abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6914273
Ik ben zojuist zo slim geweest om een JVC wisselaar te kopen voor m'n Seat Ibiza zonder te kijken of het wel mogelijk is om hem aan te sluiten...

Weet iemand of ik deze op de standaard (onmogelijk te vervangen) radio aan te sluiten is? Er ligt wel een stekker voor een (vermoedelijke seat) wisselaar in de kofferbak.

Zijn hier plugjes voor te krijgen? En kan de radio hem aansturen? Of zal ik hem maar weer doorverkopen:?

pi_6914559
Heb je zelf een eigen radio??
Of die van Seat zelf??
Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
pi_6919071
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:25 schreef TheMax het volgende:
Heb je zelf een eigen radio??
Of die van Seat zelf??
De standaard Seat radio, die in het (digitale) dashboard geintegreerd zit en niet te vervangen is...
pi_6924237
Dan kon je wel eens een probleem krijgen, tenzij de orginele radio uit jouw Seat een JVC is.
Meestal werken die apparaten alleen bij een radio van het zelfde merk.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  donderdag 21 november 2002 @ 14:43:30 #5
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_6924349
Misschien is het handig als je het bouwjaar van de auto erbij vermeld. ik heb zelf een Ibiza uit 1997 en heb de originele radio hier nog liggen. dat gaat ieder geval niet werken bij die radio. misschien als je het nieuwe model Ibiza hebt wel want dan zal de radio wel anders zijn
852002IWASTHERE
pi_6943634
Ik heb een Ibiza uit 2001. De radio schijnt van Grundig te zijn, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet alleen wel zeker dat hij er niet uit kan. Mensen bij verschillende auto-hifi winkels schenen beter te weten en beweerder dat hij er toch wel degelijk uit moest kunnen.

Weddenschapje gemaakt, in auto laten kijken, weddenschapje gewonnen

Maargoed, ik begin de hoop lichtelijk op te geven dat het nog gaat werken. Iemand een JVC CH-X400 wisselaar kopen?

pi_6969693
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 13:56 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik heb een Ibiza uit 2001. De radio schijnt van Grundig te zijn, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet alleen wel zeker dat hij er niet uit kan. Mensen bij verschillende auto-hifi winkels schenen beter te weten en beweerder dat hij er toch wel degelijk uit moest kunnen.

Maargoed, ik begin de hoop lichtelijk op te geven dat het nog gaat werken. Iemand een JVC CH-X400 wisselaar kopen?

Wat moet je er voor hebben??

een gozer die ik ken heeft een Seat Cordoba ook met zo'n radio ( merk Grundig wat je al zei ) die jij heb. Zal eens vragen hoe hij dat heeft aangesloten!

Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
  zondag 24 november 2002 @ 13:17:25 #8
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_6971217
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 13:56 schreef JeroenMeloen het volgende:

wat wil je er voor hebben?
852002IWASTHERE
pi_7011964
quote:
Op zondag 24 november 2002 08:17 schreef TheMax het volgende:

[..]

Wat moet je er voor hebben??

een gozer die ik ken heeft een Seat Cordoba ook met zo'n radio ( merk Grundig wat je al zei ) die jij heb. Zal eens vragen hoe hij dat heeft aangesloten!

Hhmmzz!! Ik heb net iemand (Dagizmo) een mailtje gestuurd dat hij hem voor 80 euro mocht hebben, maar als jij weet hoe je hem kan aan-sturen/sluiten is dat natuurlijk helemaal perfect! Ik ben al langs verschillende winkels geweest (waaronder een Seat Garage maar die weten echt niks ) maar die zeggen allemaal dat er alleen een Pioneer, Grundig of Kenwood op kan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')