Weet iemand of ik deze op de standaard (onmogelijk te vervangen) radio aan te sluiten is? Er ligt wel een stekker voor een (vermoedelijke seat) wisselaar in de kofferbak.
Zijn hier plugjes voor te krijgen? En kan de radio hem aansturen? Of zal ik hem maar weer doorverkopen:?
quote:De standaard Seat radio, die in het (digitale) dashboard geintegreerd zit en niet te vervangen is...
Op woensdag 20 november 2002 22:25 schreef TheMax het volgende:
Heb je zelf een eigen radio??
Of die van Seat zelf??
Weddenschapje gemaakt, in auto laten kijken, weddenschapje gewonnen
Maargoed, ik begin de hoop lichtelijk op te geven dat het nog gaat werken. Iemand een JVC CH-X400 wisselaar kopen?
quote:Wat moet je er voor hebben??
Op vrijdag 22 november 2002 13:56 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik heb een Ibiza uit 2001. De radio schijnt van Grundig te zijn, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet alleen wel zeker dat hij er niet uit kan. Mensen bij verschillende auto-hifi winkels schenen beter te weten en beweerder dat hij er toch wel degelijk uit moest kunnen.Weddenschapje gemaakt, in auto laten kijken, weddenschapje gewonnen
Maargoed, ik begin de hoop lichtelijk op te geven dat het nog gaat werken. Iemand een JVC CH-X400 wisselaar kopen?
een gozer die ik ken heeft een Seat Cordoba ook met zo'n radio ( merk Grundig wat je al zei ) die jij heb. Zal eens vragen hoe hij dat heeft aangesloten!
quote:wat wil je er voor hebben?
Op vrijdag 22 november 2002 13:56 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik heb een Ibiza uit 2001. De radio schijnt van Grundig te zijn, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet alleen wel zeker dat hij er niet uit kan. Mensen bij verschillende auto-hifi winkels schenen beter te weten en beweerder dat hij er toch wel degelijk uit moest kunnen.Weddenschapje gemaakt, in auto laten kijken, weddenschapje gewonnen
quote:Hhmmzz!! Ik heb net iemand (Dagizmo) een mailtje gestuurd dat hij hem voor 80 euro mocht hebben, maar als jij weet hoe je hem kan aan-sturen/sluiten is dat natuurlijk helemaal perfect! Ik ben al langs verschillende winkels geweest (waaronder een Seat Garage maar die weten echt niks
Op zondag 24 november 2002 08:17 schreef TheMax het volgende:[..]
Wat moet je er voor hebben??
een gozer die ik ken heeft een Seat Cordoba ook met zo'n radio ( merk Grundig wat je al zei ) die jij heb. Zal eens vragen hoe hij dat heeft aangesloten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |