebt, maar gewoon totaal geen zin om naar die koelkast te lopen (zeker niet als er iemand anders is die het voor je wil doen)? Het feit dat je geen zin hebt om iets te gaan halen neemt niet weg dat je minder honger (of dorst) hebt, toch?

En aangezien vrouwen toch weten dat wij mannen het (een trio) net zo graag willen als zij, "laten" ze ons zoeken. (niet dat ik daar problemen mee heb)

PS: Maakt ze jou tijdens of voor het vrijen ook gek door te vertellen wat ze met je zou kunnen doen als er nog een meid bij zou zijn?

pi_6940486
het klinkt alsof je verwacht dat je gewoon een 'bi-meid' uit een catalogus kan kiezen...

is het met sex juist niet zo dat dingen als trio's etc 'gebeuren', in plaats van dat je ze plant? meestal als gevolg van een avondje uit ofzo, met meestal al een 'bijzonder sfeertje'. Ik ben zelf erg vrijdenkend, heb de nodige ervaring met trio's kwartetjes etc, in de meest uiteenlopende samenstelling, maar het was altijd wel met mensen die ik al kende, en waarmee het bewezen goed klikte.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 22 november 2002 @ 11:22:33 #12
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_6940759
quote:
het klinkt alsof je verwacht dat je gewoon een 'bi-meid' uit een catalogus kan kiezen...
wh00ps, sorry, das niet mijn bedoeling. Kun je misschien vertellen hoe jou eerste trio / kwartet tot stand kwam?
pi_6941217
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:22 schreef Jeff21 het volgende:

[..]

wh00ps, sorry, das niet mijn bedoeling. Kun je misschien vertellen hoe jou eerste trio / kwartet tot stand kwam?

m'n eerste trio...
dat was ook meteen m'n eerste sexuele ervaring.. ik was zestien, verlegen, en erg onervaren. Ik had de brommer van een goeie vriendin van me gemaakt en die ging ik terug brengen op zondaghochtend. De vriendin in kwestie was gezellig samen met haar beste vriendin op de bank onder een dekbedje tv aan het kijken. Na wat chit-chat heen en weer wilde ze me een kusje geven om te bedanken, en ik werd vervolgens op de bank getrokken. enfin, de dames waren onder het dekbed erg schaars gekleed, en ik kwam wat handen te kort, het is overigens gebleven bij wat zoenen en voelen enzo.

verder kan je geen situaties echt met elkaar vergelijken, maar meestal heb je op een stapavondje (drugs en drank willen wel eens drempelverlagend werken) al echt een 'sfeertje' met dubbelzinnige opmerkingen, veelbetekenden blikken, mogelijkheden worden 'suggestief' voorgesteld en besproken... en dan kan je op een afterparty ergens thuis beginnen met gezamelijk douchen, of je schept wat op over hoe goed je kan masseren, en heel geleidelijk aan verhuis je richting bed. Let wel: dit soort dingen zijn heel spannend, maar het hoort wel 'natuurlijk' aan te voelen, bij enige twijfel of onzekerheid ook niet verder gaan... langzaam opbouwen is hier een issue, niks sturen of forceren..
en denk er in godsnaam goed overna van te voren, ZEKER als je dit doet vanuit een vaste relatie, als een van de twee ook maar het kleinste beetje jaloers moet je er niet aan beginnen, dan krijg je er achteraf spijt van, en ik heb meerdere relaties stuk zien lopen op dit soort dingen. En bedenk dat de dingen er de 'volgende ochtend' altijd anders uitzien dan op het moment zelf.

suc6

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 22-11-2002 11:54]

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 22 november 2002 @ 13:06:43 #14
32831 ramsesii
pi_6942628
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ook als 1 daarvan je vaste vriendin is??

uhm... wat is een vaste vriendin... dat woord ken ik niet
  vrijdag 22 november 2002 @ 13:20:59 #15
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_6942919
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:46 schreef extreme het volgende:

[..]

en denk er in godsnaam goed overna van te voren, ZEKER als je dit doet vanuit een vaste relatie, als een van de twee ook maar het kleinste beetje jaloers moet je er niet aan beginnen, dan krijg je er achteraf spijt van, en ik heb meerdere relaties stuk zien lopen op dit soort dingen. En bedenk dat de dingen er de 'volgende ochtend' altijd anders uitzien dan op het moment zelf.

suc6

Tnx voor de info!!!

Ennuh... inderdaad, met mij is het al eens stukgelopen toen ik een trio met m'n toenmalige vriendin en een goeie vriend van me deed (overigens was dit gewoon na elkaar spelen, niet tegelijk)

pi_6944091
En bedenk dat de dingen er de 'volgende ochtend' altijd anders uitzien dan op het moment zelf.

Dit vind ik echt een hele goede opmerking, dit klopt 100%!!!!!!

Bespreek dingen vantevoren, hoever mag het gaan, neem die grensen niet te ruim, liever een eerste keer wat minder zodat er meerdere keren kunnen(of niet, maar dat er iig geen problemen van komen) dan dat het fout loopt en je alles kwijt bent.

Spreek ook samen desnoods een codewoord af wat de ander kan zeggen als dingen niet gaan zoals geplant.....
Ga daar nooit en te nimmer tegenin, nooit en te nimmer in discussie gaan waar andere bij zijn over dat soort dingen.

Als het een eerste trio m/v/v is laat dan vooral de dames met elkaar klooien en hou jezelf redelijk op de achtergrond, laat de dames(en dan vooral je eigen vriendin) maar bepalen wat er gaat gebeuren.

Hoe kan je bi-meisjes vinden, tja advertentie's zetten, sprekende advertentie's liefst van de dame uit, maar de kans is erg klein, alleenstaande bi-meiden zijn erggggggggg populair

Je kan het via chats proberen, dat wil ook nog weleens lukken, maar het kost tijd voordat je contact hebt.

Parenclub vind ik zelf het fijnste, je zit dan niet zo op een alleenstaande bi-meid te wachten, er zijn daar zat meiden/vrouwen die voor bi komen en waarvan de man niet meedoet.
Maar vaak is dat dan weer alleen voor bi, das dan wat minder voor de man(nou ja minder 2 vrouwen die lekker in elkaar opgaan...)

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 22 november 2002 @ 16:51:21 #17
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_6948175
Ik zoek een stelletje bi-meiden
"That's what Britney Spears said before he died.."
  vrijdag 22 november 2002 @ 16:52:30 #18
32831 ramsesii
pi_6948201
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 16:51 schreef Antikal het volgende:
Ik zoek een stelletje bi-meiden
ik zoek een 'paar' bi-meiden
pi_6995507
Mijn eerste trio was met 2 mannen.. Dat gebeurde gewoon.. Niets afgesproken ofzo..

Ik wil ook graag een trio met een xtra vrouw erbij.. Mn vriend verteld en die vond het te gek.. Toen ik iemand gevonden had die wilde krabbelde mn vriend toch terug.. Waarom weet ik nog steeds niet.. Maar als je echt zoekt zitten ze der tussen hoor..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 26 november 2002 @ 16:05:19 #20
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_7004674
Ik zoek ook 2 dames voor een trio mja, waar vind je die zonder er geld voor te geven....

hier??

""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
pi_7029508
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 08:33 schreef Jeff21 het volgende:
Hey hallo,

ik vroeg me af of hier nog meer stellen zijn (zoals ik en m'n vriendin) die wel eens een avondje door zouden willen brengen met een bi-meid. Wij (ik en m'n vriendin dus weer) zijn namelijk al een jaartje op zoek (naar een bi-meid), maar nog zonder enig succes :-(

Iemand tips?

[edit] Bedankt voor de reacties, heb de typo's verwijderd en 't geheel wat duidelijker neergezet [/edit]

Moet dit niet in Vraag en Aanbod
Superfruitig teh suck :+
  woensdag 27 november 2002 @ 21:30:19 #22
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7029772
Houden we 't wel een beetje serieus hier?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7035992
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 08:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Kijk es op dating.fok.nl
volgens mij ben ik daar zo'n beetje het enigste meidje die daar op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')